![]() |
Kalmanı İstesem Kalacak mısın Bana hiçbirşey borçlu değilsin. Hatta bir beddua alacaklısın. Git deyince çekip giden sevgili, Kalmanı istesem kalacak mısın? Kibirle dolu bir kalbe sahipsin. Aşkta gurur olmaz öğrenmelisin. Sende gitmeye hiç hazır değilsin, Kalmanı istesem kalacak mısın? |
Aynalardan Uzakta..! Şimdi en açık renginde gözlerin Şimdi benimlesin tüm kaygılardan uzak Anlatılmaz bir şey var aramızda hazin Şiir gibi bir şey seninle yaşamak Bulutsuz bir gökyüzüdür güzelliğin Yıldızların en parlak olduğu zamansın Denizlerim senin kıyılarında sakin Bırak ellerini avuçlarımda kalsın Çirkin olan,fena olan ne varsa unut Gözlerimin söylediği şarkıyı dinle Ellerimizde sevgi içimizde umut Bütün iyilikleri paylaşalım seninle Aşkın büyülü sesini duyuyor musun Şimdi onun gülleri açan güz bahçelerinde Gitme ki günlerimiz gecelerimiz olsun Çoban kulübelerinde balıkçı kahvelerinde Varlığın dudaklarımda bir bal tadı Yokluğun en korkuncu ölümlerin Senden başka dindiren olmadı Acısını içimde kanayan yerin Benimle kal zaman bitinceye kadar Benim ol yüzyıllar ve çağlar boyunca Bir ömürdür seninle geçen dakikalar Ölümden güçlüyüm sen yanımda olunca Şimdi öyle büyük ki beraberliğimiz Nabzın benim bileklerimde vurmakta Artık bütün kaygıların ötesindeyiz Benimle en güzelsin aynalardan uzakta |
istanbul dedimde seni hatırladım İstanbul dedim de seni hatırladım İşte İstanbul yorgun şehir işte canından bezmiş boğaz vapurları kederli tramvaylar ve Galata Köprüsü'nden telaşlı insanlar geçmektedir bir gizli sevinç mahzun gözbebeklerimde eriyen bir sükun kaldırımlarda adım adım işte İstanbul İstanbul dedim de seni hatırladım. Balıkçı tepsilerinde gümüş balıkları tekir,barbunya,canım uskumru,levrek işte İstanbul |
Sen Hep Yüreğiminsin Birgün düşerse yolun, Yolu olmayan her hikayenin başlangıcına, Tıkanırsa yalnızlığın, Aşk`a mühürlenen her satırda, Beni oku,ama beni anlama, Elimde solan güller, Son bir gayret dokunursa dudaklarına, Bil ki,içimde hasret, Bil ki,yüreğimde sevdadır sevdiğim, Sana bırakacağım en son esaret, Ve eller, Ve hayaller çekip gidecekse, Durmasın gitsin, Ben hep senin, Sen hep yüreğiminsin... |
Kalp Sevgi bağı çok güzel Kalplerimiz bir çarptı Kalbinden bir parçayı Benim kalbime attı Can ne kadar tatlı ki Sen candanda tatlı Tanrıma şükürler olsun Kalbimi seninle donattı Aşkın tarifini yapamam Aşkın beni şımarttı Kalbimin içine girdi Kale gibi kuşattı. |
SANA Korkuyorsun biliyorum kötülüklerden, Neden böyle diyorsun düşünüyorsun, Şiirler yazıyorsun sevgiler üstüne, Yalanları anlatıyorsun ve korkuyorsun. Ama bilmiyorsun ki yalan söylemeyenleri, Yaşıyorsun ama tat almıyorsun hayattan, Korkuyorsun yaşamdan ve hayattan, Sevmiyorsun dünyayı ve kötülükleri. Her kes sana ters geliyor, Her kes sana kötü isyankâr, Seni sevmeyen var zannediyorsun, Ama unutma seni seven biri var. Şu anda o tek taraflı seviyor, Sen kabul edersen çift taraflı olur, Unutma onda sana söyleyecek, Yalan kötülükler hiç bir şey yok. Sadece kalbi var istersen, Sadece gönlü var seversen, Belki mutluluk var onda, Sen onu kabul edersen. |
CINDEN DOGRU SEVDIM SENI.. Icinden dogru sevdim seni Bakislarindan dogru sevdim de Agzindaki islakligin bugusundan Sesini yapan sozcuklerinden sevdim bir de Beni sevdigin gibi sevdim seni Kar birakilmis karanligindan. Yerlestir bu sevdayi her yerine Yuzunde ter olan su damlaciklarinin Kaynagina yerlestir Her zaman saklamadigin, acisizligin son duragina Gul tasiyan cocuguna yerlestir Ve omuzlarina, daracik omuzlarina Usumus gibisin de sanki azicik one tasirdigin Tam oraya iste, ucsuz bucakksiz bir duzlukten Bir papatya tarlasiyla ayrilmis goguslerine yerlestir Ve esmerligine bir de, eski bir yanginin izlerinin renginde Saclarinin yana dususune, onleri bolen ikilige Alnindan baslayan ve ayak bileklerinde duran Yani senin olmatan, seni bir bosluk gibi saran huzne yerlestir Yerlestir onu bir kentin parca parca alinda tutugun Kar taneleri gibi ucusan Ve her gun biraz daha hafifleyen semtlerine Yerlestir bu sevdayi her yerine. Ekledim ben tatigim her seyi denizlere Bildigim ne varsa onlar da hep denizlerden Sen de bir deniz gibi yerlestir onu istersen Sevdayi Ve kopuklendir Ve yaslandir ki iste kaderi anlamasin Ama dur, her deniz yaslidir zaten Ogrenmez ama ogretir mutlulugu Bizim sevdamiz da oyledir, iyi siirler gibi Biraz da herkes icindir. Ve gelincigin ikinci tadina benzemeli Var eden kendini birincisinden Yani bir sevdayi sevgiye donusturen. Ben simdi bir yabanci gibi gulumseyen Tanimadigin bir ulke gibi Icinde yamadigin bir zaman gibi Tam kendisi gibi mutlulugun Beni bekliyorsun Ve onu bekliyorsun beni beklerken |
Kalp Tutsağı Elimi uzatıp dokunacağım kadar yakınsın bana, Sesimi duyamayacak kadar uzak, Ne seni görmeden geçiyor zaman, Ne de zaman seni görmeye yetiyor. Bir zaman geliyor,görüyorum,bakıyorum, Tam geleceğim an yanına yok oluyorsun, Ya ben görmüyorum seni,ya sen bana gözükmüyorsun. Bir zaman geliyor yanımdasın, Uzatsam elimi dokunabileceğim kadar yakın, Bakıyorum gözlerine anlatmak istiyorum sevgimi, Bakıyorsun bakıyorsun ve gelip geçiyorsun. Ya anlamıyorsun sana olan sevgimi, Ya da sevgiden kaçıyorsun. Ama sevgiden kaçılmaz ki. AŞK yakaladığı zaman,bütün bedenini sarar, Hapseder seni adeta. Hiçbir şey güzel gelmez,ondan başka hiçbir şey mutlu etmez seni, Bir tek kelime duysan ondan sana ait, Bulutun üstünde hissedersin kendini. Kilitler seni kalp tutsağında. İmkansız artık kaçamazsın,sevdiğinden kaçabilirsin ama onu sevmeden edemezsin. Bir kere kalp tutsak etmiş seni,çıkmak için çaba harcama,çıkamazsın. Eğer bir gün gelir çıkmak istersen kalp tutsağından O zaman ruhun da bedenden çıkar unutma. Çünkü sevgi o kadar büyüktür ki unutamazsın, Unutmak için harcanan çabalar boşadır, Seviyorsun,inkar etmeyeceksin. Üstüne üstüne gideceksin ki sevginin sen ondan kaçacağına o senden kaçsın. Bu kadar büyük bir aşk görmediği için, Korktuğu için kaçsın. Bu kadar büyük bir aşkı ilk sen yaşadığın için mutlu olacaksın, Sevdiğinle olduğun mutlu olacaksın, Seni sen yapan değerleri bulduğun için mutlu olacaksın. |
Hayat Gül Kokulu Bir Sağanak Yine.. Gözlerimin önünde ıslak dağların kabaran yalnızlığı Ne varsa uçurumlar eşiğinde Hüzünlerle yalpalayan ne varsa Gözlerimin önünde Ve hayat gül kokulu bir sağanak yine Birşeyler anlatmak istiyor hayat Ve alıp götürmek bir şeyleri kurt sofralarına Gün batıyor gün batıyor bukağısı paslı bir sevinç oluyor yalnızlığım Unutuyorum sevgilim suretini Durgunluğun "niçin"di unutuyorum Gün batıyor ürkek yıldızlar dolanıyor yalnızlığıma Umurumda değil ne yağmur ne ayaz Ne de ker*** kokusu havada Unutuyorum/sabaha/kadar/ gün batıyor Sonra bir akasyayı okşuyor gözlerim Geciken sabahlara koşuyor kuşlar Gözlerimin önünde Ve hayat gül kokulu bir sağanak yine |
Unut Gitsin Sevdiğimi Bak güzelim sen aşıksın bana Bak şu yalvaran bakışlarına Diye başlayan satırlarımda Aşkımı anlatmak istemiştim sana Sonra bir umutsuzluk çaldı kapımı Eğer yar olmak istiyorsan bana O anda Bir hıçkırık düğümlendi boğazıma Ama hayır, asla Ben umut veremem sana, Özgür olmalı insan, Umut verebilmeli Sonra kahreden bir sevgiyle Benim gibi inlememeli Benim yazmak istediğim sana Umutsuzda olsa, karşılıksız da olsa Seni...seni... seni,,, Allah kahretsin ki beni Yazamıyorum o kelimeyi. Nasıl yazayım sevdiğimi sana Kırılmış sa kalemim, Prangalardaysa yüreğim Bağlanmışsa elim kolum, çaresizsem Çaresiz olmayın, Çare-siz'siniz demeyein bana Unut gitsin gözlerimi,unut sözlerimi Sevgim acı vermesin sana. |
| Saat: 04:36 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık