![]() |
BİR AVUÇ ATEŞ DEĞİL MİDİR AŞK? Git Koyup her şeyi bir yana Çek ellerini hayatımdan git Hadi git Artık ne kaybedecek Ne de konuşacak bir şeyimiz kaldı Gözlerini Istırabımı Hicranımı Seven yanımı Al git hayatımdan Yüreğimdeki yarayı Sar git Sayki hiç yaşamadık bu aşkı Git Mim koyup efkarıma Bir güvercin gibi Kanadımda taşırım ateşimi Bir mecnun gibi çölde de yaşarım Leyla aşkına Yeterki vurma sırtımdan Ben zaten bu dünyanın Ben zaten bu yeryüzünün kara sevdalısıyım İflah olmam Sen oklarını Benden aldıklarını Ve yüreğimden kopardıklarını Bırak Koy bir yana sancılarını Kelepçeni vur git hayatıma Bırak çözülsün dizlerimin bağı Hasret dilimin ucunda Susku gibi naçar kalsın Beni aşkın oklarıyla vur, vuracaksan Kalbimden vur Sevda bahçelerinde gül toplarken Güvercinsem kanadımda taşırım acımı |
İlk Aşk ilk aşkımdın sen benim umutlarımı ve yıllarımı çalan senin uğruna döktüğüm gözyaşı dinmeyecekmiş sonsuza kadar ne istedin benden nedir çektirdiğin bu acı sana bağlanan kalbim oldu bir sabır taşı ama artık kanmayacağım sana senin o sahte sevdana umutlarımı yıllarımı çalsanda alacağım acısını sana edilen bedualarla |
Karanlık Kalp bir matemi taşıyor gönlüm aşk ki ay ışığında kötü bir ölüm varma karanlık kalp üzerime en azından daha fazla kavuşmak ayrılıktan daha beter bir zulüm hiçbir an ım karşılıksız kalmadı yetinmedim ürkek sevdalarla içtim bir yarayı katıksız nefretlerle deştim ve sayamadığım ihanetlerle adaklarına adadım çaldım da birşeyler aldım da istemeden hicran hüsran da oldum ani ama artık yorma karanlık kalp beni bugünden daha dün haykırışlarda susturma hani bir sitemi yaşıyor gönlüm uslu ve puslu aşıyor hasretliği iklimleri diziyorum sıra sıra bedelleri yığıyorum ardı ardına kapına tadına vardıramıyorum bu seyirliği açıp soluyorsun çiçek uçup konuyorsun kelebek sanırım bu hayattan gitmek gerek hiçbir an ım arsızım olmadı ve hiçbir inadım sancısız kalmadı doğmadı ışığım odana ah bir kara baht vurmadı yüzüne yüzüm hüzün şarabında hatıraların bana yakışmadı karanlık kalp ruhumda ince ten ama sorma beni yakınımda uzaklığın kalsın kar arayıp da bulma hani... |
ADINI KOYAMADIĞIM... gözlerimi alan bir güneşsin seni görebilmek için geceyi bekliyorum sen ardında bir dolunay bırakıp gidiyorsun dolunayın ne güzel… geceler sabahı emzirirken koynunda yarına dünden saklanıyorum bir nefesle üşüyen o sıcak kucağın uyku damlatmıyor gözlerinden gözlerime hiç yutkunamıyor gözlerim gecelerinden çaldığım uykularını senin için hecelerden bir dağı tek sözcükle sırtlıyorum ismine sığdırdığım dertlerimden bana hiç yer kalmıyor adını koyamadığım… rüyalarda ıslanmış saçlarımı tararken kim düşürdü ellerinden seni uykuya zemheriler kıskansın ay düşende kızıl saçlarından sonbaharı sen kokarken kopartılan bütün çiçekler kan yağdırıyor gözlerinden avuçlarıma /yaprak yaprak nasıl anlatacak bu gidişin /benim nasıl geldiğimi ölüm sana ben doğarken gebe kalınca azrailin salladığı beşikten hangi ayet kan damlatır damarlarına imzalasın bir yıldız kayarak /göklerdeki yemini dualarımla nasır tuttun şu ellerimde bir nefeslik yolculuk değil mi yanın al beni de yanına |
İlk Aşk İnanmazdım bir zamanlar aşka sevgiye, Güler geçerdim, Olmaz böyle şey derdim. Neydi ki bu büyü insanlarda kördüğüm, Neydi bu mutluluk gülücüğü, Neydi bu hüzün bu gözyaşı. Bir yağmur damlası gibi geldi başıma, Hafiften ıslak, ürperten, Baktığım gözü kör eden, Ellerimi heyecandan titreten, Soluduğum havayı dar eden. Gökkuşağı misali rengarenk, Ama onun kadar çabuk gitmeyen. Bir özlem bir merak vardı aşka dair, İşte tattım onu ben, Gönlümün anahtarını sana emanet ettim. Bir sihir ki anlatılmaz yaşanır, Mutluluk türküsü söylüyor dudaklarım, Bir sonbahar akşamında, Gökyüzü kara bulutlarla kaplı, Sevgimle şimşekler çakıyor, Avuçlarının sıcaklığı ellerimde, Sevginin sıcaklığı yüreğimde, Gök delinmişçesine yağmur yağıyor, Nefesimde ıslak toprak kokusu, Ama bu yağmur, mutluluk gözyaşlarım Islanan ayaklarım aşkınla yanıyor, Kalbim bir kuş misali çırpıyor. Çırpıyor da uçamıyor, Kabına dar geliyor. Bu benim yüreğimde ilk heyecanım, Bu benim ilk aşkım, İlk ve son aşkım. |
Bir Görüşte Aşık Oldum bir görüşte aşık oldum sana delice bekliyorum gelmiyorsun bana bir gece ıstırabım diner benim geldiğin gece ağlıyorum gülmüyorum inan her gece acı çektirmekmi bana maksadın zalim senden başka yoktur benim tutacak dalım gel elinle öldür beni çektirme yeter hergün zulmunden perişan olmadan halim |
İlk Aşkım Yanımda okul yıllığı Önümde günlüğüm Ve elimde resmin var Anımsıyorum o yılları Sen benim bense senin ilk askındım Tanışmamız çok komikti Tiyatroda sen Jülliyet bende Romeo’yu oynayacaktık O öpüşme sahnesinde başladı her şey Yıllar nasılda geçti dimi Sanki o sahneyi dun oynadık Simdi ise çok uzaklardayız Sen şehrin bir ucunda bense diğer ucundayım Sen beni unuttun mu bilmiyorum ama ben seni unutamadım Derler ya insan ilk askını unutamaz İşte bende unutamadım çoğu insan gibi |
(DÜN GİTTİN) dilimde hala kırmızı şarap tadı yokluğunun hala yok tadı... senn gittikten sonra ezan okundu ellerim titredi ve bendenim... dün gittin... gözyaşımı kendi elim sildi saçımı kendim okşadım ağlamayada çalıştım ağladımda seni düşündüm diyemem dün gece biraz bencildim sensiz sensiz bir beni düşündüm ve düşündüm gitti dilimde hala kırmızı şarap tadı yokluğunun hala yok bir adı sen gittin sabah geldi yani sabah olması gereken bir karanlık şimdi bu sabaha nasıl sığacak sen yokken binlerce karanlık.... |
İlkbaharındayınn Sensizliğin İlkbaharındayım sensizliğin Daha sensiz geçecek üç mevsim var.. Mutluluğu umutsuzluğuyla Daha sensiz geçecek üç mevsim var... İlkbaharındayım sensizliğin Ama bem kışı yaşıyorum Çetin bir savaş veriyorum sensizlikle Bazen ben,bazen o kazanıyor. Ama biliyorum asıl kazanan hep sensin. İlkbaharıdayım sensizliğin. Ama ben kışı yaşıyorum. Bulutlar kıskanıyor beni. Yağmurlar utanıyor benden. Gözlerimden akan yaşlar Gün geçtikçe artıyor. İlkbaharındayım sensizliğin Daha sensiz geçecek üç mevsim var. Acısı tatlısıyla. Mutluluğu umutsuzluğuyla. Daha sensiz geçecek üç mevsim var... |
(HÜKÜM) son gidişine hazır gibisin gözlerin inkar etmiş bile beni şimdiden ve ayrılık çizğilenmiş yüzünde yol yol ya benim yüzüm göz yaşlarım yol bulma telaşında bir birinin peşi sıra bir git desem hani hani bir gurur etsem kendime fırsat beklermisin gelmeyecek gibisin bakmayacak gibisin arkana oysa dokunmadı gibisin dokunmasaydı ellerin dokunmasaydı ellerin ağladı gözlerim şimdi bu yakarışım zavallı bile olmayışım... yanımdasın ya yapayanlızım hükümlü duygularım tutmak istemediğin eller benim benim duymak istemediğim ses ne ellerin vazğeçebilir sana uzanmaktan neden içimde hapsede bilirim bu çığlığı bir kafes sevgimi bir kutuya koyup yakmak içinde adımı yazdığım her duvarı yıkmak zor gelir bana en terkedilmiş İNSAN OLMAK..... |
| Saat: 05:48 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık