![]() |
yorgunum yar! ... içimi delik deşik eden yüzünü sokak sokak eriten, körebe saklanışlarında sesim soluğum kesildi sessizliğin şarkısını ezberledi yüreğim... suskunum yar! .. sinsi deprepler kadar suskun sarışın bir eylül geçerken yüreğimden en yaralı köşelerime düşen yalancı mısralara takma aklımı azad et kelimeleri ne olur! ... korkuyorum yar! .. her adımda tüketiğim bir ömrün doruğundayım bir adım atsam çığ düşecek ömrüme..korkuyorum! .. sensizim yar! .. kıyılarına vuruyor, denizlerce çoğalıyor umutsuzluk, yüzü gülmüyor kimsesizliğimin. her kaldırıma düşerken gölgen seni özlediğim kadar gel bana hanımeli kokun sarsın sokakları yüzünde söksün şafak çiçeklensin bu kentin ağlama duvarları kollarının parmaklığına hapset beni yar.... |
Kaderimsen Kaderimsen eğer, İnan her şeye değer. Sonunda sana kavuşacaksam, Çekilenler çekilmeye, Hayat yaşanmaya değer. İnşallah kaderimsindir, İnşallah kaderinimdir... |
İsmini koyamadım… Bitmeyen umutlarım vardı yüzü asık karanlıklar gibi Dile getiremediğim hislerim vardı,bir tarafı ürkek bir tarafı sessiz İsmi konulmamış hayallerim kurşunlandı dağlarda Tesellilerimi saklardım kırlangıçların kanadında Hayat hep galip gelirdi avuntularımın karşısında Çocuk ağlamalarında susardı çığlıklarım Ezdirmedim gövdemi köşe başlarına Issız sokakları ikiye bölerdi ayak seslerim Yeni yeni destanlar eklerdim tarihe yaşadıklarımdan Darağacı hazırlardım kendi ellerimle ağıtlarıma Dilimden düşmeyen türkülerim vardı karanfil kokulu Sigara dumanımla yükselirdi sancılarım Boşvermiştim ak düşmüş saçlarımı, hayata inat Gök mavisi özlemlerin büyürdü camların buğusunda Hangi ırmaklar söndürecekti ateşten gözyaşlarımı Kar tanesenin sessizliğiyle hızlanırdı kalp atışlarım Yağmurun sesiyle buğulanırdı gözlerimin ferri |
Rengi Kaçan Düşlerim Bir elimden ölüm Bir elimden tutmuşsun sen ey aşk Günahlarıma kattım seni Toprak edip Yokuşlarımda sürdüm Yağmur olup Temmuz’da yağdım tepene Kimi zaman gönül gözümde gölge oldun Kimi zaman gölge ettim seni sabahsız karanlıklarda Aydınlık oldun sol yanımda Sağ yanımı öksüz bıraktın Ecelimde ter oldun Varlığında yok Yokluğunda el oldun Çoğalan sevdalarım var içimde Avuçlarını öpemediğim geceler Başımın ucunda solmuş kırmızı bir karanfil Elimde, Belki hatırlamazsın bile Senden kalma mavi bir anahtarlık Bir de rengi kaçmış çorap Mutfağımda sevdiğin böreğin kokusu Günlerdir, Günlerdir yıkamaya kıyamadığım kokunun sindiği çarşafım Selam gönderiyorlar Çok sıfır yenildim sana Gittin ya Sebebini anlayamadığım gün O gün bu gün cömert davranıyor yokluğun bana.... |
Keder Denizi adım adım esmerleşen gece düşlerin yankısını sektirir dalgalarda sis sardıkça gizemine tül çekilmiş sokakları gizli bir dilde yazar kumlara aşkı kırık bir mısra ile ağlar neyler dağınık iklimlerden sızdırır sancıları... şimdi çisil çisil yağmur iniyor kente güz yağmurlarına teslim oluyor şehir kendi karanlığına gömülürken geceler bir bir açılacak gözlerimde perdeler bir yol açılacak yüreğimde ve ben düşe kalka gireceğim antik yalnızlıkların melankolik ülkesine... oysa tenimi yakmayan bir yağmur bir deniz kenarıydı özlemini çektiğim şimdi ise..! ne yöne essem sen bulaşıyorsun tenime sen diye acılarımı uyuttukça dizlerimde mavi bir isyan haykırıyor tüm benliğimde... gece bitiyor yüreğim şimdi keder denizi dalgalar vurdukça kıyılarıma fırtınalar kopuyor koylarımda oysa umutlarım hep sarmaş dolaştı maviyle ama gel gör ki şimdilerde; dokunduğum her mavi soluyor ellerimde... 27.Temmuz.2006 Seval Kemertaş |
Umudun sımsıcak sarsın içimi Gözlerin görünmez hayal olmasın Hasretin burgudur yersin içimi Sakın sana birşey olmasın Varsın bu ayrılık asır olsun da Bir çift düş gecede nasır olsun da Aramızda kalan bir sır olsun da Aşkımız sevgilim AŞKIMIZ ESKİ BİR MASAL OLMASIN |
Bu gece uyuyamazsın sen! Çetin bir sızı sarar odanı, sen şimdi ağlarsın da... Umutsuzca akıtırsın göz yaşlarını. Radyonu açmış şiirler dinliyorsun, elinde kalem... Kadere sitem ederek yalnızlığına dizeler arıyorsun şarkımızı söyleyerek... Bu gece üşüyeceksin biraz anılar gelip seni vuracak, üzüleceksin. Isınmak için güneşi bekle bazı geceler soğuk eserim ben, bilirsin. Gece sana emanet... Bu şehri bir kez daha terk ediyorum, gelemediğin bir yer vardı hani İşte oraya. Yine gurbete düştü yolum... Ve bu gece seni uyku tutmaz Biliyorum.... |
Hasreti biledim düş doğumuna Yarın sevgi ülkesine sefer var Yüreğimde büyük bir yangın Küller savrulur dağlar diz çöker çöller biter Her sabah gün diye sana başlarım Ya gel dindir bu kar boranı Ya git eşiğimden açma kapımı Son sarhoş turnalarda uçarken gökte Çırparlar kanatlarını bir ezgi tadında Dolmayan boşluklar yaşadım Kanım donar açmaz baharım Ardımda döküldü arkadaşlarım Ya gel dindir bu kar boranı Ya git üzme daha fazla bu canı |
Duygularım bulanır düşlerim kararır Umutlarım sel olur sevdana akar Sana geleceğim aşkım beklemesende Seni seveceğim aşkım istemesende Aldığım her nefes dönüşe varır Razıyım rızamı istemesende Sebebim sensin ben ölmüşüm ne çıkar Al götür istersen bir yüreğim var Bir ırmak köpürür uçsuz bucaksız Sevgiyi anlatmaz yürekte yaşarız Gözyaşlarım dünyayı sele boğarda Açmaz güneşim sensiz her sabahta Kalırım karanlıkarda Beklerim ölümü yalnızlığın kucağında Sebebim sensin ben ölmüşüm ne çıkar Al götür istersen bir yüreğim var |
Kahredici bir mavi Kahredici bir mavi, İçinde sersem balıklar, Bilemem artık gizemini, Beni mahvetti bu kahrolası aşklar! Bırak gök yüzü karalara bulansın, Baharla açan çiçekler kederle sulansın Aşksız dünya olmazmış yeni anladım, Söyle sevdiğim ben sensiz ne yapayım. |
| Saat: 04:36 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık