![]() |
Sen belki tüm yaşamınca dilenecek; Beklediğin sevdayı biri vermezse Ötekinden isteyeceksin. Ama ben tüm yaşamım boyunca Tek bir kez dilendim Bir acımasız kalbin sevdası ile alevlendim. Öylesine boş öylesine açık kaldı ki yüreğim, Yemin ettim bir daha dilenmeyeceğim. |
İtiraf Nasıl oldu bitti bilmedim her şey, Lâkin anlatması gerçekten zor şey, Değil ki bu tespih benzeri bir şey, Dizeyim diyorum, dizemiyorum... İzâha yetersiz kelime hece, Ne zor şeymiş yahu, sanki bilmece, Uğraşır dururum gündüz ve gece, Çözeyim diyorum, çözemiyorum... Ağırlık çöküyor akşam olunca, Hele gökyüzü de yıldız dolunca, Uzanıp balkona boylu boyunca, Sızayım diyorum, sızamıyorum... İmkansız bir aşk ve sevdâ uğruna, Tükettim ömrü yaklaştım sona, Önce şu gönlüme, sonra da ona, Kızayım diyorum, kızamıyorum... Dedim ki geçen gün; “Merhamet eyle” Diyen kim, duyan kim, olmuyor böyle, Göreyim hesabı, altını şöyle, Çizeyim diyorum, çizemiyorum... Her Şubatta ter, her Ağustosta kar, Ölüyor zamanla, bende de can var, Sığabileceğim geniş bir mezar, Kazayım diyorum, kazamıyorum... Vakî mi kapımı bir tıklattığı, Ne öptürdüğü var, ne koklattığı, Sihir mi, büyü mü, neyse yaptığı, Bozayım diyorum, bozamıyorum... Bu saatten sonra çıksa da cama, Dikiş tutar mı hiç kalpteki yama, Yazılacak daha çok şey var ama, Yazayım diyorum, yazamıyorum... |
SEVMEK ÖZLEMEK Sevmek var aslinda Özlemek var beklemek var Simdi nerdesin ne yapiyorsun Günes coktan dogdu uyanmis olmalisin Saclarini tararken beni hatirladin degilmi Öyleyse ayrilmadik sadece özlemliyiz ve bekliyoruz Zamani hatirlatan herseyden nefret ediyorum Önce beklemekten Ömür boyunca ya bekliyor insan yada bekletiliyor Ikiside kötü ikiside hazin tarafi hayatimizin Egerki bekliyorsan egerki özlüyorsan Yarinlarinda onu hayal ediyorsan Hayali gözlerinde sesi kulaklarinda cinliyorsa Iste ozaman sen birini seviyorsun Hasrettir özlemdir sevgileri yücelten Umuttur her an dönmesini beklemek Bir an özlemekten vazgecersin Unutuldugunu düsünürsün aglarsin Ama neyapsanda faydasiz sevmissindir onu Karsiliklida olsa platonikte olsa tutulmussundur Yine seversin yine özlersin beklersin Hic dönmese seviyorum demesede Sen özlersin onu sevmeyi ve görmeyi istersin Ve bir ömur boyu beklersin özlersin seversin... |
İyi Geceler Gülüm Haziran bulutları olsun yatağın, Aşka düşsün yolun düşünde. Bir dere kenarında, söğüt gölgesine sığınsın başın Ayakların suda -Aslında su senin ayaklarında gülüm- Elinde Bursa işi bir çakı sabaha kadar umutlarını yont! Bir de beni düşün düşünde. Yokluğunda nasıl da haziran bulutuyum, Söğüt dalıyım, Akan, akmayan suyum, Ama illâ ki; yonttuğun umudum... İyi geceler gülüm, İyi bir gün olsun yarın... |
BİR TUFAN BİR KASIRGA BİR SAVRULUŞ Kİ ADINI DUYUNCA İÇİM PARÇALANIR SÜRGÜN ETDİM KENDİMİ EN UZAK DİYARLARADA YİNE KOKUNU RÜZGAR GETİRDİ KELEPÇE VURDUM YÜREĞİM HER KÖSESİNE GÖZLERİMİ MÜHÜRLEDİM BÜTÜN LİMANLARI YAKTIM SANA GELEN BÜTÜN YOLLARI MAYINLADIM KAN İÇİYOR KAN KUSUYORUM AMA SANA ASLA DÖNMEYECEĞİM İHANETİ AFFEDEMEM SEVGİN BENİ YAŞATMAYACAK KADAR BÜYÜK OLSADA AFFETMEYECEĞİM ÇIĞLIKLARIMI DUYACAKSIN GECE YARILARI SANA BEDDUA EDEMEM AMA IZDIRABIMI HİSSEDECEKSİN |
İyi Kalpli Günahkar İyi kalpli günahkar Kanaatkar ve şakacı bir gece lambası gibisin... Yanıyorsun sevişmelerin en koyusunda, Sönüyorsun binlerce bilmeceyle. Dışarıda mağrur, gizemli, yasakçı... İçeride sevecen, başıboş, ahlaksız. İyi kalpli günahkarları Aydınlatan bir gece lambası gibisin... Kendi yangınına aşık... |
İyi Ki Varsın Sen; amaçsız adımların adımı, Sen; silinmiş ruhların gök kuşağı Sen; dingin yüreklerin umudusun. İyi ki doğdun, iyi ki varsın… Çıkmaz tünellerin ışığısın sen Karanlık gecelerin gün doğumu, Ağlamaklı yüzlerin gülüşüsün. İyi ki doğdun, iyiki varsın. Susuz kalmış topraklarda yağmur, Tutsak kalmış sevgilerin, Özgürlüğe uyanışısın sen. İyi ki doğdun, iyi ki varsın… Gökteki yıldız gibisin tertemiz yüreğinle, Kardeşimsim canımsın aynı kanı taşımasak ta senle Sana nice nice mutlu yıllar, İyi ki doğdun iyi ki varsın… |
iSYAN Merak etme unutmadim seni Hem aradan zaman gecmediki daha Aslinda gecsede unutmam unutmamam Her an gözlerimden hayalini Sevgi dolu gülüsünü O derin bakisini silmek zor gelir bana Her oturusumda kalkisimda yatisimda hep sen Götüremez olmusum bir lokma ekmegi bir dilim ekmegi Bir kasik sicak corbayi Icemez olmusum kahvemi cayimi Uyuyamiyorum Herkeze isyan ediyorum artik Özgur oldugu icin ucan kusa bile Yoksunya sen Ayrildikya hani Hicbirseyi takmiyorum kafama Eskisi gibi sevinclerim top oynamiyor sokakta Gülmüyor yüzüm bir oyuncak bebeginki kadar Cagresizim bir yol gösterende yok bana Sen bana dönsen olmuyor Ben desen yine ayni Bunada bir cagre bulamiyorum Derlerya hani dermansiz dert olmaz diye Iste ona inanmiyorum Ozaman benim derdimin ne den sagresi yok Offf offf bilmiyorum, bilmiyorum hicbirseyi Bilmedigim gibide anlamiyorum ve isyan ediyorum... |
http://img396.imageshack.us/img396/8210/gelartik4ko.jpg Ben ağlardım gün batımlarında. Bir sen bilirsin birde ağaç dalları. Yapraklar hüznüme koşardı, rüzgar feryadıma, sen acı bir tütsü olur dolardın yüreğime. http://img288.imageshack.us/img288/6792/copiedegelartikicon2gg.jpg Seni ilkin böyle tanıdım. Saçlarının rengini hatırlamıyorum; ama gözlerin grup vakti kızıllığını andırıyordu. Uykudan yeni uyanmış gibi mahmur. http://img288.imageshack.us/img288/6792/copiedegelartikicon2gg.jpg Şiirler okurdum sana ağaç dallarından tutunarak. Gözlerine bağışlardım bakışlarımı. Sen çok uzaklarda değil, yanı başımda ağlardın ve ben ilhamımı narin göz yaşlarından alıyordum senin. Sen benim her gün yeniden dirilişim, Sevincim, sevgim oluyordun. http://img288.imageshack.us/img288/6792/copiedegelartikicon2gg.jpg Tıpkı dün gibi uzaksın şimdi. O zaman varlığının sarhoşluğuyla, şimdi de yokluğunun acısıyla ağlıyorum gün batımlarında. Her gün batımı acı bir tütsü, vaftizlenen rüyalarımı kırbaçlayan deli bir hoyrat. Martılar olurdu mısralarımda, denizi yararak ilerleyen vapurlar, çocuk sesleri, genç sevgililerin taze bakışları, toprak kokusu, çimen rengi, albatros ve de aşk celladının kemendine takılan kaytanlı, fosforlu sözler… http://img288.imageshack.us/img288/6792/copiedegelartikicon2gg.jpg Sen şiir gibiydin, mısraya benzerdi bakışların. Gülünce çiçekler açardı yanaklarında, bahar olurdu, yaz olurdu. Sen sevdiğim, yitip gitmesini istemediğim mevsimdin. Karlı kış geceleri sımsıcak şöminem, umudum, ekmeğim, aşım, kimseyle paylaşmadığım arım, züllü yarınımdın. Sen benim masmavi göğümdün. Gün olur kitaptın avuçlarımda okunan, gün olur şemsiyeydin yağmurlardan koruyan ve gün olur “bendin”, ”sen” olmayı dilediğim zaman. http://img288.imageshack.us/img288/6792/copiedegelartikicon2gg.jpg Bakışlarını en çok sen olmayı düşlediğimde seyrettim. Tebessümün okyanuslar kadar derin, baharlar kadar narin. Seviyordum seni tepeden tırnağa. En çokta bakışlarına hayrandım bakarken gözlerimin rengine. Ve bir şeyler akardı o an coşkun bir sel gibi yüreğime. Seninle dolardı tüm azalarım. Yeni uyanmışçasına bir tüy gibi hafiflerdim esrik bakışlarında. Kanat çırpardım, mutluluk denen o kutsanmış sevdayla sarmaş dolaş olurdum, bulutlarda gezinirdim, göğe, maviliklere değerdi başım. http://img288.imageshack.us/img288/6792/copiedegelartikicon2gg.jpg Sen mevsimdin bağrımda; taze çiçekleri olan, serin bir meltem gibi umutlarıma, ruhuma, güzel yarınlarıma dolan. Sen bir mevsimdin bağrımda. Yüreğime akan bir ırmak, bir pınar. Aşktın, parıltıydın gökler kadar yüce, denizler kadar berrak. http://img288.imageshack.us/img288/6792/copiedegelartikicon2gg.jpg Ya şimdi nerdesin ? Hangi iklimde, kimin mevsimisin? Gözlerin hala grup vakti kızıllığına mı çalmakta, hala okyanuslar kadar derin mi tebessümlerin. Beni unuttun mu, ağaç dallarından tutunarak sana şiirler okuduğun gün batımlarını bizi dinlemeye gelen kuşları, rüzgarı, martıları… http://img288.imageshack.us/img288/6792/copiedegelartikicon2gg.jpg Seni bilmem, ama ben hala aynı yerdeyim. Kıpkızıl akşam manzaralarını andırmakta yüreğim. Döneceğin demleri avlıyorum. Bir ben bir de ağaç dalları biliyor şimdi yüreğimdeki yangını. http://img288.imageshack.us/img288/6792/copiedegelartikicon2gg.jpg Birde geleceksen gel artik..... http://img288.imageshack.us/img288/6792/copiedegelartikicon2gg.jpg |
Aşkın ateş oldu kahrolmam için Hasret kurşun oldu vurulmam için Günler asır oldu yıkılmam için Yine de ben senden vazgeçemedim Aşkın büyülü sesini duyuyor musun Şimdi onun gülleri açan güz bahçelerinde Gitme ki günlerimiz gecelerimiz olsun Çoban kulübelerinde balıkçı kahvelerinde Aşktı o! Değiştiren tüm gecelerimi Aşktı o! Beni durup yenileyen Oydu, duygulu yapan hoyrat ellerimi Oydu, dolu dizgin gidişime dur diyen Ateş olsan duman olsan kar etmez Giden gider yollar geri getirmez Bu talih de seni bana yar etmez Ayrılıktan ayrılığa sürgünüm Işık seçtim gözlerini gönlüme Yorgan gibi çekip gittim üstüme Kimliğimden adresimden kime ne Sokaklardan sokaklara sürgünüm Ateşleri kül ederdim Kurşunları gül ederdim Şu dağları yol yapardım, Acıları bal yapardım ben olsam.. Ayağım ayağıma dolaşır sonra Gözlerim büyür büyür, kocaman olur Bakarsın dilim tutulur, hiç konuşamam Bana gel deme! Aylar var görmeyeli Değmez elime eli Uzakta bir sevgili Bir o ağlar bir de ben Ayrı yönde akan ırmaklar gibi Dalından uçuşan yapraklar gibi Ümitsiz, çaresiz aşıklar gibi Kalbinden aşkımı silecek misin? Son ümidi yere serecek misin? |
| Saat: 02:57 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık