MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Misafir 13 Ağustos 2006 23:33

Bazen bir yabancıyı bile
Ben sanacaksın,hüzün dolacaksın
Sevdiğini sandığın her kişide
Beni bulacaksın.

Unuttum seni deme,
Her şey yalan bu da yalan
Anla artık sevgilim
Bu kocaman dünyada
Senden ötesi YALAN...


Misafir 13 Ağustos 2006 23:35

Yalnızlık



Yalnızlık, yalnızlık
Bari sen elimden tut
Geceyarısı aynalarda
Suçlu ve ezik
Gözlerim kan çanağı
Cinnete dönüşen bir dinginlik
Duruyorum karşında

Şarap taşlaşıyor
Midemde ve beynimde
Mavi mavi tüten sigara
Giderek mora çalıyor
Yalnızlık, yalnızlık
Bari sen elimden tut
Suflör kullanma
Dost seslerini dudağınla ısıtıp
Gece, hep aynı gece
Karbon kağıdıyla çoğaltılmış
Gibi kara ve soğuk

Ellerim, beynime alkol serpiyor boyuna
Niye böyle, neden
Sormuyorum artık
Yalnızlık, yalnızlık
Bir kez olsun kuğuların türküsünü
Tersinden söyleyeyim
Ölümse ölüm
Yaşamsa yaşam
Ayna, hep ayna, ayna...


Misafir 13 Ağustos 2006 23:39

Kül Altındaki Kor



Gökteki bulutlar yüreğime yağıyor
Bende iki dünya çarpışıyor artık
Biri umutlu, devingen, gözüpekçe yaşıyor
Öbürü masallarda sarhoş ve ezik.

Toprağı avuçlarımda elliyorum usulca
Bir kum saati gibi akıyor ömrüm
Tükenecek bir gün o kumlar da, ey doğa
Tekrar doldurmak için kalacak mı

Güneş, daldan dala sıçrayarak yürüyor
Bir neden var mı mutlu olmamam için?
Daha ne kadar yaşadım ki şunun şurasında
Adını biliyor muyum bütün çiçeklerin?

Konuşturmayın beni, dilim sürçüyor
Alışkın değilim söz etmeye sevinçten, mutluluktan
Gideyim artık, kül atında kor gibi
Dursun onlar, dönüp üflerim bazen...


arwen 13 Ağustos 2006 23:39

Kar Yağdıkça Kışım Ben




Kar yağdıkça kışım ben,
Yağmur yağdıkça kokarım.
Sevginle açan her çiçek gibi,
Ben de son baharda solarım.

Vadi arası ırmağım ben,
Balıklarla yaşarım.
Sonra bir balığa adını koyar,
Onunla koklaşırım.

Senin adını göklere yazarım,
Güneşle doğarsın,
Bende ay olur,
Senin için her gece parıldarım.

Canım sıkılır,sahildeki martı olurum.
Açarım kanatlarımı senin esirin olurum,
Kalp çarpıntım aynası olur aşkımın,
Sahildeki sarhoşlar şahidim…
Ömür boyu ben senin olurum!


Misafir 13 Ağustos 2006 23:40

seni sana götüren düşler beni sensizliğe itenler.
aşk sensin, gönlümün gözünde adın yazıyor.
kaderin kalemi ben olsaydım senden vazgeçmezdim.

durdurun zamanı inecek var aşkım geride kaldı, onu ben sayın beni de o.
ölümsüz sevdalar karanlıkların korktukları tek şeydir.
işte o sevdanın kahramanları biziz.

bir an kaldı sadece dönüşüme, zaman son demlerini pineklemekte hayat durağında,
bense hala seni bekliyorum, avuçlarımda ellerinin izleri aklımda o tanrısal kokun.

ölüm bizi ayıramaz biliyorum, görüyorum ufuktaki gözyaşlarını.
ağlayan ben değilim gelen sensin.


Mystic@L 13 Ağustos 2006 23:43

Ağlamak Üzereyim / Dr. Arif Ali Albayrak

Sen
yanık ovaların
yanık tenli,
Akdeniz mavisiyle hep gülerek bakan
yüreği yanık kadınısın.

Sen
bilinmez bir nedenle,
meltem rüzgarları gibi
gönlümün kıyısına vuran
bir Akdeniz heyecanısın.

Sevdaya obur yürek misali
suya hasret
çatlamış toprak gibiyim.

Akşamın hüznünü
ellerim senle tutmak,
gözlerim senle görmek istiyor.
Senle yaşamak,
senle ölmek,
senle dirilmek
yeni sevdalarda...

Sen bir ceylansın kaçan,
sen bir rüzgarsın coşan,
sen bir heyecansın yakan.

Ve ben;
gözlerimde bir damla
yuvarlanmak bilmeyen yaş,
varlığına mı
yokluğuna mı anlayamadan
ağlamak
ağlamak
ağlamak üzereyim...


arwen 13 Ağustos 2006 23:43

Kar Yağdıkça Kışım Ben-2



Kar yağdıkça kışım ben,
Yağmur yağdıkça kokarım.
Sevginle açan her çiçek gibi,
Bende son baharda solarım.

Boş boş bakarken gelir aklıma,
O sevgi dolu bakışların.
Bilmem nereye yazayım adını,
Her tarafı sevgin dolu hayatın!

Gökte uçan kuşlar gibi,
Dolaşır göklerde benim aşkım.
Sen beni izliyor olacaksın,
Bense göklerde sana aşığım!

Bu sevgi yakarsa yakar,
Adını koyamadığım yaşantımın.
Sevginle doğan güneş kadar,
Ben sana her gün aşığım.

Herkes içer,ben aşığım!
Herkes ağlar ben aşığım!
Herkes bu denli mutsuzken,
Ben sadece mutlu bir aşığım!


Mystic@L 13 Ağustos 2006 23:46

Biliriz / Hüseyin Gülerce

Biliriz,
Avuçlarında yok tutan eller
Gürz tutardı bir gün...
Biliriz,
Biz başlatırdık
Bittiği yerden
Yeni ezan seslerini bir vakit
Bizim atımızın nal şakırtılarıydı
Biliriz,
Bir zamanlar huzurun habercisi...
Şimdi
Bizde yüreği yok mu sanırsın hey!
Yok mu sanırsın?


Mystic@L 13 Ağustos 2006 23:47

Düşler Sokağı / Hüsnü Aktan

Ben kuşlardan da küçüktüm bir gece vaktiydi
Aşk tuttu elimden benim
Geçtim düşler sokağından bir gece vaktiydi
Ceplerimde hacıyatmazlar

Yağmur yağsa, uykum kaçsa
Bir kuş konsa badi parmağıma
Ağlardım bir başıma

Sevdadandır dedi annem aldırma
Aldırma gel yanıma

Kaç mevsim aşk pazarında geçti yalanlarla
Düş sattım aldanmışlara
Aklım kaçıverdi elimden bir gece vaktiydi
Sevdiğim başka, sevenim başka

Yağmur yağsa, uykum kaçsa
Bir kuş konsa badi parmağıma
Ağlardım bir başıma

Sevdadandır dedi annem aldırma
Aldırma gel yanıma


Misafir 13 Ağustos 2006 23:49

Penceremde Dolanma Ayışığı



Pencereme dolanma ayışığı
Rüzgarın soluğuyla titreye titreye
Ağaçların hatırını sor
- Yoksul ve kimsesizdirler
Denizlerin dibinde oynaşıp duran
Balıkların sırtlarını ışıt
Pencereme dolanma ayışığı
Gözlerimle sokaklara abandığımda
Yalnızlığı bulursam
Öksüz ve dağınık kitaplarımı bulursam
Odalarda, evlerde
Her radyoda yürek tellerini titreten
Bir türkü bağırırsa
Pencereme dolanma ayışığı
Rüzgarda el çırpan nehirleri anımsarım
Teninde keklik hoplatan kırları
Dallarında yeni gelinler gibi
İstekle kıvranan
Erikleri
Eski bir pikapta Theodorakis çalıyor
Bir gemi açılıyor Pire limanından
Çarpa çarpa dalgalarına
Dostluğun ve sevginin
Eski bir pikapta kardeşlik çalıyor

İç çekmeler ve bağırışlarla
Titriyor teller
Pencereme dolanma ayışığı
Özlerim bir dostu kucaklama duygusunu
Onunla ağlaşmayı sessizce
Özlerim bir çiçeği öperken
Toprağı öpüyormuşçasına sevinmeyi
Pencereme dolanma ayışığı
Yorgunum
Pencereme dolanma ayışığı bu gece



Saat: 02:57

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık