![]() |
Ne çok istedim; kalbimi yanında bırakmayı... İstemedin. NE AŞKIMI; NE SEVGİMİ... Özlemimi hiç istemedin!! GİTTİM... Geride kalan kapındaki parmak izlerimdi... GİTTİM... Geride kalan sana son kez bakan gözlerimdi... GİTTİM... Geride kalan kapındaki göz yaşlarımdı.. Hasretimi yollara vurdum. Kafamı duvarlara. Güzelliğini gökyüzüne hediye ettim. Gökyüzü bana yağmur... Göz yaşlarım karıştı yağmurlara. Kimse anlamadı ağladığımı. Yüreğimi aldım; hediye ettim boşluğa.... Karşılığında rüzgar hediye etti bana.. Saç baş darma duman.. Kimse anlamadı saçlarımın diplerinden ellerini kopardığımı... Umutsuzluğumu, toprağa hediye ettim. Aldı içine, sakladı, kimseler görmesin diye çimen vurdu üzerine.... Yokluğunu, olmayışını, hediye ettim kendime. Acımı yaşayabileyim diye. Yüreğimin atışı gitti; kanaması durmasın diye. İstemeyişini unutmayayım diye..... |
Ben Birim, Karekökü ve karesi aynı olan, Sıfır gibi hiçlik değilim, İki gibi çokluk ve üç gibi mükemmel olmadım asla, Ben 1'im Tek başına, Dağ başında bir kulübe Seni çok yapmak elimde Yanına koy beni Sen kaçsan, benimle bir fazlasın Öpüp başına koy beni sen kaçsan benimle on fazlasın Sonuna koy beni hayatının Sen kaçsan seni onlarca büyüteyim. |
NELER YAPIYORSUN SEVDİĞİM? Sen neler hediye ettin hayata? Yeni bir başlangıcı, umudu, sevdayı mı? Ne alabildin karşılığında? Kalabalıkların içindeki yalnızlığımı? Yoksa, yalnızlığın arkasındaki koskoca bir orduyu mu? Bu kadar kolay mıydı git demek? Git diyebilmek..... Nasılda kolay çıktı dudaklarından; o tek kelime, tek hece.... GİTTİM.... Gittim işte.... Geride kalan ruhum oldu. Benimle gelen sadece bedenim!!! MALESEF... |
İnadına be Binlerce kez döndüm ölümün nen tatlı yerinden Binlerce kez öldüm Munzur un derin sularında Hep umutsuz yorgunlukta yatıyordum orada, Sonra; Binlerce kez yıkıldım onun anısına, İnadına binlerce kez tekrardan doğdum İnadına ölümle anlaşmıştım İnadına yaşıyordum yalanlarla dolu bu HAYATTA… Hep bir duyguydu kazanmak istediğim Sevmekti onu delicesine Kaybettiğim umutları bulmaktı… Ama tekrardan kaybettim onu Onun için ölümün en tatlı yerinden döndüm Binlerce kez yıkandığım O Munzur un suyundan akıp ta Binlerce kez ölümle anlaşıp ta geldim İnadına yaşıyordum artık delice… İnadına ölümden dönüyordum, İnadına seviyordum onu terk edilmeme rağmen İnadına İnatlaşıyordum onunla İnadına her zaman seveceğim İnadına attığı adımın altında dolaşacağım İnadına dostum Ölümle tekrardan anlaşıp Geleceğim o sıcacık kollarına Bekle beni… İnadına geleceğim. |
İçimdeki Fırtına Unutmayacağım Bir sevgi yaşamak istiyorum seninle Zamanı kısa olmasın Bir yerlere gitmek istiyorum seninle Yerimizi sen seç İster çok güzel bir yer İstersen harabe tenha bir köşe Yada nasıl istersen Hiç bilmediğim Görmediğim , duymadığım İstersen gideceğimiz yerde Hiçbir şey olmasın Deki Gideceğimiz yer ölüm Ama sadece içinde Senin sevgin olsun |
İnan Bana Seni sevmek zor işti Sensiz olmaya katlanırken Her ne kadar Ben kabul etmesem de Sözümü geçiremedim kalbime İnanmak istemedim ilk başta buna Kızgın çöle Kar yağması gibiydi Ancak kendime itiraf edebildim gerçeği İçime işlemişti senin sevgin Çıkarıp atamadı aklımdan O yeşil gözlerini Bana her Bakışındaki Güzelliği Unutamadım |
Gözlerinde müebbeti istiyorum En acımasız mahkemelerde yargılasınlar beni. Bedenimden yüreğimi söküp Yüreğinde nefes almak olsun suçum. Son isteğim; Darağacım, yıldızların düştüğü Saçlarının tellerinden örülsün. Yüreğinde ölmeyi istiyorum. Baharları mevsimlerden çalıp Gözlerine doldurmakla suçlasınlar beni. İnfazım, gözyaşlarında son bulsun... Çıplak yüreğime, Gözyaşlarının umut zincirlerini geçirsinler. Aldığım her nefes sevdana olsun. Gözlerinin güneş gibi düştüğü Gönül mapusluğunda, Ömür boyu yüreğinin müebbetini istiyorum. Gülüşlerinde erimeyi istiyorum. Yağmurların sadece gözyaşında saklı olduğu Güneşin, hep gülüşlerinde solduğu Bir ceza istiyorum. İnfazım, gözlerinde yavaş yavaş erimek olsun. Avuçlarında solmayı diliyorum. Ömrümden vazgeçip, Senin gözlerine firardan yargılanayım. Susma hakkımı kullanıp, Gözlerinde müebbeti istiyorum. |
İnanamadım Yıllarca sevgiye hasret yaşadım Yüzüme gülecek canan aradım Aşık olduğum o güle rastladım Yine de sevgiye inanamadım. Şiirler yazıldı, hep geldi geçti Şarkılar söylendi, hep deldi geçti El, ele gezdiğim baharlar geçti Yine de sevgiye inanamadım. |
İnanma sabahtan akşama-akşamdan sabaha her gün yirmi dört saat seni gözlüyorum pencerelerde adını yazıyorlar sanki yüreğime gelip geçenler sivri kalemlerle ve her günün hemen her saati iki elim kanda olsa adına gizli gizli şiirler diziyorum düşlerimin en beyazında uzanıp usulca yanaklarından öpüyorum bir gece vakti olur da gelirsen eğer usulca aç kapıyı ışıkları yakma bir suçlu gibi eğip gözlerimi önüme "sevmiyorum"dersem inanma İnanmadın Yüreğinin çöllerine nehir oldum inanmadın Saçlarının tellerine esir oldum inanmadın. Ben ki asi boyun eğmez Ben ki çılgın söz dinlemez. Senin için hem de kaç kez yaşlar döktüm inanmadın. İnanmadın ne yapayım. Sensizlikmiş senden payım. Tanrı mısın ki tapayım. Sevdim seni inanmadın. Diz çökerken dağlar bana Şimdi taşlar ağlar bana Hayatımda bir tek sana Yenik düştüm inanmadın Sen kavgamın tek galibi sen, sen gönlümün tek sahibi sen Sana uysal çocuk gibi Teslim oldum inanmadın. Yere serdim gururumu, hiçe saydım onurumu Kucakladım umudumu Koştum sana inanmadın Yasak koydum şu kalbime Ne geçti ki elime Bağlanmak mı ne kelime Öldüm sana inanmadın. |
SENİ SAKLAYACAĞIM Seni Saklayacağım İnan Yazdıklarımda, Çizdiklerimde, Şarkılarımda,Sözlerimde. Sen Kalacaksın Kimse Bilmeyecek Ve Kimseler Görmiyecek Seni, Yaşayacaksin Gözlerimde. Sen Göreceksin,Duyacaksın Parıldayan Bir Sevi Sıcaklığı, Uyuyacak,Uyanacaksın. Bakacaksın,Benzemiyor Gelen Günler Geçenlere, Dalacaksın. Bir Seviyi Anlamak Bir Yaşam Harcamaktır, Harcayacaksın. Seni Yaşayacağım,Anlatılmaz, Yaşayacağım Gözlerimde; Gözlerimde Saklayacağım. Bir Gün,Tam Anlatmaya... Bakacaksın, Gözlerimi Kapayacağım.. Anlayacaksın.. |
| Saat: 15:20 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık