![]() |
Karanlıkta Ağlayacağım Artık öğrendim yaşamayı, Karanlıkta ağlayacağım. İsterim belki yalnız kalmayı, Karanlıkta ağlayacağım. Eski halim olmayacak artık, Acıyan gözlerle bakmayın artık, Ağladığımı göremeyeceksiniz artık, Karanlıkta ağlayacağım. Bazen bir off çekerse eğer, Sanmayın RAFET geriye döner, Beni seven karanlığı sever, Karanlıkta ağlayacağım. |
---İNADINA--- lanet olsun sevdim bir defa, çok seviyorum ama affetmem/inadına, çok kırdın beni dönme asla, ölüyorum sensizlikten ama özlemiyorum/inadına... durup durup ağlıyorum, yürek sancını dindiremiyorum, yangınım göklere varıyor, isyanım sana,gelsen de istemiyorum/inadına... nasılda severdim nasılda, özlemim beni aşardı da, sana gelmedi mi yoksa, yaktın beni affetmem/inadına... sende haramsın bana, içki gibi,kumar gibi, ne yaptım bilmiyorum sana, ağlasan da sevmiyorum/inadına... nefretimi haykıracağım sokaklarda, delice sevsem de/inadına, her yerde sevgimi anlatsam da, sevmiyorum diyeceğim/inadına... gözlerimde yaşı görsen de, beni sevdiğini söylesen de, sende benim gibi kendini kaybetsen de, teoride affedeceğim seni/inadına.... |
Dönüyorum /Aslinda Kaciyorum. Bu gece ilk defa agladim sana, Gözyaslarim kirpiklerimin üzerinde düsmemek icin direniyor, Gözlerimi kapatiyorum ve damlalar Kimsesiz kaldirimlarin arasina takiliyor. Onlarida kaybediyorum. Sana agladim,seni kaybettim. Dokunamiyorum sana ait hic bir seye, Elim uzaniyor telefona ama arayamiyorum. Mahfetmek istemiyorum hayatini,aci veriyorum,yenemiyorum icimdeki düsmani. Elveda dedi sana dudaklarim,simdi cezasini cekiyor bilesin Tasiyamiyorum bile kendimi,birde sen yüregimdesin. Nasil atacagim,nasil koparacagim seni. Bu sevgiyi icimdeki düsmanla kaybettim. Hani senin hic tanimadagin diger yarimla, Ya öbür yanim,aciyorum ona biliyor musun? Nasil cirpiniyor,nasil yalvarir gibi bakiyor. Aynaya baktigimda icimdeki düsman yok olmus. Kanatti ve yok oldu yüregimden. Seni de götürdü benden. Karsiliksiz bir askin zehirini tasiyorum artik. Bir nefes daha, bir nefes daha cekiyorum. Kurtulamiyorum,gene uzaklasamiyorum. Kokun sariyor damarlarimi, Sen uzaklastin benden, Ama burda kaldi gölgen. Son defa görmek istiyorum seni, Bir daha öldürmemek icin kendimi. Insan bir kere ölür, Benim hayallerim,umutlarim her gün ölüyor. Gidecegim yüregimden,yitirdim,kazanamadim Seni orda biraktim. Paramparca olmus bir bedende. Artik bu son adimlarim. Seni buldugum yerde birakiyorum. Birazdan sabahi karsilayacagim, Ve beni buldugun yere gidecegim O dipsiz yere,o bosluga, Acilarimi,yaralarimi tasiyacagim. Arkadaslarim onlar artik benim. Ve sabah oldugunda, Bütün sehri saracak yalnizligim. Ask dediklerinde cocuktum, Babam yoktu yanimda yalnizdim. Gene ask ve ben hala cocugum, gene yalnizim. Ve ask bitti,soldu ciceklerim. Aydinligi olmayan son satirlari yaziyorum, Küflenmis sözlerimi. Burusmus bir kagit parcasina. Onunda ömrü bitiyor. Az sonra onu avuclarimin arasina alip, Iyice kirismasini saglayacagim. Actigimda tipki ben diyebilmek icin. Safak sökmek üzere, Ben hazirim. Seferim bitti. Dönüyorum. Aslinda kaciyorum, Hani virane olmus, damlar vardir ya, Birde tavani akar, Su agacli,fakir evden bahsediyorum iste oraya. Yüküm agar,ha gayret,ha gayret Buzlarla kapli bedenimi tasimak ne zor, Hele üsümek Hele bir de rüzgarin amansiz titreyisi. Ama engel degil bana, Yolculugum coktan basladi, Dönüyorum. Aslinda kaciyorum. Sana ait son damlalarimi yüzüme sürüyorum, Kanla sulanmis damlalarimi. Sirf evim tanisin diye beni, Yoksa siginacak baska nerde bulurum bu limani Kiyiya ulastim, Simdi sensizlige demir atiyorum. Sana dokunamamin ezikligini yasayarak gidiyorum. Yelkenler fora. Hadi ugurlar olsun |
Simdi sahil kenarindayim. Deniz dalga dalga,kiyilarima dogru cörekleniyor. Durdum,cikardim cebimden burusmus askimi, kiyida kücük bir dalgaydi,yüregim. bir askima baktim; birde ask´in sulardaki rengine. Atmadim göle. Belkide atilmasi gereken yüregimdi diye düsündüm, rüzgarin sesini duydum bir an, o bugulu sesi yüregimdeki kücük yapraklari savurmaya basliyordu, bir agacti benim kalbim,sonbahardi gözlerimdeki mevsim, Aglamayi düsündüm,yagmurlar dedim. Anlamini yakalamistim sevginin.. tam da tasirken yüregimde "bitti" dediler.. bir anda cürümeye birakildi yüregim, ardinda saclari buz tutan bekleyisler... Sönmesin umutlarim, ayagi kirilmis,üzeri toz,kir ,pasli masanin üstünde yanan bir mumun benzeri olmasin umutlarim.Basimi egdim, mumda erimek üzereydi; haykirdim icimden, elimi vurdum o kimsesiz masanin üstüne. Sönmesin gözlerimdeki ates,bitmesin,erimesin mumum! |
---ÖLÜMDÜN YÜREĞİME--- gelişlerin ölümdü yüreğime, oysa hasrettim geleceğin güne, çok istedim sarılmayı,sıcak tenine, dokunamadım,bakamadım gözlerine.... kalbim aşka mezar kazmış, aşktan yana hep yanmış, sevdan yüreğimin düşmanıymış, anladım sevdan harammış.... gene karşımdasın,geldin(!) ama benim değilsin, elsin, her gün öldürüyor gelişin beni gömmek için mi geldin.... hep yandım, hep ağladım, derdimi kimseye anlatamadım, sevdan yüreğimdeydi bırakmadım sensizken de hep ağladım..... |
|
Kuş tüyüne değipte berelenmeden Bir güz yelinde örselenmeden hiç Çayırın acı yeşillerine ugramaksızın Hırpalanmadan gün ışıgında Papatya kokularıyla ırgalanmadan Sen yine ordamısın demeden Sen hala, Sen hala gel demeden geliyorum ben sana..... |
Sensizlik ne kadar zormuş meğer. Karanlıklar üzerime gelip çöküyor Farkında olmadan. Gözlerimi kapattığımda Hayalin bir bıçak gibi yüreğime saplanıyor Kan içindeyim sonra, Vurulmuşum hasretinden kahrolası zamana Nasılda geçmek bilmiyor sensizken. Uçurumlar geliyor hep aklıma Yokluğun öylesine zor ki yüreğime Karanlıklar gelip çöküyor Hiçbir şeyden korkmadığım kadar bugün Seni kaybetmekten korkuyorum Esir aldığın aklımdaki düşüncelerde.. |
Aşkolsun / Cüneyt Ayral Aşkla yakışmıyoruz biz Uyuşamıyoruz birbirimize. Soğuk bir su damlası gibi İrkiltiyor beni Bense karabasan gibi düşüyorum üzerine. Aşkla yakışmıyoruz biz Uyuşamıyoruz işte... Aşk, uçarı Heyecan ve eylem arıyor. Bense uzayın gerisine düşmüş Zamansız zamanda gözlerim. Aşkla ben... Olmuyor işte! |
Şimdi gidiyorsun, git Bütün sabahları üşüdüğüm Bütün gördüğüm senli günlerim,onlarda gitsin İçimde bir şarkı Gözümde bir ışık kalmıştı herşeye inat Kapat gözlerimi, sevdiğim anlar da gitsin Yıldızları da alsana yanına gökyüzünden Sevdiğimiz şarkıları da Pencereme konan yusufçukları da Bana karanlığı bırak Beni bırak, beni böyle bırak Böyle ansızın, böyle yakışıksız Böyle anlamsız, böyle dağınık Öyle kapıda susuşun Öyle sarsak, öyle serkeş, öyle çerkes duruşun Öyle sağlam, öyle bir de vuruşun Koy beni sensizliğe Ve otursun içime kül gibi kor yangının Şimdi gidiyorsun, git Hadi git Hepsi hepsi bir sevda benimkisi, al da git Hadi kanatma Hadi yıkma Hadi dokunma Zaten ben seni öylesine sevmiştim Şimdi gidiyorsun, git Bütün sabahları üşüdüğüm Bütün gördüğüm senli günlerim,onlarda gitsin İçimde bir şarkı Gözümde bir ışık kalmıştı her şeye inat Kapat gözlerimi, sevdiğim anlar da gitsin |
| Saat: 04:36 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık