MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Mystic@L 13 Ağustos 2006 00:56

Gülümse Güneşe..!

Bak şu tepenin ardına dostum,
Güneş doğacak birazdan gülümseyerek.
Çekip gidecek gece,tüm kasvetini alarak,
Yeni bir gün yeni bir umutsabahı başlıyacak.
Sil gözünün yaşını,pes etme hayatın yokuşuna,
Koş kırlara...kelebeklerle yarış kim tutarki seni?
Kader deyip bağlama kollarını böğrüne,kelepçenmi var?
Gülümse kendine ,gülümse herkese güneş kıskansın!
Bastığın toprak gururlansın!attığın adımlardan,
Şiirler yaz gözlerinle,gökyüzünün derinliklerine.
Dudaklarında çiğdemler açsın,tatlı sözlerinle,
Hayat devam ediyor...küsmek çare değilki derdine.
Çek ipini kederlerinin! mutluluk darağacında sallandır!
Sevvvv,sevilll...gönül limitinin alabildiği kadar,
Dün yok,yarın belki,!bugününü yaşa bence;
Göreceksinki o zaman,asırlar sığacak her anına.


arwen 13 Ağustos 2006 01:05

Kanar Böyle Her Gece





Gözlerine hasret kaldığım,
Gül yüzünü mumla aradığım,
Sesiyle hayallere daldığım,
Sen değil miydin sevgili!!!

Aklıma düşünce iki damla yaş ile
Heyhat! Bu şiirde de yapılmaz ki hile,
Sen her zaman aklımdasın desem bile
İnanır mısın bana sevgili!!!

Sekiz şubat iki bin altı
Henüz vakit gece yarısı
Attığın dört-beş mesaj tam bir kalp yarası
Sen beni böyle üzer miydin sevgili!!!

Uykularım kaçtı, geceler karanlık
Sanma ki hatırlarım seni anlık
Daima kalbimdesin fakat kalbim kırık!
Bir gün bana gelir misin sevgili!!!

Ümit son buldu yetişsin artık ölüm
Senin yaptığın değil mi bana zulüm?
Bırakıp gitsen de beni be gülüm
İyi dualarım her zaman seninledir sevgili...


TheGrudge 13 Ağustos 2006 01:16

= SENSİZLİK ÇOK ZOR=


SENSİZLİK ZOR SENSİZLİK
AĞLIYORUM SEN YOKSUN DİYE
NEREDESİN SEN NEREDE AĞLIYORUM SENSİZİM DİYE
AĞLIYORUM ÇÜNKÜ SEN YOKSUN YANIMDA
SEN YOKSUN BAŞ UCUMDA AĞLIYORUM AĞLIYORUM
GELDE GELDE GÖZ YAŞLARIM DİNSİN ARTIK GELDE DİNSİN
ŞU KALBİMİN ACISI DİNSİN ARTIK SENSİZLİK ÇOK ZOR BUNU BUNU SEN BİLEMEZSİN


Mystic@L 13 Ağustos 2006 01:24

Baharda gelmedin yazda gelseydin
Ah benim hazanım eylül bakışlım
Nasıl sevdiğimi sen de bilseydin
Ah benim hazanım eylül bakışlım

Bak bütün güzelliklerin tümü sende
Bak sende gülümsüyor en amansız özlemler
Unut bir yerde bensiz olduğunu, çaresiz
Ayrılıklar sevenlerle yücelir
Hadi sil gözlerini
Gülsene! ..

Bakma sen yağmurların sağnak döküldüğüne
Bakma sen gecelerin karanlığına
Bu pembe umut sütten de beyaz
Bu senli hayal gülden de kırmızı
İşte renk renk çiçekleri aşkımızın
Görsene! ..

Balık yüzerken suyun farkında mı?
Kuş uçarken rüzgarın,
Ya insan alıp verdiği havanın,
Kapatır gözlerini dinlersen yüreğini,
Anlarsın benim sana olan aşkımı

Bana aşktan hiç söz etme
Sen sevmeyi ne bilirsin
Bir aşk için ölesiye
Beklemeyi ne bilirsin
Düşündükçe içim yanar
Ders vermemiş sana yıllar
Taştan farksız kalbin mi var
Özlemeyi ne bilirsin

Bana bunu yapmayacaktın
Böyle bir hançerle yıkmayacaktın beni
Bir ihanetin adresi olmamalıydı ayak izlerin
Yoksa ben mi yanlış tanıdım seni?
Yoksa hep böyle kirli miydi senin denizlerin?..

Ben aşkı ölümsüz bilenlerdenim
Bir ömür boyunca sevenlerdenim
Ellerin ellerime değmesin derim
Eğer ki sonunda bırakacaksan


Mystic@L 13 Ağustos 2006 01:25

Benden son arzumu sorsaydın eğer
Seni son bir defa görmek isterdim
Ayrılıp gittiğin o günden beri
Nerdesin nasılsın bilmek isterdim
Bir beyaz karanfil vermek isterdim


Beni bir dağ başında böyle yapayalnız kodular,
rüzgarlara, kuşlara, bulutlara yakın,
senin etinden, tırnağından ayrı,
senin kokundan uzak.

Beni çağırdığını bir defa duyabilsem
Avuçlarımda ateş, yorgun gözlerimde nem
Aşarak denizleri bir gün kapına gelsem
Başımı duvarlara vurup ölsem diyorum


kambis 13 Ağustos 2006 01:26

BENİ KALBİMDEN VURDUN
Sana ömrümü versem
Yaşadıkça hep sevsem
Seni benimsin bilsem
Karşılık verir misin,
Sever de gelir misin.
Gülen gözlerim oldun
Tatlı sözlerim oldun
Ben aşk nedir bilmezdim
Beni kalbimden vurdun.
Seni alsam götürsem
Aşkıma ortak etsem
Derdime çare bilsem
Karşılık verir misin,
Benimle gelir misin.
Gülen gözlerim oldun
Tatlı sözlerim oldun
Ben aşk nedir bilmezdim
Beni kalbimden vurdun


arwen 13 Ağustos 2006 01:30

Kanatlanamam Düşlerime




Asi ruhun isyankâr yine bedenine
alıp başını gitmek ister bilinmezlere
her defasında kaybettiğini bile bile
sakın ha! Buraya kadarmış deme!
Şimdi zamanı değil pusmanın...
Kaç! Sığınma ecelin gölgesine.

Hani daha yaşanılacak çok şey vardı
mürüvvetini görmeden gitmem derdin
ben de derdim; sus hiç konuşma!
Yakıştıramazdım ki ölümü sana.
Şimdi onca söze ne oldu anne?
Yoksa Azrail’e sözümü geçiremedin?
Bırak! Kapanayım ecelinin dizlerine
emrihaktan selam getirdim diyeyim ona
izin ver artık yalanlar söyleyeyim,
yeter! Gerçekler acıtıyor insanı anne
ne olur dur! Beni bir başıma bırakma!
Sensiz uçmayı öğrenemem anne
artık çok zor kanatlanamam düşlerime.


Misafir 13 Ağustos 2006 01:31

Serseri
Yeryüzünde yalnız benim serseri
Yeryüzünde yalnız ben derbederim
Herkesin dünyada varsa bir yeri
Ben de bütün dünya benimdir derim

Yıllarca gezdirdim hoyrat başımı
Aradım bir ömür arkadaşımı
Ölsem dikecek yok mezar taşımı
Halime ben bile hayret ederim

Gönlüm ne dertlidir ne de bahtiyar
Ne kendisine yar ne kimseye yar
Bir rüya uğrunda ben diyar diyar
Gölgemin peşinden yürür giderim...




TheGrudge 13 Ağustos 2006 01:33

AĞLIYORUM


Yanlızlığım gelir aklıma
Üzgün ve çaresiz
Sensizliğe isyan ediyorum
Kurtulmak istesemde yapamıyorum,
AĞLIYORUM...

Bir deniz düşün balıksız
Bir tarla düşün başaksız
Bir ana düşün evlatsız
Ben düşünemiyorum,
AĞLIYORUM...

Sensiz geçen günlerimde
Tek tesellim anılar
Neden bilmiyorum acı verenleride var
Unutmak istesemde kimisini
Başaramıyorum yine,
AĞLIYORUM...


Mystic@L 13 Ağustos 2006 01:38

YIKILAN HAYALLER

HAYALLERÍM VARDI İKİMİZ İÇİN,
GÜZEL MUTLU HAYALLER.
ENGELLEDİN HAYALLERİMİ.
UYANDIRDIN GÜZEL BİR RÜYADAN.
KARANLIĞA GÖMÜLDÜ O HAYALLER.
MAZİDE KALAN SEVDAMSIN ARTIK!
BU KALP BOSALDI YİNE.
ESKİSİ GİBİ, BOMBOŞ VE KIRIK.
GÜZEL HAYALLERİM VARDI
SENİNLE İLGİLİ GÜZEL HAYALLER.
ÇOCUKLARIMIZ OLACAKTI, SICAK YUVAMIZDA.
ÖRNEK AİLE OLACAKTIK, OTURDUGUMUZ SOKAKTA.
İŞE GİDERKEN ÖPEREK UĞURLUYACAKTIN BENİ.
SİPARİŞ LİSTEN OLACAKTI CEBİMDE,
AKŞAMA EVE DÖNÜŞTE ELLERİM DOLU OLSUN DİYE.
HAYALLERİM VARDI SEVDAM,
YIKTIĞIN GÜZEL HAYALLER.
PİKNİĞE ÇIKACAKTIK PAZAR GÜNLERİ,
YORGUNLUK ATACAKTIK BİRLİKTE.
YAZ TATİLİNDE HERKES DENİZE KOŞARKEN,
BİZ DAĞLARDA KAMP KURACAK,
IRMAKTA BALIK TUTACAKTIK BİRLİKTE.
ÇOCUKLARIMIZA DOĞAYI KESFETMEYİ,
HAYVANLARIN KEDİDEN KÖPEKTEN
İBARET OLMADIĞINI ÖĞTERECEKTİK.
HAYALLERİM VARDI BİTANEM,
MAZİYE GÖMDÜĞÜN GÜZEL HAYALLER!
HAYALLERİM VARDI SEVDİĞİM,
YIKIP YOK ETTİĞİN GÜZEL HAYALLER



Saat: 02:57

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık