![]() |
Kabul Ederim Toprağın sinesinden almışım huyumu, Seni her halinle kabul ederim. Ne olur artık çizme sonumu Seni her halinle kabul ederim. Geçmişte mazin hatayla dolu olsada, Kapkaranlık sayfayı ömrün doldursada, Benden önce yaşamından pişman olsanda, Seni her halinle kabul ederim. RAFET günahınla alıyor seni, Dediğim şey belli aynı toprak gibi, Seviyorum seni artık anla beni, Seni her halinle kabul ederim. |
Bulutlar nereye giderler bulutlar tanışıp çoğaldılar gökyüzünde değişik iklimlerden ve dört bir yanından gelen dünyanın renk renk bulutlar beyaz,sarı,gri,pembe bulutlar siyah,turuncu,kızıl,lacivert bulutlar resmigeçitte gökyüzünde enginlerde süzülen yelkenliler misali dans eden balerinler misali sahnelerde bulutlar nereye giderler…..? Enfal Törün.İzmir.30.07.2006 |
Kabul Ediyor musun? Gecenin bu saatin de bile seni düşünüyorum Dışarısı zifir karanlık ve karanlığın soğuk sesi, Kulaklarımda çınlıyor... Bütün gün sesinin kulaklarımda çınlaması yetmiyormuş gibi Yıldızlarla birlikte, koyu karanlığın ortasında O masum o sevimli yüzün, her saniye her dakika Karşımda... Seni hala çözemedim biliyor musun Bir an canımı bile verecek kadar çok seviyorum Gerçekten eğer canımı istesen tereddüt bile etmeden Veririm Ama an geliyor ki senden tam anlamıyla nefret ediyorum Ne yüzünü Hatırlamak ne, nefesinin sıcaklığını hissetmek... Aslında her zaman istediğim ve hiçbir zaman bıkmayacağım bir tek sen varsın İnansan da inanmasan da sadece sensin istediğim Ama paylaşmadan sadece benim olmanı Beynimdeki kelimeleri yerine oturtamıyorum Sanırım aşk bu Yanımda olsan, bütün hepsi bir nefeste çıkar Ama uzaktasın kalbimin en derinlerindesin Oraya sesim yetişmez ne kadar çabalasam da Yani her şey benle bitmez Sen ve ben olmalı Biraz da sen çaba sarfetmelisin Bu aşk sadece benim sevgimle yürümez Aşk paylaşımdır, yardımlaşmadır Sen ne kadar uzakta olursan benden kaçarsan, Benim sana ulaşmam zorlaşır İnan ki senin için herşeyi yapmaya razıyım Eğer seni üzecekse aşkım Sen kaçmak istiyorsan kaç Ben seni kovalarım Ama herşeyin bir sonu var Platonikte olsa benim sana olan aşkım Benim için yeryüzünün en büyük ve en temiz aşkı Eğer bir gün gücüm bittiğinde, Yani seni kovalamaktan yorulduğumda Bana gelirsen benim için dünyanın sonu gelmiş olur Zaten sen kaçmak istiyorsan bu aşkın sorumluluğu benimdir Geri dönmene gerek yok sorumluluk bana ait Ben istersem paylaşırız Sana söz eğer benim sorumluluğu şimdi paylaşmak istemiyorsan Ömür boyu o hayatımın borcu olacak O borcu ödeyene kadar yaşayabilirim Ödedikten sonra ölümle kucaklaşırım Hayat bir borç değil mi zaten Varsın benim borcum da ALLAH’TAN sonra sana olsun Seve seve öder sessizce göçerim aşkım KABUL EDİYOR MUSUN? |
AĞLAMAK Ağlamak ne bilir misin bir tanem Bir aşk için… Yalancı bir yaz yağmurunun Yanaklarına düşüp, Kaybolmasına benzer… Rüyalarında bir kabus görüp,uyandığında uykudan Bedenini ısıtan bir hayal, Bir güneştir bazen… Kıyıdaki sandalların; Dalgalarla boğuşmasına benzer yalnızlık…. Izdırap ve keder gücünü tüketir. Ne ümit,ne de bir teselli kalmadığında… Işığa uçuşan kelebekler misali Nağme nağme yaşamaktır ***** feleği. Setler konulmuş,dikenler ekilmiştir Mutluluk yoluna Nedenlerle,nasıllarla uğraşırsın, Gün gelir kaçmak istersin, Iz bulamazsın geride Kaçamazsın. Bir arzu nasırlaşır yüreğinde Lağnetler okursun Yaşanılan yalnız akşamlara Direnemez yenik düşersin kadere Rüzgarlara kapılıp uçar hayallerin Bilinmezlere. Eski bir anı sayfası kalır ellerinde Nasılları ararsın karanlıklar içinde Dengeni yitirmişcesine Bu yıkık duvarın üzerinden Bir boşluğa düşersin Sen de benim gibi. Çarşamba’ları düşünürsün Mutlu günleri hayal edersin Issız bir köşe başında, Ya da ; İşte o parkta….. Kabuslarla uyanırsın tatlı uykulardan, Ağlarsın. Belki pişmanlık duyarsın, Duyarsızlığından…. Islak bir anı yakalarsın Belki de o günden ….. Nağme nağme dize dize Af dilersin şiirlerinde. Belki de aşkı bulursun Geçmişinde…. Nasılları unutur, BENİ ARARSIN. |
hiç kimse kalmamıştı sanki koca şehirde bir ben vardım bir başıma ve ürkek gece yarısını biraz geçmişti zaman şehir kapkara bir zindan çocuklar oynaşmıyordu mahalle aralarında ve bir tek motor çalışmıyordu,gürüldeyerek... saat gece yarısını biraz geçmişti yüzseksen dakika kadar şehir de bir tek ev yanmıyor penceler karanlık koca şehir dipsiz bir kuyu gibi... gözlerim bir tek ışık görse kamaşacaklar... karanlığa öyle alışmışım ki kimsesizliği öyle benimsemişim ki bir tek ses duysam o saniye kalbim tekleyecekmiş gibi geliyor... her an bir insan görme umudu taşımak seni görme umudu taşımak yani hayatımı öyle dolduruyor ki seni ararken,kayboluyorum gözbebeklerim büyüyor içimdeki bebek ağlıyor saat gece yarısını her gece geçiyor her gece ömrümden çalıyorlar... kulaklarım çınlıyor nefes alamıyorum... boğuluyorum,ölüyorum sonra beş dakika sonra diriliyorum kaldığı yerden devam ediyor hayat saat gece yarısını biraz daha geçiyor gözümün önünden geçmiş zamanlar geçiyor... tedirgin bir kedi geçiyor herşey,herkes bir şeylerden geçiyor bir ben, bir ben senden geçemiyorum hangi sokağa girsem sokak lambaları ölüyor hangi toprağa bassam,çatlıyor yağmurlu havada sokağa çıksam hava güneş açıyor saat gece yarısını geçmeye devam ediyor ummana giriyorum,senden geçmek için umman çöl oluyor... ben kayboluyorum bereketsiz bir yanım var,anlıyorum saat gece yarısını biraz daha geçiyor ben,şu anda bu sokaktan geçiyorum sokak benden geçiyor ömrüm her saniye geçiyor ben her saniye azalıyorum azalmayan ve geçmeyen tek şey var,anlıyorum herkes,herşey bir şeylerden geçiyor bir ben, bir ben,senden geçemiyorum... |
Kaç Acı Çaktılar Yüreğime Kaç acı çaktılar Yüreğime… Kaç damar dolandı Benliğime… Gün neydi? Cuma…Pazar… Ya da her neyse. Kaç gecedir bu sorgular! İliklerine kadar ıslaksın Teninde sevda yanığı Titremelerin sıcak koylarda doyumun. Aralıksız buz gibi sular, Sıyırır tazeliğini aşkın. Hele az az voltajı Arttırdıklarında, İlk günkü gibi sarsıntılar Sarar her yanını. O elini tutmaya korktuğun, Bir teline zarar gelir diye Okşamaktan korktuğun sevgili, Ve Gözlerinde kaybolma isteğin. Kaç acı çaktılar Yüreğime… Aşkıma akıttığım terdeki Her tuz taneciği Sorguda Anadır,bacıdır,kardaştır… Sanki tuz yakmaz bedenini Bir farklı sevgiyle sarar. İçini ısıtır nedensiz. Oysaki; İçine işleyen hücre duvarlarının Lanetidir. Bir de bakarsın o rutubet Yarin kokusu olur. Kaç acı çaktılar Yüreğime… Her sorguda; Birermi Yoksa üçer beşermi? Kaç acı çaktılar? Kaç… |
SARIL BANA Bu yaşıma geldim içimde bir çocuk hala Sevgiler bekliyor sürekli senden. İnsanın bir yanı nedense hep eksik Ve o eksiği tamamlayayım derken, Var olan aşınıyor zamanla. Anamın bıraktığı yerden sarıl bana. Anıların kar topluyor inceden, Bir yorgan gibi geçmişimin üstüne. Ama yine de unutuş değil bu, Sızlatıyor sensizliği tersine. Senin kim olduğunu bile bilmezken. Sevgiden caydığım yerde darıl bana. METİN ALTIOK |
Kaç Gizlen Sus Ben ölmek için doğmadım, Her gece yürüyüşümde Bir yıldız kayar gökten, Ama hiç dilek tutmadım, Kehribar tesbih misal hep yıldızlar saydım Yalnızlıktan kaçıp ayın mehtabında dolaştım, Kendimi gizledim vefasız aynalarda Kamufle olup sessizliğe kaçtım, Ben kaçtım Ben gizlendim Ben sustum.. Ben ayrı dünya çocuğu, Her gece ayın doğuşunda Sancısını çekerim yalnızlığın, Sonra firari fikirle yıldızlar sayarım.. Kaçarım esaretine düşmekten yalnızlığın Gök kubbesi altında gizlenirim karanlığın Yürürüm gecenin kucağına susarım, Benim adıma doğan Her gündüz için Her güneş için, To be or not be Önemli değil, Her ne kadar asil bir eylem olmasa da Ben kaçarım Ben gizlenirim Ben susarım.. Ben ölmek için doğmadım, Her gece yürüyüşümde Bir yıldız kayar gökten, Ama hiç dilek tutmadım Kehribar tesbih misal hep yıldızlar saydım, Ben kaçtım Ben gizlendim Ben sustum.. Ben ölmek için doğmadım Ben ebedi yaşamak için öleceğim… |
HEP HAYALİMDESİN Gökyüzünden yıldız yıldız yağan beyaz karda Gözyaşlarımdasın nefesimin buharında Kederimde,heyecanda,yazdığım satırda Hep hayalimde ve hep gönlümde durursun ya. Aklım durur canlanır anılar gözlerimde Düşünceler sabırsız bekleşmekte sırada Umutlarım yağmur gibi düşerken toprağa Hep hayalimde ve hep gönlümde durursun ya. Bir yanımı sevinç bekler bir yanımı keder Ruhum bunalmış,mahkumlar gibi isyan eder Güneş bile utanmışta bulutlara girer Hep hayalimde ve hep gönlümde durursun ya. İsmail Arslan |
Kaçıyorum Senelerce bekledim tek yolunu isyanlar verip çok yordun kulunu bir gün gelirse sormaya durumu ne bir adres ne bir numara bırakmadan kaçtı deyin. Kirlenmiş beklentin sıkışıp kalmış vakitsiz adımız üşümüş solmuş bir gün gelirse sormaya ne olmuş sürgüledi gözlerini ağlayarak kaçtı deyin. Sevgilimsin demek gelmişti hep ar yağmıyorsa sende lapa lapa kar bir gün gelirse sormaya nesi var körfez imbatı örtünürken titreye titreye kaçtı deyin. Küllerim savrulurken kıyılara güneşi yine yorgun doğurursa bir gün gelirse sormaya olur ya ! Son çığlığını aynalara attı dünyadan kaçtı deyin. |
| Saat: 04:36 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık