![]() |
SEN SEN DİYE SEN BENİM VAZGEÇİLMEZ HÜZNÜM YÜZÜM GÜLSEDE KALBİL AĞLAR ELLERİM HALEN KALBİNİN ÜSTÜNDE HALEN SEVGİN AÇAN GONCA GÜL HAYAT VERDİĞİM HAYALLERİMİ ALMAYIN KENDİMLE SAVAŞTIM GİDEN GİTTİ GELMİYOR SEN KAZANMAYI BEN KAYBETMEYİ SEÇMİŞİM BOŞLUĞUNU NEDE SEVGİNİ DOLDURAMAZ KİMSE İŞTE KARŞINDA YARALI MİNİK SERÇEN SEN SEN DİYE BAKTIM YALAN GÖZLERE SAKLARIM KALBİNİ KALBİMDE ELAGÖZLÜM BELKİ DİL GİTDER AMA KALBİM KAL DİYOR SEN YOKSUN DİYE GÜLMEZ GÖZLERİM GECELERE SORARIM NERDE GONCA GÜLÜM NE ZAMAN DALSAM HAYALLERE ELAGÖZLÜM AĞLAR DURUR MİNİK SERÇEN PENCEREDE........ |
Kahverengi yaşamın en güzel kahverengiliği gözlerinde belirmişken sen sahte yeşilliği seçtin lensin lanse ettiği |
Sen Aşk Nedir Bilmezdin Sen aşk nedir bilmezdin Gülüp geçerdin sevgilere uzaktan Şimdi geniş bir bahçedir kalbin Sevgiden, güzellikten, aşktan Şimdi iri gözlerin arzu dolu Yakan, özleten bir şey ellerinin sıcaklığı Gitgide eksiliyor bakışlarında yüzün Geçen aşksız günlerin bıraktığı Bir çeşme var aramızda görüyor musun Tadılmamış hazlar serin sularda Şimdi bahçende açan bir gül geceler Şimdi gözlerin en güzel uykularda Boynun beyaz mı beyaz, çıldırtası, öldüresi Saçların daha parlak, daha bir kapkara Her akşam bir ay doğuyor kirpiklerinden Koşuyor ayakların şafaklardan şafaklara Artık aşk dolu söylediğin şarkılar Durmadan bir buğu yükseliyor sesinden En çılgın sevdalara çağırıyor dudakların Heder olmuş, uzun yıllar ötesinden İçkilerin tadı değişti artık Dünya, o köhne ve eski dünya değil Sımsıcak bir ekmeği paylaşıyoruz seninle Bu bir gerçek, hayal değil, rüya değil Şimdi ümitlerimiz halkaları bir zincirin Bir başka haz başlıyor biri bitti mi Bana aşkı sen tattırdın, sen öğrettin Oysa ki sen aşk nedir bilmezdin Ümit Yaşar Oğuzcan |
Aşk dedikleri... Zaman durmuş,gözlerde hÜzÜn var hep, Biçilen kaer buymuş bize, Biliyorum hiç bir şey eskisi gibi olmayacak, Atıp kendimi kurtulsam denize RÜyaydı her bir anı,yaşadığımız Okul bahçesinde,kapalıda,parkta paylaştığımız Nice anılar,efsaneler doğurduk beraber, seninle geçen yıllarımı,kimse yaşamadan veremez bana. Hani insanın böğrÜne bir acı girer ya, Odaklanırsın oraya,geçmesini beklersin çaresizce, DÜşÜncelerin tek bir noktaya kitlenir,dÜşÜnemezsin.. Bak işte ben seni öyle sevdim;çaresizce.. Keke demiyorum artık,hayat bana öğretti, Kime gÜvenmeyip kendimi dÜşÜnmeyi, İstesem de olmadı,sevgimi azaltsam da bitiremedim, Bu yangını değil ben,bin kişi söndÜremedik. GöğÜs germekmiş hayat,bazen zehirli olsa da oklara İhanetinçelik yeleği yokmuş,engel yokmuş ona da, Hayat,insana yaşattıkları oranda gÜzelmiş belki, Masallarda kalmış,hani şu aşk,aşk dedikleri... |
Kal Biraz Daha Kaç mavi yasak yaşadık seninle, kaç deli gece... Düşünse, dolunay bile utanır, yıldızlar çıldırır, ağlar erguvanlar. Ben, seni işte öyle bir gecede sevdim, hesapsız. Ve düşlerim... Düşlerim sınırsızdı alabildiğine Duygularım sabırsız. Bir çocuk kadar günahsız. Sahi, sen de sevebilir misin beni seni sevdiğim kadar, dokunabilir misin yüreğime? Bak, orada sen varsın. "Mutluluk nedir?" diye sorsalar "Sen" derim alabildiğine, "Yalnız sen." Sesin, gözlerin, ellerin sonra, titreyen dudakların ve arzun çekingen Sen, benim her şeyimsin. Sensiz neye benzer bu ay, bu güneş? Çiçekler açar mı sen olmasan, Martılar uçuşur mu çığlık çığlığa? Sonra, kim aydınlatır benim gecemi, Günümü kim paylaşır? Kim sorar derdimi, Ben neye sevinirim, Kimle gülerim? Kal biraz daha... Beraber büyüttük sevinçlerimizi, Beraber öğrendik yaşama direnmeyi Sevmeyi beraber öğrendik. Bak, güneşler doğdu üzerimize Yolumuza begonyalar serildi. Ağlamak bu kadar kolay mıydı, Ve güzel miydi gülmek kadar? Herkese seni anlatmak istiyorum Seni söylemek şiir şiir. Her dizede sen olmalısın, adın olmalı çığlık çığlık... İçimi ısıtan sen, tam şuramda; ılık ılık, sen olmalısın kıpır kıpır yüreğimde... Sevdan olmalı deli dolu Ve çılgınlığın, çılgınlığın olmalı. Ben seni sevmeyi seviyorum Ve seni özlemeyi. Bu bir itiraftır... Aşkın yoksa ben de yokum Yetim düşlerimin kimsesizliği kuşatır benliğimi Hüzünler yağar gecelerime. Ben, bir garip ben olurum, Sığamam odalara, taş duvarlar üzerime üzerime gelir. Ruhum durmaz bedenimde, hücrelerim yaşamaz. Kurumuş dallara döner yüreğim, susuz çöllere... Gece böyle bitemez, ben ölürüm, Ölürüm gitme, kal biraz daha... KAL BİRAZ DAHA... |
GECELERDE ARIYORUM SENİ YİNE GECENİN SESSİZLİĞİNDEYİM HASRET RÜZGARININ ESİNTİSİNDEYİM BENİ YALNIZ BIRAKAN GÖNLÜMÜN PEŞİNDEYİM SIĞINDIĞIM TEK KİŞİ BU ISSIZ GECELER YALNIZLIĞIM RUHUMDA ŞARKILAR SÖYLÜYOR ŞİMDİ HER SABAH SENİ HATIRLATAN YAĞMURUN SESİYLE UYANIYORUM VE BU YAĞMURLARLA YIKANIYORUM SANA OLAN ÖZLEMİMİ GİDERMEK İÇİN YILDIZLAR EŞLİK EDİYOR YALNIZLIĞIMA ONLARDA BENİM KADAR YALNIZLIĞI SEVİYOR İÇİMDEKİ YARANIN NE OLDUĞUNU HERKESTEN DAHA İYİ SEZİYOR VE ŞİMDİ GÜNÜZLER BİR MUTLULUK ŞARKISI SÖYLÜYOR GÜNDÜZDEN KAÇANLARI GECE IŞIĞIYLA ÖPÜYOR YILDIZLARDA SANA HASRET KALDI RÜZGARLARA SANA HABER SALDI GELMEN İÇİN GECELER BIKTI BENDEN BU GÖNÜL YARDIM BEKLER SENDEN ARIYAMIYORUM SENİ BİR ŞEY GELMEZKİ BU ELDEN ÖZLEMİN ÖYLE BİR YARA OLDUKİ İÇİMDE KELİMELER DÜĞÜMLÜ KALIYOR DİLİMDE NE ANLATMAK MÜMKÜN NE DE AĞLAMAK GELİYOR İÇİMDEN GÖZLERİM KURDU ARTIK GÖZYAŞLARIMLA BÜYÜTTÜM KARANFİLİM SOLDU. SENİ UNUTMAK İÇİN KAÇIYORUM GÜNDÜZDEN AMA GECELEYİNDE AY SENİ BANA HATIRLATIYOR O GÜZEL YÜZÜNÜ ANIMSATIYOR GECELERDE KOVDU BENİ GÜNDÜZLERDE BENDEN SAKLIYOR SENİ KİMSE ANLAMIYORKİ BENİ ANLATAYIM SENİ VE ŞİMDİ GİDİYORUM KARANLIKTAKİ AYDINLIĞA NE YAPACAĞIMI BİLİYORUM YÜREĞİMDEKİ YALNIZLIĞA |
Aşk ayrılıktan, yaştan ibaret, Gel vakit varken, kalpten firar et, Yaşadığın her şey yalanmış farzet, Gücün yeterse dayan… Çocuksu bir duygu, çocuksu bir tat, Sende o yalandın kadere inat, Kalp dilediğince yorulmuş farzet, Gücün yeterse dayan… Sustukça sözlerimi dinletemedim, Hayatta bir tek sana hükmedemedim, Nasıl bir kalbin var ki anlamıyorsun, Kimin aşkını kimden yasaklıyorsun… Çıkartacaksın beni içinden, Yanarsa yansın kopsun yerinden, Gittin vefasız bittim sanıyorsun, KİMİN YÜREĞİNDEN KİMİ KOVUYORSUN… |
Kal Biraz Daha Bu veda faslından belki cayarsın Gözümün içine dal biraz daha Yüreğim derin ağı duyarsın Aşktan nasibini al biraz daha... Gitme, gitme, kal biraz daha Gitme, gitme imanın varsa Allah'a Kurtuluş yok, aşkım alın yazındır. Ne söylersen söyle merhem nazırdır. Emrine amade gönlüm sazındır Mızrabın olayım çal biraz daha Gitme, gitme, kal biraz daha Gitme, gitme imanın varsa Allah'a |
(GÖLGELER) pusu kurmuş gölgeler gibisin ansızım beliren adımlarımı takip eden hayatımdan gider gibisin gözleri buğulu ağlamaklı bebekler gibi beliren tüm izleri attım yaşam aşka bağlı aşk yaşama ben sana sen ise adımlarıma... |
Kal Desem de Gideceksin Uzun bir ayrılık zamanı geldi Sen kafana koymşsun, gideceksin Sızlayan kalbim şimdiden delirdi Faydası yok, kal desem de gideceksin Bu ayrılık bize acı verecek Biz ağlarken kötü yüzler gülecek Hasret ateşini hissedeceksin Faydası yok, kal desem de gideceksin Belki beni benden daha çok sevdin Benden uzakta fark edeceksin Ayrılık çok zormuş göreceksin Faydası yok, kal desem de gideceksin |
| Saat: 02:57 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık