![]() |
Karşılıksız Sevenlere Hep hasrettirler sevgiliye, Uzak bakarlar evliliğe, Onlar için tek hediye, Karşılıktır kalpteki sevgiye. Sözüm karşılıksız sevenlere. Hayal dünyaları çok geniştir, Hepsi felekten sille yemiştir, Onlar için aşk direniştir, Allah'ım sen bu düzeni değiştir. Neden günahtır onlara sevmek. Tek suçları gönül vermek, Haram olmuş sanki gülmek, Sözüm karşılıksız sevenlere. Irmak gibi berraktır gönülleri, Bülbül gibi öter dilleri Mecnundan büyüktür sevgileri, Sözüm karşılıksız sevenlere. |
Güzelliğinin rehaveti çökmüştü üstüme Sözcükler dökülüyordu dilimden Cümlelerim unutulmuşlardı Hikayelerim silinmişti aklımdan... Aklımın çarklarına girmişti ellerin bir kere Yoksa ben hiç unutmazdım... Yaşanmış, yaşanmamış Tüm aşk kıpırtıları esti içimden Tüm arabesk şarkıların en yenileri kulağımda Şiir parçaları dökülüyordu beynimden Eksiklikler vardı arada Dolduramıyordum Yoksa ben hiç unutmazdım Sen dimdik dururken karşımda Alışamamışken ben bu duruma Çökmüşken ağırlık omuzlarıma Basmışken sağır yorgunluk Olduğum yerde uyuyakalmak istiyordum... Unutmuşken titrettiğim kadınları Direniyordum titrememekte Yorgundum onun için, çökkündüm, zayıftım Bir boğa yatıyordu düşüncelerimde Bense bir kedi gibi, biraz uyuz Bedenin çekiyordu beni, sana doğru Yaslanamıyordum sırtıma Kamburum çıkmıştı ortaya Dik duramıyordum Seni nasıl çekeceğimi unutmuştum... Sözcüklerle oynuyordun Cümlelerinde kayboluyordum, ürküyordum Kendimi unutuyordum Çünkü seni seviyordum Yoksa ben hiç unutmazdım... Paranoyak düşüncelerim de almıştı yerlerini Sözcüklerle oynuyordun ya! Boynuzlarımı takıyordum daha bir şey olmadan Sustuğun zaman öbürlerin geliyordu aklıma Ben konuşuyordum senin yerine ... Konuştuğun zaman rehavet çöküyordu üstüme Gözlerimde kamaşıyordun Her şeyi unutup susuyordum... Farkındaydım! Dolaşamadığımın, beyninin kıvrımlarında İçini akıtamadığımın... Cümlelerinin anlamlarını unutuyordum Ya da anlamak istemiyordum Soramıyordum, dinleyemiyordum Yoksa ben hiç unutmazdım... Gözlerim dalıp gidiyordu Bakışlar karşılaşıyordu bir an Kaçırıyordun sonra Ne yapacağımı unutuyordum Kovalayamıyordum... Diğerlerimi hatırlıyordum Onları şimdi anlıyordum İçimden özür diliyordum Yamuluyordum Eziliyordum Büzülüyordum Vücudumu yitiriyordum Bir gece yolculuğunda yanağında uyumak istiyordum.... Bazen kabusum olacağın takılıyordu aklıma Ne yapmam gerektiğini hatırlamıyordum Acaba sen, son isteşeceğim mi olacaktın Bilemiyordum... Saliseler içinde milyarlarca düşünce akıyordu Düşünce hızında olasılıklarla Ne satranç oynamaya denk gelirdi bu durum Ne de deli veli oyunu... Eskilerin saldırıyordu üstüme Birer kurşun sıkıyorlardı kafama Duruyordu beynim! Vurulmuştum! Cadde ortasında yatıyordum Acı duymuyordum, kanamıyordum Vuruk halimle gülecektim neredeyse Çünkü sen vurmamıştın Gerçekten yanımdaydın Ama ben sana ulaşamıyordum... Sokak aralarında geziniyordum Ovalarında, tepelerinde tozunuyordum Tünellerinde kükrüyordum Duşunun damlaları oluyordum İşin içinden çıkamıyordum Sen, sadece bakıyorum sanıyordun... Şiirlerinde yanıyordum Öyle canlıydılar ki! Onları unutmak, unutturmak istiyordum Kapını açamıyordum Belki de açıktı kapı Ben yolunu bulamıyordum... Yetmiş metre derininde Mavi yeşil bir vurgun yemiştim Titriyordum Can çekişiyordum Yine de Derinlik sarhoşu rolü yapıyordum... Susuyordum, Çünkü unutmuştum cümle kurmayı Susuyordum, Çünkü çekirdek kaynaşmalarım yakmıştı içimi Dudaklarım çatlamıştı Aslında sana susuyordum Sözüm ona hiçbir şey fark ettirmiyordum Sen, bal gibi de biliyordun... Senin için dua ediyordum Sonra dua’mı kıskanıyordum Kıskanç olmadığımı unutmuşum Yoksa ben hiç unutmazdım... Gözündeki bebek olmak istiyordum Kirpiklerini örtüyordun üstüme Mışıl mışıl uyuyordum Şimdi, Neden sustun, Düşüyorum... ....NEG.... 8 kasım 2005 ist |
Karşılıksız Sevgi Beni sevesin diye sevmedim seni Sevmeliydim, sevdim Sevilmeliydin, sevildin Ben sevmek, sen sevilmek içindin Sevdim, sevildin |
Titriyorum Direnemeyeceksin Gözlerinden belli aramalarından zamanlı zamansız Şimdi karasızlık seni sürüklüyor Birazda kapıldığın yüreğin Ama acılar içinde Direnemeyeceksin daha fazla Gözlerimi görmedin Her an seni sevdiğini söylüyor Ama acıtan sesim Uzakta ve çaresiz Gün geçtikçe sana yaklaşıyorum Bütün imkansızlıklar içimde Ben aylardır dayanıyorum Ama sen Ve öyle dayanıyorum ki Yalnızlıkta çok kabus var Bilerek ama görmeden gitmek gibi bir şey Yanından cennet bahçelerinin Bu titreme krizi Hiç bitmiyor Ah üşüyorum Bu halimi görüp dayanamayacaksın Her halimle seni beklediğimi söylüyorum Vakitlerden bizim kararlaştırdığımız Tarihlerden bir mevsim adı Direnemeyeceksin diyorum Görüşlerin bir ufku yakaladığı uzaktan Geliyorum ki yüreğimde seni sevmekten başka herşeyi attım Sadece sana Biraz daha çabuk varabilmek için... |
Karşımda Dursan En son bağlılığım kayda geçti dün Bir dileyiştin gönlüme akan Aradığım huzurdu gülüşün Kor oluyor içimdeki orman Yaralıyım ben ezelden şaşırma Paramparça en kaliteli umutlarım Sabahımsın mahur aşk ışıklarında Huyumdur her şeyi baştan yaşarım Nedir bu durup durup senden bahsetmelerim Bak yine sesin geliyor yakınlardan Yollara düşüyor düşüncesiz tesadüflerim Bir kere olsan uzunca karşımda dursan… |
Martı Uçmaması için kanat ları kopartılan Cezalandırılmış bir martıydı İhanetine bedel Günlerce yağmur yağmadı Günlerce yağmur yağmadı ve Hiç bir papatya gülümsemedi Güneş açmadığı için Varlığımdan habersiz yürüyordum Kadı köyde sahilde Yürümüyordum belki Doğrusu ölüyordum İçinden çıkılması imkansız bir hortum gibi ortasında kalmıştım denizin Elimde olsa kaçıp giderdim istanbuldan Yeniden başlardım hayata zorda olsa Başara bilseydim yeniden Denerdim aşkı atmak için kalbimden Olmuyordu Günlerce yağmur yağmadı Günlerce yağmur hiç yağmadı Ben seni unutmak içinmi sevdim Beyoğlunda yaşlı bir kemancının yanında kalıyorum Gözümde seneler dudağımda eski şarkılar var Aklımda kalan rüya gibi bir yazdı Gece limanda yıkılmamak için zorlandım Şarhoştum yaşamak için sebepler üretiyordum kendimce Korkarım gözlerine her bakışımda eriyeceğim Aldığın gibi beni geri vermelisin bana artık Bir adamın böyle sevdiğini ben hiç görmedim Bunu yanlız hasan yaşadı anlıyordu Kirliyim Yağmur yağsada temizlemeyecek istanbul sokaklarını Hazinbir son için bahsetmelerini istemiyorum senden Birdaha hiç görüşmemeliyiz Günlerce yağmur yağsın istiyorum Günlerce hep yağmur yağmalı Birdaha martılardan selam söylediğimi Hiç duymayacaksın |
Kasım Akşamları Sensizlik mi vurdu beni Bilmem ama bu rüzgarlar yordu Beni O soğuk kasım akşamlarında Unuttum gülüşünü Kimsesizliğin yanı sıra birde Sensizlik çöktü gözlerime Ve sen gittin gideli ellerim Ne kadar da soğuk Gözlerim bomboş bir ayna kadar Sessiz... |
Yağmur Neden yağıyorsun yağmur? Nerelerı ıslatacaksın? Maksadın beni ıslatmaksa, Boşuna yağacaksın. Gerçekten baktığında, Gözlerimin ıslak olduğunu anlarsın Kalbimin ise ne denli yanmış olduğunun farkındasın Yağmurlu havaları sevmiyorum, yağma artık! Duymuyor musunuz? Hey sizler yağmur damlaları Değmeyin, dokunmayın tenime! Ayrıldığımız günü hatırlatıyor, soğuk ıslaklığınız Evet durun artık, gücüm kalmadı ağlamaktan Ayrılık çok zordur sevenlere, Gözyaşları sebepsiz süzülür yanaklarından. Gökyüzü ile birlikte ağlarlar hiç durmadan. Neden anlatıyorum ki bunları sana? Vaz mı geçeceksin yağmaktan? Yağma artık, herşeyin farkındasın Birilerinden habersizce, Daha kaç tane aşığı ağlatacaksın?... |
BEN NE YILDIZLARI İSTIYORUM GECE YARILARIMA, NE GÜNEŞİ İSTİYORUM KARANLIĞIMA. ÇOK DEĞİL YALNIZCA SENİ İSTİYORUM YALNIZLIĞIMA!.. |
Sen benim gözümde bir hiçsin artık, Nefretim aşkımı aştı bu gece Bugün ki sözlerin söz müydü artık Son sözün sabrımı aştı bu gece Kolayca bitsin bu diyemedin de Salladın savurdun basiretsizce Hiç mi ders almadın onca gezdik de Yağmurun rahmeti aştı bu gece Yürümeyen neydi,ilişkimiz mi? Günüm bomboş deyişimiz mi? Sensiz yaşayamam çelişkimiz mi? Yalanın doğrunu aştı bu gece Ayakların donmuş,üşümüştün de Gece yatamamış üzülmüştüm de Bir ay oruç tutup yememiştim de O çizmen boyunu aştı bu gece Yapılan söylenmez, gelmezmiş dile Allahtan beklenir kul bilmese de Kızgınlığım buna, sebep ise de Sabrım miadını aştı bu gece Onca gez toz benle,seviyorum de Sonra git nişanlan bir de ona de ŞEREFSİZLİK!!! değil de, nedir bu söyle Küfrüm edebimi aştı bu gece Sana son bir sözüm, nasihatım var Aldığım ahlakla bir terbiyem var Senin doğuran ana deyip geçmek var Saygım adabımı tuttu bu gece Gönlümün romanı bitti bu gece Hangisine yansam şimdi gün gece Ömrümden beş yıl gitti bu gece Ömrümden beş yıl gitti bu gece.... BEDIRHAN GOKCE |
| Saat: 01:35 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık