MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

TheGrudge 13 Ağustos 2006 01:55

Bilinmez ki Sıra Kimde



Güneş doğarken karanlıklar içinden
El ele verdik,yüreklerde sevgiyle
Ne dağlar deldik,ne tabu'lar yıktık
Yaşıyorduk aşkı en güzeliyle.

Güller bir başka açardı gönlümüzde
Şarkımızdı kuşlardan dinlenen nağmeler
Dökerken güneş kızıl güllerini denize
Hüzün girmesin derdi gözlerinize.

Bir gün rüzgar tersinden esti
Deniz köpürdü tusiyamiye eş
Yıkıldı tek tek ümit kaleleri
Nazarmı değmişti yoksa sevgimize.

Maziye döküldü tek tek düşler
Korku sardı yüreği aşk yerine
Güller açmaz oldu yüreğimizde
Kuşlardan kesildi nağmeler.

Beklerken daha güzel günler
Tek tek battı,gitti gemiler
Şimdi sevdasız geçen günler
Nasıl da geldi birden bire.

Anlatamadık derdimizi birbirimize
Hayatın acımasız dişlileri içerisinde
Böylemi son bulacak ömrümüz
Bir kalp'ki yarısı sende,yarısı bende.

Güneş dogarken karanlıklar içinden
Bir yarım kalan sevda,gönüllerde
Ders olsun bu,tüm sevenlere
Bilinmezki şimdi sıra kimde.


Mystic@L 13 Ağustos 2006 01:57

Sen...
Şu an yine seni düşünüyorum
Her zaman olduğu gibi
Önümde kitaplar hepsinde sen, sen yazıyorsun
Seni okuyorum
Seni çalışıyorum
Günlerce, haftalarca, aylarca
Damarlarımdaki kana seni işlemek istiyorum
Beni sen yaşatasın istiyorum
Sen benim için tek yaşam kaynağısın
Öyle olmanı istiyorum
Seni istiyorum
Sensiz duramıyorum
Sen...
Azrailim olmanı istiyorum
Zamanı gelince canımı alacak
Doktorum olmanı istiyorum
Hastalandığımda tek ilacımın
Sadece bir tebessüm olmasını istiyorum
Seni istiyorum
Bilirsin ki: sensiz duramıyorum

Sen...
Eşim olmanı istiyorum
Bir ömür boyu dostum olacak
Dost kalacak
Eş istiyorum
Seni istiyorum
Bilirsin ki: sensiz duramıyorum

Sen...
...Şu an yine seni düşünüyorum
Her zaman olduğu gibi
Önümde masa
Bugün yine menüde sen varsın
Seni yiyiyorum
Seni içiyorum
Seninle doyuyorum
Seninle yaşıyorum
Seni istiyorum
Bilirsin ki: sensiz duramıyorum

Sen...
Kolumdaki saatim olmanı istiyorum
Zamanın sensiz olmayacağı gibi
Sen "Dur" deyince dursun istiyorum
Bütün kâinatın
Seni istiyorum
Bilirsin ki: sensiz duramıyorum

Sen...
Beynim olmanı istiyorum
İçimdeki bütün bilgileri sana endekslemek
İstiyorum ki;
Gözlerim olmanı istiyorum
Kimse bakmasın diye
Aynaya bakmak istiyorum
Gözlerime
Seni göreyim diye
Seni istiyorum
Bilirsin ki: sensiz duramıyorum


arwen 13 Ağustos 2006 02:00

Kanayan Yara


İçimden söküp atamadığım
Bir yara var
Ne zaman elimi atsam kanıyor
Bu yaraya can dayanmaz
Sanki içimi ateş almış yanıyor
Suçum, günahım, yırtığım yok
Her şey bana yamanıyor
Altta kal canın çıksın
Herkes üstüme abanıyor
Haklı olsan da şikâyetin kadıya mı?
Oda ***** bellediğinle kalıyor
Gine haksız sen oluyorsun
Haksızlar haklı olarak nam salıyor
Haklılar hakkını değirmende alıyor
Para pisliğin yorganı oluyor
Ört bas edip üstünü kapatıyor.


TheGrudge 13 Ağustos 2006 02:06

Bir Çiçek Aldım


Dün gece yine yalnızdım
Sokağa çıktım
Ve kendime bir çiçek aldım
Kendim almamış gibi yürüdüm sokaklarda
Ve yalnız değilmişim gibi düşündüm
Ama her gece gibi
Dün gece de yalnızdım
Ve kendime bir çiçek aldım
Bir saat geri alınmış saatler
Ben geri almadım
Ve bir saat daha yalnız kalmadım
Bir masaya oturdum
İki çay ısmarladım
Ben içtim
sen soğuttun
sana söyleyeceğim her şeyi yuttum
çok dert etmedim
çünkü yoktun
dün gece yine yalnızdım
rahat ağladım
yokluğundan gizlemedim gözyaşlarımı
ve lambaları hiç karartmadım
dün gece
her gece gibi yalnızdım
sokağa çıktım
ve kendime bir çiçek aldım
sen sandım
Koklamadım


Misafir 13 Ağustos 2006 02:17

HAYAT

Yaşadığıma inandığım aşk,
Kendimden başkasını kandırmadı.
İçinde;
Dram,trajedi,komedi,
Hüzün masumiyet,sevgi,
En önemlisi sen vardın



TheGrudge 13 Ağustos 2006 02:21

dost


!...*OKUYUCUYA SESLENİYORUM*...!
ne yazayım ki şimdi
okuyucuyu etkilemek için
ne söyleyeyim ki dinleyici mutlu etmek için
biraz olsun sevgi dagıtabilmek
bülbül ğibi ötmek insanları hoşedebilmek
herkezi dostluga kardeşliğe beklemek
ne anlatayım ki ne
hayat bildiğimiz hayat
hayat zaten var yaşamasını bilene
anlatalıcak bir şeyi yok dinlemesini bilene
umutların yıkıksa kalbin kırıksa
gözünde yaş gönlün boş sana ne diyeyim
ara o zaman mutlulugu kendinde bende
gülen gözlerde vardır boş yer bazı kaplerde
ağlamak yakışmıyor be sana ağlama yeter
değmez hiçbirşeye veya kimseye
nereye kadar avunursun geçen zamanlarda
peki kim ne diyecek kim nerden bilecek
sana gelipte kim soracak
kimse kimseyi düşünmüyor ki
insanlar başka hayatta başka
düşenin dostu olmaz derler ya hani
dogrudur sen ağlamışşın , gülmüşşün,
ölmüşşün, kimin umrunda kimin
yani işte böyle
düşene bir tekmede sen vuracaksın
maksat insanlık olsun tüm dünya sesimi duysun
artık ne olacaksa olsun zaman duracaksa dursun
nasıl olsa kötülerin sin sen dünya
ağlayanları görmezsin sana başka ne densin
yani unutulmak ölmekten beter derler ya
ama ölmekte unutulmaktır artık ikiside aynı
yani ha yaşadın ha öldün kimin aklında kaldın
mezarda tek başına kim gelir ki artık
mezar taşının başına
ağlama demiştim ya sana ağla ağlayabildiğin kadar
artık bende ağlayacagım
güzel oluyor belki umutlar gözyaşlarında kayboluyor
ama en iyisini kimse bilmiyor
seni zaten dinleyenmi var herkez kendi halinde
teker teker ölüp gidiyor onlardı arkasına bile bakmadan giden
peki kim bakacak artık onlara
hayat mı zalim yaşamakmı
kötü olan şeytanmı yoksa insanmı
...............................................................
..............................................................
....................................mutsuz son sevgilerimle
....................................tüm insanlığa...!


arwen 13 Ağustos 2006 02:27

Kanımsın




Sensiz yine o ıssız gecelerdeyim
Belki karşıma çıkarsın diye
Sensiz yine hayallerdeyim
Belki geri dönersin diye

Gelmesende mutluluk senin olsun
Bütün dertlerin hepsi benim
Güneş sadece senin için doğsun
O ıssız gecelerde benim

Hangi kelime anlatır bilemem
Kim anlar halimi güvenemem
Sensizlik benim kaderimmiş
Yolumdan çok geç dönemem

İster gel ister gelme
Sen her zaman benim yanımdasın
Sanki bana can veren
Damarlarımdaki kanımsın


Misafir 13 Ağustos 2006 02:29

Gözlerin

Bir anlık bir bakışla öyle yara açtın ki;
Mızrak yarası gibi geliverdi anında...
Seni gören gözlere öyle ışık saçtın ki:
Güneşin parıltısı sönük kaldı yanında!

Önüne geçilmiyor ferman gibi sözüne...
Seni sevip kaybeden inan ölümü tatmış.
Sen güzeller güzeli Tanrım senin gözüne;
Yalnız Safir'den değil Zümrüt'ten de renk katmış!

Bir anlık gelip geçen hayal gibi akışın,
Çölde serap gibisin, ne yapsam tutulmuyor.
Ceylan'larda bile yok o gizemli bakışın;
Sana özgü o gözler asla unutulmuyor!

Ey Güzeller-güzeli! Sen buradan giderken,
Dört-bir yanımı hemen hasretin sardı senin.
Gökkuşağı mavisi yeşil tona dönerken:
Aldığı renge benzer gözlerin vardı senin!


Irfan Yilmaz


TheGrudge 13 Ağustos 2006 02:30

kimi sevsem hasret oldu


Kimi Sevsem Hasret Oldu



Derlediğim kır çiçekleri,
Soldu gitti, hasret oldu.
Saydığım muştu böcekleri,
Uçtu gitti, hasret oldu.

Beyaz yaka, siyah önlük,
Eskidi gitti, hasret oldu.
Oyunlar yazdığım günlük,
Doldu bitti, hasret oldu.

Orta okuldaki ilk aşkım,
Okul bitti, hasret oldu.
Öğretmen olma düşlerim,
Kazanamadım, hasret oldu.

Mutlu yuva, mesut hayat,
Devran döndü, hasret oldu.
Bilinmez kimde kabahat,
BARIŞ, HUZUR HASRET OLDU.

Temiz çevre, mavi deniz,
Sanayileştik hasret oldu.
Barış diye AMERİKAN,İNGİLİZ,
IRAK'A geldi,
İNSANLIK,BARIŞ, DOSTLUK HASRET OLDU.


arwen 13 Ağustos 2006 02:45

Kapalı Kapılar Ardındayım

Yürüyorum çıkmaz sokaklarda
Tüm yollar benim ama eşlik eden kimsem yok
Tek kaldım dipsiz kuyularda
Tırmansam tek bir çıkışım yok
Her kapı ardına kadar açık
Koşuyorum fakat yetişmek imkansız mesafeler uzun
Direniyorum yetişiyorum da ama çat! Suratımda bir serinlik
Kapalı kapılar ardındayım
Gözlerim dolu geziyorum ıssız sokaklarda
İçim acıyor bir yandan bir yandan da yüreğim ağlıyor
Duyuyorum hıçkırıklarını ama nafile ulaşamıyorum kilidini vurduğum yüreğime
Zaman su gibi akıp geçerken zengin sofralarda
Ben yaşıyorum her anı bu fakir yüreğimde
Acım körükleniyor bu alev alev yanan yaz gecelerinde
Ama ne çare şu yanan gönlüme bir damla su veren sevdiğim yok.



Saat: 04:36

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık