![]() |
kaderde senden ayrı düşmekte varmış doğrusu bunu hiç düsünmemiştim seni tanımadan hele seni böyle deli divane sevmeden önce yalnızlık güzeldir diyordum al başını kaç bu şehirden ufukta bir çizgi gibi gördüğün dağlara rüzgarın iyot kokularının karıştığı denizlere git git gidebildiğin yere diyordum oysaki senden kaçılmazmış bilmiyordum! yine de dayanmaya çalışıyorum işte bir kır çiçeği koparıyorum gözlerine benzeyen gezen bulutlara sesleniyorum ellerin diye rüzgar güzel bir koku getirmişse saçlarını okşayıp getirmiştir diye avunuyorum yaşamak seninle bir başka zamanı bir başka zamanda seni yaşamak herşeyden önce sen elbette sen mutlaka sen ister uzakta ol, ister yanıbaşımda dur sen ol yeterki bu zaman icinde ben olmasamda olur seni bir yumağa sarıyorum yıllardır bitmiyorsun çaresizliğim gün gibi aşikar su olup çesmelerde akan güzelliğin inceliğin ışık ışık yüzüme vuran sen güneş kadar sıcak tabiat kadar gerçek sen bahcelerde cicek actiran sudan havadan günesten yüce varlık sen o tek sevgi içimde sen görebildiğim o tek aydınlık bir nefeste benim için al havasızlıktan öldürme beni bulutlara yildizlara benim için bak susadım diyorsam bir yudum su işmelisin ben yorulduysam sen oturmalısın ellerim sevilmek istiyor saçlarım okşanmak dudaklarım öpülmek istiyor anlamalısın ağaçların yeşilliği kalmadı, gökyüzünün mavisi yok kim bu çaresiz adam, bu kıpkırmızı gözler kimin kaç gecedir uykusu yok gündüzü yok, gecesi yok, yok, yok anladım sensiz yaşamanın dünyada imkani yok beni bunca saracak ne vardı kanıma girecek gözbebeklerime oturacak bir senfoni gibi kulaklarımdan eksilmeyecek ne vardı hiç karşıma çıkmasaydın bu kör olası gözler görmeseydi seni ne vardı güzelliğini hiç bilmeseydim bir dua gibi bellemeseydim adını ne vardı bütün gece gözlerimi tavana dikerek seni düşünmeseydim.. |
Karşımdasın işte... Bana bakmasan da oradasın, görüyorum seni. Ah benim sevdasında bencil, yüreğinde sağlam sevdiğim. Kalbime gömdüm sözlerimi, ceset torbası oldu yüreğim. Tıkandığım o an, elimi nereye koyacağımı şaşırdığım o an işte, aklımdan o kadar çok şey geçti ki takip edemedim. Ellerim boşlukta, ben darda kaldım. Ellerim buz gibi, ben harda kaldım. Bir senfoni vardı kulağımda çalınan, bitti artık hepsi... Köşeme çekildim, hani hep kaldığım köşeme. Bakış açım belli oldu yine. Geride kalan, ardından bakar gidenlerin. Bir meltem olacak rüzgarım dahi kalmadı benim. Dağlara çarptım her esişimde. Yollara küfrettim her gidişinde. Demiştim sana hatırlarsan: "Önemli olan 'zamana bırakmak' değil, 'zamanla bırakmamak'tır..." Şimdi bana, geçen o zamanın Unutulmaz sancısı kalır. Gittiğim eğer bensem, söyle bana kimden gittim? Sende yoktum zaten ben, ben yine bende bittim... |
Bitmeyen Yalnızlık yine herzamankinden farksız birgün, dışarıda güneş we hareket içerde bir genç we yorgunluk bir de YALNIZLIK. we televizyonda reklamlar yukarı katta tıkırtılar aşağı katta sessizlik uzaklarda ölüm,yakınlarda yine ölüm bir yerlerde unutulanlar,bir yerlerde ise unutanlar bilinmeyenlerde bir genç kız we bir genç kız daha... uçurumun kenarında düşmek için hazırlananlar uçurumun sonunda ölüm çığlığı! arkada sonsuz gözyaşları, uzun bir sessizlik, anılarıyla başbaşa bir genç kız Ve BİTMEYEN YALNIZLIK!!!!!......... |
Ne geceler, ne gündüzler gördüm, En vaz geçilmez yeminlerden dödüm, Görmedim senin gibi sevmedim hiç kimseyi, Yapayalnızım şimdi, Unuttum gülmeyi... Sen; Vaktinden çok sonra gelen, Sevdalı bir yağmur gibisin, Çisil çisil gözlerimde... Sen; Çıldırmış şairlerin, Titreyen mısralarında, Bahsettiği o perisin... Pencereler önünde çürürken, Senden kalan çiçekler, Hayalin gözlerimin önünde, Hala ağlıyorum... "Güneş doğduğunda başka bir şehrin sabahında olacağım, Her insanın bir öyküsü vardır ya, Benim ki de böyle işte, Bu sabah pencerene bak, Bu koca şehri sana bıraktım, Başka bir şehrin sabahından, Başka bir dilde; ELVEDA!" |
SEN DÜŞÜYORSUN AKLIMA Gece usulca girmiş odama Aslında sana yazmak aklımda yok Cama iki damla vurdu Uzaklarda gök gürledi Düşüncelerime yağmur düştü Aklıma sen geldin Nasıl yağmur yağıyor şaşarsın Bardaktan boşanırcasına Geceyi hep yağmurlu sevmişimdir Yağmurun sesinde sevişmeleri de öyle Yağmurla seni andım dedim ya Aslında her bahanede sana koşuyor düşüncelerim Bir yıldız kaymasın Güneş doğmasın nazlı Sen aklıma düşüyorsun Ne bileyim Bir çiçek görsem Ya da bir çocuk gülümsemesi Nazlı hayalin düşüyor yüreğime Sesini duymak için yarattığım bahanelere benziyor Yazarken ara sıra duraklıyorum Nerde kaldığımı unutuyorum Sana dalıyorum Garip bir şey bu Seni yazarken sana dalmak Sanki senden başka bir sen daha var Bir yanda yaşadığım kadınım Bir yanda da Yalnızlığımda büyüttüğüm sen Hayallerime seni koyuyorum Hayallerde daha güzel sevgililer yaratılır Bir sana bir şey ekleyemiyorum Senden güzel bir başka sen yok Yağmur yağmaya devam ediyor Bende senli aşklar üretiyorum hala Seninle gece daha güzel Daha aydınlık Gece gülümsüyor sanki Bin yıldızla gece Bin gülümsemeye açmış gibi Uykuya dalmanın tam zamanıdır Taze bir çiçek gibi açtın düşlerimde Seni düşlerime taşımanın zamanıdır İyi uykular kadınım İyi uykular bebeğim Ben sana gidiyorum |
Seni Seviyorum HATIRLARMISIN SEVGİLİNDEN AYRILDIĞIN GÜNÜ. HATIRLARMISIN TERKEDİLDİĞİN O İLK GECEYİ, KALBİN YERİNDEN FIRLAYACAKMIŞ GİBİ, HERŞEYE İSYAN EDEN TAVRIYLA ATARKEN, GERİ DÖNMESİ İÇİN,AYAKLARINA KAPANACAK KADAR KÜÇÜLMÜŞKEN, HATTA DAHA İLERİ GİDİP , ONUN GEÇTİĞİ YOLLARI ÖPMEK İSTEDİĞİN O ANLARI HATIRLA. SEVİLMEDEN SEVDİĞİN O GÜNLERİ, AKLINDAN BİR BİR SİLİP ATMAK İSTEDİĞİNİ,YENİ BİR AŞKA KOLLARINI YIRTILANA KADAR AÇMAK İSTEDİĞİNİ,VE BU AŞKTA YAŞAYAMADIKLARINI YAŞAMAK, UMUTLARINA KAVUŞMAK VE YAŞANAN TÜM ACILARI UNUTMAK İSTEDİĞİNİ, ŞİMDİ AŞIK OLMUŞKEN ONU KAYBETMEK İSTEMEDİĞİNİ, MAVİ DÜŞLERE DALMIŞKEN UYANMAK İSTEMEDİĞİNİ, ARTIK BEKLEMEK İSTEMEDİĞİNİ, İŞTİ TAM BUNLARI BULMUŞKEN, VE BUNLARI KAYBETMEMEK İÇİN ŞİMDİ HAYKIR SENİ SEVİYORUM, VE HAYKIRIYORUM AŞKI YARATAN BENİM SEVGİLİM.... |
Çocuksu Sevgilerim Masada kağıt elimde kalem yine yazıyorum eski günleri çocuksu, cahil sevgi dolu yüreği isterdim ki hep öyle kalsın isterdim ki ellerim ellerinde kalsın yine yıldızlar şahidimiz olsun bitmek bilmeyen sevgi yeminlerine de onları katarak başlasın aşkımız. ve sonunda büyüyen her çocuk gibi çocuksu sevgilerim de yok oldu şimdi anlıyorum ki çocuksu sevgimin katili sadece büyüyen "BEN MİŞİM!" |
bana sorma, anlatamaz dilimdeki manasız kelimeler seninle ilgili ve sana dair... gözlerime sorma, bilemez gerçekleri ışıksız göz bebekleri seninle ilgili ve sana dair... kalbime sorma, göremez içimdeki yalnız benliği seninle ilgili ve sana dair... yıllara sorma, silemez bendeki bendeki sensizliği seninle ilgili ve sana dair... ellere sorma, duyamaz gökteki sessiz yağmurları seninle ilgili ve sana dair... sevdama değme, kaçamaz sendeki acı hasretten seninle ilgili ve sana dair... |
Sen ne Guzelsin Sen ne güzel şeysin böyle… Yıldızlar kıskanır güzelliğini Güneş küser, sessizce kaybolur Ay doğmak istemez üzerine Yağmur kıskanır saçlarını Yağmak istemez üzerine Ama kar böylemi, rengarenk yağar saçlarına Kırmızı, pembe, sarı, yeşil… Sen ne güzel şeysin böyle… Ben kıskanırım bakmak istemem yüzüne Ben kıskanırım dokunmak istemem, incitmek istemem tenini Kalbim kıskanır sevmek istemez seni Soldurmaktan korkar, hapsetmek istemez içine Gözlerim kıskanır, bakmak istemez gözlerine Ellerim kıskanır, dokunamaz ellerine Dudaklarım kıskanır, buluşmaz dudaklarınla… |
Bazen özlüyorum seni Sanki hiçbirşey olmamış gibi... Giden çoktan giden, Biten çoktan biten Sanki ikimizde birbirimizi Hiçliklerimize terketmemiş gibi... Uzaklardan çalan, Ve öylece aniden Yanıbaşımda bitiveren Birkaç melodinin O birkaç kelimeye sıkıştırılmış nakaratlarında... Farketmeden gözlerimi ufukta bulduğumda... Buz gibi bir soğukta... Ve o hiç sevmediğin içini üşüten ayazlarda... Birkaç yalan sözde ve gözde... Belki de hiç istemiyorken, Senden kalan tek bir kırıntıyı bile Ve o nefretimde ve nefretimle bile; İsminin sesini kulaklarımda Tıpkı seni bildiğim gibi, Tanıdığım gibi, Apansız,zamansız ve hazin Her duyduğumda, Hiç tanımadığım yüzlerde, Ve yine hiç istemediğim halde, Öylesine ararken,senden arta kalanlarda... Bir eldeki sigarada... Belkide bazen ince belli bir bardaktaki çayda... Nasıl olurda giderim derken, Ve asıl giden ben olmuşken.... Gittiğim yerde kalan yokluğunda... Sana yağan, Yokluğunun yokluğuna yağan, Damlalarda, O inceden inceye sırılsıklam; Ve buruk Yağmurlarda, Geceleri ordan oraya giderken, Baktığım pencerelerde... Bazen senin o çok sevdiğin türkülerde Hiç sevemediğim halde, Belki biraz ışıkta,biraz da karanlıklarda... Geriye kalan hiçbirşeyin olmadığını hatırladığım zamanlarda, Bazen nedenini hiç bilemediğim gözyaşlarımın bir tanesini de, Kendimden gizli,senin için akıtırken nedense, Ve nedense,o tüm içten gülüşlerimin izlerini silerken yüzümden, Hep sebepsiz yazmak isteyip, Bir türlü sonunu getiremediğim şiirlerimde ve hikayelerimde, Sensizlik adına kendime verdiğim tüm yeminlerimde, Biraz öfke,biraz yalan,biraz siyah,biraz gurur,biraz da acı olan sensizliğimde; Her saniseyle birlikte esasında benden bir adım daha uzaklaşan, Ve yüreğimden uzaklaştıkça;biraz daha kaybolan gölgenin ardındaki, Yaşamımda, Kendimle baş başa kaldığımda, Kendime rağmen; Sensizlikle baş başa kaldığımda, Sana rağmen, Herşeye rağmen, Bazen özlüyorum seni... Özlemin sen de olanını sanki hiç yaşamamışım gibi, Özlüyorum seni |
| Saat: 08:15 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık