MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Mystic@L 13 Ağustos 2006 00:12

Sensizliğin İlk Sabahı..

Bu sabah hüzünlüyüm, dokunsalar ağlarım..
Kalbim acılarla dolu, yokluğunun ilk sabahında..
Unutmuşum saatleri, zamanlar durmuş senin için..
Gidişine sabahlar bile isyan etti....
Sensiz güneşler bile doğmuyor, gözlerimde..
Zaman acımasız, zaman hain....
Bir sözünle güneşler batırmışsın, sabahlarımda..
Atmış gitmişsin beni bir köşeye..
Yokluğun bana doyar, ben yokluğuna susamışım..
Aklıma geldiğinde yudum yudum tükenirim..
Yokluğunun ilk sabahında...
Bir gün gelir bende çekip giderim sevginden..
Ama ozamana kadar bin kere ölürüm..
Bin kere dar ağacına asarım duygularımı..
Ama yinede fayda vermez, isyan ederim kaderime..
Dudaklarım boykot etmiş adını , zamansız..
Matemini dalga dalga yazarım gecelerime..
Gözlerim seni ağlar, ellerim seni yazar..
Ben çeker giderim hayatından, sen kalırsın o şehirde..
O şehirde insanlar çabuk unutulur, çabuk biter sevgiler..
İçeceğim yokluğuna , bu gece nöbet nöbet..
Lanet olsun bu karşılıksız sevdalarıma..
Lanet olsun beni hiç sevmemişliğine....
Benim olmayacağını bilerek yazacağım..
Ve benim hiç olmadığına içeceğim..
Vaad edeceğim bir şey yok sana benden başka..
Ama sen beni anlamadın istemedin asla...
Uzaklarda ışık var ama senin ışığına benzemez..
Öyle bir ateş yaktın ki bende yazmakla bitmez..
Sen beni aramazsın, özlemezsin biliyorum..
Ben seni esen yellerden bile soruyorum...
Öyle bir şarkı olsa ki seni anlatmasa..
Öyle bir şiir olsa ki seni yazmasa..
Öyle bir gün olsa ki senle doğmasa..
Çeylan gözlüm, yokluğunun ilk sabahında..
Sana hasretim sarılmasa..


arwen 13 Ağustos 2006 00:16

Kalplerimiz Sözlendi





O güzel gözler gözlerime kilitlendi
Beni çok etkiledi kalbimi deldi
Aşk mı sevdamı rüyamı neydi
Gözleri gözlerimde elleri elimdeydi

Bakışlarıyla gözleri beni büyüledi
Ateş yandı içimde kalbim alevlendi
Seviyorum dedi dünyayı bana verdi
El ele verince ellerimiz kenetlendi

Aşkımız büyüdükçe büyüdü filizlendi
Yandı yandı köz oldu korlandı alevlendi
Tutkulara dönüştü yeşerdikçe özlendi
Yüzüklere gerek yok kalplerimiz sözlendi


TheGrudge 13 Ağustos 2006 00:17

nerdeyim


Bedenim yorgun,
Ruhum karanlıklar ardından bana hasret,
Kaderimi ben yazmadım ama ben çektim zamanımı kaybettim,
Hayallerim bile beni terk etmiş,
Arkmadan vurulmuş kovulmuşum sen sefilim,
Harap bitan sokaklar olmuş yoldaşım...

Zamanım geldi ecel kapımda,
Ruhum ayakta bedenim toprak olmuş bi surat,
Eller mosmor kalamam ayakta,
Bedenim ayakta bu benim son seferim ,
Gelem artık kalamam ayakta,
Omuşum hayatta bi sen sefil ,
Beni kim anlasın...

Kanadım kırık ben neyleyim,
Yarınım yıkık yine dertteyim sonumu ben değil Allah yazar,
Kayboldum NERDEYİİİM!!_!


Mystic@L 13 Ağustos 2006 00:21

::..Beni Nereye Koyuyorsun..::

beni nereye koyuyorsun böyle?
neresinde yaşıyorum yüreğinin?
var mıyım senin için,
gecelerinin masalsı düşü ben miyim
yoksa kendin misin?...
beni sığdırabiliyor musun içine?
hangi yana baksam tünel;
sonsuz uçurumlar gibi dipsiz ve kuyu
hani içinin aynasıdır ya sevdiğin,
benim aynamda karanlık aksetmekte...
öyleyse anlarım ki ben de yokum sen de.
beni nerede yaşatıyorsun söyle?
cennetin miyim senin,
amber kokulu bahçelerinde gezindiğin?
yoksa kaybolduğun kör kuyun mu,
dehliz yalnızlıklarını yitirdiğin?
artık anlamsız geliyor tüm sorular
yanıtlarını bir gün verecek olsan bile
ben de bir şeyler buram buram,
ben de çok şey ılık ılık,
ben de sen acıtarak, kanayarak
eksiliyor...
ben seni bunca zamana ağırlayamazken ruhumda
aitsizliğim çaresiz çoğalıyor...
ve görüyorum aynada yüzü silinmiş suretimi
sen bende herşeysin belki ama
ben sende yitiyorum için için...
beni nerelerde arıyorsun öyle?
yüreğine sor bir de
mutlaka cevabı gelecektir sessizliğinin...


TheGrudge 13 Ağustos 2006 00:23

istanbul sokaklarında


hani birlikte yürüyecektik
bu şehri
sonra deniz kıyısına oturup
dalgaları izleyecektik
saat kulesin mısır çarşısını
birlikte yürüyecektik
hani bir sözümüz vardı
gece gündüz demeden yürüyecektik
bu şehri
hani birlikte yürüyecektik
sabahlara dek müzik dinleyecektik
hani birlikte yürüyecektik
yılların o sonsuz günlerini
istanbul sokaklarında


Mystic@L 13 Ağustos 2006 00:25

bu Gece Ağlayacağım...

Birazdan akşam olacak bitanem
Yalnızlık aç kurtlar misali
Üstüme çullanacak.
Ben çaresizlik içinde
Sana teslim olacağım
Kör sağır gecelere tutsak
Sana mahkum yaşayacağım
Özlemin devleşecek içimde
Yüreğim titreyecek
Ellerim soğuyacak sensizlikten
Dudaklarımdan, şarkımız dökülecek
Yarım yamalak, bir kez daha
Seni sensiz yaşayacağım...
Bu gece ağlayacağım sevgilim
Hangi saatte bilinmez
Kendimi bir kenara çekip sorgulayacağım.
Ne yapmak istiyorsun, böyle nereye gidiyorsun deyip,
Biraz da çatacağım.
Hatırladıkça seni
Sevdan kokacak evimin her yanı.
Sensizliğin çaresizliği çökecek
Kan gibi yüreğime
Kahredecek yokluğun beni milyon kere...
Bu gece ağlayacağım sevgilim
Sen de benimle ağlayacaksın
Uzaklarda bir yerlerde
Biliyorum, biliyorum ki
Yüreğin yüreğime değecek.
Aynaya baktığımda
Hep ben yerine sen olacaksın.
Adını bile bilmediğim bu duygular için
Sen de, sen de benimle ağlayacaksın...


TheGrudge 13 Ağustos 2006 00:30

hasret


Hasret



Saçlarım hasret sevgiyle okşanışa.
Yüreğim hasret sevildiğini bilmeye.
Hasret yüreğim çırpınışlara.
Bedenim hasret bir yudum heyecana.
Duygularım hasret bir gün ışığına.
Konuşmalıyım,konuşamıyorum.
Haykıramıyorum...
Anlatamıyorum...
Yalnızca ağlayabiliyorum...
Ne komik, ne acizlik!


TheGrudge 13 Ağustos 2006 00:34

bir memlekette yaşıyorum


bir memlekette yaşıyorum
adını tam olarak telafüs edemediğim
sonbaharda yolunu kaybettiğim
solmuş bir yaprak gibi

bir memlekette yaşıyorum
penceresi olmayan
güneşi görmeyen
yıldızı karanlıkta kaybolmuş
hüzünlü yerde

bir memlekette yaşıyorum
sözlerimi unutmuş
bana yalan söyleyen
bir memlekette.....


arwen 13 Ağustos 2006 00:48

Kalpten Sevmek



Vurgunum sana
Senin de dediğin gibi
Kalpten sevdik biz
Hissettik
Tüm duyguları
İçimizde büyüttük beraber

Tutkunum sana
Aramızda yollar var
Biliyorum
Seni yanımda istiyorum
Katlanamam diye korksam da
Seni çok seviyorum


TheGrudge 13 Ağustos 2006 00:51

*SEN YOKSUN*

SENSİZLİĞİN SABAHINDAYIM ŞİMDİ
HER YER SENSİZ
HER YER KARANLIK
SANKİ HİÇ GÜN DOĞMAMIŞ ÜZERİME
HİÇ DOĞMAMIŞ GÜNEŞ

YÜREĞİM SUSKUN
YÜREĞİM ÇARESİZ AĞLIYOR BENDEKİ SENSİZLİĞE
SENSİZLİĞİN SABAHINDAYIM ŞİMDİ
SENDEN GERİYE HASRETLER KALIYOR
SONU KALMAYAN HÜLYALAR
BİR TÜRLÜ BİTMEYEN GECE
BİR TÜRLÜ BİTMEYEN YOL
HEP GÜN BATIMLARI
HEP KARANLIKLAR
SENSİZLİĞİN SABAHINDAYIM ŞİMDİ
BİR BOŞLUK VAR YÜREĞİMDE SEN YOKSUN DİYE...



Saat: 04:36

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık