![]() |
Aşk Doğdu http://www.tatliaskim.com/images/smiles/gul.gif Bir yaz günü seni gördüm İçime bir heyecan, bir huzur doğdu Ne üzgünüm ne mutluyum karışık bir şey Ne olduğunu anlamadım Ama seni özlemeye başladım Sanki seni görmeden önce bir şey ek***** Ve sen o eksikliği doldurdun Elini tuttuğum o an O sıcaklığın bedenimi sardı Birilikte yaşadığımız her an bir hayal gibi saf ve temizdi Sevgi dolu, umut dolu Yüzün gönlümün sayfasının şiiri oldu Ama o gece gidecektin Senden ayrılmak ne kadar zormuş Bir son defa kollarıma alıp Sardım seni kokun tenimde kalsın diye Bu son öpüşmemiz demen kulağımda Bir şarkı gibi mırıldanıyor O gece sabaha kadar ilk defa saatler geçmesin Zaman dursun istedim Ve o ağustos sabahı gittin O son bakisin bende saklım Meğer aşk doğup bizi sarmış be aşkım. |
SANA SANA |
İhtiyacım var sana... Yokluğun vurunca cama, Sahildeki denizin kumsala olan, Aşkı gelir aklıma. Bilirim aslında kum ve su kadar, Ayrıştığımızı bir olunca. İhtiyacım var sana... Umudunun ne olduğu değil, Onu nasıl koruduğun önemli. Gözlerim seni göremese de, Aydınlanmasa da gözbebeklerinin ışığıyla, Yüreğimle taşıyorum seni koynumda. İhtiyacım var sana... İnsan ıslanırken üşüdüğünü, Yağmur yağınca anlıyor. Tıpkı bedenin, Ateş olmadan yanmayacağı gibi. Neden değerlerin ölçüsü, Kaybedilince anlaşılıyor. İhtiyacım var sana... Ağlasın istemiyorum artık, Hiçbir bulut. Günün bittiği kaldırımlara, Yedek bir güneş açıyorum. Ya senin? Senin yok mu ihtiyacın bana? |
Kalbimi Yerinden Sökmeyi Dene Sevdanın sırrına ermek istersen Coşkun bir ırmak ol akmayı dene Çektiğim acıyı görmek istersen Yüzüme bir kere bakmayı dene. Pişmanlık acını dindirmediyse Yürek ateşini söndürmediyse Hiçbir şey geriye döndürmediyse Eski resimleri yakmayı dene. Bütün suçu bana yükleme artık Istıraba çile ekleme artık Bir ömür içinde bekleme artık Gönül zindanımdan çıkmayı dene. Sevgime beş para etmez diyorsan Kinim kolay kolay gitmez diyorsan Yaşattıklarım az yetmez diyorsan Dünyayı başıma yıkmayı dene. Bir kurşun da sen sık sanki yaram az Sen ne cimcimesin sen ne yaramaz O sahte bakışlar işe yaramaz Karşım da gözyaşı dökmeyi dene. Kanlı gözyaşımı kurutmam için Verdiğim son sözü hep tutmam için Seni sonsuza dek unutmam için Kalbimi yerinden sökmeyi dene. |
A Ğ L A D I M Hüzün yıldızları parlıyor bugün gökyüzünde, Bu gece yine için için yanıyorum, Oturmuş seni düşünüp ağlıyorum, Seni, gidişini, sevişini, herşeyini... Unutamıyor işte seni şu yaralı kalbim, Yaptıklarını hatırlayıp, pişman oluyor... Seni düşünüyorum bu gece, karanlık gökyüzünde... Simsiyah gökyüzünde parlayan yıldızları seyrediyorum, Onları sana benzetiyorum, Kararmış kalbimin bir kenarında yanan meşale misali... Dedim ya, seni düşünüyorum bu gece, Beni sevdiğini, bana nasıl baktığını, bana nasıl güldüğünü, Ellerimi nasıl tuttuğunu, ellerini nasıl tuttuğumu, Büyüyen bir ateş gibi sevgimizin nasıl çoğaldığını Ve birgün ansızın bırakıp gidişini... Son vedanı hatırlıyorum, gözlerime ağlarcasına baktığını, Gözlerini kalbime gömdüğünü hatırlıyorum, Bir daha çıkamasın diye... Çıkamadılar zaten kalbimden gözlerin, Ölüler dirilirler mi ki gömülenler çıksın, gitsin? Gittin son bir veda ile gözü yaşlı, Elimde kolyen, ardından dakikalarca baktım, ağlamaklı, Sıkıldım, üzüldüm, perişan oldum ama ağlamadım... Ağlayamadım, engel oldu gururum, engel oldu aşkım, Uzaklara gittin, belki birdaha asla geri dönmemecesine, Özledim seni deliler gibi, özlüyorum hala... Sen bir yerde ben bir yerde, yinede sönmedi sevgimiz, Aksine çoğaldı dağlar gibi oldu hasretimiz... Hep seni hayal eder, hep seni düşünürdüm, Sesini duyunca yaşar, duyamayınca ölürdüm, Aradın beni aylarca bir sevgi uğruna, Ne yazık ki, ihmal edildin bir hata uğruna, Kırıldın, ağladın, affettin ama hep sevdin, Beni sevdin gülüm beni, kalbi kırık bir vefasızı, Yine ihmal edildin yine unutuldun bir hiç uğruna, Yine kırıldın, yine ağladın, yine affettin... Bir daha unutuldun, sevdanla başbaşa bırakıldın, Yine kırıldın, yine ağladın ama bu sefer affetmedin... Sevdiğini en mutlu gününde öldürdün, Ve ardına bakmadan gittin... Beni benle başbaşa bıraktın, yıkıldım, üzüldüm, kırıldım... Senden ayrılınca kaldım çaresiz, sevgisiz ve birde sensiz, Hep sensizdim zaten ama şimdiki kadar asla değil... Parçalanmış bir kalbe sahip oldun mu sen hiç? Parça parça edilmiş, yıkık ve virane, Bir o kadarda vefasız... Önceleri üzüldüm, yıkıldım ama asla ağlamadım... Geldi geçti deyip senide gözlerin gibi kalbime gömdüm... Unuttum dedim, unutacağım dedim, Unutamıyorum dedim, UNUTMAM dedim... Önce gözlerin sonra sen çıktın kalbimden, Bir vicdan azabıdır başladı ölü yüreğimde, Hiçbir şey kalmadı, senden başka kalbimde, Hatıraların, gözlerin ve sözlerin... Şiirlerini getirdiler bana, Beni öldüren şiirlerini... Vefasız dediğini duydum, yıkıldım, Düşündüm seni gecelerce daima tek başıma, Şiirlerin öldürdü, hasretin yaktı yüreğimi, Kırıldım, üzüldüm, yıkıldım ve en sonunda ağladım... 3 kişi ağladık sana; ben, kalbim ve gözlerim... Sana yandım, seni sevdim, seni hatırladım heryerde... Belki birgün sesini duyarım umuduyla Telefon bekledim günlerce, Telefon gelmeyip sesine hasret kalınca Ağladım ağladım, Sana yaptıklarımı ancak o zaman anladım... Duydum ki kalbini vermemişsin kimseye, Olurda içinde görürler beni diye... Benim kalbimide istediler, ama vermedim kimseye, Olurda içinde seni görürler diye... Gökyüzü yıldızlar ile doluydu, ben hep seni düşünürken, Hüzün yıldızları koydum adlarını, seni hatırlatıyorlar diye, Aynı onlar gibi sende benden çok uzaklardaydın, Hep göz kırpardın uzaktan, sessizce, Bense hep seni bekledim kırık kalbim, yaşlı gözlerimle... Bazen hayallere dalıyorum, seni düşünüp ağlıyorum, Seni ve sevgini arıyorum hep kalbimde... Düşmüyor adın hiç dilimden, Öleceğim gülüm bir gün ben, Senin sevginden, senin derdinden... Bir gün göreceğim yine belki seni, Seni, beni unutmuş, benim olmayan seni... İşte o an aşkımın gözyaşlarını hatırlayacağım, Ve yine bir köşeye oturup ağlayacağım... Yemin ettim senin üstüne sevmeyim başkasını diye, Ve heryerde, her zaman tekrarlıyorum yeminimi; Seni unutmam için öldürseler bile, Karşılık olarak dünyayı verseler bile, Darağacı kurup idam etseler bile, Senden başkasını asla sevmeyeceğim... http://img498.imageshack.us/img498/5043/coeurbar13qn.gif |
Kalbimin Artıkları sevgimi hissederek.. gül artık çektiklerimi düşünerek .... sev artık gönlünü bana severek..... ver artık benimsin anlaman gerek... sen artık sözlerime ve bana.......... inan artık sabrım senin için baksana. gör artık kalbim çarpıyor aşkınla.... duy artık benimle kal,gel bana...... sev artık sen sen,hep sen başka yok!anla artık başka sevgilere karnım tok!inan artık değerin tahmininden çok!güven artık ANI YAŞA SEV,BAŞKA YOL YOK!BİL ARTIK |
Yokluğuna Dayanmak Tenin olmayınca nasır tutar dokunuşlarım Sevişmelerine alışkanlık Yaşamı sevmek kadar bağımlılık bende Anla sevgili; yokluğuna dayanamıyorum Hasret dönüyor uykusuz gecelerimin bağrında Özlemin bir deli boran Ne zaman yüzünün hayaline çiçek açsa yureğim Ayrılığın vuruyor zemheri misali Çürüyor düşlerim Gör sevgili; yokluğuna dayanamıyorum Dilimdeki sevda türküsünün eskidi notaları Bir hasretin ulu dağlar gibi sırtımda Seni sensizlikte yaşamak Ve aşk şiirleri yazmak sadece özlemine Üstelik deli sevişmelerimizin şahidi gece Vurgunken hala aşk bestemize Ve bizden çok özlemliyken yıldızlar tutkumuzun ışığına Ve ayışığı sarmalayıp bedenini bir kuyruklu yıldıza Denize vurgunluğunu gidişlerinde dillendirirken Bir bizim sevdamıza ağlıyorken Seni hasretinde sevebilmek Bil ölüm kadar ağırdır sevdiğim Ve ben dayanamıyorum yokluğuna Anlatacak o kadar çok şey varken ruhumda Donuyorsa kelimeler Ve ben suskunluğa mahkum bir yolcu misali Susuyorsam sonsuzluğu anlatır gibi insanlara Ekmek parası kadar ölümcül yükü sırtlamış gibi Çocuğuna oyuncak getirememenin ezikliğini yaşar gibi Ruhumdan yureğime dökülen sevda sözcüklerinde boğuluyorum Ve haykırıyorum; yokluğuna dayanamıyorum Ayrılığın hükmünü anlatan tanımlar nerde Nazar değmiş bir çocuk gülümsemesi kadar hüzünlü Anne memesine kavuşma coşkusu kadar masum Bir cığ gibi;ya da tufan gibi saflık içinde sebepsiz Bir fırtına gibi vakitsiz Ya da bir meteor çarpması kadar çaresiz Ve umut kadar mavi Ve yine umut kadar zalim Aşkın adını alan her dudağın güzelliğini fısıldadığı Erkeğim; can kuşumun iki kanadı Hasretine laf geçmez oldu Ve gücüm yitmek üzere Zamanı yık kendi bendinden Yolları topla bir yumağın küçük bedenine Uzaklıkları gözbebeklerinden vur Varlığını ulaştır hasretlerime Ben özleminde yok olmak üzereyim Gel bir an önce Dayanamıyorum yokluğuna |
Kalbimin Atışında Bile Sen Varsın Martıların sesinde, Bülbülün haykırışında, Seni duymamak mümkün mü? Parlayan sabah güneşinde, Yağan yağmurda, karda, Yüzünü görmemek mümkün mü? Esen rüzgârlarda, Seni hissetmemek mümkün mü? Düşüncelerde, Senin olmaman mümkün mü? Bütün her yerde, Senin özel bir yerin var. Kalbimin atışında bile sen varsın sen… |
Herşey yolunda giderken mi oldu Sensizlik bukadar zormuydu Düşüncelerim bir anda dondu Bu şiir artık sana sondu Sen giderken ağlamayacağım artık Alıştım,bu gitmeler tanıdık Sana göre belki severek ayrıldık Ama bence birbirimizi kandırdık Son bi söz söylemek istersen giderken Yalan söyleme bari ''seni seviyorum'' derken Git yada kal diyemem henüz erken Önümüzde çok yıllar varken Sen sevenmiydin yoksa sevilen Varmıdır acaba seni böyle candan seven Sensizken bile seninleyim diyen Sensizlikmiş meğer gidilen Şimdi kalbimde inceden bir sızı var Sen bence hala sevin Çünkü seni seven biri var Beni hiç düşünme bile benim Allahım var!!! |
ÖLÜMÜ ARADIM Kendime sordum bir an seni ,gözlerim doldu Utandım kendimden ,ağladım Dilim tutuldu haykıramadım öfkemi Varıp kaçamadım en karanlık köşelere Ölümü aradım , Yanı başımda duruyordu Ellerim uzattım, almadı beni Son bulmadı acılarım. Ölüm bile anlamamıştı beni Hep apansızdı ,hep zamansızdı Andı,acıydı,kederdi o Çünkü o ölümdü. Ama yoktu işte Almamıştı beni koynuna , Okşamamıştı saçlarımı Acılarıma bir son vermemişti. Ölüm bile anlamamıştı beni… |
| Saat: 04:36 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık