![]() |
Yoksun... Herşey var sen hariç Sevgilim ,seninle yitirdiklerim daha değerli Kalabalıkta yalnız kaldım Sahipsizliğe adım attım. Senli hayatı karşılaştırırken Senin kıymetini anladım. Aşkım! Galiba özledim seni Galiba özledim kendimi Kendimden uzak kalınca bu yerde. Bir şey eksik!!! Bütün herşey ama herşey var, Sen dışında. Sen daha değerlisin, Hepsinin yanında. Artık neşemi yitirdim. Daha az gülüyorum. Özlem şarkıları söyleyip, Seni özlüyorum. Düşünceler diyarındayım. Kendimi sorguluyorum Savcı, İstanbul; suçlu ben, Hakim yine ben. Yüzümün rengi attı Yalnızlığı düşünürken..... |
Eylül Bakışlım Baharda gelmedin yazda gelseydin Ah benim hazanım eylül bakışlım Nasıl sevdiğimi sen de bilseydin Ah benim hazanım eylül bakışlım Kaderimi baştan çizemez miydin Bu kördüğümü sen çözemez miydin Daha önceleri gelemez miydin Ah benim hazanım eylül bakışlım Kaç gece terk ettim kaç sabah koştum Seninle doluydum sensiz bomboştum Geç olsa da aşkı sende bulmuştum Ah benim hazanım eylül bakışlım Kalbim sarıl diyor aklımsa bırak Gönlüm hep seninle ellerim uzak Sen yolun başında ben de son durak Ah benim hazanım eylül bakışlım. Ahmet Selçuk İlkan |
seninle Olmak Vardi... . Simdi Seninle Olmak Vardi Gülüm Seninle Demlemek Zamani, Geçen Günlerin Inadina Seninle Yasamak Bugünü, Yarini... Baskaldirmak Bakislarimla Kör Bir Vakit, Bin Hinç Ile Sarilmak Bogazina Çaresizligin Bogmak, Parçalamak 'Cizz' Etmeden Yüregim... Ve Bütün Engellere Ragmen Döküp Ortaya Ne Varsa, Ne Varsa Yakmak Sensizlige Ait... Çekip Aralamak Zaman Perdesini Umutlarin Gözlerinden Yol Geçirmek, Bir Adima Indirmek Mesafeleri Son Bir Sansimi Denemek Önümde Atesten Barikat, Arkamda Kulak Asmadigim 'Dur' Ihtari. Soluk Soluga Kosmak Sana Beni Sana Getirmek... Simdi Seninle Olmak Vardi Gülüm... . |
O Aşktır Dediler Her nereye baktıysam senden bir güzellik; Gördüm. Bu nedir? Dedim. - O aşktır, dediler... Al yanakta rengarenk açmış türlü çiçek Derdim. Bu nedir? Dedim. - O aşktır, dediler... Seni özlerim seni olsam da yanında, Bir canım var, kurbandır her çeşit gününde, Sana gelecek nice belalar önünde Durdum. Bu nedir? Dedim. - O aşktır, dediler... Ne yaptıysam uğruna değilim hiç pişman, Dökülmesin gözyaşın aman canım aman! Sen gül, eğlen, mutlu ol bana kalsın figan Erdim. Bu nedir? Dedim. - O aşktır, dediler... Sevince güzelleşti bu alem sevince, Bende mevsim sonbahar sense açan gonca, Gönülden köprü yaptım göz göze gelince Vardım. Bu nedir? Dedim. - O aşktır, dediler... Seni ister bu yürek baharı solsa da, Seninle sendir gönül bir gece kalsa da, En şahane zamandır son nefes olsa da Sardım. Bu nedir? Dedim. - O aşktır, dediler... |
HAYATI ISKALAMA LÜKSÜN YOK SENİN !http://images2.yonja.com/images/s.gifhttp://images2.yonja.com/images/s.gif http://images2.yonja.com/images/s.gifhttp://images2.yonja.com/images/s.gif Bir aşk için yapabileceğin her şeyi yaptığına inanıyorsan ve buna rağmen hala yalnızsan, için rahat olsun. Giden zaten gitmeyi kafasına koymuştur ve yaptıkların onun dudağında hafif bir gülümseme yaratmaktan başka hiçbir işe yaramayacaktır. Sen kendini paralarken o her zaman bahaneler bulmaya hazırdır. Hani ağzınla kuş tutsan "Bu kuşun kanadı neden beyaz değil?" diye bir soruyla bile karsılaşabilirsin.. iki ucu keskin bıçaktır bu işin. Yaptıklarınla değil yapmadıklarınla yargılanırsın her zaman. Bu mahkemede hafifletici sebepler yoktur. İyi halin cezanda indirim sağlamaz. Sen, "Ama senin için şunu yaptım" derken o, "şunu yapmadın" diye cevap verecektir. Ve ne söylesen karşılığında mutlaka başka bir iddiayla karşılaşacaksındır. Üzülme, sen aşkı yaşanması gerektiği gibi yaşadın.Özledin, içtin, ağladın, güldün, şarkılar söyledin, düşündün, şiirler yazdın. "Peki o ne yaptı" deme. Herkes kendinden sorumludur aşkta. Sen aşkını doya doya yaşarken o kendine engeller koyuyorsa bu onun sorunu. Bir insan eksik yaşıyorsa, ve bu eksikliği bildiği halde tamamlamak için uğraşmıyorsa sen ne yapabilirsin ki onun için? Hayatı ıskalama lüksün yok senin. Onun varsa, bırak o lüksü sonuna kadar yaşasın. Her zamanki gibi yaşayacaksın sen. "Acılara tutunarak" yaşamayı Öğreneli çok oldu. Hem ne olmuş yani, yalnızlık o kadar da kötü bir şey değil. Sen mutluluğu hiçbir zaman bir tek kişiye bağlamadın ki.... Epeydir eline almadığın kitaplar seni bekliyor.Kitap okurken de mutlu oluyorsun unuttun mu? Kentin hiç görmediğin sokaklarında gezip yeni yaşamlara tanık olmak da keyif verecek sana.Yine içeceksin rakını balığın yanında. Üstelik dilediğin kadar sarhoş olma özgürlüğü de cabası.... Sen yüreğinin sesini dinleyenlerdensin ve biliyorsun asolan yürektir.Yürek sesi ne bilmeyenler, ya da bilip de duymayanlar acıtsa da içini unutma; yasadığın sürece o yürek var olacak seninle birlikte. Sen yeter ki koru yüreğini ve yüreğinde taşıdığın sevda duygusunu. Elbet bitecek güneşe hasret günler. Ve o zaman kutuplarda yetişen cılız ve minik bitkiler değil, güneşin çiçekleri dolduracak yüreğini... nazım hikmet ran |
Kentin Gözyaşları Martın ilk damlaları düştü Güneşin vedasında bir bayram günü Yağmur altında mendil satıyordu bir çocuk dilenmemek için Ve kendini kaybetmişti bir genç kız bilmediği sokaklarda "son sefer, kalkıyor" diye bağırıyordu kahya avaz avaz, Bir kadın kocasının kolunda engin hayellerle adımını atıyordu vapura Vapur köprü, vapur nefes, Vapur bir ekmek lokması oluyordu dingin sularda Ve kendini kaybetmişti bir genç kız bilmediği sokaklarda Simidin yanında peynir satıyordu seyyar denilen satıcı Seyyar olmayanlar kadar çok kazanmasada Yağmura eşdeğer ter akıtıyordu helal lokma için Oltasına takılırsa karnı doyacaktı balıkçının Bakla falına inanırsa insanlar gülecekti çingenenin yüzü Ve kendini kaybetmişti bir genç kız bilmediği sokaklarda Gün kaybolup gece başlayınca Çirkeflikler kare oluyordu sayıların üstünde Sarhoş bir sürücüden rüşvet alıyordu yol kenarındaki şişman adam Altında araba, başında dam, koynunda karı oluyordu çalıp çıpanın Ötelediğimiz duygular vardı yosma kokan kaldırımlarda Bir tineci çocuk "abi yüz bin liran var mı" derken Ülke manzarasındaki yerini o da alıyordu hasbel kader Bedava olan havayı soluyamaz olmuştu bilmediği sokaklarda kaybolan genç kız Eskilerden kim kaldı ki, Kalan bir kasap hamdi Onun da dükkanının önünde Her geçen gün daha da aç yalanıyordu bizim tekir kedi Yağmur en ağlamaklı haliyle düşüyordu kucaklaşırcasına toprağa Bir şair metelik girmeyen cebini Sevindirmek istercesine şiirlerini satıyordu Caddenin kuru kalabalığında Yağmur dinmek üzeyken, güneş parıldayarak gözyaşlarını siliyordu Kendini kaybeden kız Aradığı sokağı meteliksiz şairin dizelerinde buluyordu "Sen ki; Kendinden kaçarken Kendine toslayarak bulursun ancak kendini" |
Öpünce anlıyorum; ben seninle yaşıyorum Gün birden beri kaç kere yoruluyorum Gidince anlıyorum, her şeyini özlüyorum Tenin benim gibi, kokunu içime istiyorum Birden bire hayatının tümü oldun Gecelerine gün gibi doğdun Gidersen bir gün biri üzülür çok Hayatının tümü oldun Gecelerine gün gibi doğdun Gidersen bir gün biri kırılır çok Adı lazım değil, baş harfi ben Festival gibisin katılmak istiyorum Önlerden yer kapıp, gözünü kalbime istiyorum Asaletinin bedeli, çok kölen var belli Hem biraz deli, azdan çok da serseri Adı lazım değil baş harfi ben Birden bire hayatının tümü oldun Gecelerine gün gibi doğdun Gidersen bir gün biri üzülür çok Hayatının tümü oldun Gecelerine gün gibi doğdun Gidersen bir gün biri kırılır çok Adı lazım değil, baş harfi ben |
Gerçek Aşk Gerçek aşkı hiç tanımadım, Diyor; Aimee Cabot kitabında, Sanki gerçek aşkı, Kendisinden başka herkes, Tanıyormuş gibi. Gerçek aşkı tanımak için, Kendini tanımalı önce insan: Sevgiyi bilmeli ve sevgi üretmeli, Çiçek sepetine sevgisini doldurup, Gelen geçen herkese dağıta bilmeli? Karşılık beklemeden hem de, Ancak böyle insan; olabilirse insan, aşk ile bağlana bilir diğer yarısına, Onun aşkını beklemeden ve de. Aşk'da,sevgi gibi tek yanlıdır, Yalnızca seversin ve verirsin; Aşık olur yanarsın benim gibi, Anlaşılmayı beklersin ama olmaz, Olabilemez,kimse anlamak istemez seni, Yapa yalnız ortalıkta bırakırlar seni,. Sevgi üretmeyi bilmeyenler, Sevgisini karşılıksız veremiyenler, aşık olmayı da asla beceremezler, Ve gerçek aşkı tanımayı, Hiç bir zaman öğrenemezler....... |
Yasaklıyım Büyümeye gelmelerin avcumda sarı bir yirmibeşlik çocukluk ağzımda kınalı şeker yabanıl dudaklar kalır hediye yanar su içmem üstüne gitmelerin oyunlarda yitirmem ki paramı çocukluğumun gönlünde cehennem samanıl yangınlar kalır geriye yanar su serpmem üstüne dün çocuktum bugün ozan yasaklıyım büyümeye |
sensizlikteki sen bir kıvılcım çıkar kalbimin tam ortasında yokluğunda seni özler bu konuşamayan yüreğim sen bir gelsen gözlerini gözlerimde hapsetsem dalgalardan bir buse yapsak gökyüzüne sensiz olamam sessizliğin tam içinde bir serçe gelse seni anlatsa bana bir buse gönderirim sana sessizce uyuyamayan bedenime sen gelsen yokluğun karanlıktaki bir mum ışığıyla aydınlanır sessizlikteki sen nerdesin akşam olur yollar seni çağırır bana gece olur gözyaşlarım dökülür yerlere bekler yüreğim gelmez artık gölgem benle yağmurlar ıslatır beni yanlız sen gelsen sessiz çığlıkları unutsam artık bir gölgeni görsem heyecanlı göz yaşlarım yerlerde sessizlikteki sen söyle nerdeeeesinn... |
| Saat: 01:35 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık