![]() |
SENİ SEVİYORUM yine dustun aklima... oyle huzunlendim ki her aklima dustugunde hayat damarlarimdan biri kopuyor sanki sana dokunamamak,seni koklayamamak oyle zor geldi ki bana yasadigini bile bile sana ulasamamak hep bir umutla yasiyorum belki birgun seven de sevilir diye belki birgun sen de beni seversin diye biliyorum... gun gelecek sen de beni seni sevdigim gibi seveceksin... gun gelecek sen de bana sana soyledigim gibi; ''seni seviyorum''diyeceksin... |
Sevdim..! Güzelliğin için değil, çünkü ben seni hiç görmedim... Ellermi tutmanı değil, çünkü ben sana hiç dokunmadım... Gözlerine bakmayı değil, çünkü ben onlara hiç dalmadım... Ben senin beni sevmeni sevdim... Yüreğinde bana yer vermeni sevdim Benimle konuşurken, sesini nefesini sevdim Ağladığımda uzaktan tesellilerini sevdim Benim seni sevmemi sevdim... Sessizlikte kalp atışlarını sevdim Damarlarımda kan yerine dolaşmanı sevdim Düşlerde benim olmanı, senin olmamı sevdim... Gönülden sana bağlandığımı sevdim Gündüz ışığım, Gece karanlığım olmanı sevdim Alınyazım, Kaderim, Herşeyim olmanı sevdim Gözyaşım, Kederim, Hüznüm olmanı sevdim Tebessümlerimin, Gülmelerimin, Mutluluğumun sebebi olmanı sevdim Söylediğin sözleri değil, Onları bana söylemeni sevdim.... Ben başlıbaşına seni SEN olduğun için sevdim... Benliğini, Duygularını, Hislerini sevdim Ve... Bu tarifsizliği, sevgime kelime bulamadığımı sevdim... SENİ SEVDİM |
Kalmalısın Yerle yeksan ölçüler alıyorum Uğraşıyorum veli nimetlerle Adisyonun başrolünde yazılıyor adım Senin haberin yok hayranlıklarımdan Eriyorum buz tutmuş yokuşlarında Müsait değil bu çarpıntılarımdan Duygu kaldırımlarına yaklaşmaya Melodik sesinle duymak vardı şimdi Bütün yersiz anılarını, Katlar arası bekleyişlerini görmek Senin gözlerinde tüketmek zamanı.. Yürüyüşün apansız telaşlarla gidişin yokmu Ne olduğu belirsiz mazeretlerle bakışın Hiçbir mantık açıklamazken duruluşumu Ayrılıklarda devleşiyor kızgınlığın Bir öykü yazmalı kalbim sana dair Unutulmaz öylesi depresif olmalı Her şey değersizleşiyor coğrafyamda Bir tek sen kar kalmalısın, Bide bu mevsim sırılsıklam yanımda… |
istanbul İstanbul Seni görüyorum yine İstanbul Gözlerimle kucaklar gibi uzaktan Minare minare, ev ev Yol, meydan Geliyor Boğaziçi'nden doğru Bir iskeleden kalkan vapurun sesi Mavi sular üstünde yine Bembeyaz Kızkulesi Bir yanda, serin sabahlarla beraber Doğduğum kıyılar: Beşiktaşım Baktıkça hep, semt semt, yer yer Beş yaşım, onbeş yaşım, ah yirmi yaşım Durmuş bir tepende okuduğum mektep Askerlik ettiğim kışladır ötesi Bir gün bir kızını benim eden Evlendirme dairesi |
YARIM Kalan Yurek Gozlerini sessizce goturusun tenimi oksuz koyusun.. Evet.. evet … anladim.. Seni sevmenin siniri yok sevdigim… Tarifi hic yok…! ! Sinirsiz seviyorum seni.. Ve yine.. paramparca yuregim Yine kaniyor.. Yine YARIM.. Cirpiniyor………SENSIZ YARIM kaldi yuregim Ve yine hayasiz ozlemlerle bogusuyorum daliyorum uzaklara seni yasiyorum duslerimde Seni ararken gozlerim.. Saclarimda kalan parmaklarinin izleriyle avundum… Vucudum sensiz usurken… Bana biraktigin, Avuclarindaki sicaklikla Isitiyorum tum benligimi.. Seni kendimde var ediyorum YARIM kalan yuregimde.. ..............YARIM............................ |
Yattığım Kaya Bu akşam o kadar durgun ki sular Gömül benim gibi kedere diyor. İçimde maziden kalma duygular Ağla geri gelmez günlere diyor. Ey gönül, gidenden ümidini kes! Kaçan bir hayale benziyor herkes, Sanki kulağıma gaipten bir ses Buluşmalar kaldı mahşere diyor. Enginden engine koşarken rüzgar, Bende bir yolculuk heyecanı var... Yattığım kayaya çarpan dalgalar Çıkıver bir sonsuz sefere diyor. |
Bazen Sana Bazen De Kendime Kızıyorum... Bazen kalbime kızıyorum Seni neden sevdi diye Bazen sana kızıyorum Beni neden sevmedin diye Bazen sana bazen de kendime kızıyorum Bazen senin sevgini Bağrıma basarım Bazen de senin sevgini bastığım bağrıma Senin sevginden yandığı için Bağrımı söndürecek bir damla su ararım Bazen sana bazen de kendime kızıyorum Bazen gündüzü beklerim Gülmek için yaşamak için Belki de karanlıktan korktuğum için Bazen de geceyi beklerim Ona içimi dökmek için Hıçkıra hıçkıra ağlamak için Bazen sana bazen de kendime kızıyorum Bazen kalbime vururum Seni neden sevdi diye Söküp atmak isterim Bazen de söküp atmaya çalıştığım Kalbimi senin aşkından sakınırım Bazen sana bazen de kendime kızıyorum Ama her defasında Senin aşkın kalbime sızar Laf dinlemez ki kalbim Bazen sana bazen de kendime kızıyorum |
SONBAHAR İşte yine sonbahar yaklaştı, Gözlerim taa uzaklara dalıyor. Bir şeyler arar, beklermiş gibi... Sonbahar geldi işte. Bir yaprak koptu daldan, Sapsarıydı, yere düştü, Öbür yaprakların arasında kayboldu. Birden aklıma sen geldin, Tıpkı bir yaprak gibiydin, Nasılda kopmuştun benden, Dallardan kopan yapraklar, Bana seni hatırlatıyor, Ve her düşen yaprakta seni görüyorum. SENİ. |
istanbul kimdir İSTANBUL KİMİNDİR? İstanbul, bağrında bin bir hançerle Zalimin üstüne yürüyenindir. Maziyi aydınlatan fenerle Öteleri görmeyi bilenindir. İstanbul, Fatih’in gönlünde sevda, Şehitlerin coşturduğu selindir. Müjdeyi dalgalandırmak uğrunda Ulubatlı’nın verdiği elindir. İstanbul, Eyüp’te dinlenen sükut… Göklerin sırdaşı minarenindir. Her lahza yarini söyleyen Davut Sevildiğini bilen yarenindir. İstanbul, Kadıköy’de alışveriş… Beyoğlu’nda sesi yırtan sesindir. Süslü Moda’da kendini beğeniş… Sarıyer’de çekilen nefesindir. İstanbul, Boğazda eriyen zaman… Bebeğini uyutan kucağındır. Mehtaptan yudum yudum akan mekan İçinde doğabilen çocuğundur. İstanbul, Üsküdar’da çıkılan tepe, Beşiktaş’a can veren denizindir. Bahçesinde uzanırken sere serpe Hayal kuranlar, İstanbul sizindir! |
-BENDEKİ AŞKIN TARİFİ- Aşk;seni hapsedecek göz aramak, Yalnız gecelerde genç kalbine sığınmak Ve gece onun hayaleyli yatmak Ama uyandığında onu bulamamaktır... Aşk;onu görünce titremek,üşümek Kalbinden kilitli söz çalmak Aniden güneşli düşlere dalmak Ama ordan çıkamayıp boğulmaktır... Aşk;dünyayı,bildiklerini unutmak Kemiklerinden gelen sesi duymak Yıllarca aradığın aşkı bulmak Ama onu görüp, kavuşamamaktır... Aşk;düşündüklerini anlatamamak Sebepsiz yere gülüp,ağlamak Hassas bir kalp taşımak Ama onu hiç kırmamaktır... Aşk;yalnız seni sevmek Gözlerindeki beni görmek İki kelime uğruna yaşamak Ama seni seviyorum diyememektir... (Aşk;yalanla değil,güvenle yaşar...) |
| Saat: 08:15 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık