MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Misafir 11 Ağustos 2006 01:38

yorgunum yar! ...
içimi delik deşik eden
yüzünü sokak sokak eriten,
körebe saklanışlarında
sesim soluğum kesildi
sessizliğin şarkısını ezberledi yüreğim...

suskunum yar! ..
sinsi deprepler kadar suskun
sarışın bir eylül geçerken yüreğimden
en yaralı köşelerime düşen
yalancı mısralara takma aklımı
azad et kelimeleri ne olur! ...

korkuyorum yar! ..
her adımda tüketiğim bir ömrün doruğundayım
bir adım atsam
çığ düşecek ömrüme..korkuyorum! ..

sensizim yar! ..
kıyılarına vuruyor,
denizlerce çoğalıyor umutsuzluk,
yüzü gülmüyor kimsesizliğimin.
her kaldırıma düşerken gölgen
seni özlediğim kadar gel bana
hanımeli kokun sarsın sokakları
yüzünde söksün şafak
çiçeklensin bu kentin ağlama duvarları
kollarının parmaklığına hapset beni yar....


arwen 11 Ağustos 2006 01:39

Kaderimsen




Kaderimsen eğer,
İnan her şeye değer.
Sonunda sana kavuşacaksam,
Çekilenler çekilmeye,
Hayat yaşanmaya değer.

İnşallah kaderimsindir,
İnşallah kaderinimdir...


Mystic@L 11 Ağustos 2006 01:39

İsmini koyamadım…


Bitmeyen umutlarım vardı yüzü asık karanlıklar gibi
Dile getiremediğim hislerim vardı,bir tarafı ürkek bir tarafı sessiz
İsmi konulmamış hayallerim kurşunlandı dağlarda
Tesellilerimi saklardım kırlangıçların kanadında
Hayat hep galip gelirdi avuntularımın karşısında
Çocuk ağlamalarında susardı çığlıklarım
Ezdirmedim gövdemi köşe başlarına
Issız sokakları ikiye bölerdi ayak seslerim
Yeni yeni destanlar eklerdim tarihe yaşadıklarımdan
Darağacı hazırlardım kendi ellerimle ağıtlarıma
Dilimden düşmeyen türkülerim vardı karanfil kokulu
Sigara dumanımla yükselirdi sancılarım
Boşvermiştim ak düşmüş saçlarımı, hayata inat
Gök mavisi özlemlerin büyürdü camların buğusunda
Hangi ırmaklar söndürecekti ateşten gözyaşlarımı
Kar tanesenin sessizliğiyle hızlanırdı kalp atışlarım
Yağmurun sesiyle buğulanırdı gözlerimin ferri


Misafir 11 Ağustos 2006 01:40

Rengi Kaçan Düşlerim



Bir elimden ölüm
Bir elimden tutmuşsun sen ey aşk

Günahlarıma kattım seni
Toprak edip
Yokuşlarımda sürdüm
Yağmur olup Temmuz’da yağdım tepene
Kimi zaman gönül gözümde gölge oldun
Kimi zaman gölge ettim seni sabahsız karanlıklarda
Aydınlık oldun sol yanımda
Sağ yanımı öksüz bıraktın

Ecelimde ter oldun
Varlığında yok
Yokluğunda el oldun

Çoğalan sevdalarım var içimde
Avuçlarını öpemediğim geceler
Başımın ucunda solmuş kırmızı bir karanfil
Elimde,
Belki hatırlamazsın bile
Senden kalma mavi bir anahtarlık
Bir de rengi kaçmış çorap
Mutfağımda sevdiğin böreğin kokusu
Günlerdir,
Günlerdir yıkamaya kıyamadığım kokunun sindiği çarşafım
Selam gönderiyorlar

Çok sıfır yenildim sana
Gittin ya
Sebebini anlayamadığım gün
O gün bu gün cömert davranıyor yokluğun bana....


kambis 11 Ağustos 2006 01:42

Keder Denizi
adım adım esmerleşen gece
düşlerin yankısını sektirir dalgalarda
sis sardıkça gizemine tül çekilmiş sokakları
gizli bir dilde yazar kumlara aşkı
kırık bir mısra ile ağlar neyler
dağınık iklimlerden sızdırır sancıları...
şimdi çisil çisil yağmur iniyor kente
güz yağmurlarına teslim oluyor şehir
kendi karanlığına gömülürken geceler
bir bir açılacak gözlerimde perdeler
bir yol açılacak yüreğimde
ve ben düşe kalka gireceğim
antik yalnızlıkların melankolik ülkesine...
oysa tenimi yakmayan bir yağmur
bir deniz kenarıydı özlemini çektiğim
şimdi ise..!
ne yöne essem
sen bulaşıyorsun tenime
sen diye acılarımı uyuttukça dizlerimde
mavi bir isyan haykırıyor tüm benliğimde...
gece bitiyor
yüreğim şimdi keder denizi
dalgalar vurdukça kıyılarıma
fırtınalar kopuyor koylarımda
oysa umutlarım hep sarmaş dolaştı maviyle
ama gel gör ki şimdilerde;
dokunduğum her mavi soluyor ellerimde...
27.Temmuz.2006
Seval Kemertaş


Mystic@L 11 Ağustos 2006 01:44

Umudun sımsıcak sarsın içimi
Gözlerin görünmez hayal olmasın
Hasretin burgudur yersin içimi
Sakın sana birşey olmasın

Varsın bu ayrılık asır olsun da
Bir çift düş gecede nasır olsun da
Aramızda kalan bir sır olsun da
Aşkımız sevgilim AŞKIMIZ ESKİ BİR MASAL OLMASIN


Misafir 11 Ağustos 2006 01:45

Bu gece uyuyamazsın sen!
Çetin bir sızı sarar odanı,
sen şimdi ağlarsın da...
Umutsuzca akıtırsın göz yaşlarını.

Radyonu açmış şiirler dinliyorsun,
elinde kalem... Kadere sitem ederek
yalnızlığına dizeler arıyorsun
şarkımızı söyleyerek...

Bu gece üşüyeceksin biraz
anılar gelip seni vuracak, üzüleceksin.
Isınmak için güneşi bekle
bazı geceler soğuk eserim ben, bilirsin.

Gece sana emanet...
Bu şehri bir kez daha terk ediyorum,
gelemediğin bir yer vardı hani
İşte oraya. Yine gurbete düştü yolum...

Ve bu gece seni uyku tutmaz
Biliyorum....


Mystic@L 11 Ağustos 2006 01:50

Hasreti biledim düş doğumuna
Yarın sevgi ülkesine sefer var
Yüreğimde büyük bir yangın
Küller savrulur dağlar diz çöker çöller biter
Her sabah gün diye sana başlarım

Ya gel dindir bu kar boranı
Ya git eşiğimden açma kapımı

Son sarhoş turnalarda uçarken gökte
Çırparlar kanatlarını bir ezgi tadında
Dolmayan boşluklar yaşadım
Kanım donar açmaz baharım
Ardımda döküldü arkadaşlarım

Ya gel dindir bu kar boranı
Ya git üzme daha fazla bu canı


Mystic@L 11 Ağustos 2006 01:53

Duygularım bulanır düşlerim kararır
Umutlarım sel olur sevdana akar
Sana geleceğim aşkım beklemesende
Seni seveceğim aşkım istemesende
Aldığım her nefes dönüşe varır
Razıyım rızamı istemesende

Sebebim sensin ben ölmüşüm ne çıkar
Al götür istersen bir yüreğim var

Bir ırmak köpürür uçsuz bucaksız
Sevgiyi anlatmaz yürekte yaşarız
Gözyaşlarım dünyayı sele boğarda
Açmaz güneşim sensiz her sabahta
Kalırım karanlıkarda
Beklerim ölümü yalnızlığın kucağında

Sebebim sensin ben ölmüşüm ne çıkar
Al götür istersen bir yüreğim var


arwen 11 Ağustos 2006 01:54

Kahredici bir mavi



Kahredici bir mavi,
İçinde sersem balıklar,
Bilemem artık gizemini,
Beni mahvetti bu kahrolası aşklar!

Bırak gök yüzü karalara bulansın,
Baharla açan çiçekler kederle sulansın
Aşksız dünya olmazmış yeni anladım,
Söyle sevdiğim ben sensiz ne yapayım.



Saat: 04:36

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık