![]() |
Nefesimsin ( Gözyaşıyla yıkanıp, Karanlıklarda kurutulan sahipsiz satırlar..) Sen bir çicek değilsin ki ; Sonbahar geldiğinde dal dal kuruyacaksin. Sen bir gün değilsin ki ; Gece olunca karanlığa karışacaksın. Sen bir şiir degilsin ki ; Son satırından sonra noktayla sonlanasin. Sen nesin biliyor musun ? Yasadıkca seninle devam edip Seninle biten icimdeki nefessin... Ve biliyorsun ki; Ben nefessiz yaşayamam... |
Mahşere Kalmasın Hesabın Sevgili Beni uçurumlarda ağlıyor bulmuşken Susma ne olur. Alevle yakılmış kelimelerinin biri bitmeden Diğeri saplasın ciğerlerime. Her kelimen ayrı bir hançer acısı versin yüreğime. Yüreğinde yara bağlamasın çıplak öfkelerin. İçinde kalmasın en gariz küfürlerin.. İşte bedenim burda, Dilinin ucunda ne varsa say sayabildiğin kadar.... Boynumu yalnızlığın ayak ucuna bükmüşken, Beni " bende " bu kadar zayıf yakalamışken Ez, ezebildiğin kadar. Öfkelerini kus avuçlarıma. Acıma, merhamet etme. Ölüm fermanlarını sun yaralı canıma. Kendim düşmüşken uçurumlara, Kendi yarınlarımı kendim hançerlemişken Bir de sen vur, vurabildiğin kadar... Tek bir kelime etmeden vur boynumu. Hayatında biriktirdiğin öfkelerin hesabını Fütursuzca benden kes sevgili. Mahşere kalmasın hesabın.. Hançeri al, gözlerime sun. Giderken son hediyen olsun kanlı hançerin. Vur hadi, vurabildiğin kadar... Hakkın varsa eğer hesabın mahşere kalsın sevgili. Yok kalmasın diyorsan; Bana gelen yolu, Ve yüreğimin adresini biliyorsun. Öfkelerini beline kuşanıp çık karşıma. Doğrulttuğun namluya, Yüreğimi usulca sürmezsem namerdim sevgili ! |
Üşüyor Musun Kalbim? ismail sarıgene Üşüyor musun kalbim? Üşüyorsan yakayım ciğerlerimi. Meğer , ayrılıklara doğmuşuz biz. Günahlarla dokunmuş ölümüne sevgimiz. Yine terkedildik baharlar gelmeden.. Yine bize ağıtlar kaldı terkedilenden. Hadi gidelim yaban ellere.. Yalanın olmadığı, Çiceklerin hiç solmadığı, Yetim çocukların düşlerine gidelim. Sürgüle, kırılmış kapılarımızı, Yak, çileye yoğrulmuş anılarımızı.. Hadi gidelim artık güneş doğmadan. Sahillerimize ateşler uğramadan. Gidelim kalbim, uçsuz bucaksız ummanlara. Üşüyor musun ayrılıklarda kalbim ? Üşüyorsan yakayım umutlarımı. Meğer, acının toprağında filizlenmişsiz. Batan dikenleri gül diye severken, Sevda hiç bitmeyecek zannetmişsiz. Yanıldık be yüreğim, Dağ gibi yüreğimizle yıkıldık be yaralı kalbim. Hadi hazanlar vurmadan gözlerimize. Bir daha çıkmamak üzere Zifiri karanlıklara girelim. Biz kır çiçeklere alışkınız. Kirpiklerimize ateş düşmeden, Bu can hasretlikte közlenmeden, Bir daha dönmemek üzere Karlı yamaçlara, küskün baharlara gidelim. |
Kavuşursak biteriz biz, Biz mutlu sonlar katiliyiz. Kavuşursak biteriz biz. Sevgiyle bakan gözleri kör ederiz. Herkesin bildiği bir aşk, Herkesin attığı bir imza Herkes gibi değiliz biz. Belki biraz serseri, Belki biraz deliyiz, Ama kavuşursak biteriz biz. Pervane böceğinin mum alevine sevdası Ateş böceğinin susuzluğuyuz biz Yanar ama su içmeyiz Etrafında döner, ateşle dansederiz. Bize kimseden zarar gelmez, Biz zararı ancak kendi kendimize veririz. Severiz, özleriz, aşktan ölsek kimseye söylemeyiz. Biz artık biz değiliz. Ruhlar kavuşur ve konuşur gökyüzünde bir yerde Ama bedenen kavuşursak biteriz biz. Melekler bize ağlar, biz halimize güleriz. Onu bilir, onu söyleriz, Kavuşursak biteriz biz. İki sınır ülkenin dikenli telleriyiz, Dokunursak kanar ellerimiz. Kimselere söylemez gizli gizli severiz Ama kavuşursak biteriz biz. Bir kor var içimizde yanan, Onu küllendiremeyiz. Görüşemeyiz, konuşamayız ve sevişemeyiz. Bir aşk var bizi biz yapan, Kavuşursak biteriz biz. Biz herkes gibi değiliz. İstdeğimiz zaman gelip, İstediğimizde gidemeyiz. Kahve içip, gülüp, konuşup, başbaşa yemek yiyemeyiz. Ne bir filmdeki mutlu son, Ne de göz yumulacak bir kaçamak değiliz biz. Sadece özlemle severiz, Ve kavuşursak biteriz biz. Sevda iki kişinin birbirine aşkı değil artık. Artık her aşk her ağızda sakız. Biz birbirimize aslında her aşıktan daha yakınız. Belki ayrı şehirlerdeyiz, Ama her gece aynı mehtapta buluşur, Yağmur yağarsa, çıkar, Aynı yağmurun altında ıslanırız. Bu aşkı ancak biz biliriz. Şiirleri güvercinlerin kulağına fısıldar, Mektupları suya yazarız. Biz belki ayrıyız, Ama her gün aynı geceyi sabahlarız. Melekler bize ağlar, biz halimize güleriz. Onu bilir onu söyleriz. Kavuşursak biteriz biz. |
Gözlerine Sakladım Cenneti ismail sarıgene Sana geliyorum. Yaralı uçurumları, Birer birer aşarak. Fesleğen kokulu Saçlarına usulca yağıyorum. Mayasız bulutları, Avuçlarımda kibritsiz yakarak. Gece, karanlığı emzirirken Ben, bir avuç güneşle Islak kirpiklerini kuruluyorum. Yıldızlar, semâya dizilirken Ben, ılık nefesine Taze baharları dolduruyorum. Seni severken Bir an bile durmuyorum. Alnıma kavgalarını alıp Yüreğimde acılarını eziyorum. İplik iplik yağan Yağmura aldırmadan Gölgelerine " güneşi " giydiriyorum. Ve her sabah sen uyanmadan Susuz dudaklarımla Gözyaşlarındaki tuzları emiyorum. Cennet kokulu terini Silebilmek için Ilık nefesimi, Rüzgarla delicesine yarıştırıyorum. Ayazlar tenini üşütmesin diye Yüreğinin ovalarına Taze baharları yapıştırıyorum. Sen diye, Her sabah güneşe sarılıyorum. Gözyaşların diye, Yağmurları delicesine öpüyorum. Ve yüreğini dualarıma ekleyip Gözlerine sakladığım Cennette Sevdamızı soluyorum. |
Üzerine Gün doğmamış düşler, Sayıkladığında kırık rüzgar baladlarını Kaç aşk boyudur zaman Bilir misin? “ Sessizliğime saklanıp Dolaşırken kuytularımda Hayat yalınayak bir öpücük, Baharsa düşmekte saçlarından. Kahküllerinde damıttığım gözyaşlarım Ruhunda imbiklenişler , Hayallerimi yatırışlarım!!! Sonrası bir dala tutunma arzusuyla Goncalarında jale olmak. O gecenin sabahında Sen daha gözlerini açmadan, Süren rüyalarının bir yerinden Sokuluvereceğim irem bahçelerine. Biliyorsun ki Dünden kalan ve de yarına ait Her şeyi yaktım gözlerinde... Şimdi senle sarılıp sımsıkı Poz vereceğiz güneşe ve Ölümsüz kılmak için zamanı Tâb olacağız gökyüzüne. Odanın bir yerlerinde unutulmuş Bir zamanların şaşaalı Müzik Dolabından Bir kırkbeşlik sarıverecek sevdayı. Ardından Sana yazdığım o şarkının La minör çırpınışları aksedecek Şöminenin alaz senkromlarında. “Gözlerine uygun renk bulamadım Hangisi olsa içim yanıyor Tenine uygun çiçek bulamadım Hepsi kokusunu senden alıyor…” *** Bittiğinde Şarkımız ; Uzanıp söyleyen dudaklara, Kaydedeceğim Veda buselerini Sevda demirbaşlarına. |
Son Şiir Bu son şiir yazdığım, Belki de veda Kelimelerim boğuluyor Bir kırgınlık ellerimde Ayaklarımda... Bu son şiir yazdığım Belki de veda Şiirler de aramayın beni Bulutlara söz verdim dün gece Bekliyorlar gitmemi.... Bu son şiir yazdığım Belki de veda Attığım son imza yüreğine Ve son bir donuk damla şimdi Düştü düşecek hazır gözlerimde... Bu son şiir yazdığım Koca bir hayat bırakıyorum sana En çok istediğin yokluğumsa eğer Yok olacağım gün batımında Bu son şiir Dün kopardım henüz dolduramadığım sayfaları Bitti sözlerim Umutları yaktım Dünleri aldım, yarınları dilediğince sana bıraktım... Bu son şiir Her şeyden bu gece ayrılacağım Şiirle... |
İsimsiz Güzelim, Hayalimsin Bir kez daha gülümsemeni görebilseydim Bilirmisin neleri feda ederdim? Bana bakıpta kısılan gözlerini ve dünya tatlısı gülümseyişini Nasılda görmek isterdim bilirmisin? Şu anda gökte gezinen hilali de alırdık aramıza Ve serpilmiş yıldızları da Hepsini toplayıpta yakamozumuzda Seninle, sadece seninle bu anı birkezcikte olsa paylaşmak uğruna neler vermezdim Ah benim isimsiz güzelim Sana duyduğum bu özlemi bilirmisin? Elini o hilalin altında tutmayı O hilalin altında gözgöze bakışmayı Kollarımızın arasında hayallere dalmayı Koynuma dağılmış saçlarını okşamayı Seninle, sadece seninle bu anı birkezcikte olsa paylaşmak uğruna neler vermezdim Bilirmisin sen aslında hayalimsin Ama sen bilmezsin Benim isimsiz güzelim Yüreğim, benliğim, ellerim Nefesim, sözlerim, gözlerim Ve isimsiz sevgim Seninle uyusun, seninle uyansın Seninle gülümsesin, seninle ağlasın Ah benim isimsiz güzelim Şimdi uykudasın, hilali göremezsin Şimdi hülyalarında nerelerde, kimlerlesin? Oysa beni düşlerde görmeni nede isterdim Bak ben hala pencerede hilalle ve seninleyim Saat nerdeyse sabah 5 Ve ben hala unutulmaz gülümseyişinle, hayalinleyim Ah benim isimsiz güzelim, seni nasılda severim, bilirmisin? |
İstanbul Beni Arıyor İstanbul bugün beni arıyor Kazık çaktım tam orta yerine Taşı toprağı altın inanmayın Ben yaktım istanbulu bu gece Kurşun oldum yağdım eyübe Sultan Ahmet,karaca Ahmet Üsküdar,Kadıköy,Beyoğlu İstanbul bugün beni arıyor İnsanları kalleş,sahte çıktı Beş paraya kendini satan On paraya köpeklik yapan Ben yaktım istanbulu bu gece Gülle oldum yağdım haliçe Aksaray,Eminönü,Gülhane Mustafa paşa,Kasım Paşa, İstanbul bugün beni arıyor |
Bilmesen de... Acılar kemiriyor yüreğimi Kan revan içinde Hançerlenen duygularım Anılar taptaze her köşede Göktaşları ısıtıyor sevgimi Sevgime isim sevgindir Sende doğar sabahlarım Seninle çogalır Gecelerimde günahlarım Çocuklarca sevinirim gözlerinde Güçlenirim sıcak buselerinde Derinliğini sevgimin bilmesen de Unut deme.... Öldürürsün her dediğinde Unutamam Gidemem de... Sen benim için doğdun O göktaşlarıyla kurulu evde Yeminim var tanrının huzurunda Benimsin.... Yaşamın sonsuzunda Helalimsin..... |
| Saat: 23:44 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık