![]() |
Bilinmez ki Sıra Kimde Güneş doğarken karanlıklar içinden El ele verdik,yüreklerde sevgiyle Ne dağlar deldik,ne tabu'lar yıktık Yaşıyorduk aşkı en güzeliyle. Güller bir başka açardı gönlümüzde Şarkımızdı kuşlardan dinlenen nağmeler Dökerken güneş kızıl güllerini denize Hüzün girmesin derdi gözlerinize. Bir gün rüzgar tersinden esti Deniz köpürdü tusiyamiye eş Yıkıldı tek tek ümit kaleleri Nazarmı değmişti yoksa sevgimize. Maziye döküldü tek tek düşler Korku sardı yüreği aşk yerine Güller açmaz oldu yüreğimizde Kuşlardan kesildi nağmeler. Beklerken daha güzel günler Tek tek battı,gitti gemiler Şimdi sevdasız geçen günler Nasıl da geldi birden bire. Anlatamadık derdimizi birbirimize Hayatın acımasız dişlileri içerisinde Böylemi son bulacak ömrümüz Bir kalp'ki yarısı sende,yarısı bende. Güneş dogarken karanlıklar içinden Bir yarım kalan sevda,gönüllerde Ders olsun bu,tüm sevenlere Bilinmezki şimdi sıra kimde. |
Sen... Şu an yine seni düşünüyorum Her zaman olduğu gibi Önümde kitaplar hepsinde sen, sen yazıyorsun Seni okuyorum Seni çalışıyorum Günlerce, haftalarca, aylarca Damarlarımdaki kana seni işlemek istiyorum Beni sen yaşatasın istiyorum Sen benim için tek yaşam kaynağısın Öyle olmanı istiyorum Seni istiyorum Sensiz duramıyorum Sen... Azrailim olmanı istiyorum Zamanı gelince canımı alacak Doktorum olmanı istiyorum Hastalandığımda tek ilacımın Sadece bir tebessüm olmasını istiyorum Seni istiyorum Bilirsin ki: sensiz duramıyorum Sen... Eşim olmanı istiyorum Bir ömür boyu dostum olacak Dost kalacak Eş istiyorum Seni istiyorum Bilirsin ki: sensiz duramıyorum Sen... ...Şu an yine seni düşünüyorum Her zaman olduğu gibi Önümde masa Bugün yine menüde sen varsın Seni yiyiyorum Seni içiyorum Seninle doyuyorum Seninle yaşıyorum Seni istiyorum Bilirsin ki: sensiz duramıyorum Sen... Kolumdaki saatim olmanı istiyorum Zamanın sensiz olmayacağı gibi Sen "Dur" deyince dursun istiyorum Bütün kâinatın Seni istiyorum Bilirsin ki: sensiz duramıyorum Sen... Beynim olmanı istiyorum İçimdeki bütün bilgileri sana endekslemek İstiyorum ki; Gözlerim olmanı istiyorum Kimse bakmasın diye Aynaya bakmak istiyorum Gözlerime Seni göreyim diye Seni istiyorum Bilirsin ki: sensiz duramıyorum |
Kanayan Yara İçimden söküp atamadığım Bir yara var Ne zaman elimi atsam kanıyor Bu yaraya can dayanmaz Sanki içimi ateş almış yanıyor Suçum, günahım, yırtığım yok Her şey bana yamanıyor Altta kal canın çıksın Herkes üstüme abanıyor Haklı olsan da şikâyetin kadıya mı? Oda ***** bellediğinle kalıyor Gine haksız sen oluyorsun Haksızlar haklı olarak nam salıyor Haklılar hakkını değirmende alıyor Para pisliğin yorganı oluyor Ört bas edip üstünü kapatıyor. |
Bir Çiçek Aldım Dün gece yine yalnızdım Sokağa çıktım Ve kendime bir çiçek aldım Kendim almamış gibi yürüdüm sokaklarda Ve yalnız değilmişim gibi düşündüm Ama her gece gibi Dün gece de yalnızdım Ve kendime bir çiçek aldım Bir saat geri alınmış saatler Ben geri almadım Ve bir saat daha yalnız kalmadım Bir masaya oturdum İki çay ısmarladım Ben içtim sen soğuttun sana söyleyeceğim her şeyi yuttum çok dert etmedim çünkü yoktun dün gece yine yalnızdım rahat ağladım yokluğundan gizlemedim gözyaşlarımı ve lambaları hiç karartmadım dün gece her gece gibi yalnızdım sokağa çıktım ve kendime bir çiçek aldım sen sandım Koklamadım |
HAYAT Yaşadığıma inandığım aşk, Kendimden başkasını kandırmadı. İçinde; Dram,trajedi,komedi, Hüzün masumiyet,sevgi, En önemlisi sen vardın |
dost !...*OKUYUCUYA SESLENİYORUM*...! ne yazayım ki şimdi okuyucuyu etkilemek için ne söyleyeyim ki dinleyici mutlu etmek için biraz olsun sevgi dagıtabilmek bülbül ğibi ötmek insanları hoşedebilmek herkezi dostluga kardeşliğe beklemek ne anlatayım ki ne hayat bildiğimiz hayat hayat zaten var yaşamasını bilene anlatalıcak bir şeyi yok dinlemesini bilene umutların yıkıksa kalbin kırıksa gözünde yaş gönlün boş sana ne diyeyim ara o zaman mutlulugu kendinde bende gülen gözlerde vardır boş yer bazı kaplerde ağlamak yakışmıyor be sana ağlama yeter değmez hiçbirşeye veya kimseye nereye kadar avunursun geçen zamanlarda peki kim ne diyecek kim nerden bilecek sana gelipte kim soracak kimse kimseyi düşünmüyor ki insanlar başka hayatta başka düşenin dostu olmaz derler ya hani dogrudur sen ağlamışşın , gülmüşşün, ölmüşşün, kimin umrunda kimin yani işte böyle düşene bir tekmede sen vuracaksın maksat insanlık olsun tüm dünya sesimi duysun artık ne olacaksa olsun zaman duracaksa dursun nasıl olsa kötülerin sin sen dünya ağlayanları görmezsin sana başka ne densin yani unutulmak ölmekten beter derler ya ama ölmekte unutulmaktır artık ikiside aynı yani ha yaşadın ha öldün kimin aklında kaldın mezarda tek başına kim gelir ki artık mezar taşının başına ağlama demiştim ya sana ağla ağlayabildiğin kadar artık bende ağlayacagım güzel oluyor belki umutlar gözyaşlarında kayboluyor ama en iyisini kimse bilmiyor seni zaten dinleyenmi var herkez kendi halinde teker teker ölüp gidiyor onlardı arkasına bile bakmadan giden peki kim bakacak artık onlara hayat mı zalim yaşamakmı kötü olan şeytanmı yoksa insanmı ............................................................... .............................................................. ....................................mutsuz son sevgilerimle ....................................tüm insanlığa...! |
Kanımsın Sensiz yine o ıssız gecelerdeyim Belki karşıma çıkarsın diye Sensiz yine hayallerdeyim Belki geri dönersin diye Gelmesende mutluluk senin olsun Bütün dertlerin hepsi benim Güneş sadece senin için doğsun O ıssız gecelerde benim Hangi kelime anlatır bilemem Kim anlar halimi güvenemem Sensizlik benim kaderimmiş Yolumdan çok geç dönemem İster gel ister gelme Sen her zaman benim yanımdasın Sanki bana can veren Damarlarımdaki kanımsın |
Gözlerin Bir anlık bir bakışla öyle yara açtın ki; Mızrak yarası gibi geliverdi anında... Seni gören gözlere öyle ışık saçtın ki: Güneşin parıltısı sönük kaldı yanında! Önüne geçilmiyor ferman gibi sözüne... Seni sevip kaybeden inan ölümü tatmış. Sen güzeller güzeli Tanrım senin gözüne; Yalnız Safir'den değil Zümrüt'ten de renk katmış! Bir anlık gelip geçen hayal gibi akışın, Çölde serap gibisin, ne yapsam tutulmuyor. Ceylan'larda bile yok o gizemli bakışın; Sana özgü o gözler asla unutulmuyor! Ey Güzeller-güzeli! Sen buradan giderken, Dört-bir yanımı hemen hasretin sardı senin. Gökkuşağı mavisi yeşil tona dönerken: Aldığı renge benzer gözlerin vardı senin! Irfan Yilmaz |
kimi sevsem hasret oldu Kimi Sevsem Hasret Oldu Derlediğim kır çiçekleri, Soldu gitti, hasret oldu. Saydığım muştu böcekleri, Uçtu gitti, hasret oldu. Beyaz yaka, siyah önlük, Eskidi gitti, hasret oldu. Oyunlar yazdığım günlük, Doldu bitti, hasret oldu. Orta okuldaki ilk aşkım, Okul bitti, hasret oldu. Öğretmen olma düşlerim, Kazanamadım, hasret oldu. Mutlu yuva, mesut hayat, Devran döndü, hasret oldu. Bilinmez kimde kabahat, BARIŞ, HUZUR HASRET OLDU. Temiz çevre, mavi deniz, Sanayileştik hasret oldu. Barış diye AMERİKAN,İNGİLİZ, IRAK'A geldi, İNSANLIK,BARIŞ, DOSTLUK HASRET OLDU. |
Kapalı Kapılar Ardındayım Yürüyorum çıkmaz sokaklarda Tüm yollar benim ama eşlik eden kimsem yok Tek kaldım dipsiz kuyularda Tırmansam tek bir çıkışım yok Her kapı ardına kadar açık Koşuyorum fakat yetişmek imkansız mesafeler uzun Direniyorum yetişiyorum da ama çat! Suratımda bir serinlik Kapalı kapılar ardındayım Gözlerim dolu geziyorum ıssız sokaklarda İçim acıyor bir yandan bir yandan da yüreğim ağlıyor Duyuyorum hıçkırıklarını ama nafile ulaşamıyorum kilidini vurduğum yüreğime Zaman su gibi akıp geçerken zengin sofralarda Ben yaşıyorum her anı bu fakir yüreğimde Acım körükleniyor bu alev alev yanan yaz gecelerinde Ama ne çare şu yanan gönlüme bir damla su veren sevdiğim yok. |
| Saat: 04:36 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık