![]() |
KENDIMI UNUTTUM SENDE Bir yaz sıcağını bırakıp yürek yurduma Kendimi unuttum sen kokan sahillerde Yosun tutmuş kıyılara vurdum mecalsiz Kendimi unuttum baktığım sen gidişli dalgalarda Sen kokuyor tüm köpükle yıkanmış kum taneleri Seni getirmese de rotasını ırak ellere dönmüş gemiler Güvertesinde her bir aşkın hüznü seziliyor Uğradığı tüm sahillerde çığlıklar sessiz Yoksun hiçbir sahilde Bir sigara daha dumanı yükselir mavi suların ihtişamında... |
Geceme mehtap oldun Gündüzüme aydınlık Sabahımda güneş oldun Gözlerimde parıldı Ağaçlarda çiçek oldun Bahçemde baharım Yağmurlarda damla oldun Pınarlarda suyum Kadehimde şarap oldun Bardağımda sevdam Aldığım nefes oldun Kalbimde atışlarım Zamanında gelen oldun Gönlümde kralım Sen benim sevgilim oldun Yüreğimde aşkım. |
http://img446.imageshack.us/img446/1634/herz00009ep4.gif Bir kez ,bir kez ve bir kez daha, Daha kaç kez böyle olacak Bu kalp yaralı,kırık dökük ve bitmiş durumda kalacak. Daha kaç kez kendini paramparça hale getireceksin. Kaç kere sevip kaç kere tekme yiyeceksin. Sorarım sana Daha bu yürek yangınları kaç kere devam edecek. Akıllanmayacaksın değil mi Uslanmayacaksın değil mi Vazgeçmeyeceksin değil mi Sevecek ,sevecek ve severek Acı çekeceksin, tökezleyeceksin. Çarpacaksın duvarlara ama bıkmayacaksın Kendini parçalamaya.... Öksüz çocuklar gibi ortada kalmaya Ve de sudan çıkmış balık gibi olmaya Eh be deli gönlüm,yaralı kalbim Vazgeç artık bu sevdadan. Vazgeç Büyümen gerek,anlaman gerek. Senin kadar seni sevenin olmaz. |
ve bir ömür bakılırken üç saniyede çekilen fotoğraplara "aldırma!" dedim yamruğum vurup omzuma yine dağdır dağ! ezberinde kaç defnenin, kaç mavzerin masalı kaç kurşunun, kaç çığlığın hüsranı? |
Mutlu aşk yoktur - Louis Aragon Hiçbir şey elinde değildir insanın: Ne gücü, ne güçsüzlüğü, ne de yüreği. Açtığını sansa da kollarını, gölgesi bir haçtır onun. Paramparça olur avucunda sımsıkı tuttuğu mutluluk. Bir garip, bir acılı boşluktur günleri. Mutlu aşk yoktur. Bir başka kader için giydirilmiş Silahsız askerlere benzer hayatı. Çaresiz, kararsız kaldıktan sonra akşamları, Neye yarar ki sabahları erkenden uyanmaları. Söyle bunları bir tanem, tut gözyaşlarını. Mutlu aşk yoktur. Güzelim, sevgilim, kanayan yaram benim. Yaralı bir KUŞ gibi taşırım yüreğimde seni. Ve onlar bakarlar bilmeksizin, geçerken biz, Tekrarlayıp ardımdan benim ördüğüm sözleri: Ve apansız ölürler iri gözlerin için Mutlu aşk yoktur. Vakit yok artık öğrenmeye hayatı. Ağlasın birlikte yüreklerimiz gün ışıyıncaya dek. Küçümencik bir şarkı için bile nice mutsuzluk gerek. Bir ürperişi bile nice pişmanlıkla ödemek. Bir ezgi için bile nice gözyaşları dökmek Mutlu aşk yoktur. Hüsranla bitmeyen aşk yoktur. Yara açmayan aşk yoktur kalpte. İz bırakmayan aşk yoktur insanda. Ve tıpkı senin gibidir vatan aşkı da. Gözyaşlarına boğulmayan aşk yoktur. Mutlu aşk yoktur. İkimizin aşkıdır bu gene de. |
Ölüm ve Aşk Ölüme benzetirim ben aşkı İkisi de destursuz, İkisi de ruhsatsız girer bedene Sevdanın kör kurşunu saplandımıydı yüreğine Anla ki sen de sevmişsindir birisini Ve bil ki ölmüşsündür... Ölüm kurtuluşa erenlerin mükafatı Sevda ise sevgiliye sunulan armağan Bil ki sevdadan nasibini alamamış biçare Sen bir defa ölürken Ben bin kere öldüm sevdanın ateşiyle Sen bir kere yanarken Ben her gece sevda pınarından su serptim yüreğime Senin kaybettiğin umudun oldu mu hiç İç çekerek ağlayıp, Yiten her umudun ardından Yeni bir umut yaktın mı Haydi aç yüreğinin kapılarını sonsuzluğa Al götür beni benden tutarsızca Eğer yaşamak dediğin Bir kuru otsa kıraç topraklarda Yaşamayı sana Ölmeyi ise sevdalı yüreğime bırakıyorum. |
İçimden Geldi ayrılırken son bir defa gözlerine baktım son bir defa saçlarını okşadım içimden son bir defa tenini kokladım içimden giderken son bir defa yapmaya çalıştım bunları ama sen hissetmedin son bir defa seni seviyorum demek istedim son bir defa boynuna sarılmak istedim ve yaptım bunları ama içimden sen hiç hissetmedin, hiç farketmedin ben bunları yaparken ve giderken senden son defa birşey bekledim son bir defa beni öpmeni istedim son bir defa veda etmeni istedim son kez sarılmanı haykırmanı bırakmamanı istedim saatlerce sarılıp omzumda bizim şarkımızı söylemeni istedim ve o an yeniden başlamamız gerektiğini anlamanı istedim o kadar çok istedim ki anlatamam ama sen hiçbirini anlamadın sevdigim anlamadın anlamadın Sen bunları hissedemedin ve arkana bakmadan çekip gittin... |
Gücüm yetmiyor unutmaya Gücüm yetmiyor unutmaya Özlüyorum Elini tutmayi sesini duymayi Boynuna sarilip omuzunda aglamayi Nedensiz sevinçleri Hasret dolu sevgi dolu simsicak düslerimi Özlüyorum Gücüm yetmiyor unutmaya Seni aramazsam unuturum sanmistim Girmez sanmistim hayalin beynime Geceleri düslerimde Gündüz baktigim heryerde seni Özlüyorum.. Renkler gitmenle soldu Kirmizi kirmiziligini unuttu Mavi maviliginin farkinda degil Beyaz yanliz sen giydiginde güzelligini haykiriyormus Özlüyorum Bu özlem bu bekleyis hiç bitmiyecek Ruhumda sana açan eflatun renkli çiçekler solmayacak Olmasanda sensiz sensizligi yasatacagim Sensiz seninle olmayi basaracagim Sonun yaklastigini hissettigim gün Beyaz, bembeyaz mendilimi sallayarak Sensiz yasamin kahrediciligine veda |
Sonbahar Çığlığı Belki bir gün sonbahar hüznü çöker ansızın, Hep vakitli vakitsiz eser mahi hülyalar, Keskin bıçak dayanır elindedir gamsızın, Alamıyor canımı ondan başka neyim var. Bir sen varsın bilirim bu baharı yaz eden, Bir canım var bir canım, ölüme de naz eden, Belki bir gün sonbahar hüznü çöker ansızın, Öyle bir bakışın var bu hüznümü az eden. Bir hayal bir düş gibi tüm bu yaşadıklarım, Bir peri görmüş gibi biraz gerçek düş gibi, Rüya değil düş gibi adını sayıklarım, Belki bir gün sonbahar hüznü çöker ansızın, Tez bitiver yanıma duyarsan çığlıklarım. Bir sen varsın bir tek sen, 'benim' diyebildiğim, İçten bir gülüşün var, tek düşleyebildiğim, Belki bir gün sonbahar hüznü çöker ansızın, Yekpare bir bütünüz çoğu sen azı benim. |
Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde Gözlerin uzun uzun karanlığa dalarsa Bir sıcaklık duyarsan üşüyen ellerinde Ve saatler gecikmiş zamanları çalarsa Bil ki seni düşünüyorum Bir vapur yanaşırsa rıhtımına bin, açıl Örtün karanlıkları masmavi denizlerde Ve dinle kalbimi bak nasıl çarpıyor nasıl O bütün özlemlerin koyulaştığı yerde Bil ki seni bekliyorum Bir sabah gün doğarken aç perdelerini, bak Sevinçle balkonuna konuyorsa martılar Kendini tadılmamış derin bir hazza bırak Dökülsün dudağından en umutlu şarkılar Bil ki seni istiyorum Gecelerden bir gece uyanırsan apansız Uzaklarda elemli, garip bir kuş öterse Bir ceylan ağlıyorsa dağlarda yapayalnız Ve bir gün kabrimde bir kara gül biterse Bil ki SENİ SEVİYORUM |
| Saat: 23:44 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık