MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Mystic@L 10 Ağustos 2006 23:19

Vurduğun her yerde gül biter sanma
Sen beni ilk defa yaralamadın
Ben sana kul köle olurdum amma
Sen bana bir günlük yar olamadın

Bu kadar yüklenmek varmı susana
Yerimde olupta çıldırmasana
Ben gönül köşkümü açtımda sana
Sen sokak kapını aralamadın

Hançerle mavzerle yıkılmazdım da
Süründüm aklımı senle bozdum da
Ben sana yüzlerce roman yazdım da
Sen bana bir satır karalamadın

On binde bir kula kısmet olsam da
Kadrimi bilmedin nimet olsam da
Ben senin bağına rahmet olsam da
Sen benim dağıma kar olamadın

Kalplere şifalar sunan meyvaydım
Her keyfe kedere derde devaydım
Ben senin bahtına gülen ayvaydım
Sen bana ağlayan nar olamadın

Yıllara mal oldu gözümden düşmen
Ey şimdi aynayla kavgalı düşman
Her zaman mahcupsan her zaman pişman
Sen kendi kendine yar olamadın...


arwen 10 Ağustos 2006 23:20

İyi… Seni Unutmuşum




Artık ağaçlar yeşil değil,
Gökyüzü mavi değil,
Yıldızlar hiç parlak değil,
Güneş solmuş…
Gözlerimi kapatıyorum
Artık seni görmüyorum.
Hemen uyuyorum
Fotoğraflara bakıyorum
Ağlamıyorum artık,
Gülüyorum…
Şarkılar sadece boş geliyor
Hoş değil…
Sıkılıyorum bazen
Dışarı çıkıyorum
Bir parkta oturuyorum
Ama düşünmüyorum kimseyi…
Ne seni ne beni…
Mutlu muyum? Bilmiyorum…
Ama kafama takılıyor
Ne oldu?
Ağaçlara, gökyüzüne, yıldızlara, güneşe…
Yoksa sen…
Gittin değil mi?
Beni bırakabildin…
Ama biliyor musun?
Ben de seni unutabildim…


Mystic@L 10 Ağustos 2006 23:21

=YANLIZ SANA AŞIĞIM=
derdimi dağlara açtım da,dağlar bile ağladı,
yokluğun ateşe döndü,yüreğimi dağladı
yeter ki sen mutlu ol,derdi ben çekip azayım
yıllar geçse unutamam,yanlız sana aşığım


derdimi ummana döktüm,umman bile almadı
aşkımı kalbime gömdüm,hiç kimseler duymadı
yeterki sen üzülme,derdi çekmeye razıyım
yıllar geçse unutamam,yanlız sana aşığım...


arwen 10 Ağustos 2006 23:23

İyimser Bir Gül




Uyandım, seni düşündüm
Birdenbire duvar
Birdenbire gece yarısı...

Sonra devriye parolası
Ve rüzgar
Ve birdenbire kalp ağrısı...

Uyandım, seni düşündüm
Ey yar
Ey göğsümün sol yarısı!

Su bulanınca
Meydanlarda sesin yırtılınca
Hiç dostun kalmayınca
Sarsılmış bir ömrün
Basamaklarından
Görüşüme gel ne olur
İyimser bir gül olsun
Dudaklarında...

Dert etme, iyiyim ben
Ara sıra mahşer
Ara sıra yaşama hırsı...

Sonra mazgal altı zulası
Ve mektuplar
Ve ara sıra hasret belası...

Dert etme, iyiyim ben
Ey yar
Ey hüznümün tütün sarısı...

Kan bulaşınca
Yangınlarda yüzün harlaşınca
Saçların tutuşunca
Zorlanmış bir hükmün
Tutanaklarından
Görüşüme gel ne olur
İyimser bir gül açsın
Yanaklarımda...



Mystic@L 10 Ağustos 2006 23:25

Seni sevmek bir ömür boyu
Seni anlatmak sayfalara sığmaz
Yazsam hatıraları
Dünyayı yüz kere dolanır

Sana inanmak yürekten
Bütün sevgilerin toplandığı duraksın sen
Sevda tepelerinde
Ve anlatılmaz güzelliklerde
Canımsın sen
Seni sevmek bir ömür boyu
Seni anlatmak sayfalara sığmaz
Yazsam hatıraları
Dünyayı yüz kere dolanır

Sana inanmak yürekten
Bütün sevgilerin toplandığı duraksın sen
Sevda tepelerinde
Ve anlatılmaz güzelliklerde
Canımsın sen ....


arwen 10 Ağustos 2006 23:28

İyimserlik



Şiirler yazarım
Basılmaz
Basılacaklar ama

Bir mektup beklerim müjdeli
Belki de öldüğüm gün gelir
Mutlaka gelir ama

Ne devlet ne para
İnsanın emrinde dünya
Belki yüz yıl sonra
Olsun
Mutlaka bu böyle olacak ama


Mystic@L 10 Ağustos 2006 23:30

Sen benim gökyüzümsün,
Göz açıp gördüğümsün.
Tutkumsun vazgeçilmez,
Aşkım, özgürlüğümsün...

Usumsun, erincimsin,
Yaşama sevincimsin...
Sesim, soluğum, sevdam,
Yazılmadık şiirimsin...

Sen bensin benden öte,
Canımsın tenden öte...
Şu dünyada ne varsa,
Yok inan senden öte...

Sen benim gökyüzümsün,
Göz açıp gördüğümsün.
Tutkumsun vazgeçilmez,
Aşkım, özgürlüğümsün...


Mystic@L 10 Ağustos 2006 23:33

Başımı kaldırıp baktığımda
Diğer dairenin camında durmuş
Yeni açan bi çiçekti önceleri
Gözlerini dikmiş etrafı seyrediyordu
İkinci katta camın önünde
Bir karanfil hikmetiyle ne güzel de duruyordu

Başını biraz öne eğmiş elleri bağlıydı
Bazen bana bakıp gülümsüyordu
Benimde ona baktığımı görünce
Bir kuş gibi kalbi atmış utanmıştı sanki

Gözlerindeki o masumluğu gördüğümde
Varlığını hiç hissetmediğim bu kalbim
Onun kalbindeki kuş olmuş
Hayallere bırakmıştı kendini.

Ne adını biliyordum ne kim olduğunu
Ne beni düşündüğünü hissediyordum
Ne de beni biraz olsun sevdiğini
Sadece geceleri yıldızları izler gibi
O masum gözlerini izliyordum

Hiç bir karşılık beklemeden
Tek bir söz bile istemeden
Sadece seyrediyordum
Karşılıksizdı biliyordum sevgim
Ama bu kuş kalbimi engellemem imkansızdı

yanına gittim ellerini tuttum
ve artık bu kalbim atmıyor
gözlerindeki gözlerim gözyaşıyla
ağlıyordu…


arwen 10 Ağustos 2006 23:36

İz Bırakanlar




Maziyi düşündüm dün gece yine,
En çok ta sevdalar iz bırakmışlar,
Elbette uymadı; bu günüm; düne,
Hatalar içimde; toz bıraktılar...

Tarttım geçmişimi; hilesiz hem de,
Hüsranlar bir yaradır;hepsi sinemde,
Tüm dostları karşılıksız sevsem de,
Hep onlar çok almış, bana; az bıraktılar...

Sevdiğim kadınların güzel yüzleri,
Gülüşleri, sözleri, ahh hele gözleri,
Hepsinin içimde bambaşka yeri,
Hep bir eda ile; naz, haz bıraktılar...

Kimi bir ceylan dı, kimi; tombul ca,
Kimi candan, kimi; kurnaz aklın ca,
Hepsi sevildiler hak ettiklerince,
Benden bahar aldılar, güz bıraktılar...


Mystic@L 10 Ağustos 2006 23:42

Issız Geceler
Yine bir ıssız gecede seni düşünüyorum
Senin nerede nasıl yaşadığını bilmesem de
Ben yine de seni düşünüyorum
Senin nasıl birisi olduğunu tanımasam da
Yalnızlığımda birgün karşıma çıkacaksın
Seni tanıyamamaktan çok korkuyorum
Umarım yinede bir ıssız gecede karşılaşırız
Ve seni nasıl tanıyacağımı
Ben o zaman iyi biliyorum
Benim gibi sevgiye muhtaç biri olarak
Karşıma çıkacağını ben biliyorum
Yalnızlığımızdaki o geceler kucaklayacak bizi
Sevgimizle o ıssız gecelerde yok olacağız
Aşkımızın şahidi olacak o ıssız geceler
Bir gün yine toprak olacağız
O ıssız gecelerde hissediyorum
Büyük hayallerle yaşayacak aşkımız
Bir efsane olacak sevgimiz
Hiçbir aşk yerini tutamayacak
Ve hiçbir sevgili yerini alamayacak
İnan bana adım gibi biliyorum.



Saat: 02:57

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık