![]() |
sevmiştim seni sevmiştim seni hem de gizlice hem de sır gibi hem de sadece ben yaşamıştım kendi içimde ama sen de bilmiyordun haberin bile yoktu içimdeki fırtınalaradan sen duymuyordun geceler boyu attığım çığlıkları istesen de duyamazdın zaten çünkü sen o zaman çok uzaklardaydın başka gözlere bakıyordun başka elleri tutuyordun yine aşkımı bilmediğin gibi feryadımı da bilmiyordun göz yaşlarımı da görmüyordun belki de en güzel anlarını yaşıyordun en güzel saniyeleri geçiriyordun sevdiğimle ama ben yıkılmıştım yaşamıyordum belkide yaşasam bile senin sevginleydi belki de ama şimdi çok pişmanım biliyor musun seni sensiz yaşadiğım seni sevdiğimi diyemediğim için ama olmadı işte son pişmanlık benim için bir kez daha fayda etmedi hala onun kollarındasın hala habersizsin hala onunla mutlusun ama ben de hala mutsuzum hala ölüyüm çünkü hala sensizimm |
Söyler misin Hangimiz Hicran yeli eserken, Göğüs geren hangimiz? Biri hasret çekerken, Aşka eren hangimiz? Hangimiz gözün nuru, Dinmez sevda yağmuru. Aşkı için gururu: Yere seren hangimiz? Bunca inat naz niye, Bin-bir çeşit hediye... Aşkım koklasın diye: Güller deren hangimiz? Bir sevdanın volkanı, Alev sarmış dört yanı, Seve-seve bu canı: Canı veren hangimiz? |
Gece ve gündüz Yanlış mıydı bütün korkularımız korkularımızın arkasına saklanıp bir şeylere Haksızlık mı ettik hayatın bize yaptığı gibi Ben gecenin karanlığından değil gündüzden korkuyorum Kefenin rengi beyaz değil miydi gündüz gibi aydınlık Mezar taşımız ya Gece dürüsttür saklar bütün ayıplarımızı, Dürüsttür işte kimler kötü söyler gece Gece cömerttir unutturur, unutmak istediklerimizi Gece, sevecendir alır bizi koynuna vardırır sabaha uyutur bizi kendisi uyumadan Gece, dünyanın kendi doğası vardır güçlüler görür sabahı Gecedir bizi aşka getiren Ve gecenin karanlığı değil midir gündüzün hayallerini verdiğimiz Gece insaflıdır unutturur bütün acıları Gece değil midir aynaya bakmadan sokağa çıkabildiğimiz Oysa gündüz kalleştir bütün acıları serer önüne Gündüz değil mi herkesin maskeyle dolaştığı Gündüz değil mi iyiyi kötüyü saklayan.. |
Belki Bir Gün Duyarsın Diye Bu nasıl sevgi böyle? Bu nasıl tutku? Bu nasıl özlem? Ne zaman gözlerini görsem Bir çoğalıyorum, bir eksiliyorum Mutluyum varsın diye Al uzattım ellerimi Seni sarsın diye Ceylanım! Belki bir gün duyarsın diye Çıkmışım bir dağ başına sana türkü söylüyorum Ne güzel ellerin var incecik Ne güzel saçların var sapsarı Anlasana o yalansız gözleri O kirpikleri, o dudakları Düşündükçe baştanbaşa özlem kesiliyorum Al desem, sana ömrümü versem Korkarsın, alamazsın ki Dur desem, kaçarsın yine ceylanım Gül desem, ağlarsın Gel desem, gelmeyeceksin, biliyorum Bu engeller bana göre değil oysa Ben bu dağları aşarım Geçerim bu denizleri, korkma İşte düştüm yollara Dur, bekle beni, geliyorum Sevmek inancım, tutkum benim en eski Dağıtsam dünyalara yeterdi bu sevgi Düşünsene, anlasana ceylanım Sen yoksan ne farkeder ki Ha öyle ölmüşüm, ha böyle ölüyorum |
farkındamısın? Senin, o masum çehrenle bütünleşmiş gözlerini, hafızama kaydettim... El yazması, göz nurun olan gül kokulu vecizeleri, kalbime hapsettim... Seni bir daha silinmemek üzere benliğime yazdım. O siyah, gür saçları yolunu gözlerken ağarttım. Gülen gözlerimi ağlattım... Farkında mısın? |
Alışma bana,ne yapacagım belli olmaz, Bugün varım, yarın birden yok olurum... Dokunma bana, kapanmamış yaralarla doluyum, Canımı acıtma bir yara da sen açma... Sevme beni, yogun duygularımda kaybolursun, tutuştururum... İsteme beni, yasaklarla bogusursun, engellerle doluyum... Çözmeye çalışma sakın, seninle karışır iyice kördüğüm olurum... Anlama beni, ben kendimi anlarım, ben böyle mutluyum... Aşkı yaşatmamı isteme asla, Ben aşka yıllardır inanmıyorum... Güveniyosan kendine inandır beni aşkın varlıgına... Sonucunda öyle bi aşk yaşatırım ki, vazgeçemezsin, tutkun olurum... Yıkabilirsen duvarlarımı, sakın bırakma beni, Tüm tutkularım ve gücümün arkasında, Hala minik bir çocugum, Büyütemezsen kaybolurum.. http://img133.imageshack.us/img133/1517/heart49fk9.gif |
dokunmasınlar... Gönlüm düştü, sende buldum kendimi, Gülüm; yüreğinin içine düştüm... Dokunmasınlar bize, dokunmasınlar, Gönlündeki bana dokunmasınlar, Ve bendeki sana; dokunmasınlar... Zulmü de güzeldir; yar ediyor sa, Taa iliklerime kar ediyorsa, Her bakışın beni öldürüyorsa, Gerçekten ölsem de; dokunmasınlar, Sevdama,dünyama dokunmasınlar... Kırk yıl aç bıraksan, gönlüm senle tok, Sen varsan; dünyada; sanki ölüm yok, Kirpiklerin olmuş; ateşten bir ok, Atıp beni yaksan, dokunmasınlar, Gönül yangınıma; dokunmasınlar... Ruhlar yücelerde, kalpler neşede, Tenler aşkta, gözler; hep temaşada, İzbe olsun; bir tenhada, Köşede, Buluşmuşsak bize dokunmasınlar, Gülüme, canıma; dokunmasınlar.. |
Fırtınaları susturmak içindeki fırtınaları susturmak zorundasın bazen en acımasız anlarında bile hayatın yıllardır aradığını bulduğunda bazen dilinin ucuna geldiğinde sevgi sözcüklerin bazen en koyusunda ihanetin yanlış anlaşıldığını bile bile bazen yitirirken en canlarını bile kayıp giderken şans ellerinin arasından bazen tam başardım sonunda derken en dingin anlarında hayatın iç huzuruna ermişken bazen yalnızlığı bile dert etmemişken soğukluğunu hissettiğinde ölümün bile bazen içindeki fırtınaları susturmak zorundasın.. Enfal Törün. İzmir29.07.2006 |
İnan! Ama yalnızca bildiğin gerçeklere. Güven! Ama yalnızca içinde bağladıklarına. Sev! Ama yalnızca hak edenleri. Paylaş! Ama yalnızca değerini bilenlerle. Çalış! Ama yalnızca doğruluk yolunda. Yaşa! Ama SAKIN ÖLÜMÜ AKLINDAN ÇIKARMA! |
İyi mi Böyle Sensin tertip eden bu çilegâhı Sensin tercih eden aşka nikâhı. Yanlış mı sevgilim, yalan mı söyle? İyi mi bir tanem, iyi mi böyle?... Hangimiz gafilmiş, hangimiz şaşkın? Hangimiz kanına girdi bu aşkın? Giden mi günâhkar, kalan mı söyle? İyi mi nur tanem, iyi mi böyle?... Neden bunca hasret, neden bu keder? Sen benden derbeder, ben senden beter. Suçlu kim! Kalbim mi, çalan mı söyle? İyi mi nar tanem, iyi mi böyle?... Zaman aynasında görürsün yarın, Hangimiz helâlin, hangimiz yârin. Seni kaybeden mi, bulan mı söyle? İyi mi kor tanem, iyi mi böyle?... |
| Saat: 02:57 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık