![]() |
İncitme Gölgesinde otur amma Yaprak senden incinmesin. Temizlen de gir mezara Toprak senden incinmesin. Yollar uzun, yollar ince Yol kısalır aşk gelince Yat kurban ol İsmail’ce Bıçak senden incinmesin. Burdayım de ararlarsa Doğru söyle sorarlarsa Tabutuna sararlarsa Bayrak senden incinmesin. İl göçsün göçtüğün vakit Yol yansın geçtiğin vakit Suyundan içtiğin vakit Irmak senden incinmesin. Toz konmasın sakın sana Hakkı geçer halkın sana Gücenmesin yakın sana Uzak senden incinmesin. |
Yeryüzü Aşkın Yüzü Oluncaya Dek Yarım kalan hiç bir yolculuk yok bu yaşamda Bir birine karıştırılan hiçbir boyut yok 15 yaş nedir ki yılların sözde çizilen anlamında Ya bir duygu selidir aralıksız ya da Bir inanç fırtınasıdır yüreğin Dirence açılan gençlik boylarında Bir devrin sembolü diyorlar şimdi adına Toprağa ölüm düştükten sonra hiroşima’da Tüm bitkilerden önce yeşeren bir Açelya Şimdi Kadiköy rihtiminda Neyi çagriştiriyor sana Sen söyle direnç çiçegi Neyi Bir köpük Onur ugruna Çürüyen irmaklar Henüz dile gelmedi Istanbul’u ezen suskunluğunda senin Gazetelerde Resimlerinle dolarken sayfalar Nedense Söyleşilerde yalnızca Beyin hücrelerine Yöneltiliyor sorular Sense ölüm rengine inat Kan maviliğince Susuyorsun Yalnızca geçmişin Gelecekteki O ölümsüz sesini yansıtıyorsun Hani o bin renkli açelyanın İnançlı sesini yansıtıyorsun Gülümsüyorsun susuyorsun Eyyyyyyyyyyyyyyyyyy Ovaların ateş ateş çölleştiği yerde Toprağın ırmak ırmak yüreklenişi sen Yarınlara selamını iletsin diye adın Damarlarına bağlanan yaşam Ölümü kucaklarken ellerinle Kopardın Kurtarmak için enginlerin anlamını Gökyüzünü yere indirdiğinden beri Ve silmek için bir damlanın yüzünü Bir okyanusu kucağına bastığından beri Adın bir Açelyadır Artık senin Koynuna ölüm Düşen tüm topraklarda Bir açelya Yepyeni sözcükler yeşeriyor şimdi Alnının ışıklı yamaçlarında Yüreğini işitmek gerek duymak için Soluğunu solumak gerek Her dalıp gidişinde Bin şiir Çıkarıyor belki gözlerin Yaşama gözlerinle dalmak gerek Bir devrin sembolü diyorlar şimdi adına Ve imgelerin en ulaşmaz doruğunda Ey herşeye bitti diyenler Korkunun sofrasında Yılgınlık yiyenler Ne kırlarda direnen çiçekler Ne kentlerde devleşen öfkeler Henüz elveda demediler Bitmedi daha Sürüyor o kavga ve sürecek Yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek |
İncitme Sakın Yürüdüğün yoldan haberin olsun, Çalıyı, dikeni incitme, sakın. Yollarda ağaçlar yoldaşın olsun, Dalını, yaprağı incitme, sakın. Hatırdan çıkarma kim olduğunu, Yoldan çıkaranın kin olduğunu, Her yolun sonunun sin olduğunu, Dostu, arkadaşı incitme, sakın. Kalbini temiz tut, gönlünü ferah, Canlıdan, cansızdan almayasın ah, Dünya işi için etmeyesin, vah Bacıyı, kardeşi incitme, sakın. Aşk için, aşk ile yürü yolunda, Neler göreceksin sağın, solunda Sabahta, akşamda, hele bayramda, Anayı, atayı incitme, sakın. |
İnkar Etmiyorum Bıktım artık,sıkıldım,düş yakamdan Nedir bu çektiğim dertten,cefadan Yinede ne olursa olsun inkar etmiyorum SENİ HALA ÇOK SEVİYORUM....... Sana gülüm desem dikenini batırırsın, Sana aşkım desem ayrılık dersin, Ama sana artık ne gülüm nede aşkım...... Demeyeceğim bundan böyle aklım yerinde Sana kalsa aşkımız yaşayacaktı Uğruna destanlar yazılacaktı Bütün alem bizi konuşacaktı Ama ben bıktım,,,,sana kolay gelsin Bilki güzelim ne desem,ne yapsam Yina inkar etmiyorum Çünkü;;;;;;;;;;;;;; SENİ ÇOK SEVİYORUM.. |
Bu kadarmiydi diyordun, Bu kadarmiydi sevgin. Ya ne sandinseni sevdigimi mi? Kiz yikilmisti telefon basinda, Bir sey söylemedi agliyordu sesizce, Bir ara delikanli kizin hickirigini duydu. Niye konusmuyorsun Agliyormususn yoksa Olsun canim bu da gecer, Ben biktim diye mi agliyorsun? Degermi? Senin ayrildigini söyleriz benim icin hic fark etmez Genc kiz hickiriklar arasindan Cikan boguk ses ile Bardagi tasiran bu söze Karsilik dayanamadi Anlayamadin mi sersem sen veya ben Ne farkeder ayrildigimiza agliyorum Sana senin acinacak haline Delikanli sustu. Oysa genc kiz bunlari söylerken Seviyordu daha öncede sevmisti ve sevecekti Ama yapacak birsey yoktu Bu sözlerin karsisimda direnen guru vardi. Gurur,sevgi ne kadar ters kelime Ve sonunda sevgi agir basti. Telefonu kapatirken delikanli Soguk bir "ELVEDA" genc kiz ise Gururunu ayaklar altina alarak Son bir defa "SENI SEVIYORUM" demisti..!! Telefonu kapatinca delikanli düründü Niye yapmisti? Oysa oda seviyordu Sevdigini itiraf etmek icin bir daha aradi Ama gec kalmisti. Telefon cevap vermeyince Genc kizin evine gitmisti Kalabalikti sasirdi. Ve aci bir sesle irkildi Iceriden agzinin kenarindan akan kan. Soguk bir ceset cikti. Delikanli yikildigözyaslarini tutamadi ELVEDA dememistim uyan Dediysede uyanmadi kiz Bir ara kizin elindeki burusmus kagit Ilisti gözüne bugulanmis gözlerini silerek Okudu söyle yaziyordu; TÜM SEVENLERLE SEVILENLERE IBRET OLSUN SEVENLER ÖLMEZ...!! |
Bırak Dağınık Kalsın Bırak! Dokunma! Gidişinle enkaza çevirdiğin ruhumu artık rahat bırak! İstemem toparlamaya çalışma, zaten alışkın kalbim anlamsız yalnızlıklara. Dönüp bakma arkana, sıralama ardı ardına saçma sapan pişmanlık üzgünlük cümlelerini çünkü işe yaramaz daha öncede gördüm bunarı. Yalnızlığımla beni baş başa bırak ve artık defol git. Kahrolası karanlıklara terket beni. Uykusuz gecelere güneşi olmayan Sabahlara hediye et bedenimi. Korkma gelmem peşinden dön demem gitme de demem demeyeceğim. Öylece çek git. Bırak! Dokunma! Gidişinle enkaza çevirdiğin ruhumu artık rahat bırak! Defol git, kapıyı çıkarken açık bırak, belki bir teselli belki bir anı giriverirse diye senden kalan sana ait olan. Hadi işin bittiyse çekte git, yalnızlığımla baş başa bırak beni. Git artık git de bir an önce alışmaya başlayayım güneşsiz sabahlara. Kapıyı kapama! Bırak! Dokunma! Gidişinle enkaza çevirdiğin ruhumu artık rahat bırak! Artık istemiyorum seni hadi defol git kalbimden ve beni artık rahat bırak! Ali Aşçıoğlu |
İnmek Zorundayım Son Durağı Kaçırmadan Ölülerde yolculuk yapar, Onların otobüsü,hiç durmaz. Taki son durağa kadar Sessiz,sedasız Amansız,sevdasız İnmek zorundadırlar! Artlarına bile bakmadan, Son durağı kaçırmadan İnmek zorundadırlar! Terk etmek acı olsada hayatı. Bırakmak koysa da,ardında kalanı İnmek zorundadırlar! Şimdi bende yolcuyum. Ebediyen gidiyorum. Yanıma hiç bir şey almadan, Aklıma seni takmadan. İnmek zorundayım! Sessiz,sedasız Amansız,sevdasız. Son durağı kaçırmadan. İnmek zorundayım... |
Acıya Kurşun İşlemez Sabrın çalkalanıp taştığı sulardadır Çığlıklarla parçalanmış uykularda Buruşturulup atılmış aşklarda Ve çalınmış mutluluklardadır Ses ile yürek Büyük rüzgarların o yanık şarkısı Hala yükselir içimizden, dağılır Coşkunun doruklarında sürer yankısı İlk kurban adanırken bir nehire Korkunun ilk nisanında başlamıştır Gözyaşının ilk damlasından kalma Yaslı baharlarla gelmiştir bugüne Kanla yazılan yasalarla Açlığın otağ kurduğu sabahlarla Ve sonuçsuz kalan ahlarla gelmiştir Acıya kurşun işlemez artık Ölüm bile bu acıyı cellat bilmiştir Yok bundan böyle ter yarası Zincir tutsaklığı ve sabır Kırbaç yalvartması sessizliğin Can pazarı ve kahır yok Herşey yaşanan şu gün gibi gerçek Adımız halk olduğu günden beri Bir direnç olmuştur bizde sevinçler Şimdi acının her kuraklığında Onlar Yüreğimizin ovalarına çiselenirler Boşuna değil bu ölürcesine sevmek Ve ölürken bile yürümek Boşuna değil Hep yatağı olduk tarihin ırmağının Yenilgilerle durulmanın Zaferlerle köpürüp kabarmanın Ama hiç bir zaman Anası olamadık geçmişi doğurmanın Yıldızlar ve sular tanıktır Aç ve kavruk bir memeden Direnmeyi yudum yudum emen Bir çocuk gibi öğrendik Ve direndik Ordular kurduk türkü renklerinden Bütün ağıtları bir hücumda yendik Acıya kurşun işlemez artık Biz yaşamayı zulümsüz sevdik |
İntihar Mavi Dağların dorukları dumanlı olur Geriye dönmez savaşçılar... Fırtınayla yıkanmıştır ömürleri Karla yıkanmıştır yüzleri... Bu yüzden asla vedalaşmaz Ve kılıçlarında taşırlar şiiri! . Bu yüzden sevdaları mahzundur Yürekleri kallavi! Alınları ihanet vurgunudur. Gözleri intihar mavi... |
Gözünü Kaparsan Ben Varım İnan "Kaderim" diyorsun çektiğin derde Ben de bu dertlerle ağlarım inan Hasretin canını sıktığı yerde Gözünü kaparsan ben varım inan Benim de her gecem kahırla başlar Az değil bağrıma bastığım taşlar Kan olsa aşk için döktüğün yaşlar Gözünü kaparsan ben varım inan Hep sevgiyi yaşa kin tutma sakın Beni hiç kimseyle bir tutma sakın Uzakta olsak da unutma sakın Gözünü kaparsan ben varım inan Belki kolay değil belki imkansız Ayrılık gelecek belki zamansız Gün olur yanarsan külsüz dumansız Gözünü kaparsan ben varım inan Hep kışı yaşadım yaz nedir bilmem Sevgiye cömertim az nedir bilmem Hayalim ne kadar haz verir bilmem Gözünü kaparsan ben varım inan |
| Saat: 05:48 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık