![]() |
Kalbimin Şairiyim Ben kırık kalbimin şairiyim Duygulanır şiir yazarım Kimi hüzünlenir, kimi ağlarım Bazen eski hatıralar gelir göz önüme. Ben sevdanın tiryakisiyim Bir sevda bulamadım kendime Bazen pes ederim Ama en sonunda da hep yenik düşerim yüreğime. Ben kalbimin esiriyim Söz geçiremem doğru görsem bile Sevmekten uslanmaz bu yürek Aşk acısı çekse bile. |
SEN BUNLARI HIC YASADINMI ???? Sen uykusuzluk nedir bilirmisin? Tirnaklarinla yatagi parcaladinmi hic? Gözlerini tavana dikip düsndügün oldumu bütün gece? Birgün belki gelir umuduyla bekledinmi hic? Gelmeyince aramayinca ölesiye agladinmi? sonra cekilip en koyusuna yanlizliklarin ona ayit ne varsa bir bir hatirladinmi? Sen günden güne eriyemi bilirmisin? Ben bir aci icinde ölmeyi,bir teselli aramayi,issiz parklarda tenha sokaklarda ve bütün sehir uykudayken sende uzaklarda deli divane yollara düsüp yaslanmis ve bitkin hissettigin oldumu sevmekten? Günlerce geceler boyunca yürümekten elin ayagin kalbin yoruldumu? Sen yanlizligin acisini bilirmisin? Unutulmak bir hancer gibi saplandimi sirtina? Icinde kiskancligin zehirli cicekleri actimi? Bütün gururunu cigneyip sevdiginin gectigi yollardan bastigi topraklari öptünmü? Yanan basini duvarlarda parcalayasin geldimi icinden? Sen bin defa hergün öldünmü? Böyleyim diye GÜLME;HOR GÖRME KÜCÜMSEME KINAMA BEN !!!!!!!!! |
Kalbin Sessizliği Kalbin sessizliği yaradılışındaki tevazudandır İnsanın bulmasını ister adeta içindeki hakikati Hakikatin gizlilği ise kalbin sessizliğindendir, Dinleyemeyen bu sessizliği, bulamaz onun yerini! Yalandan yaşıyorsun madem tüm güzellikleri, O zaman doyasıya tadını çıkar, çünkü tüm bunlar geçici! Eğer diyorsanki ben böyle yaşayamam, O zaman gir bir tabutun içine gir de gör gerçeği! Dört bir yanın toprak, börtü böcek! Yalnızlığını giderecek bir kalbinin sessizliği var Kainatın dili olmuş kalbin konuşuyor senle, "Güm Güm" diyor susyor ve sonra tekrar devam ediyor aynı sesle... Her atışında o kadar çok şey anlatıyor ki aslında! Yapma diyor pişman olacağın şeyleri! Üzme diyor seni sevenleri! Bak bana, beni yıkanların bile sırtımda taşıyorum! Ders al benden, bırak bencillikleri diyor ve devam ediyor... Aklın her dediği doğru olsaydı, her akıllı selamete ererdi! Ama akıl mantık çerçevesiyle sınırlıdır, Halbuki selamet mantığın ötesinde, Perdelerin arkasında gizli olanı görmede... Akıl bir anlayabilseydi kalbin niye sessiz olduğunu, O zaman susar, utancından diz çöküp ağlardı ömür boyu |
ATAMADIMKİ Dün seni gördüm, yıllardan sonra, Belliki sen beni unutmamışsın, Geçmişi anarken aynı masada, Sen beni kalbinden atamamışsın. Birara yanına gelmek istedim, Cesaretim kalmamış yapamadımki, Sarılıp boynuna öpmek istedim, Sevgini kalbimden atamadımki. Bir bir anılar geçti önümden, Yıllar seni üzmemiş belli halinden, Uzaktan bakarken kaçtım gözümden, Sen beni kalbinden atamamışsın. |
Bakışlarında kaybolmak; Hem mutlulukların en güzeli, Hem korkuların en büyüğü. Korkuyorum bakışlarında boğulmaktan, Korkuyorum sana bağlanmaktan, Korkuyorum adice çekip gitmenden, Allah kahretsin! Korkuyorum seni sevmekten... O yüzden O masum bakan yalan gözlerini, Siliyorum gönül defterimden. Bakmayıp o şirin gözlere, Gözlerimi çevirip yerlere. Kalbimi fırlatıp en uzak köşeye, Yemin ediyorum bir daha sevmemeye |
SEN Ne seni sevdiğimden eminim Ne vazgeçebileceğimden Gözlerine baktığımda benimsin Kimbilir yüreğin,kimlere ait Nefes alışımda içime dolacak kadar yakın Mesafelere sığmayacak kadar uzaksın. Elimi uzatırsam Dokunacak kadar yanıbaşımda Belki de sadece hayallerimsin Sana duyduğum ya büyük bir sevgi Ya da sigara gibi bir alışkanlıksın Sen benim gizli duygularım İçime akıttığım gözyaşlarımsın |
Kalbini Dinle Hiç kimseyi aldırma Başkasının sözüne kanma Hiç kimseye boyun eğme Yalnız kalbini dinle. Hayatta çok aşık olacaksın Çok kişiye sevdalanacaksın Belki evlenip yuva kuracaksın Ama yalnız kalbini dinle. Kuşlar konacak pencerene Aşk türküleri söylecekler Yeni sevdalar getirecekler Ama sen kalbini dinle. |
Gitmek,senden ayri uzak olan her yere. Ardına bakmadan,asmak acı mavi denizleri. Sana tutsak bu yüregi,sökmek yerinden acıtmadan. Yitmek gözlerinden,agır agır mum misali. Silmek,tüm hatıralari tek bir kalemde. Sevmek yeniden korkusuzca,asıl şimdi zor olan |
VAZGEÇTİM?? Vazgeçtim artık seni sevmekten Seni düşünmekten,hayalini kurmaktan.. Vazgeçtim ellerini tutmak, gözlerine bakmak, Sana sarılmak ve hiç bırakmamak istemekten... Vazgeçtim artık herşeyde seni aramaktan, Vazgeçtim anlıyor musun? Sensiz olamam derdin sen benden vazgeçtin, Oysaki ben bütün vazgeçtimleri öylesine söyledim!... |
ŞİMDİ GİT Şimdi git.. Say ki, seninle içinden sevda geçen bir türkü söylemedik.. Say ki, gece mektuplarını, en güzel aşk şiirlerini beraber ezberlemedik.. Say ki, sevda trenini kaçırdığım durakta bir süre beraber beklemedik.. Sen git.. Ben gelemem bu yürekle.. Ya da kal.. Eylül yağmurlarını bekle.. Seni yağmurdan sonra seveceğim.. Saçlarıma ak düşmemiş halimle.. Sen yaşlardayken.. Onsekizimde, yirmimde.. Seni yağmurdan sonra seveceğim.. Kaldırımların ıslak ve temiz haliyle.. Yaşlı yüzüm delikanlı yüreğimle.. Seni yağmurdan sonra seveceğim.. Aşksız geçen onca yılı yakacağım.. Sevda alevinde kendi ellerimle... Şimdi git.. Say ki, seninle sahildeki çardakta hiç dondurma yemedik.. Say ki, oturup konuştuğun yaşlı ve yabancı bir adamdı.. Ve sevdadan hiç söz etmedik.. Say ki, hiç gülmedik.. Aynı şeyleri sevmedik.. Ve yağmurdan sonra beraber yürümedik.. Seni yağmurdan sonra seveceğim.. Kimse bilmeyecek, herkesten gizleyeceğim.. Yağmurdan sonraki toprak kokusu olacak havada.. Seninle gökkuşağının altından geçeceğim.. Seni yağmurdan sonra seveceğim.. Ve seni sevdiğimi kimseye söylemeyeceğim.. Belki bu dünya gözüyle gördüğüm son yağmur olacak.. Islak kaldırımlarda sırılsıklam yürüyeceğim.. Ben seni yağmurdan sonra seveceğim.. Ve bir gün ölürsem, siyah gözlerinde öleceğim... |
| Saat: 08:15 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık