MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

arwen 12 Ağustos 2006 23:44

Kalmanı İstesem Kalacak mısın



Bana hiçbirşey borçlu değilsin.
Hatta bir beddua alacaklısın.
Git deyince çekip giden sevgili,
Kalmanı istesem kalacak mısın?

Kibirle dolu bir kalbe sahipsin.
Aşkta gurur olmaz öğrenmelisin.
Sende gitmeye hiç hazır değilsin,
Kalmanı istesem kalacak mısın?


Mystic@L 12 Ağustos 2006 23:52

Aynalardan Uzakta..!
Şimdi en açık renginde gözlerin
Şimdi benimlesin tüm kaygılardan uzak
Anlatılmaz bir şey var aramızda hazin
Şiir gibi bir şey seninle yaşamak

Bulutsuz bir gökyüzüdür güzelliğin
Yıldızların en parlak olduğu zamansın
Denizlerim senin kıyılarında sakin
Bırak ellerini avuçlarımda kalsın

Çirkin olan,fena olan ne varsa unut
Gözlerimin söylediği şarkıyı dinle
Ellerimizde sevgi içimizde umut
Bütün iyilikleri paylaşalım seninle

Aşkın büyülü sesini duyuyor musun
Şimdi onun gülleri açan güz bahçelerinde
Gitme ki günlerimiz gecelerimiz olsun
Çoban kulübelerinde balıkçı kahvelerinde

Varlığın dudaklarımda bir bal tadı
Yokluğun en korkuncu ölümlerin
Senden başka dindiren olmadı
Acısını içimde kanayan yerin

Benimle kal zaman bitinceye kadar
Benim ol yüzyıllar ve çağlar boyunca
Bir ömürdür seninle geçen dakikalar
Ölümden güçlüyüm sen yanımda olunca

Şimdi öyle büyük ki beraberliğimiz
Nabzın benim bileklerimde vurmakta
Artık bütün kaygıların ötesindeyiz
Benimle en güzelsin aynalardan uzakta


TheGrudge 12 Ağustos 2006 23:53

istanbul dedimde seni hatırladım




İstanbul dedim de seni hatırladım



İşte İstanbul
yorgun şehir
işte canından bezmiş boğaz vapurları
kederli tramvaylar
ve Galata Köprüsü'nden
telaşlı insanlar geçmektedir
bir gizli sevinç mahzun gözbebeklerimde
eriyen bir sükun kaldırımlarda adım adım
işte İstanbul
İstanbul dedim de seni hatırladım.

Balıkçı tepsilerinde gümüş balıkları
tekir,barbunya,canım uskumru,levrek
işte İstanbul


Mystic@L 12 Ağustos 2006 23:59

Sen Hep Yüreğiminsin

Birgün düşerse yolun,
Yolu olmayan her hikayenin başlangıcına,
Tıkanırsa yalnızlığın,
Aşk`a mühürlenen her satırda,
Beni oku,ama beni anlama,

Elimde solan güller,
Son bir gayret dokunursa dudaklarına,
Bil ki,içimde hasret,
Bil ki,yüreğimde sevdadır sevdiğim,
Sana bırakacağım en son esaret,
Ve eller,
Ve hayaller çekip gidecekse,
Durmasın gitsin,
Ben hep senin,
Sen hep yüreğiminsin...


arwen 13 Ağustos 2006 00:04

Kalp

Sevgi bağı çok güzel
Kalplerimiz bir çarptı
Kalbinden bir parçayı
Benim kalbime attı

Can ne kadar tatlı ki
Sen candanda tatlı
Tanrıma şükürler olsun
Kalbimi seninle donattı

Aşkın tarifini yapamam
Aşkın beni şımarttı
Kalbimin içine girdi
Kale gibi kuşattı.


TheGrudge 13 Ağustos 2006 00:04


SANA

Korkuyorsun biliyorum kötülüklerden,
Neden böyle diyorsun düşünüyorsun,
Şiirler yazıyorsun sevgiler üstüne,
Yalanları anlatıyorsun ve korkuyorsun.

Ama bilmiyorsun ki yalan söylemeyenleri,
Yaşıyorsun ama tat almıyorsun hayattan,
Korkuyorsun yaşamdan ve hayattan,
Sevmiyorsun dünyayı ve kötülükleri.

Her kes sana ters geliyor,
Her kes sana kötü isyankâr,
Seni sevmeyen var zannediyorsun,
Ama unutma seni seven biri var.

Şu anda o tek taraflı seviyor,
Sen kabul edersen çift taraflı olur,
Unutma onda sana söyleyecek,
Yalan kötülükler hiç bir şey yok.

Sadece kalbi var istersen,
Sadece gönlü var seversen,
Belki mutluluk var onda,
Sen onu kabul edersen.


Mystic@L 13 Ağustos 2006 00:04

CINDEN DOGRU SEVDIM SENI..

Icinden dogru sevdim seni
Bakislarindan dogru sevdim de
Agzindaki islakligin bugusundan
Sesini yapan sozcuklerinden sevdim bir de
Beni sevdigin gibi sevdim seni
Kar birakilmis karanligindan.

Yerlestir bu sevdayi her yerine
Yuzunde ter olan su damlaciklarinin
Kaynagina yerlestir
Her zaman saklamadigin, acisizligin son duragina
Gul tasiyan cocuguna yerlestir
Ve omuzlarina, daracik omuzlarina
Usumus gibisin de sanki azicik one tasirdigin
Tam oraya iste, ucsuz bucakksiz bir duzlukten
Bir papatya tarlasiyla ayrilmis goguslerine yerlestir
Ve esmerligine bir de, eski bir yanginin izlerinin renginde
Saclarinin yana dususune, onleri bolen ikilige
Alnindan baslayan ve ayak bileklerinde duran
Yani senin olmatan, seni bir bosluk gibi saran huzne yerlestir
Yerlestir onu bir kentin parca parca alinda tutugun
Kar taneleri gibi ucusan
Ve her gun biraz daha hafifleyen semtlerine
Yerlestir bu sevdayi her yerine.

Ekledim ben tatigim her seyi denizlere
Bildigim ne varsa onlar da hep denizlerden
Sen de bir deniz gibi yerlestir onu istersen
Sevdayi
Ve kopuklendir
Ve yaslandir ki iste kaderi anlamasin
Ama dur, her deniz yaslidir zaten
Ogrenmez ama ogretir mutlulugu
Bizim sevdamiz da oyledir, iyi siirler gibi
Biraz da herkes icindir. Ve gelincigin ikinci tadina benzemeli
Var eden kendini birincisinden
Yani bir sevdayi sevgiye donusturen.

Ben simdi bir yabanci gibi gulumseyen
Tanimadigin bir ulke gibi
Icinde yamadigin bir zaman gibi
Tam kendisi gibi mutlulugun
Beni bekliyorsun
Ve onu bekliyorsun beni beklerken


arwen 13 Ağustos 2006 00:08

Kalp Tutsağı





Elimi uzatıp dokunacağım kadar yakınsın bana,
Sesimi duyamayacak kadar uzak,
Ne seni görmeden geçiyor zaman,
Ne de zaman seni görmeye yetiyor.
Bir zaman geliyor,görüyorum,bakıyorum,
Tam geleceğim an yanına yok oluyorsun,
Ya ben görmüyorum seni,ya sen bana gözükmüyorsun.
Bir zaman geliyor yanımdasın,
Uzatsam elimi dokunabileceğim kadar yakın,
Bakıyorum gözlerine anlatmak istiyorum sevgimi,
Bakıyorsun bakıyorsun ve gelip geçiyorsun.
Ya anlamıyorsun sana olan sevgimi,
Ya da sevgiden kaçıyorsun.
Ama sevgiden kaçılmaz ki.
AŞK yakaladığı zaman,bütün bedenini sarar,
Hapseder seni adeta.
Hiçbir şey güzel gelmez,ondan başka hiçbir şey mutlu etmez seni,
Bir tek kelime duysan ondan sana ait,
Bulutun üstünde hissedersin kendini.
Kilitler seni kalp tutsağında.
İmkansız artık kaçamazsın,sevdiğinden kaçabilirsin ama onu sevmeden edemezsin.
Bir kere kalp tutsak etmiş seni,çıkmak için çaba harcama,çıkamazsın.
Eğer bir gün gelir çıkmak istersen kalp tutsağından
O zaman ruhun da bedenden çıkar unutma.
Çünkü sevgi o kadar büyüktür ki unutamazsın,
Unutmak için harcanan çabalar boşadır,
Seviyorsun,inkar etmeyeceksin.
Üstüne üstüne gideceksin ki sevginin sen ondan kaçacağına o senden kaçsın.
Bu kadar büyük bir aşk görmediği için,
Korktuğu için kaçsın.
Bu kadar büyük bir aşkı ilk sen yaşadığın için mutlu olacaksın,
Sevdiğinle olduğun mutlu olacaksın,
Seni sen yapan değerleri bulduğun için mutlu olacaksın.


Mystic@L 13 Ağustos 2006 00:11

Hayat Gül Kokulu Bir Sağanak Yine..


Gözlerimin önünde ıslak dağların kabaran yalnızlığı
Ne varsa uçurumlar eşiğinde
Hüzünlerle yalpalayan ne varsa
Gözlerimin önünde

Ve hayat gül kokulu bir sağanak yine
Birşeyler anlatmak istiyor hayat
Ve alıp götürmek bir şeyleri kurt sofralarına
Gün batıyor
gün batıyor bukağısı paslı bir sevinç oluyor yalnızlığım

Unutuyorum sevgilim suretini
Durgunluğun "niçin"di unutuyorum

Gün batıyor ürkek yıldızlar dolanıyor yalnızlığıma
Umurumda değil ne yağmur ne ayaz
Ne de ker*** kokusu havada
Unutuyorum/sabaha/kadar/ gün batıyor
Sonra bir akasyayı okşuyor gözlerim
Geciken sabahlara koşuyor kuşlar
Gözlerimin önünde
Ve hayat gül kokulu bir sağanak yine


TheGrudge 13 Ağustos 2006 00:11

Unut Gitsin Sevdiğimi



Bak güzelim sen aşıksın bana
Bak şu yalvaran bakışlarına
Diye başlayan satırlarımda
Aşkımı anlatmak istemiştim sana

Sonra bir umutsuzluk çaldı kapımı
Eğer yar olmak istiyorsan bana
O anda
Bir hıçkırık düğümlendi boğazıma
Ama hayır, asla
Ben umut veremem sana,

Özgür olmalı insan,
Umut verebilmeli
Sonra kahreden bir sevgiyle
Benim gibi inlememeli

Benim yazmak istediğim sana
Umutsuzda olsa, karşılıksız da olsa
Seni...seni... seni,,,
Allah kahretsin ki beni
Yazamıyorum o kelimeyi.

Nasıl yazayım sevdiğimi sana
Kırılmış sa kalemim,
Prangalardaysa yüreğim
Bağlanmışsa elim kolum, çaresizsem
Çaresiz olmayın,
Çare-siz'siniz demeyein bana
Unut gitsin gözlerimi,unut sözlerimi
Sevgim acı vermesin sana.



Saat: 04:36

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık