MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Mystic@L 15 Ağustos 2006 02:23

Boşu Boşuna

Uzun yıllar gurbet elde
Çalıştım boşu boşuna
Hiç birsey kalmadı elde
Yıprandım boşu boşuna

Dost bildim yüze güleni
Görmedim candan seveni
Aşkın deryasında gemi
Yüzdürdün boşu boşuna

Dert edindim el derdini
Yıkmadım gönül evini
Çok sevdim zalim birini
Kahroldum boşu boşuna

Doğru yoldan hiç sapmadım
Dostumu pula satmadım
Uyardılar inanmadım
Yanıldım boşu boşuna

Merhametten maruz doğdu
Namerdin dediği oldu
Ozan Güner çok yoruldu
Tükendim boşu boşuna


Misafir 15 Ağustos 2006 02:30

İstanbul Kanatıyor Yüreğimi



Sonbahar kaldırımlarda ağlıyor
Ve ben,
Bir mevsimin üzerinden geçip gidiyorum hiç düşünmeden..
İçimde kavruk bir "Kasım" sancısı...
Hatırlıyorum:
"Kapalı perdelerin ardında
Bir sevgi daha katlediliyor acıtan sözlerle
Ve dışarda yalnızlığın melodilerini söylüyor yağmur"
Şimdi,
Ağzı bozuk bir sokak çocuğu
Ve tiz sesli bir simitçinin yüzü
Bir de ıslak parke taşları konaklıyor gözlerimin endişesinde
Senin gözlerin çoktan gitmiş!
Yorgunum,
İlk defa yeniğim,
Üstelik sarhoşum körkütük
Üç kuruşa heyecanlarımı satıyorum rüzgara
Bir elimde korku, diğerinde hüzün kalıyor...
Bir vapur düdüğünden yüreğime çalınıyor ayrılık
Martıların çirkin sesinde bir umursamaz alaycılık...
İstanbul kanatıyor yüreğimi
Yedi tepe, yedi ayrı mızrak bedenime...
Yokluğun kadar soğuk bu kent şimdi, üşütüyor;
Yalnızlığım kadar ıssız...
Ölüm gibi acı bu mevsim şimdi,
Gidişin gibi zamansız;
Yüreğim kanıyor...


kambis 15 Ağustos 2006 02:31

Bugünde ölmedim yaşıyorum anne
Medeniyet denilen tek dişli canavar
Güdümlü bombalarını yağdırdı yine üzerime
Direndim iman gücümle ayakta kaldım
Bugünde ölmedim,yaşıyorum anne.
Işıkları karartılar perde çektiler gözlerime
Terorist deyip kelepçe taktılar sevdiklerime
Kurşun sıktılar Dinime Şerefime Direncime
Bugünde ölmedim,yaşıyorum anne.
Dünyayı aldılar haklı gibi arkalarına
Nefretlerini saldılar masum halkıma
Uyuyan dünya nezaman varacak bu zulmün farkına
Bugünde ölmedim, yaşıyorum anne
Onlar ölmeyi toprağa gömülmek sanıyorlar
Beni öldürseler bile ölmeyeceğim bilmiyorlar
Bu ruhu ilelebet bu topraklarda yaşatacağım
Yarında ölmeyeceğim yaşayacağım anne
Ben hiç ölmeyeceğim anne.....
Mustafa Durukan


Mystic@L 15 Ağustos 2006 02:31

Burnun Büyüdü

Seni sevdiğimi ben haykırdıkça
Havalara girdin burnun büyüdü
Sensiz yaşayamam canım dedikçe
Havalara girdin burnun büyüdü

Bilmiyorum senin neyini sevdim
Seninle dünyaya yeniden geldim
Dedimki güzelim aklımı aldın
Havalara girdin burnun büyüdü

Ne nazın biterdi ne de kabrisin
Türküler söylerdin güzeldi sesin
Ayrılırsan dedim biter nefesim
Havalara girdin burnun büyüdü

İstedim dünyada mutlu olalım
Gönülden gönüle köprü kuralım
Çok isterdim asla ayrılmayalım
Havalara girdin burnun büyüdü

Sende biliyorsun Güner duygusal
Oldukça medeni oldukça uysal
Bir sözüm yok sana bensiz mutluysan
Havalara girdin burnun büyüdü



Mystic@L 15 Ağustos 2006 02:39

Ayrıldık Çaresiz

Hata bende değil suç benim degil
Sen istedin biz ayrıldık çaresiz
Sevipte terk etmek insanlık değil
Sen istedin biz ayrıldık çaresiz

Ölürüm de senden ayrılmam dedim
Her çeşit zorluğa ğöğüs gerdim
Ben seni herkesten çok fazla sevdim
Sen istedin biz ayrıldık çaresiz

Aradığın neydi ne bulamadın
Nimmete şükreden kul olamadın
Yazık kıymetimi anlayamadın
Sen istedin biz ayrıldık çaresiz

Elveda dediğinde dünyam karardı
Yüreğim burkuldu ruhum daraldı
Bu ayrılık hangimize yaradı
Sen istedin biz ayrıldık çaresiz

Yalvarıp yakarmam fayda vermedi
Kararmış gözlerin beni görmedi
Seni durdurmaya gücüm yetmedi
Sen istedin biz ayrıldık çaresiz

Güner ölene dek unutmaz seni
Sen mutlu ol artık düşünme beni
Hakkım helal olsun öteden beri
Sen istedin biz ayrıldık çaresiz


arwen 15 Ağustos 2006 02:45

Kavuşamadım


Her sabah diyorum kendime az kaldı
Kavuşacağım
Her gece diyorum bir gün daha geçti
Az kaldı sevgilim kavuşacağız
Günler geçti aylar yıllar geçti
Ellerimiz kavuşamadı
Ağlamakla geçiyor günlerim
Ne desem boş
Geçmiyor işte
Kavuşamadık
Günah değil mi?
Allah’ım neden
neden Allah’ım
Kavuştur bizi ne olur
Ölmeden bu aşktan
Kimse ye çektirme gurbet acısını
Sevenleri kavuştur Allah’ım
Çok istedim
Çok özledim
Çok sevdim
Olmadı olmuyor
Kavuşamadık
Belki öbür dünyada
Ama bu dünyada sana sarılıp koklayamadım


kambis 15 Ağustos 2006 02:45

PİŞMAN OLACAKSIN
Birgün pişman olacaksın
Hatıraları anarken
Gözlerin uzaklara dalacak
Hep beni arayacaksın
Eskiden olduğu gibi omayacak
Yanıma sokulamayacaksın
Uzaktan gördüğünde için yanacak
Kendinden hesap soracaksın
Çevrende aşk rüzgarları eserken
Taşlaşmış yüreğini yakacak
Başkasını sevdiğini söylerken
Aklın hep bende kalacak.
Nedim KARAKAŞ


arwen 15 Ağustos 2006 02:49

Kayalık Aşkı



Seni beklediğim kayalıklara gittim
Biraz denize bakmak için biraz seni anmak için
Uzun uzun of çektim hem senin için hem benim
Yine yangına körükle gittim
Sevenler yardım edermiş birbirine hani nerdesin
Kaza yaptım geçmiş olsun bile demedin
Sana verebileceğim bir çiçek bile yok ama sana yazdığım şiir var
Ellerimde yaralar oluştu yazmaktan
Elimdekiler acımıyor kalbimdeki kadar
Arkadaşını gördüm dün
Dünyaya küsmüşsün dedi
Anladım ki sende üzülmüşsün
Anlatırken pek mutluydu
Sanki evladı olmuş gibi
Eve geldim sesiz sedasız
Beraber baktığımız yıldıza baktım saatlerce
Yanıp söner halinden eser bile kalmamış
En uca çekilmiş mesai bitmesini bekliyor
Yine ağladım belki son bulur diye
Kaldığı yerden devam ediyor...


Mystic@L 15 Ağustos 2006 02:49

Dikkat Edelim

Ülkemin üstünde dünyanın gözü
Çok oyunlar oynanıyor dikkat edelim
Ufak farklılıklar bölmesin bizi
Planlar çiziliyor dikkat edelim

Atalarımız cephede bacı kardeşti
Bir karış toprak için serrinden geçti
Vatan konu olunca hepsi birleşti
Tuzaklar kuruluyor dikkat edelim

Türk, Kürt, Laz, acem ve çerkez
Akraba bunlar öz be öz kardeş
Asırlardır birlikte yaşıyor herkes
Bölmek istiyorlar dikkat edelim

Haysiyet, onur, namustur vatan
Eşsiz mücehverdir dünyada kıtam
Ya istiklal ya ölüm haykırdı atam
Hafife alıyorlar dikkat edelim

Yıllar boyu sag sol ile ugraştık
Kendi kuyumuzu kendimiz kazdık
Yaralarımızı yine kendimiz sardık
Başka dostumuz yok dikkat edelim

Ozan Güner canım kurban vatana
Hiç itibar etmem aleyinde atana
Şehit evladıyım saygılıyım atama
Asimile ediyorlar dikkat edelim


kambis 15 Ağustos 2006 02:51

Kırlangıç sesleriyle uyandım bu sabah
Merhaba diyorlardı.
Limon çiçeği kokularıyla uyandım bu sabah
Yeni haftaya merhaba kokuyordu
Çam kokusu, yosun kokusu
Kuş cıvıltısı, dost selamı
Ummadığım anlarda gelen
Irmak olup taşan
Yüreklere sığmayan
Merhabalar diyen
Gönül dostlarına
Yürekten bir
M E R H A B A
Turkuaz
A.F.M



Saat: 01:35

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık