MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Mystic@L 10 Ağustos 2006 21:24

sevmiştim seni

sevmiştim seni
hem de gizlice
hem de sır gibi
hem de sadece ben yaşamıştım kendi içimde
ama sen de bilmiyordun
haberin bile yoktu
içimdeki fırtınalaradan
sen duymuyordun geceler boyu attığım çığlıkları
istesen de duyamazdın zaten
çünkü sen o zaman çok uzaklardaydın
başka gözlere bakıyordun
başka elleri tutuyordun
yine aşkımı bilmediğin gibi
feryadımı da bilmiyordun
göz yaşlarımı da görmüyordun
belki de en güzel anlarını yaşıyordun
en güzel saniyeleri geçiriyordun sevdiğimle
ama ben yıkılmıştım
yaşamıyordum belkide
yaşasam bile senin sevginleydi belki de
ama şimdi çok pişmanım biliyor musun
seni sensiz yaşadiğım
seni sevdiğimi diyemediğim için
ama olmadı işte
son pişmanlık benim
için bir kez daha fayda etmedi
hala onun kollarındasın
hala habersizsin
hala onunla mutlusun
ama ben de hala
mutsuzum
hala ölüyüm
çünkü hala sensizimm


Misafir 10 Ağustos 2006 21:43

Söyler misin Hangimiz

Hicran yeli eserken,
Göğüs geren hangimiz?
Biri hasret çekerken,
Aşka eren hangimiz?

Hangimiz gözün nuru,
Dinmez sevda yağmuru.
Aşkı için gururu:
Yere seren hangimiz?

Bunca inat naz niye,
Bin-bir çeşit hediye...
Aşkım koklasın diye:
Güller deren hangimiz?

Bir sevdanın volkanı,
Alev sarmış dört yanı,
Seve-seve bu canı:
Canı veren hangimiz?


Mystic@L 10 Ağustos 2006 21:52

Gece ve gündüz

Yanlış mıydı bütün korkularımız
korkularımızın arkasına saklanıp bir şeylere
Haksızlık mı ettik hayatın bize yaptığı gibi
Ben gecenin karanlığından değil gündüzden korkuyorum
Kefenin rengi beyaz değil miydi gündüz gibi aydınlık
Mezar taşımız ya
Gece dürüsttür saklar bütün ayıplarımızı,
Dürüsttür işte kimler kötü söyler gece
Gece cömerttir unutturur, unutmak istediklerimizi
Gece, sevecendir alır bizi koynuna vardırır sabaha uyutur bizi kendisi uyumadan
Gece, dünyanın kendi doğası vardır güçlüler görür sabahı
Gecedir bizi aşka getiren
Ve gecenin karanlığı değil midir gündüzün hayallerini verdiğimiz
Gece insaflıdır unutturur bütün acıları
Gece değil midir aynaya bakmadan sokağa çıkabildiğimiz
Oysa gündüz kalleştir bütün acıları serer önüne
Gündüz değil mi herkesin maskeyle dolaştığı
Gündüz değil mi iyiyi kötüyü saklayan..


Misafir 10 Ağustos 2006 22:15

Belki Bir Gün Duyarsın Diye

Bu nasıl sevgi böyle?
Bu nasıl tutku?
Bu nasıl özlem?
Ne zaman gözlerini görsem
Bir çoğalıyorum, bir eksiliyorum

Mutluyum varsın diye
Al uzattım ellerimi
Seni sarsın diye
Ceylanım! Belki bir gün duyarsın diye
Çıkmışım bir dağ başına sana türkü söylüyorum

Ne güzel ellerin var incecik
Ne güzel saçların var sapsarı
Anlasana o yalansız gözleri
O kirpikleri, o dudakları
Düşündükçe baştanbaşa özlem kesiliyorum

Al desem, sana ömrümü versem
Korkarsın, alamazsın ki
Dur desem, kaçarsın yine ceylanım
Gül desem, ağlarsın
Gel desem, gelmeyeceksin, biliyorum

Bu engeller bana göre değil oysa
Ben bu dağları aşarım
Geçerim bu denizleri, korkma
İşte düştüm yollara
Dur, bekle beni, geliyorum

Sevmek inancım, tutkum benim en eski
Dağıtsam dünyalara yeterdi bu sevgi
Düşünsene, anlasana ceylanım
Sen yoksan ne farkeder ki
Ha öyle ölmüşüm, ha böyle ölüyorum


Mystic@L 10 Ağustos 2006 22:27

farkındamısın?

Senin, o masum çehrenle bütünleşmiş gözlerini,
hafızama kaydettim...
El yazması, göz nurun olan gül kokulu vecizeleri,
kalbime hapsettim...
Seni bir daha silinmemek üzere benliğime yazdım.
O siyah, gür saçları yolunu gözlerken ağarttım.
Gülen gözlerimi ağlattım... Farkında mısın?


Misafir 10 Ağustos 2006 22:31

Alışma bana,ne yapacagım belli olmaz,
Bugün varım, yarın birden yok olurum...
Dokunma bana, kapanmamış yaralarla doluyum,
Canımı acıtma bir yara da sen açma...
Sevme beni, yogun duygularımda kaybolursun, tutuştururum...
İsteme beni, yasaklarla bogusursun, engellerle doluyum...
Çözmeye çalışma sakın, seninle karışır iyice kördüğüm olurum...
Anlama beni, ben kendimi anlarım, ben böyle mutluyum...
Aşkı yaşatmamı isteme asla,
Ben aşka yıllardır inanmıyorum...
Güveniyosan kendine inandır beni aşkın varlıgına...
Sonucunda öyle bi aşk yaşatırım ki, vazgeçemezsin, tutkun olurum...
Yıkabilirsen duvarlarımı, sakın bırakma beni,
Tüm tutkularım ve gücümün arkasında,
Hala minik bir çocugum,
Büyütemezsen kaybolurum..

http://img133.imageshack.us/img133/1517/heart49fk9.gif


Mystic@L 10 Ağustos 2006 22:33

dokunmasınlar...

Gönlüm düştü, sende buldum kendimi,
Gülüm; yüreğinin içine düştüm...
Dokunmasınlar bize, dokunmasınlar,
Gönlündeki bana dokunmasınlar,
Ve bendeki sana; dokunmasınlar...

Zulmü de güzeldir; yar ediyor sa,
Taa iliklerime kar ediyorsa,
Her bakışın beni öldürüyorsa,
Gerçekten ölsem de; dokunmasınlar,
Sevdama,dünyama dokunmasınlar...

Kırk yıl aç bıraksan, gönlüm senle tok,
Sen varsan; dünyada; sanki ölüm yok,
Kirpiklerin olmuş; ateşten bir ok,
Atıp beni yaksan, dokunmasınlar,
Gönül yangınıma; dokunmasınlar...

Ruhlar yücelerde, kalpler neşede,
Tenler aşkta, gözler; hep temaşada,
İzbe olsun; bir tenhada, Köşede,
Buluşmuşsak bize dokunmasınlar,
Gülüme, canıma; dokunmasınlar..


kambis 10 Ağustos 2006 23:02

Fırtınaları susturmak
içindeki fırtınaları
susturmak zorundasın
bazen
en acımasız
anlarında bile hayatın
yıllardır aradığını
bulduğunda
bazen
dilinin ucuna geldiğinde
sevgi sözcüklerin
bazen
en koyusunda ihanetin
yanlış anlaşıldığını
bile bile
bazen
yitirirken en
canlarını bile
kayıp giderken şans
ellerinin arasından
bazen
tam başardım sonunda
derken
en dingin anlarında
hayatın
iç huzuruna ermişken
bazen
yalnızlığı bile dert
etmemişken
soğukluğunu hissettiğinde
ölümün bile
bazen
içindeki fırtınaları
susturmak zorundasın..
Enfal Törün. İzmir29.07.2006


Mystic@L 10 Ağustos 2006 23:05

İnan!
Ama yalnızca bildiğin gerçeklere.
Güven!
Ama yalnızca içinde bağladıklarına.
Sev!
Ama yalnızca hak edenleri.
Paylaş!
Ama yalnızca değerini bilenlerle.
Çalış!
Ama yalnızca doğruluk yolunda.
Yaşa!
Ama SAKIN ÖLÜMÜ AKLINDAN ÇIKARMA!


arwen 10 Ağustos 2006 23:18

İyi mi Böyle



Sensin tertip eden bu çilegâhı
Sensin tercih eden aşka nikâhı.
Yanlış mı sevgilim, yalan mı söyle?
İyi mi bir tanem, iyi mi böyle?...

Hangimiz gafilmiş, hangimiz şaşkın?
Hangimiz kanına girdi bu aşkın?
Giden mi günâhkar, kalan mı söyle?
İyi mi nur tanem, iyi mi böyle?...

Neden bunca hasret, neden bu keder?
Sen benden derbeder, ben senden beter.
Suçlu kim! Kalbim mi, çalan mı söyle?
İyi mi nar tanem, iyi mi böyle?...

Zaman aynasında görürsün yarın,
Hangimiz helâlin, hangimiz yârin.
Seni kaybeden mi, bulan mı söyle?
İyi mi kor tanem, iyi mi böyle?...



Saat: 02:57

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık