![]() |
İçimdeki Sensizlik Sen ölümle arana mesafe koyacak kadar soğuk bir kışı andırıyordun Geride ise, gözyaşlarına acımayacak kadar masum bir seveni kandırıyordun Özlemlerime koşacağım anların teneffüs zilini çalmadığında, Geçmişteki mutluluklar yeter dermişçesine Tren çığlığı rayların küflü demirlerinin, Masumiyetine benzediği zamanları kazıdım hafızama. Şeytanla dost olan acımasızlığının teseddürüne bürünmüş sahte yüzün Kim bilir Daha kaç kişiye verecek hüzün. Başkalaşan kişiliğin, kimden darbe almışdı da Yoksulluğumu büyüttüğüm kurak tarlamın ekinlerine, Bir karga gibi sokulup, oruç bozarcasına İyinin ve kötünün kararsızlığıyla saldırdın? Asil bir sefillik deryasında Oltama takılan yosun kaplamış yüreğin, Gurur diyerek yaşamaya çalıştığım Paslanmış ufkumun sis çökmüş hayalini çürüttü. Duymayı çoktan unuttuğum Sağırmı oldum yoksa dedirten tatlı sözlerini, Hangi sütü lekeli ananın evladına söyledin de Notasız besteler gibi Türküsüz bir ömre mahkûm bıraktın beni? Ama bir gün hepsinden bıkıp, Bakkal defteri ve taksit kartları sıkıntısında Sade bir ömrün kenar mahalle saflığında yaşamak istiyorum dersen, Ve sorarsan bu acımasızlığından kurtulmanın yolunu Sana tek tavsiyem, Azraillin elinden su iç! Bir insanı sevmekle başlıyordu aşk Ve terk etmesiyle acı. |
Ölüme İnat Ben seni gururuma inat sevdim, Aklımı kurcalayan düşüncelerime inat, Senin hakkında söylenen yalanlara inat, Ben seni sebepsiz sevmedim inadına sevdim.. Çiçeklerin en güzel kokularına inat kokladım seni, Yağmur yağdıran bulutlara inat ağladım sana, Fırtınalara inat fısıldadım sevgimi duyman için, Ben seni sebepsiz sevmedim sana inat sevdim... Haykırdım sevgimi gecenin sessizliğine inat, Yanımda olmadığın zaman hayal ettim, yokluğuna inat, Sevgi kıvılcımları çıkarttım karanlık sokaklara inat, Ben seni sebepsiz değil sensizliğe inat sevdim... Ben seni hep bekledim zamana inat, Canımı koydum ortaya yaşama inat, Hep adın kaldı bende, unutanlara inat, Ben seni sebepsiz değil ölüme inat sevdim... |
İçimdeki Sızı Gökyüzü karanlık sabah olmuyor, içimdeki sizi dinmek bilmiyor, hasretin dünyamı yakıp yıkıyor, kim bilir artik kalbin kimi seviyor... Seneler geçse bile gönlüm hala seninle, aşkını mahkum gibi esir ettim kalbime, mutluyken nasılda düştük bu hale, severim ben seni sensiz bile... Giderken ellere beni düşündün mü, aşkını kalbinden alıp gömdün mü, severken nasılda düşman olduk gördün mü, boşuna çekmişim ben bütün zulmünü... |
SENDEN AYRILIRKEN SENDEN AYRIYKEN SENİ SORDUĞUM DAĞLAR PARçALANDI SENİ SORDUĞUM IRMAKLAR KAN AĞLADI SENİ SORDUĞUM YOLLAR YARILDI NE DAĞLAR GöRMÜŞ SENİ NE IRMAKLAR TUTMUŞ ELİNİ NE YOLLAR RASTLAMIŞ AYAK İZİNE NE RÜZGAR SESİNE NE BULUT NEFESİNE SENDEN AYRIYKEN YAŞAYAN BİR öLÜYDÜM BEN NE GÜNDÜZÜMDE GÜNEŞ DOĞDU NE GECEMDE AY NE PENCEREMDEN KUŞ GİRDİ NEDE RÜZGAR NE YAĞMURDA ISLANDIM NE GÜNEŞTE YANDIM NE GECE IŞITTIM NE SABAHA ULAŞTIM SENDEN AYRIYKEN BEN KAN AĞLADIM SENDEN AYRIYKEN BAĞRIMA TAŞ BASTIM... |
Bir'den Bir'e - Eylül Şarkısı Yerlere dökülmüş sevgi kırıntılarını toplamak derdindeydim, Ekmek kırıntıları gibi, bilirsin öyle yetişmişiz, Öyle öğrendik, günahtır, üzerine basılmaz nimetin En büyük nimet değil midir karşılıksız verilen sevgilerin Konak Meydanında buğday tanelerini savururlar ya güvercinler ürkek, titrek, hep gözleri insanlarda bir taraftan taneleri toplamak telaşında, İşte benimkisi de o hesap be güzelim Bir kaç sevgi kırıntısını kurtarırım belki ezilmekten Sevgileri toplar tamamlarım belki, yüreğimdeki parçaları, hep eksik kaldığını hissettiğim Dostlukların peşindeyim, bir kır kahvesinin tahta sandalyelerinde oturup yudumladığımız o tavşan kanı çayın sıcaklığı gibi içimizi ısıtan dostluklardı benim aradığım, nerden bilebilirdim be güzelim nerden bilirdim aslında sevgi ve dostluk arayan yüreğimin, bir balıkçının ağlarına takılan tek bir balık gibi çırpınan ve özlemlerinle sarmalanan bir ağın içine düştüğünü. Hiç böyle bir tat almadım hayattan, yaşadığım tüm dostlukları, tüm sevgileri serdim önüme tek tek yeniden yaşar gibi sanki ve bunca yıl yaşadığım özlemleri, Olsa olsa gün batımı aşkıdır bu, batan güneşi birlikte seyredip sonra birlikte yummak gözleri Ve sonsuz maviliğin kucağında birlikte yelken açmak ufuklara Dümene ihtiyaç yok artık, yolculuğun sonu nasıl olsa Her yeni son, yeni bir başlangıçtır bu sonsuzlukta Kapını ne zaman, kimin çalacağı belli olmaz hiç habersizce çalıverir kapını bir açarsın, bir açarsın, bir açarsın Bir açarsın ışıl ışıl yıldızları andırır gözleri Ve dudaklarından dökülen, sonsuzluğa sürükleyen bir aşk melodisi Güzel olan da bu değil midir be güzelim? Dalgalara aldırmadan ve rüzgarı alıp arkana Bir başıma yelken açmışken yeni yalnızlıklara Hiç beklenmedik bir anda çıkıp ortaya Bir elin sarılması, bir başın göğsüme yaslanması Ve raksetmek hoyratça, mavi sulardan bir halının ortasında Güneşin ferinin söndüğü zamanlardayız artık Kızıllığının yapraklara karıştığı, O güvercinlerin unuttuğu bir buğday tanesinden yeşeren Aşkın zamana karşı çıktığı Nedir beni darmadağın eden, nedir bu duygu içimdeki Olsa olsa gün batımı aşkıdır bu, batan güneşi birlikte seyredip sonra birlikte yummak gözleri |
Bul Beni Başını yukarı kaldır, dik tut. Yıldızlara gÜlÜmse, Yıldızlar senin için parlayacak, Terleyen otların kokusunda, GöğÜn yerle birleştiği yerde bulacaksın beni. İşte mutluluk bu, Sözlerle ifade edilemez, Zaman sana ait olur beni bulduğunda... Şahdamarı gibi öldÜrÜcÜ, Şahdamarı gibi varedici, Kendini yıkarak var ol; Kanımda şahlanan deniz dalgasında, Gerçeğin kırılma noktasında, bul beni... |
ARTIK ZORU BAŞARAMIYORUM!... Nereye çıkacağını bilmediğim bir yola girdim... Uçsuz bucaksız bir uçuruma indim... Olmayacak hayalleri seçtim... Kalbime sığmayacak kişileri sevdim... Gerektiğinde herşeyimden vazgeçtim... Her zaman zoru şeçtim... ... derken,sana yenildim. Şimdi hep kolayı arıyorum. ArTıK zOrU BaŞaRaMıYoRuM!... |
Döneceğim Dağıtır saçlarını ve yalvarıp uzaktan Mavi bir iklim gibi çağırır beni sesin, Tertemiz göklerinde dal dal erguvan açan Rüyalarıma ışık ve özlem serpmektesin. Bir mayıs sabahını yaşayacak böcekler Çılgın karanfillerle dolacak yeşil saksın, Ve sen bir fidan gibi yeşermiş olacaksın, Serin, çakıl yollarda kuşlar birikecekler. Melih Cevdet Anday |
YÜREKTEN OLSUN Arkadasligin büyüsünü tadanlardanim Dostlugun kavramini yasayanlardanim Bir söz söyle bana taaa uzaklardan Içten olsun. Arkadasça, dostça bir selam gönder bana Yürekten olsun. Atma içine üzüntülerini Tatma kederli saatleri Paylas kardesçe mutlu sevgileri Düsünme, Ardina birak üzüntülerini Gel arkadasim Birlikte atalim kederli düsünceleri Dünya degmez hiç bir üzüntüye Kapil git yepyeni sevgilere Inandir dünyanin sevgi dolu olduguna Evrende sayginin var olduguna Çocuk gibi, saf, temiz, tertemiz Yüreginin bir kösesinde Yer var mi bana da? Canimi verirdim o yürek için. Arkadasça, sevgiyle, dostça Bir selam gönder bana Ama ne olur yürekten olsun... |
SENİ SEVİYORUM Ne güzel şey seni seviyorum demek Sevdiğini söyleyebilmek ne güzel... Her baharda, gece gündüz, her saniye SENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM SEVİYORUM SENİ Diyebilmek ne güzel.. Çünküsü yok, nedeni yok sevmenin Zamanı hiç yok, Dakikalar zaman üstü... Utangaç bir gecenin kucağında Yağmurlar vuruyor pencereme, Aşkın vuruyor kalbimin kıyılarına Gecenin bu çıldırtan yalnızlığında Aşkın ayak seslerini duyuyorum yüreğimde Ve hasretini içimde, SENİ SEVİYORUM Sesini duymak istiyorum uyumadan önce Sabahlara kadar konuşmak, Hiç kapatmamak telefonu... Aynı düşlere uyumak sonra Ve uyanmak aynı güneşe SENİ SEVİYORUM Daha bir güzelleştim son günlerde Gözlerimin içi parlıyor Kabına sığdıramıyorum aşkı. Gülmek geliyor içimden Sokaklarda koşar adım yürümek Tanıdık, tanımadık herkese selam vermek, Merhaba ülkemin güzel insanları, Hepinize, hepinize merhaba sizi de SEVİYORUM Yağmuru, denizi, kokusunu toprağımın Gök mavisinde güvercinleri, martıları, Dağ eteklerinde gelincikleri seviyorum ateş kırmızısı Bindallılarıyla köy kızlarını, Ve elleri hamur kokan anaları Hepsini sende seviyorum SENİ SEVİYORUM Senin sevdiğin gibi topluyorum saçlarımı, Siyah kazağımı daha çok yakıştırıyorum kendime Ve daha çok seviyorum limonlu çayı Senin sevdiğin her şeyi seviyorum Türkülerini memleketin, feneri, kara kartalı senin için, Davamızı ve şiiri sende seviyorum. SENİ SEVİYORUM İyi ki doğdun iyi ki varsın. Doğum günün kutlu olsun SENİ ÇOK SEVİYORUM SENİ ÇOK SEVİYORUM Yaşamaksa seni sevmek, Ben hiç ölmedim... SENİ SEVİYORUM! http://www.tatliaskim.com/images/smiles/iloveyou.gif |
| Saat: 12:13 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık