MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Misafir 5 Ağustos 2006 23:45

Unutmak Kolay...



Unutmak kolay diyordun ya
Kolaymış meğer
Unuttum adını,her kelimesini unuttum
Dalga dalga savrulan saçlarını unuttum
Kömür karası yaşlı gözlerini unuttum ben

Unutmak kolay diyordun ya
Kolaymış meğer
Yağmur altında gezdiğimiz sahilleri unuttum ben
Bana ilk seni seviyorum dediğin
O çay bahçesini unuttum ben

Unutmak kolay diyordun ya
Kolaymış meğer
Elini ilk tuttuğumda
Yüzündeki o masumluğu unuttum ben
Sarıldığımda ise
Başımı döndüren gül kokulu,kokunu unuttum ben

Unutmak kolaymış be bitanem
O yüzündeki gülüş,içindeki sıcaklık
Seni özlüyorum dediğinde
Gözünden akan iki damla yaş
Ve seni öptüğümde içinde kaybolduğum yıldızlar

Bütün bunları unutmak
O kadar kolaymış ki bi tanem
O kadar kolaymış ki
hepsini unuttum


TheGrudge 5 Ağustos 2006 23:53



Hepsi Bu



Değişen ben değilim


dönüşen savaş


yaşlanmakla ıslanmak aynı şey:



bir yağmurun gölgesinde ihtiyarlanmak



şimdi ölüm bile yetmiyor


acılarımızı tartmaya


dostlar


alıngan bir sahili pinekliyorlar


bir merhabayı bıçaklar gibi artık


selamlaşmalar



değişen ben değilim


dönüşen savaş



artık zaman bile yetmiyor


yaşadığımızı sanmaya



yine de ışıklar bu kenti


güzelmiş gibi gösteriyor


geceleri...



geceler...


yani


Ahmet Haşim in kafiyeleri...



seni aklıma düşüren


yerçekimi değil


yalancı yıldızlar


öyle uzaksın ki


üflesem soğuyacaksın


sarılsam okyanus



bir aşka yetecek kadar


ve anımsatacak kadar


sebepsiz bir ölümü,


acılarımız


ve kafiyelerimiz var...



işte hepsi bu kadar...


Yılmaz Erdoğan



Misafir 5 Ağustos 2006 23:54

Gel ve Tamamlansın Yarım Kalan Cümlelerim



Sabah uykusu kadar sana doyamadan
Tutamadan ellerini, gözlerine bakamadan
Yağmur sonrası toprak kokan saçlarını koklayamadan
Bakışlarıma sevgi dolu bir bakış alamadan
Gittin...
Eski bir kağıtta silik bir yazı gibi bıraktın beni
Gittin, solmuş bir yaprak gibi bırakarak beni
Tarifi olmayan kokunu yastığımda bırakarak gittin
Ellerin dizlerinle kenetli bir halde semayı seyrini
Balkonda bırakarak gittin..

Mektup yaz, haber yolla bana/Nerdesin
Hangi kaldırımda, caddede yürümektesin,
Nerdesin çocuk bakışlı yarim
Toprak kadar rahmetli, rüzgar kadar asil yarim
Nerdesin.

Sen olmadan ben...
Diye başlayan bir mısra asla bitmezdi.
Gel ve tamamlansın yarım kalan cümlelerim
Gel ve sona ersin bu ayrılık filmi
Gel ve gülümsesin sokaktaki çocuklar
Gel ve solmasın saksımdaki papatya
Gel ve yağmurlar başlasın rüyalarımda
Gel ve yıldızlar aksın gecelerimde
Gel ve saçlarım taranmış olsun parmaklarımla
Gel ve oturup seyredelim geceleyin ışıl ışıl yanan bir kenti/yan yana
Gel ve paylaşalım hayatı yana yakıla
Gel ve kaçalım mutsuzluğa bile güle oynaya


Mystic@L 5 Ağustos 2006 23:55

ilk tanıdığımda seni
çok vefalý bulmuştum
ben ne kadar vefasýzsam
sen o kadar vefalı idin
hala da öylesin
gözyaþým benim

birşeyi anla yeter
benim vefasızlığım
sana değil
artık atmak istemeyen kalbime,
sel olup sana akmak isteyen
gözyaşlarıma


TheGrudge 5 Ağustos 2006 23:58



Kabul Günü


Biliyorum saadet
Bana dünyada gelmez,
Ölümü bekliyorum.


Behçet Necatigil


Misafir 5 Ağustos 2006 23:59

Mühürlenmiş Kentin Dudakları Mülteci



Bulutlar, sağaltılmış çocuk gözleri
Dolu bir buhur
Bazen kırkikindi
Bazı geceler dolunay
Ankara'ya yağmur yağar

Kuşlar uçar
Bazen ıslak kanatlı
Bazı geceler hercai
Kuşlar bemol sesinde çocuğun
Gökyüzü özlemi.

Kent uyanır düşünden
Ağdalanmış bedenler
Somurtulmuş yorgan gibi
İner caddelere
Hareket eder tramvay
Bir kuş yalnız
Diğerlerinin peşi sıra gider.

Kuşlar, kalabalığın yok sesi
Mühürlenmiş kentin dudakları mülteci
Uykuya kaçar çocuklar
Kuşluk vakti


Mystic@L 5 Ağustos 2006 23:59

Yanlız Sen


--------------------------------------------------------------------------------
Artık ağlamak yetmiyor içimdeki beni affetmeye
Öldürmek istiyorum onu belki de kendimi
Bilmem kaçıncı kez yine

Bu kez sebep sensin belki de kendim
Ama her gece içimi kemiren bu duygu sadece
Gene uykusuz gecenin sabahında
Seni düşünüyorum şuursuzca artık geceler haram bana
Bir kadeh içki bir paket sigara belki de son direnişim benim
Sana, sensizliğe, terkedilmişliğe

Yalnızım, yalnızlığımın adı sensin
Geceleri her rüyam her uyanışım sensin
Belki bir göz yaşı belki de bir kabus ama gecelerim sensin
Kelimeler, kelimeler çıkmak istemiyor artık ağzımdan
Sanki onlar bile sitemkâr, tutunmuşlar kırık kalbimin duvarlarına, tek söyledikleri sen sen...

Baktığım herşeyde düşündüğüm her anda yalnız değilim artık
Her baktığım yerde sen varsın, her gördüğüm her düşündüğüm sensin yalnız sen...



Misafir 6 Ağustos 2006 00:00

SAÇLARIN
Saçların çırılçıplak omuzundan aksın
Mermer üzerinden geçen su gibi.
İçinde ezgin bir his duyacaksın,
Yaz vaktinin gündüz uykusu gibi.

Saç tel tel, örtüler hep tül tül düşer,
Gözümün değidği yere gül düşer,
Sonunda sana da bir gönül düşer,
Gönlümün şimdiki duygusu gibi.

Dillerde dökülüp sayılır saçın,
Sıcak nefeslerle bayılır saçın,
Bir tütsüdür kalbe yayılır saçın,
Kararan gözlerin buğusu gibi.
Necip Fazıl Kısakürek


TheGrudge 6 Ağustos 2006 00:01



Bu Bizimki


Yıkıcı bir aşk bu,
Yıkıyor milletin ortasına
Tutku yükünü.

Bölücü bir aşk,
Ekmeği suyu bölüyor
Günde üç öğün.

Hain bir aşk bu,
Sizin eve hırsız girer
..........
..........



Cemal Süreya


Mystic@L 6 Ağustos 2006 00:03

affet beni sevgili....

Affet Beni Sevgili...
Bilemedim..Bilemedim Kırgınlığını...Kırılganlığını..
Eyül Çiçekleri Gibi Nazendeliğini...
Sözlerim Keskin Kılıç...Kesip Atacağını Bilemedim...

Affet Sevgili...
Bilemedim Tutulacağımı Sana...Seni Özleyeceğimi Bu Kadar...
Sesini Duymak, İki Satır Beklemek, Hissetmek Seni...
Bilmezdim İsteyeceğimi Bu Kadar...Bilemedim...

Affet Sevgili...
Bir Eylül Daha Geçmesin Böyle...
'Beni Affet' Derse... Yıldızsız bir geceydi
........Affeder misin...

Bir dağ çiçeği gibi şimdiden hasretteydim
sürgündüm çok uzaklardaydım,
Ve gözlerindi sürgün sebebim..
Çok çabuk çekildin hayatımdan
Kaderle el eleydin,
Bense kederle sarhoş...
Yarım kalmıştı hikayemiz
Göçmen kuşları gibi gelip geçtin bu şehirden
Belkide hayatımdan
Duymadın haykırışımı, acılarımı,
Benimsin sanmıştım uçtun avuçlarımdan
Tutamadım, gitmede diyemedim
Olamadın bir yıldızın kayışı kadar hayatımda
Zaman çok kısaydı bizim için
Yetmedi gözlerimizden yaşı silecek kadar
Nede elveda diyebilecek kadar...


Zaman akar zaman gider
Bir sıkıntı biner bedenime
Her dakika ve her saniye
Çırpınır yüreğim hasretine
Şu insanlar arasında yapayanlızım
Yanlızlığım sensin
Uzaktan da olsa konuş
Konuş benimle bak gelecek sesin
Alışamadım ben bu kente
Alışamadım sensizliğe
Soluduğum bu şehir
Artık benim değil
O gölge veren ağaç
Artık burada değil
Bildiğim güzellikler
Yabancılaştı bana
Göklerde parıldayan
Benim yıldızım değil
Şu insanlar arasında yapayanlızım
Yanlızlığım sensin
Uzaktan da olsa konuş
Konuş benimle bak gelecek sesin
Alışamadım ben bu kente
Alışamadım sensizliğe




Saat: 05:48

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık