![]() |
Divane Eyledin Beni Etin budun nedir nazlı yar senin Koyunun kuzusu eyledin beni Akan göz yaşlarım senin eserin Leylanın mecnunu eyledin beni Kor ateşte yaktın deli gönlümü Bitmez nazın ile yedin ömrümü İnsaf eyle yaptıkların dogrumu Arının çiçeği eyledin beni Canımdan bezdirdin bu genç yaşımdan Geçmedik kalmadı garip başımdan Azmı dolaştırdın beni ardından Sürünün çobanı eyledin beni Hep ihanet ettin sevgiye aşka Ne hünerin vardır kimbilir başka Çıkarmadı Güner kimseye şapka Bir deli divane eyledin beni |
Vurun Beni Bir kararda duramadım Vurun beni vurun beni Sevdigimle olamadım Tah kalbimden vurun beni Kalmadı yaşam isteğim Olmadı en çok dileğim Yardım edinde öleyim Mavzer ile vurun beni Kimseden davacı olmam Bu iyiligi unutmam Zaten hiç mutlu olamam En iyisi vurun beni Sünepece yaşayamam Ben bu derdi taşıyamam Duyarsız arsız olamam Sevabına vurun beni Kalmadı dünyanın tadı Ihanetmiş aşkın adı Felç etti yarin inatı Nişan alın vurun beni Sevdigimi eller aldı Yüregime hicran doldu Ozan Güner çok yoruldu Parasıyla vurun beni |
Kayan Her Yıldızda Seni Dinliyordum Ayşem Hasret kokan bir bahar akşamıydı. Ay ışığı yüzümü aydınlatırken,yıldızlar çakıl taşları gibi dizilmişti gökyüzüne ooff çekiyordum kendimce.Avutuyordum kalbimi ama adım gibi emindim.. Seninde gözlerin o yıldızlardaydı bu gece ve o yüzden bu gece bir başka güzeldi onlar.. Üstelik aynı şeyleri düşündüğümüzü de iyi biliyordum. Benim tek bir farkım vardı senden, Ben kayan her yıldızda seni diliyordum AYŞEM... Kötü sesimle şarkılar söylerken kuşlar bile kaçmıştı yanımdan, gözlerim buğulu camlar gibiydi,sildikçe tekrar nemleniyordu... Halimi görseydin acırdın Ayşem. Beni bir tek yıldızlar anlıyordu,bir tek onlar dinliyordu. Sanki hepsi birer sevdalıydı. Zamanında çok sevmişler ve kavuşamadıkları için bu hale gelmişlerdi. Şimdi de sevenlere kıyak geçiyorlardı.. Çünkü ben Yunus Emre misali söylediğim şiirleri sırf sende onları dinliyorsun diye haykırıyordum gökyüzüne.. ve senden tek farkım vardı benim ben kayan her yıldızda seni diliyordum AYŞEM... Zaman herşeye inat su gibiydi yine, akreple yelkovan hiç yorulmadılar bu kovalamacadan. Çiçekler yine açtı baharda, kışın bacalardan yine duman tüttü. Herkes birşeyler için çabalıyordu. Aslında herkes kendi hayatının başrol oyuncusuydu ve herkes mutlaka hergün tanrıdan birşeyler diliyordu.. Ama benim herkesten tek bir farkım vardı, BEN SENİ DİLİYORDUM AYŞEM.... |
YOK OLACAKSIN SORDUN MU BİRKERE KAÇ ÖMRE BEDEL BU GİDİŞİN GİT! BİLESİNKİ GİTMEK EN KOLAYI SEN KOLAYI SEÇTİN BENİ TERK ETTİN GİT! DURMA , ARKANA BAKMADAN GİT AMA DÖNME DÖNDÜĞÜN VAKİT BEN ÇOKTAN GİTMİŞ OLACAĞIM ÇOK SORACAKSIN, BULAMAYACAKSIN BELKİ HER KAPIYI BENİ DÜŞÜNEREK AÇACAKSIN HER KAPIYI AÇIŞINDA BİRAZ DAHA YOK OLACAKSIN HERGÜN GÜNEŞİN BATIŞI GİBİ SEN DE BATACAKSIN UMUTLARIN DA SENİN GİBİ KALBİNDE FIRTINALAR KOPACAK DAYANAMAYACAKSIN HAYKIRMAK İSTEYECEKSİN CÜMLELER BOĞAZINDA DÜĞÜMLENECEK VİCDANIN RAHAT BIRAKMAYACAK SEN DE BENİM GİBİ ERİYİP YOK OLACAKSIN... HER ZAMAN HAYATIMDA OL BUGÜN GİBİ... HAYAT GİBİ... DÜN YOKTU, YARIN DA OLMAYACAK AMA HERGÜN YENİ BİR BUGÜN OLACAK BİR GÜN GİDECEKSENDE EĞER EN SESSİZ HALİNLE GİT ÇIĞLIKLAR KALMASIN GERİDE ATILMAMIŞ ARDINDA KALMASIN SANA AİT BİR ŞEY BENİ BENDEN AL DA GİT DÜŞ GİBİ... ÖLÜM GİBİ... DERYA KALE |
Günahım Yok Ayrılıgı sen istedin Benim bunda günahım yok Sonumuzu düşünmedin Benim bunda günahım yok Sen gideli gülemedim Mutlu bir gün göremedim Ayrılığı istemedim Benim bunda günahım yok Gece gündüz hep ağladım Her gün allaha yalvardım Dönüp gelmendi muradım Benim bunda günahım yok Senden umudu kesmedim Sana darılıp küsmedim Birgün beddua etmedim Benim bunda günahım yok Güner'i yandırdın nara Bülbül gibi düştüm zara Ölürsem gel mezarıma Ben mahsumum günahım yok |
Bir kararda duramadım Vurun beni vurun beni Sevdigimle olamadım Tah kalbimden vurun beni Kalmadı yaşam isteğim Olmadı en çok dileğim Yardım edinde öleyim Mavzer ile vurun beni Kimseden davacı olmam Bu iyiligi unutmam Zaten hiç mutlu olamam En iyisi vurun beni Sünepece yaşayamam Ben bu derdi taşıyamam Duyarsız arsız olamam Sevabına vurun beni Kalmadı dünyanın tadı Ihanetmiş aşkın adı Felç etti yarin inatı Nişan alın vurun beni Sevdigimi eller aldı Yüregime hicran doldu Ozan Güner çok yoruldu Parasıyla vurun beni |
Ozanım Renkli gözlükleri çıkar gözünden Hayatı toz pempe görme ozanım Hiç kimse durmuyor verdiği sözden Kimsenin sözüne kanma ozanım Canım cicom gülüm bunlar hikaye Yüzüne gülerler maddedir gaye Sıfırı tüketin biter sermaye Çevrende hiç kimse kalmaz ozanım Her şeyin dünyada vardır bedeli Yürekten sevene diyorlar deli Sokakta yatanlar aşkın eseri Dikkat et kendini sakın ozanım Tırnagın var ise başın kaşırsın Düz ovada bile yol şaşırırsın Soysuzu seversen rüsvay olursun Soyluyu soysuzu ayır ozanım Aşk güzeldir amma maşuk degmeli Birazcıkta lafa söze gelmeli İki gönül bir birini sevmeli Boş çuval dik durmaz, durmaz ozanım Aklını çelerler cilve naz ile Kalbine girerler tatlı söz ile Her ipte oynanmaz canbazlar ile Ayağını yerden kesme ozanım Düşersin kalkarsın iyileşir yaran Kazanın kayıp eden hep olur paran Nazlı yar'la birgün açılır aran Güllük gülistanlık sanma ozanım Ayrılık ölümden acıdır acı Çok dikkat et bunun yoktur ilaci Gözüne görünmez anne ve bacı O noktaya sakın gelme ozanım Taviz verme benliginden serinden Dünya malı elbet gider elinden Kötü söz çıkmasın asla dilinden Kötü söz geriye döner ozanım Ozan Güner binbir hali yaşadı Arı gibi her çiçekten bal aldı Hayat bir rüyaymış henüz anladı O tatlı rüyaya kanma ozanım |
Gözlerin Dün gece anımsarken seni yine gözlerim çağlıyordu gözlerine özlemek meğersem ne güzelmiş daha önce taddığın birşeyleri alıp gitmek isterdim seni buradan uzaklara biryerlere götürmek dağıtmak saçlarını gerekirse değişirdim seninkiyle yaşamımı ama hiçbirşeye değişmezdim o gözlerinin karasını. |
Kaybedilmiş Kumsal Evim yok benim biliyorsun Hergün oradan oraya gidiyorum Çoğu zaman kumsalda yaşıyorum Her kum tanesi kadar Acılarımı biriktiriyorum Adınıda koydum kumsalın Adını koydum ama ben kendi adımı bile artık bilmiyorum O kadar derbederim ki Hiç umudu beklemiyorum Ama belki bir gün gelir Bir küçük kayıkla beni burdan alırsın Açılırız maviliklere Ben seni herkesten farklı yaşıyorum Yani yanımda yoksun ama Sen yanımdaymışsın gibi davranıyorum Biliyorum gelmeyeceksin Ama seni bu kaybedilmiş kumsalda bekliyorum Eğer gelirde beni bulamazsan O zaman anlaki bende kendimi bu kaybedilmiş kumsalda Bu denizde Bu kumların arasında Arıyorumdur |
Unutamam Belkide unuttun sen beni çoktan Ölürümde seni ben unutamam Seni diliyorum her daim haktan Ölürümde seni ben unutamam Yaralı yüregim kanar derinden Deli gönül anlamıyor halimden Durur diye korkuyorum kalbimden Ölürümde seni ben unutamam Duygusal insanım sızlıyor bagrım Ateşim yükseldi dinmiyor agrım Ben senin yoluna kurban olurum Ölürümde seni ben unutamam Ölümüne sever Güner sevince Ayrılırmı can cananı bulunca Unutmak mümkünmü aşık olunca Ölürümde seni ben unutamam |
| Saat: 02:57 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık