MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

kambis 13 Ağustos 2006 01:39

KALBİM KAPALIDIR DİYORSUN
Kalbim kapalıdır diyorsun amma;
Bir gün gelemezsin iş işten geçer.
Sır mıdır bilmem ki, yoksa muamma?
Olur, bilemezsin iş işten geçer.
Kuş gibidir geri dönmez bir daha,
Şaka demez sözüm hakikattır ha!...
Yıl değil, ay değil, yarın sabaha
Beni bulamazsın iş işten geçer.
Bakarsın hayali surettir diye,
Çıkarsın kapıya niyettir diye,
Gül yüzlüm gittiğin gurbettir diye
Yalnız kalamazsın iş işten geçer.
Hicranım yürekte yanan kor olur,
Hayalim görünmez gönlün dar olur,
Boş yere gün geçer günün zor olur
Dosta gülemezsin iş işten geçer.
Çok seneler sonra görünce beni,
Soldurursun belki kendi rengini,
Ressam Halil gibi sen de dengini
Asla alamazsın iş işten geçer.


Mystic@L 13 Ağustos 2006 01:44

ilk aşkım

Yanımda okul yıllığı

Önümde günlüğüm

Ve elimde resmin var

Anımsıyorum o yılları

Sen benim bense senin ilk askındım

Tanışmamız çok komikti

Tiyatroda sen Jülliyet bende Romeo’yu oynayacaktık

O öpüşme sahnesinde başladı her şey

Yıllar nasılda geçti dimi

Sanki o sahneyi dun oynadık

Simdi ise çok uzaklardayız

Sen şehrin bir ucunda bense diğer ucundayım

Sen beni unuttun mu bilmiyorum ama ben seni unutamadım

Derler ya insan ilk askını unutamaz

İşte bende unutamadım çoğu insan gibi


TheGrudge 13 Ağustos 2006 01:47

AKŞAM OLMADAN GEL

Akşam Olmadan Gel

Akşam olmadan, güneş batmadan gel,
Beni yalnız bırakma, beni sensiz bırakma.
hasret olmadan, sabrım bitmeden
Beni yalvartmadan gel, beni çıldırtmadan gel.

Korkuyorum gecelerin karanlığından,
Korkuyorum sessizliğin çığlıklarından.
Böyle yaşamaya alışkın değilim,
Korkuyorum gelcek yarınlarımdan.

Sensiz inan bir gün geçmez oldu,
Gittin gideli gözlerim hep yaş dolu.
Anlamaz kimse halimi çünkü herkez mutlu,
Gel aşkım, birtanem akşam olmadan gel.


Mystic@L 13 Ağustos 2006 01:47

ikinci el sevgili

sen: kaybolan uykularım,

yaralı duygularım

olmayan yarınlarım.

içimde kaybettiğim yaşam sevincim sen

http://www.tatliaskim.com/images/smiles/gul.gif http://www.tatliaskim.com/images/smiles/gul.gif

gözlerin kara, saçların derya

sen, sen var ya

http://www.tatliaskim.com/images/smiles/gul.gif http://www.tatliaskim.com/images/smiles/gul.gif

bırakıp bir kenara yaşananları,

kaçıp kaybolmak senden,

kendimden kaçmak

varsa aşktan yana acılar.

kendini bir uçuruma bırakmak

günahsız ve cansız bir beden bırakmak sana

http://www.tatliaskim.com/images/smiles/gul.gif http://www.tatliaskim.com/images/smiles/gul.gif

simdi sıra sende, bul benim gibi seni seveni

istersen ihanet et istersen iç kanımı vebali senin

ağlasın sana benim gibi,

yansın.

bekle ikinci el bir sevgiyi


Misafir 13 Ağustos 2006 01:48

YALNIZLIK RIHTIMI


Hüznümün sahilindeyim,
attım denize bendeki beni,
Parçalayıp attım rıhtımlara,
Gönlümün kıyısında konaklayanlar,
Paylaşmadıgın kaç yalnızlığım,
Kalbimin rıhtımı yine boş,
anladım yine,
Kaç gece,kaç vuslat,
yaprak dökümünde yine yalnızlık,
gecelerimde yine fırtına,
dudaklarımda hep sessizlik,
Demirledi içimi özlem yelleri,
ya doğacak,ya dogmayacak güneşim,
yalnızlık rıhtımında,
ne zaman tutulacak sıcak ellerim.


TheGrudge 13 Ağustos 2006 01:49

Arkana Bakmadan Gel


Bir yürek ki için için kanıyor,
Bir sevda ki alev alev yanıyor,
Sensiz bu dünya bana dar geliyor.
Geleceksen arkana bakmadan gel.

Yıllarca ne yaptımsa olmuyor,,
Sevdim ama,sevgim sana yetmiyor,
Sen yokken yanımda içim titriyor.
Geleceksen arkana bakmadan gel.

Geçmiyor günlerim sensiz bahar olmuyor,
Bitmiyor özlemim,kader bana gülmüyor,
Gönül senden başkasını sevmiyor,
Geleceksen arkana bakmadan gel.

Karanlık dünyama ışık olmaya,
Kanayan kalbime merhem olmaya,
Hayat yolunda yoldaş olmaya,
Geleceksen arkana bakmadan gel


Mystic@L 13 Ağustos 2006 01:49

BİLSEM Kİ


Bu ayaklar benden hesap soracak,
Bir düşüncenin peşinden dolaştırdım sokak sokak ,
Bu baş, bu eğilmez baş da öyle
Bazı sarhoş ,bazı yorgun
Her zaman bir yastığa hasret!
Bu ciğer de hesap soracak,
Esirgedim, güneşini, havasını
Bu ağız bu dişler, bu mide...
Ne ikram edebilirim ki bol keseden
Bu bilekler de hesap soracak,
Göz yumdum çektikleri eziyete.
Bilsem ki kimsenin parmağı yok
Bu sürüp giden işkencede;
Kılım bile kıpırdamadan bir sabah
Çekerdim darağacına çekerdim kendimi
Bilsem ki suç bende!..


arwen 13 Ağustos 2006 01:50

Kanatları Kırık Güzel Kelebek




Kanatları kırık güzel kelebek,
Seni de yakacak delice sevmek,
Yasak aşk dediğin, ateşten gömlek,
Ben giyip yanayım, gülüm yanmasın...

Ne uça bilirsin benle beraber,
Ne geçe bilirsin, olsan derbeder,
Ya rabbim; yasak aşk; ölümden beter,
Ölüp ayrılayım, gülüm yanmasın...


kambis 13 Ağustos 2006 01:51

Aşk Neylesin Beni
Ben zamansız anlarda yanan bir deniz feneri
Senin adın ise mavi denizlerin engini.
Kaç geceler teninde yaktım aşkımı,
Yine geniş teninde soğuttuğum gibi.
Bilirdim yetişmezdi ışığım geniş açıklığına
Dokunamazdı ellerim en derinliğine yüreğinin.
Önemli değildi...
Çünkü aşkın,
Uzaklıkta-yakınlıkta değil,
Kalbimin en derinliğindeki ateşlerimdeydi.
Sen kalbime kazındığından beridir,
Ellerimde bir ıslaklık,
Gözlerimde esen bir deli poyraz ki,
Sorma..!
Karlı bir kış günü eserken ciğerlerimden içeri,
Bir serçenin titrediği gibi titretirdin yüreğimi.
Sen beni unuttuğundan beridir,
Mavi neyler seni nefesimin hüzün güfteleri.
Gözlerim mavi,
Ellerim mavi...
Sana uzanmış gövdemde,
Dide dide açılmış yaralarım tenimin mavi benleri.
Seni sevmeden öncelerden beridir,
Gök mavi,
Deniz mavi,
Neylesin aşk şimdi beni...
Bilsem ki,
Gün gelip kapımda düşeceksin,
Bilsem ki,
Bir gün kalbin bir tek bana yeşerecek,
İşte o gün,
Sularına adadığım mavi saçlarımdan,
Sana ördüğüm kefenimi sarar gövdeme,
Kör bir kuyunun içinden akıp,
Çözüldüğüm bentlerimden sana akar sularım.
Mavine mavi ekleyerek susadığım sana,
Susadığım aşkına kanarım.
Hiç hesapsız yollarda kaybedip benliğimi,
Hep sana,
Hep mavine adanırım.
Bilsem ki,
Öleceğim yarın,
Bir günlük aşkına,
Bir ömürlük cehennemlerimi yakarım.
Şimdi aşk neylerse beni,
Mavi öyle eyler gözlerimi.


Mystic@L 13 Ağustos 2006 01:53

Canım, Sevdiğim, Yüreğim...

Bu duvarlar yetmiyor bizi ayırmaya bilesin...
Bu parmaklıklar, bu demir kapılar, bu hava, inan...
Bazen bir yumrukta yıkacak kadar güçlü,
Bazen bir serçe kadar güçsüzsem, bir nedeni vardır...
Hangi zorluğu yenmemiş insanoğlu.
Hele taşıyorsa içinde bu insanca sevgiyi.
Güzel günler zorlu duraklardan geçer sevdiğim.
Damla damla birikiyor insan. Damla damla sevgili...
Bir gün akıp gideceğiz hayata...
Duvarlar yıkılacak, açılacak bütün kapılar bilesin.
Benim yüreğim sensin şimdi, seni vurur durur...
Ve yine damla damla çoğalıyorsun içimde.



Saat: 04:36

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık