![]() |
SENİ ARIYORUM Şimdi bir an dönerek gerilere, hani Bir zamanlar beni ölesiye yaşatan Ellerimi bırakıp, sevecen ellerini Çevremi sımsıcak bir sevgiyle kuşatan Seni arıyorum. Bir deniz hıçkırıyor ta içimde, dinle Giderek yalçın kayalar, kumlar eriyor Şimdi baş başayım bir kıyıda kendimle Ve bende var ettiğin o ben, can veriyor Seni arıyorum. Gülerdin bir zamanlar güneş batmazdı Baştan başa bir gül bahçesiydi ortalık Renkler ya mavi, ya pembe, ya beyazdı Oysa şimdi ne yana baksam karanlık Seni arıyorum. Varsın ama yoksun. yanımdasın, değilsin Gözlerim boşuna deliyor geceleri Tek seni bir kez daha görebilmek için Daldırıp ellerimi benden içeri Seni arıyorum. Ellerim içimde bir kan golüne batıyor Bağırıyorum kimseler duymuyor sesimi. Dişlerim hırsla dudaklarımı kanatıyor Ve senden uzakta verirken son nefesimi Seni arıyorum. Bu son aldanışım, son yıkılışım olacak Gelsen de boş artık gelmesen de, ben yokum Yine de son bir ümit kırıntısıyla, bak O, her şeyi yitirdiğim anda bulduğum Seni arıyorum. |
Gecmiyor gunlerim zordayim sevgilim Atmiyor kalbim dardayim sevgilim Sensiz hergun kabirdeyim sevgilim Hasretim sana,nefesine,kokuna gel sevgilim Boynum bukuk gulemiyorum sevgilim Neden artik seni kollarima saramiyorum sevgilim Ben burda sensiz nefes alamiyorum sevgilim Hasretim sana,nefedine,kokuna gel sevgilim Seni sensiz yasamak en kotu kader sevgilim Ey benim sevgi kokan yarim Ben burda sensiz yasayamiyorum sevgilim Hasretim sana,nefesine,kokuna gel sevgilim Dolduramiyor kimsesenin yerini dolduramaz sevgilim Alisamadim yokluguna don artik sevgilim Yapamiyorum sensiz,sevginsiz Hasretim sana,nefesine,kokuna gel sevgilim |
İmkansızımsın İmkânsızımsın, bu gün doğumunda batan Kanıksadım muhalif savunuşları İnanıp, Çabalamadığım ki benliğimde gizli Dışa vursam aşkını, Yıkacaktı ılık sonbaharda dizelerini İyisimi, susmak belki kaybedişlerde Ahenklerde kalmak eskisi gibi Sende renklerini nadasa bırak Canlanır belki sonralarda aşk Beni bilme zaten tanımazsın Gün doğumunda batıyor hayat Dedim ya hırçın sözlüm İmkansızımsın… |
Şimdi bir an dönerek gerilere, hani Bir zamanlar beni ölesiye yaşatan Ellerimi bırakıp, sevecen ellerini Çevremi sımsıcak bir sevgiyle kuşatan Seni arıyorum. Bir deniz hıçkırıyor ta içimde, dinle Giderek yalçın kayalar, kumlar eriyor Şimdi baş başayım bir kıyıda kendimle Ve bende var ettiğin o ben, can veriyor Seni arıyorum. Gülerdin bir zamanlar güneş batmazdı Baştan başa bir gül bahçesiydi ortalık Renkler ya mavi, ya pembe, ya beyazdı Oysa şimdi ne yana baksam karanlık Seni arıyorum. Varsın ama yoksun. yanımdasın, değilsin Gözlerim boşuna deliyor geceleri Tek seni bir kez daha görebilmek için Daldırıp ellerimi benden içeri Seni arıyorum. Ellerim içimde bir kan golüne batıyor Bağırıyorum kimseler duymuyor sesimi. Dişlerim hırsla dudaklarımı kanatıyor Ve senden uzakta verirken son nefesimi Seni arıyorum. Bu son aldanışım, son yıkılışım olacak Gelsen de boş artık gelmesen de, ben yokum Yine de son bir ümit kırıntısıyla, bak O, her şeyi yitirdiğim anda bulduğum Seni arıyorum. |
İmla Kurallarını Aşar Bu Sevda Gözlerin adresi bir derin karanlık Saçların cennetten dökülmüş melek tüyleri Kalbimin sözcüklerini kelimeler bilmiyor... Kalp ki düğmeleri kopmuş Sökülmüş ipleri yamasız kalmış Kalp işte damlaya-damlaya sen olan Senden alan rengini Tutuşmuş bir deniz Kalp ki Adresi sen Posta kodu yokluğun Öyle bir kalp ki İçi hep senle dolu Ben hep seni çekiyorum içime nefes diye Gözlerin geliyor gözlerime üşüyorum Kapatıyorum gözlerimi göz kapaklarımın içindesin Korkuyorum aslında gidersin diye Üşüyorum Kalbimi yaksam sen yanarsın Üşürüm, aldanırım Sensiz yattığım gecelerde Sana sarılıp uyuduğumu Yüreğimin tam içinde ki seni Aslında uyumaktan çok uyutmayı istediğimi Kirpiklerimde bağlı olup gözlerimden içime aktığını Bil diye kazındı bu mısralar kalbimin Ağaçlarına İmla kurallarını aşar bu sevda Hiçbir denklem çözemez ve formülü yoktur Bu kalp ağrısını çözecek Hangi maddedir bilinmez Bilinmez yolu ve zamanı E güzel gözlerin âşık olmakta haklıyım Mahmurlaştırır ışığı gözlerinin kara(n)lığı Eros benden öğrensin böyle âşık olmayı Loş bir camına kalbinin senin adını yazmayı Alamam artık Kendimi kalbimin sana bulaşmış yerinden Kalp işte damlaya-damlaya sen olan Senden alan rengini Tutuşmuş bir deniz Kalp ki Adresi sen Posta kodu yokluğun Öyle bir kalp ki İçi hep senle dolu |
Aşık Oldum..... Damla damla aktın kanıma, Bir göl oldun sonunda. Nereden bilebilirdim ki, Aşık olacağımı sana... Duysun eş dost arkadaş, Sensin bana tek yandaş. Mutluluğu gel paylaş Sensin bana tek yoldaş.. |
Ağlamak istiyorum, yokluğuna bu gece.. Ağlamak istiyorum, geçen güzel günlerimize.. Kurumuş dudaklarım, suya hasret misali.. Ayrılan sevdalılar, kavuşamayanlar için.. Ağlamak istiyorum. Gözü yaştan kurumayanlar için.. Unutulmuşlar, terk edilmişler için.. Bir daha asla geri dönmeyenler için.. Dönüp de bulamayanlar için.. Senin için, aşkımız için.. Herkes için, manalı bakışların için.. Bu gece bardaktan boşanırcasına.. Ölürcesine, ağlamak istiyorum.. Yağan yağmurların yerine ağlamak istiyorum.. Göz yaşlarımla ırmaklar çağlasın.. Göz yaşlarımdan okyanuslar kabarsın.. Bu gece ağlamak istiyorum.. Gökyüzüne baktığında, göz yaşlarımla ıslanasın diye.. Bu gece ağlamak istiyorum.. Sana olan özlemlerim bitsin diye.. Hasretim sönsün diye.. Bu gece ağlamak istiyorum.. Sevenler kavuşsun diye.. Bu gece ağlamak istiyorum.. Yanımda yoksun diye... Ah deli kız ağlamak istiyorum, sen duyasın diye.. Taş kalbin yumuşasın diye.. Benim olmayacağına.. hiç olmamışlığına... Hiç kavuşamayacağımıza, ağlamak istiyorum... Kaderime, hüzünlerime, ağlamak istiyorum.. Bulutlar misali, göz pınarlarım kurumasın diye Bu gece ağlamak istiyorum.. Yalancı sevdalara, elvedalara.. Ağlamak istiyorum.. |
Giden Bir GÜn Geri Döner Bir kaldırım kenarında oturup Dikme boşuna gözlerini pencereme Perdeyi aralarım bakarım, dayanamaz içeri alırım zannetme Sen ki seni nasıl sevdiğimi bildiğin halde Terk edip gitmiştin beni Madem gidiyorsun öldür beni dediğimde Benim için sen zaten öldün demiştin Bu gelişini mezar ziyaretim olarak sayıyorum Kusura bakma zeytin siyahı gözlerine Beline uzanan ipek saçlarına Hiçbirine bakmıyorum İlgimi çeken, Bir yanıp bir sönen sokak lambası Ürkütücü bir korku filmini hatırlatıyor Sen severdin korku filmlerini Ve her defasında olduğu gibi kâbuslarla uyanırdın gecesinde Sonra beni arardın konuşurduk Rahatlardın Şimdi sen bir film olmuşsun Yanaklarına vuran sağanak yağmuru ne güzelde yansıtıyor yıldırımlar Yıldırımlar yıldırmıyor fakat, İçinde kıyametler kopuyor, hissedebiliyorum Ama korkma hiçbir filmde başrol oyuncusu ölmez Hiç kimsede başrolden başka, kimsenin ne yaşadığını bilmez… |
İnadına lanet olsun sevdim bir defa, çok seviyorum ama affetmem/inadına, çok kırdın beni dönme asla, ölüyorum sensizlikten ama özlemiyorum/inadına... durup durup ağlıyorum, yürek sancını dindiremiyorum, yangınım göklere varıyor, isyanım sana,gelsen de istemiyorum/inadına... nasılda severdim nasılda, özlemim beni aşardı da, sana gelmedi mi yoksa, yaktın beni affetmem/inadına... sende haramsın bana, içki gibi,kumar gibi, ne yaptım bilmiyorum sana, ağlasan da sevmiyorum/inadına... nefretimi haykıracağım sokaklarda, delice sevsem de/inadına, her yerde sevgimi anlatsam da, sevmiyorum diyeceğim/inadına... gözlerimde yaşı görsen de, beni sevdiğini söylesen de, sende benim gibi kendini kaybetsen de, teoride affedeceğim seni/inadına.... |
benim küçük sevgilim sen bana neler yaptin böldün parça parça onlar bilmez onlar bilmez bakarlar yüzüme sanki yoksun gibi sanki yalanmisiz gibi benim küçük sevgilim sen bana neler yaptin kirdin defalarca onlar bilmez onlar bilmez vururlar yüzüme sanki yoksun gibi sanki yalanmisiz gibi benim küçük sevgilim ben sana neler yaptim kizdim sayfalarca onlar bilmez onlar bilmez yakarlar canimi sanki yoksun gibi sanki yalanmisiz gibi benim küçük sevgilim |
| Saat: 15:20 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık