![]() |
Vurduğun her yerde gül biter sanma Sen beni ilk defa yaralamadın Ben sana kul köle olurdum amma Sen bana bir günlük yar olamadın Bu kadar yüklenmek varmı susana Yerimde olupta çıldırmasana Ben gönül köşkümü açtımda sana Sen sokak kapını aralamadın Hançerle mavzerle yıkılmazdım da Süründüm aklımı senle bozdum da Ben sana yüzlerce roman yazdım da Sen bana bir satır karalamadın On binde bir kula kısmet olsam da Kadrimi bilmedin nimet olsam da Ben senin bağına rahmet olsam da Sen benim dağıma kar olamadın Kalplere şifalar sunan meyvaydım Her keyfe kedere derde devaydım Ben senin bahtına gülen ayvaydım Sen bana ağlayan nar olamadın Yıllara mal oldu gözümden düşmen Ey şimdi aynayla kavgalı düşman Her zaman mahcupsan her zaman pişman Sen kendi kendine yar olamadın... |
İyi… Seni Unutmuşum Artık ağaçlar yeşil değil, Gökyüzü mavi değil, Yıldızlar hiç parlak değil, Güneş solmuş… Gözlerimi kapatıyorum Artık seni görmüyorum. Hemen uyuyorum Fotoğraflara bakıyorum Ağlamıyorum artık, Gülüyorum… Şarkılar sadece boş geliyor Hoş değil… Sıkılıyorum bazen Dışarı çıkıyorum Bir parkta oturuyorum Ama düşünmüyorum kimseyi… Ne seni ne beni… Mutlu muyum? Bilmiyorum… Ama kafama takılıyor Ne oldu? Ağaçlara, gökyüzüne, yıldızlara, güneşe… Yoksa sen… Gittin değil mi? Beni bırakabildin… Ama biliyor musun? Ben de seni unutabildim… |
=YANLIZ SANA AŞIĞIM= derdimi dağlara açtım da,dağlar bile ağladı, yokluğun ateşe döndü,yüreğimi dağladı yeter ki sen mutlu ol,derdi ben çekip azayım yıllar geçse unutamam,yanlız sana aşığım derdimi ummana döktüm,umman bile almadı aşkımı kalbime gömdüm,hiç kimseler duymadı yeterki sen üzülme,derdi çekmeye razıyım yıllar geçse unutamam,yanlız sana aşığım... |
İyimser Bir Gül Uyandım, seni düşündüm Birdenbire duvar Birdenbire gece yarısı... Sonra devriye parolası Ve rüzgar Ve birdenbire kalp ağrısı... Uyandım, seni düşündüm Ey yar Ey göğsümün sol yarısı! Su bulanınca Meydanlarda sesin yırtılınca Hiç dostun kalmayınca Sarsılmış bir ömrün Basamaklarından Görüşüme gel ne olur İyimser bir gül olsun Dudaklarında... Dert etme, iyiyim ben Ara sıra mahşer Ara sıra yaşama hırsı... Sonra mazgal altı zulası Ve mektuplar Ve ara sıra hasret belası... Dert etme, iyiyim ben Ey yar Ey hüznümün tütün sarısı... Kan bulaşınca Yangınlarda yüzün harlaşınca Saçların tutuşunca Zorlanmış bir hükmün Tutanaklarından Görüşüme gel ne olur İyimser bir gül açsın Yanaklarımda... |
Seni sevmek bir ömür boyu Seni anlatmak sayfalara sığmaz Yazsam hatıraları Dünyayı yüz kere dolanır Sana inanmak yürekten Bütün sevgilerin toplandığı duraksın sen Sevda tepelerinde Ve anlatılmaz güzelliklerde Canımsın sen Seni sevmek bir ömür boyu Seni anlatmak sayfalara sığmaz Yazsam hatıraları Dünyayı yüz kere dolanır Sana inanmak yürekten Bütün sevgilerin toplandığı duraksın sen Sevda tepelerinde Ve anlatılmaz güzelliklerde Canımsın sen .... |
İyimserlik Şiirler yazarım Basılmaz Basılacaklar ama Bir mektup beklerim müjdeli Belki de öldüğüm gün gelir Mutlaka gelir ama Ne devlet ne para İnsanın emrinde dünya Belki yüz yıl sonra Olsun Mutlaka bu böyle olacak ama |
Sen benim gökyüzümsün, Göz açıp gördüğümsün. Tutkumsun vazgeçilmez, Aşkım, özgürlüğümsün... Usumsun, erincimsin, Yaşama sevincimsin... Sesim, soluğum, sevdam, Yazılmadık şiirimsin... Sen bensin benden öte, Canımsın tenden öte... Şu dünyada ne varsa, Yok inan senden öte... Sen benim gökyüzümsün, Göz açıp gördüğümsün. Tutkumsun vazgeçilmez, Aşkım, özgürlüğümsün... |
Başımı kaldırıp baktığımda Diğer dairenin camında durmuş Yeni açan bi çiçekti önceleri Gözlerini dikmiş etrafı seyrediyordu İkinci katta camın önünde Bir karanfil hikmetiyle ne güzel de duruyordu Başını biraz öne eğmiş elleri bağlıydı Bazen bana bakıp gülümsüyordu Benimde ona baktığımı görünce Bir kuş gibi kalbi atmış utanmıştı sanki Gözlerindeki o masumluğu gördüğümde Varlığını hiç hissetmediğim bu kalbim Onun kalbindeki kuş olmuş Hayallere bırakmıştı kendini. Ne adını biliyordum ne kim olduğunu Ne beni düşündüğünü hissediyordum Ne de beni biraz olsun sevdiğini Sadece geceleri yıldızları izler gibi O masum gözlerini izliyordum Hiç bir karşılık beklemeden Tek bir söz bile istemeden Sadece seyrediyordum Karşılıksizdı biliyordum sevgim Ama bu kuş kalbimi engellemem imkansızdı yanına gittim ellerini tuttum ve artık bu kalbim atmıyor gözlerindeki gözlerim gözyaşıyla ağlıyordu… |
İz Bırakanlar Maziyi düşündüm dün gece yine, En çok ta sevdalar iz bırakmışlar, Elbette uymadı; bu günüm; düne, Hatalar içimde; toz bıraktılar... Tarttım geçmişimi; hilesiz hem de, Hüsranlar bir yaradır;hepsi sinemde, Tüm dostları karşılıksız sevsem de, Hep onlar çok almış, bana; az bıraktılar... Sevdiğim kadınların güzel yüzleri, Gülüşleri, sözleri, ahh hele gözleri, Hepsinin içimde bambaşka yeri, Hep bir eda ile; naz, haz bıraktılar... Kimi bir ceylan dı, kimi; tombul ca, Kimi candan, kimi; kurnaz aklın ca, Hepsi sevildiler hak ettiklerince, Benden bahar aldılar, güz bıraktılar... |
Issız Geceler Yine bir ıssız gecede seni düşünüyorum Senin nerede nasıl yaşadığını bilmesem de Ben yine de seni düşünüyorum Senin nasıl birisi olduğunu tanımasam da Yalnızlığımda birgün karşıma çıkacaksın Seni tanıyamamaktan çok korkuyorum Umarım yinede bir ıssız gecede karşılaşırız Ve seni nasıl tanıyacağımı Ben o zaman iyi biliyorum Benim gibi sevgiye muhtaç biri olarak Karşıma çıkacağını ben biliyorum Yalnızlığımızdaki o geceler kucaklayacak bizi Sevgimizle o ıssız gecelerde yok olacağız Aşkımızın şahidi olacak o ıssız geceler Bir gün yine toprak olacağız O ıssız gecelerde hissediyorum Büyük hayallerle yaşayacak aşkımız Bir efsane olacak sevgimiz Hiçbir aşk yerini tutamayacak Ve hiçbir sevgili yerini alamayacak İnan bana adım gibi biliyorum. |
| Saat: 02:57 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık