![]() |
Kaderimsin Kaderimsin,gözbebeğimsin Ruhumu ısıtan güneşimsin Birtanemsin,özlediğimsin Kalbimin bir tek sahibisin. Aşk dolu günler hep aklımda Olmalıydın şimdi yanımda Sen varsın canımda,kanımda Başkasına yer yok dünyamda. Sen bahardın sevgilim Bense bir kelebektim Durmadan raks ederdim Seninle ben sevdiğim. Hayalimsin,güzel yarimsin İçime çektiğim nefesimsin Nasibimsin,can yoldaşımsın Her zaman sen düşlerimdesin. Hayatın tadı yok ki sensiz Beni bıraktın sen çaresiz Kaldım tek başıma kimsesiz Nasıl yaşarım ben sevgisiz. |
Fırtınaları susturmak içindeki fırtınaları susturmak zorundasın bazen en acımasız anlarında bile hayatın yıllardır aradığını bulduğunda bazen dilinin ucuna geldiğinde sevgi sözcüklerin bazen en koyusunda ihanetin yanlış anlaşıldığını bile bile bazen yitirirken en canlarını bile kayıp giderken şans ellerinin arasından bazen tam başardım sonunda derken en dingin anlarında hayatın iç huzuruna ermişken bazen yalnızlığı bile dert etmemişken soğukluğunu hissettiğinde ölümün bile bazen içindeki fırtınaları susturmak zorundasın.. Enfal Törün. İzmir29.07.2006 |
Kalbime Bakmamışım Seni aradım Yaprakların üstüne düşmüş çiğ tanelerinde Seni aradım Seni aradım Sabahın ilk ışıklarında Tan yerinin kızıllığında seni aradım Rengarenk menekşelerin arasında Çiçek bahçelerinde uçuşan kelebeğin kanatlarında Seni aradım Bal toplayan arının uğradığı çiçeklerde Seni aradım Seni aradım Bahar yağmurunun damlalarında Yerlerde oluşan su gölcüklerinde resmini aradım Otobüs duraklarında kalabalıkda beni bekliyor sandım Kalabalık arasında seni aradım Aradım da hiç bir yerde bulamadım Yanlış yerde aramışım kalbimin içindesin KALBİME bakmamışım |
Ben Senin Şirinen Sen Koca Bebeğim Buluştuk İşte Yine Burada Aramızda Yollar Mesafeler Olsa Ne Çıkar Gönül Yolu Bir Beraber Ağladık Beraber Güldük Dertlerimize Ortak Olduk İnşallah Bozulmaz Bu Güzel Dostluk Biz Herşeyi Birbirimizde Bulduk İşte Geldim Hoşbulduk.... http://www.tatliaskim.com/images/smiles/nazar.gif |
SenSizLik Biliyorum konusacak birseyimiz kalmadi, paylasacak hic bir seyimiz yok. Yine de yüregimden gücümün yettigi yere kadar sana sesleniyorum, seninle konusuyorum... Bugün sana olan kirginligimi rafa kaldirdim, sevgimi aldim avuclarimin arasina, ona siginiyorum... Cümlelerimi kisalttim, kelimelerim buruk, gülüslerim istenmeyen dudaklarimda... Bir ihtimal gelisine sigindigimi farkettiysem de, engel olamadim gurursuz ama umutlu hasretine... Bugün gönlümü hos tutmak istiyorum, imkansiz olan her rüyaya inanasim geliyor... Bir cocuk gibi isteklerimi bastiramiyorum... calmayan telefonuma elim gidiyor, sana halen bende oldugunu israrla yazmaya calisiyorum... Bende olan seni, hic kirmadim, degistirmedim ve hep korudum desem de, sendeki benin nasil oldugunu, gülüp gülmedigini anlamsiz bir sikintiyla merak ediyorum... icimdeki güzelligine inanip inanmamani artik umursamiyorum! Üsüyorum, bu üsüme yalnizligimdan geliyor ve sariyor her tarafimi... Tutunabilecegim hicbir güzellik yok, hatirlamaktan usanmayacagim anilarim disinda... isinabilmek icin onlara sariliyorum... Anlamsiz ve cevapsiz sorular hihzirca siritiyor, ben görmemeye calisiyorum... Düsler uzak gibi görünüyordu ama yakindi... Belki de görmeyi istemek gerekiyordu... Gözlerini ac desem kapatacaksin ama kapatma gözlerini! Kendime bir demet papatya aldim ama bakmadim falima... Gözlerimi gelislere verdim, gözlerimdeki hüzün bile seni özlemis itiraf etti sonunda... Düsüncelerim gururlu, hayallerim ve sevdam degil... Gelseydin, kendimi unutup sana kosacaktim, susturacaktim icimdeki isyani, kavgalarin ortasinda bir günes gibi dogup isitacaktim yüregini, sevincten aglayacaktim bu defa, mutluyken hemen sarhos olmusum gibi, dokunacaktim, sarilacaktim. Ama gelmedin, gelemezdin belki de gelmeye de hic niyetin yoktu aslinda... Kendimi kandirdigimi anladigimda agliyordum... Eskiden kimi sarkilarin ne kadar anlamli oldugunu düsünürken, simdi ayriligin ardindan calinan her sarki umutsuzlugumu ve sevgimi anlatiyormus gibi geliyor... Sevdigim ne cok sarki varmis, bunu senin gidisin gösterdi bana... Her sarkida sen varsin, her yerde, her gördügüm insanda, denizde, gecede, uykumda... Nasil beceriyorsun her yerde olabilmeyi... Bu bir marifetse eger, neden benim yanimda degilsin ki? Gözyaslarim asilligini yitiriyor ve yenik düsüyorum sevdana... Gittin! Belki de hic gelmemistin ben, geldigini sandim... Ayak uyduramadim yorgunluguna... Dudaklarina düslerindeki öpüsü konduramadim... Kimi zaman bir cocuk oldum gülüslerinde simaran, kimi zaman bir kadin; dokunuslarinda kendini bulan... Ama! En cok da imkânsizin oldum... Her gelisimde bir kez daha gönderdigin oldum... inanamadigin, Yenemedigin, üzerinden atlayamadigin korkularin oldum... Agladigin, bagirdigin ya da sustugun isyanin oldum, sessizce bosalan gözyaslarin, birikmisligin oldum... Yüregindeki kadin ben olmak isterken yüregine siginan ve tozlanacak olan bir ani oldum... Haketmediklerin, artik yeter dediklerin ve herseyin olmak isterken belki de hicbir seyin oldum... Söylesene ben gercekten senin neyin oldum? Sesin hep uzaklari cagiriyordu, ben üstüme alindim, sana geldim... Bilseydim, bana ait olmayan bir seslenisi sahiplenir miydim? simdi bir mevsimlik ask kaldi avuclarimda sadece bir mevsim yasanan ama bir ömür gibi gelen ask... Kalbime henüz söyleyemedim gittigini, ögrenirse onun da aci cekmesinden korkuyorum... Seni halen benimle biliyor ve seviyor ama ben kalbime ilk defa yalan söylüyorum... Gittin! Sevdamin yokluguna alisabilirim belki ama sesinin uzak yollarin sonunda olmasi acitiyor icimi... Suskunlugun en büyük silahindi, suskunlugunla vurdun beni asil aci olan, canimi acitan unutulmak... Söylesene unutulmak kime yakisiyor? Unutan sen olsan da sana bile yakismiyor ... Merak etme, üstüne giydirmedim bu duyguyu, unutulmayan olmak sende daha güzel duruyor... Görüyorsun iste, ask'a ve sana ihanet etmiyorum benim kirginligim ask'a... Sen üstüne alindin... |
YOKLUĞUNA ALIŞTIM Ben seni unutmadım, yokluğuna alıştım Aslıda sensiz sabahlara uyanmadım Sen öyle sandın Beni esirgediğin, seni buldum sensizlikte Yokluğunda, yokluğuna alıştım Varlığın belki aşk, ama yokluğun aşktan ileri Hep yanımda benimleydi, gittiğinden beri Onunla doldurdum, boşalttığın kalbimi Sen farklı şehirlerdeyken, yokluğun benimleydi bütün gece Kuşlar kanatlarına gökyüzünü yüklemişken Güneş kucaklaşırken dağlarla Yokluğunla kalbimizi bağladık Kayan yıldızların kuyruklarına Söz verdik, hiç ayrılmayacağımıza Ben seni unutmadım, yokluğuna alıştım Aslında sensiz sabahlara uyanmadım Sen öyle sandın... |
Sensizlik Kimsesiz sandığım bir mevsim gidiyordu gözlerimin önünden. Ellerimde sahipsiz her gecenin yorgunluğu. Taş duvarların üzerinden gölgeler büyüyor yalnızlığıma. Aklımı başımdan alan bir rüzgar gibi dokundun tenime. Yüreğime yüreğini koydun. Yüreğim oldun. Daha ilk günden ısınmıştım sana,sanki gökyüzüm sen,yağmurlarım sendin,düşmeden içimdeki yalnızlığın kumsallarına.Denizleri senin için renklendirdim ben,bulutları senin için yakaladım. Sanki en ufak bir rüzgarda savrulacak gibi değildim uykusuzluklarına. Sen gitmedin ki,gerçek ötesiydin bendeki her zamana. Tuttum ellerinden,saçlarının kokusunda büyülendim dudaklarına. Islatmalıydın beni yağmurlar gibi. Öpmeliydin içinden geldiğince. Ben o zaman sen olurdum karışmadan nefes alıp verdiğim bir şehrin monotonluğuna. Çalışma masamda yanan mumun alevinde şekillendi hayalin. Uzun uzun seyrettim. Dokunmak istedim ama beceremedim. Akşama koşan ayakların altında kızgın asfalt gibiydim günden arta kalan. Güneş haber vermezdi çekip giderken. Bir sessizliği kalırdı eve kapanan yüreklerin birde seni bana özleten hayalin. Kendi yüreğimi senin ellerine bırakırken. Zamanı hep peşime taktım.Bir başka yere gitmenin olanaksızlığını tartışıyorum kendimle. Gitmeyeceğimi biliyorum. Belki de ellerinin sıcaklığından olsa gerek. Ben her sahipsiz mevsimin kimsesiz gecesinde seninle bütünleşiyorum. Basit gelecek belki tüm anlatamadıklarım. Bir şeyi çok iyi biliyorum sen anlayacaksın günü gelecek. Bu saadet hiç ölmeyecek. Fotoğrafın karşımda duruyor. Öyle masum öyle güzel ki seni yaşamak bu kendini tanımayan cümlelerin ardında senin gözlerinde aşk gibi çoğalmak. Anlatmak çok zor. Ben anlatamıyorum yaşıyorum. Herşeye katlanmak dedikleri bu olsa gerek. Günün bütün tükenen saatlerinin peşisıra bir ekranın karşısında seni bana gülümsüyormuş gibi hissedebilmek. Öyle güzel ki saatlerce seninle hayatı paylaşabilmek. Oysa şimdi yalnızlığım yanımda,sensizliğin şarkısını dinliyorum. Seni sevmek yazılmış bana,dokunamasamda sana,seni çok seviyorum. |
SAKLI
|
Ayrılık Sevdaya Dahil Açılmış sarmaşık gülleri kokularıyla baygın En görkemli saatinde yıldız alacasının Gizli bir yılan gibi yuvarlanmış içimde kader Uzak bir telefonda ağlayan yağmurlu genç kadın Rüzgar uzak karanlıklara sürmüş yıldızları Mor kıvılcımlar geçiyor dağınık yalnızlığımdan Onu çok arıyorum onu çok arıyorum Heryerimde vücudumun ağır yanık sızıları Bir yerlere yıldırım düşüyorum Ayrılığımızı hisettiğim an demirler eriyor hırsımdan Ay ışığına batmış karabiber ağaçları gümüş tozu Gecenin ırmağında yüzüyor zambaklar yaseminler unutulmuş Tedirgin gülümser Çünkü ayrılık da sevdaya dahil çünkü ayrılanlar hala sevgili Hiç bir anı tek başına yaşayamazlar Her an ötekisiyle birlikte herşey onunla ilgili Telaşlı karanlıkta yumuşak yarasalar Gittikçe genişliyen yakılmış ot kokusu Yıldızlar inanılmıyacak bir irilikte Yansımalar tutmuş bütün sahili Çünkü ayrılmanın da vahşi bir tadı var Öyle vahşi bir tad ki dayanılır gibi değil Çünkü ayrılıklar da sevdaya dahil Çünkü ayrılanlar hala sevgili Yanlızlık hızla alçalan bulutlar karanlık bir ağırlık Hava ağır toprak ağır yaprak ağır Su tozları yağıyor üstümüze Özgürlüğümüz yoksa yalnızlığımız mıdır Eflatuna çalar puslu lacivert bir sis kuşattı ormanı Karanlık çöktü denize Yanlızlık çakmak taşı gibi sert elmas gibi keskin Ne yanına dönsen bir yerin kesilir fena kan kaybedersin Kapını bir çalan olmadı mı hele elini bir tutan Bilekleri bembeyaz kuğu boynu parmakları uzun ve ince Sımsıcak bakışları suç ortağı kaçamak gülüşleri gizlice Yalnızların en büyük sorunu tek başına özgürlük ne işe yarayacak Bir türlü çözemedikleri bu ölü bir gezegenin soğuk tenhalığına Benzemesin diye özgürlük mutlaka paylaşılacak suç ortağı bir sevgiliyle Sanmıştık ki ikimiz yeryüzünde ancak birbirimiz için varız İkimiz sanmıştık ki tek kişilik bir yalnızlığa bile rahatça sığarız Hiç yanılmamışız her an düşüp düşüp kristal bir bardak gibi Tuz parça kırılsak da hala içimizde o yanardağ ağzı Hala kıpkızıl gülümseyen sanki ateşten bir tebessüm zehir zemberek AŞKIMIZ Atilla İlhan |
Kalbimi Sevmiyorum Dost seçmesini bilmiyor diye, Dosta ihtiyacım olduğunu bilmiyor diye! Kalbimi sevmiyorum. Mutlu olmasını bilmiyor diye, Mutluluk verecek insanı yanlış seçiyor diye! Kalbimi sevmiyorum. Ağlamasını bilmiyor diye, Ağlamaya değecek gerçekleri göremiyor diye! Kalbimi sevmiyorum. Maskeleri bilmiyor diye, Kimde maske var,kimde yok anlamıyor diye! Kalbimi sevmiyorum. Karanlıktan korkuyor diye, Karanlıktan geldiğini bilmiyor diye! Kalbimi sevmiyorum. Denizi sevmiyor diye, Denizin özgürlük,özgürlüğün ben olduğunu Hayallerim olduğunu,sevdalarım... Kalbimi sevmiyorum. Çok bencil diye, Duygularımı benimle paylaşmıyor diye! |
| Saat: 08:15 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık