![]() |
Ayışığı Yüzün beyaz, abajur yeşil, gece mor; Esrimiş kalbim, şarkısını söylüyor. Her yanın avuçlarıma dökülüyor Çeşmeden akan suyun berraklığında. Dolaşan bir dudak mı var saçlarını? Ay tırmanıyor zeytin ağaçlarını. Sürü bulutlar gece yamaçlarını Otlayıp yayılıyor gök kırlığında. Üzerinden örtüyü mü çekti bir el? Gece ayaklarından akıp giden sel; Seyrine doyulmuyor ruhunun, güzel Bu manzara gibi, bu ayışığında... Yeniden yarattı seni gizli bir el! |
SICAK SAKLAYIN GECELERİMİ Geçici ayrılık benimkisi, İlkyaz çiçeğine gebeyim. Ağıtlar yakmayın adıma, Ben ölmedim, ölmeyeceğim. http://www.siirparki.com/tanbut8.jpg Sıcak saklayın gecelerimi, Karlar altından çıkıp geleceğim. Düşlerinizin ateşinden, Ilık bir rüzgar gibi eseceğim. http://www.siirparki.com/tanbut8.jpg Demlice bir çay koyun üstüne, Aç çocuk gibi besleyin sobayı, Nasıl tütüyorsanız gözlerimde, Öylece tütsün buharı. http://www.siirparki.com/tanbut8.jpg Uzunca serin yatağımı, Boyunca uzansın ayağım. El aman deyince gece, Usulca kıvrılır yatarım. http://www.siirparki.com/tanbut8.jpg Can, canım, canlarım, Hazır mı koynunuzdaki yerim? Gün olur gecikmiş çocuk gibi, Bağıra çağıra gelirim... |
Kalbimdedir Senin Yerin Kaderde varmış ayrılık, ne gelir elimden artık. Bir ömür geçecek derken, çok kısa sürdü,ne yazık. Hiç üzülme sen meleğim, ben,seni hep seveceğim. Yüzünü görmesem bile, yâd edip,özleyeceğim. Gözünde yaşlar olmasın, yüzün gülsün sevdiceğim. Yeter ki sen mutlu ol, budur inan son dileğim. Artık benim tek tesellim, bende kalan şu son resmin. Yıllar geçse de sevgilim, kâlbimdedir senin yerin. |
Eksik Kalmış Bir Masal bezgin düşler bırakıyorum sana giderken hiç gelmedim say küflü anılar gibi kaldır tozlu raflarda sakla yaşanmamış gecelerimizi suskularıma inat yeni bir aşk yarat ay Tanrı’sı ol benden sonra Tanrıçalar güneş doğursun sana Ilgaz’dım başı dumanlı, hırçın nergizler açardım her bahar saçlarım sümbül Rize yeşili bir tutam umut olancası karanfil katardım sabah çayına sigaram gül tadı mahmur sabahlara uyanmadık seninle vakur ve mağrur oturmadın karşımda bu muydu aşkın adı? eksik bir şeyler mi kalmış bu masalda yoksa biz mi unuttuk yıllar yoruldukça? ... istersen anma hiç, unut gitsin iki eli kanda bırak anıları balta girmemiş orman olsun kurda kuşa yem et sevmelerimi o delicesine sevda unutulmuş bir efsane kalsın ben toplayıp kırıntılarını yüreğimin gidiyorum şimdi... gayrı yeni bir rüyan olsun her sabah anlat güvercinlere -alnı al pürçek yana taramış kakülü on parmağı kınalı bir gelin kahve sunar gümüş tepside nazlı nazlı salınan bir deli gülüş bir hayal kaldı gidenden geride- ben yine sürgünüm hiç bir tapınak almaz içeri bir kaç damla düşer göl olur yalnız kalışlarım heybem rüzgar dolu güneşli baharlardan kalma ellerim yıldız yeni şafaklara gebe şimdi gidiyorum yine savaşçı olacağım gül pembe değil ayrılıklar sana susmalarımı bıraktım haykıracak sevmelerimi unutamıyacaksın biliyorum.. |
Diyebilir misin bana?... "Sen beni hiç sevmedin ki" diye Avuçlarımda dünyayı sana sunmuşken, İtmişken elimin tersiyle senden başka herşeyi; Gözlerime baka baka inanır mısın kendine. http://www.kumru.net/konuksiirler/anlatbana/objeminikgul.jpg Söyler misin bana?... Benim aşkım olmasa sen, sen olur muydun? Dolaşır mıydın damarlarımda, sokaklarda gezdiğin gibi. Adım adım çiğnetir miydim onurumu ayaklarının altında Sevmesem seni katlanır mıydı gönül bunca zulmüne. http://www.kumru.net/konuksiirler/anlatbana/objeyildizlar.jpg Anlatır mısın bana?... Mutluluk nasıl bir şey!? Saydın mı kalp atışlarımı her boynumu büküşümde? Zavallılığımla mağrurlanman, eriştirdi mi başını göğe, Aynalara değil; bir kere de bana anlat kendini. http://www.kumru.net/konuksiirler/anlatbana/objeminikgul.jpg İzah edebilir misin bana?... Duygularımla oynarken zevkle, Çektiğim ızdırabın boyutunu. Sana olan sevdamla ruhumu kırbaçlamanın anlamını, Söyler misin bana, aşk iki kişilikse sen neredesin? Bari beni dinlemiyorsun hiç olmazsa vicdanını dinler misin? |
KALPSİZSİN Son nefesimde bile,adını andım Ecelim geldiğinde,yaşarım sandım Çok acılar çektim,yollarına baktım Gelmedin gelemezsin.çünkü sen zalimsin Yatağımda ben,sağa sola döndüm Hasretini özlemini,hep içime gömdüm Kaderimin çizdiği bu yolda öldüm Bilmedin bilemezsin,çünkü sen kalpsizsin |
Kalbimdeki Kartsız şartsız ta ezelden, Hiç riyasız tam gönülden, Karşılıksız beni seven, Kalbimdeki,kalbimdeki. Ben gülersem oda güler, Ben severim beni sever, Ağlar üzülürsem eğer, Kalbimdeki,kalbimdeki. Kansız kalsa kan veririm, Cansız kalsa can veririm, Kaşın çatsa ben eririm, Kalbimdeki,kalbimdeki. Beni candan seviyordu, Kefen giysem geliyordu, Döneceğim biliyordu, Kalbimdeki,kalbimdeki. Ayrı kalsak nefes almaz, Yaşamaya heves kalmaz, Alışmamış bensiz olmaz, Kalbimdeki,kalbimdeki. Ben olmasam aklı durur, Balık gibi yere vurur, Kızıp küfürler savurur, Kalbimdeki,kalbimdeki. Her zaman yanında diler, Dayanmaz göz yaşın siler, İçimdeki tüm sevgiler, Kalbimdeki,kalbimdeki. Sever hakkı sever gibi, Erişilmez değer gibi, Yer altında cevher gibi, Kalbimdeki,kalbimdeki. |
İstersen Hiç Başlamasın İstersen hiç başlamasın Bu hikaye eksik kalsın Onca yaraların ardından Yeni bir aşk yaratamazsın Örselenmiş bir çocukluk İşte benim bütün hikayem Kaç sevda geçse de yüreğimden Bu yıkıntıları onaramazsın İstersen hiç başlamasın Geç kalmışız birbirimize Yanlış kapılarla geçmiş bunca yıl Dönemeyiz artık ilk gençliğimize İstersen hiç başlamasın Söz verelim kendimize. |
O KADAR GEÇ KALDIM Kİ SANA SEN ÇIKTIN KAPIDAN BEN GİRDİM ZİLLERİNİ ÇALDIM HAYALLERİNİ ÇALDIM AMA SENİ DE BENDEN ÇALDILAR SEN O MASADA EVET DERKEN BEN İSE HAYIR DE DİYE ELİMDE KOCAMAN BİR BULUT PARDON MENDİL GÖZLERİMİ SİLDİM KADINIM DİYEMİYORUM SANA ANNEME KIZIYORUM NEDEN DİYE ERKEN DÜNYAYA MERHABA DEDİRTSEYDİN DİYE VE DİYORSUNKİ DÖN GEL YANIMA YADA BEN GELEYİM YANLIZ OLSAN GÖK DE OL TANRI OLURDUM YER OL YILAN HER TÜRLÜ HİKAYE YALAN SEN SEVDA SAYDIĞIN ADMIN KOLUNDA RAKS DA VE BİR ÇİÇEK ELİNDE BEN İSE KAPINDA.. |
"Kaybettim seni bu gece. Kaybettim farkındayım… Sıradanlıkların içinden kurtulmuştum oysa seninle. Şimdi bakıyorum da sıradanlıklar esir almış bizi. Çarçabuk bitip tükenen heyecanların içinde...” Zordur severken ayrılmak. Herhangi bir şeyden, yaşadığınız şehirden, oturduğumuz evden, eşinizden, işinizden… Bir ağaç düşünün; budadınız, suladınız, ilaçladınız; yaprak döküşünü, çiçek açışını izlediniz. Sonra, o ağacın artık sizin olmadığını söyledi birileri. İçiniz yanar. Kimselere emanet edemezsiniz. Çünkü, bu “sevgi”dir, “aşk”tır. Ağaç siz, siz ağaç olmuşsunuzdur. Ayrılık zordur. Artık size ihtiyaç duyulmayacak olması ise en ağırıdır. Bunu sindirmek ise hiç kolay değildir. ”Aşkım, Bir tanem, Canım, Hayatım, Sevgilim” her ne iseniz, artık değilsinizdir. Dün yanı başınızdayken, bugün artık yoktur. Sizden kimsenin beklediği bir şey kalmamıştır. Neyi ne kadar bildiğiniz, neler becerebildiğiniz kimsenin umurunda değildir. Bu dünyada yalnız bedeniniz kalmıştır, ruhunuz ise kimselerin bilmediği yerlerde… Unutmak için akşamları erkenden yatarsınız. Yatakta uyumak için verdiğiniz savaş onu unutmak için verdiğiniz savaşa yenik düşer. Unutamazsınız. Aklınızı yitirme noktasına da gelseniz, unutamazsınız... Derken eliniz telefona gider; isimler arasında dolaşırken tuşlarsınız numaraları… İçinizde bir ses yankılanır; “Neye inanıyorsan öyle davran..” Pehhhhhhhh… Sonra anında wazgeçersiniz, paketteki son sigarayı da içip düşünürsünüz; “Severken ayrılmak hakikaten ne kadar da zormuş” |
| Saat: 08:15 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık