![]() |
Gecenin Koynunda Sıkar boğazımı görünmez eller, Sessiz çığlığımı işitmez eller. Beni kanadına alır hayaller, Zifir karanlığa dalar bu gece. Bahtım hala berduş, gönlüm serseri, Yarıda bıraktı, yüce eseri. Maziye yollarken güzellikleri, Ömrümü ikiye böler bu gece. Uzakta parlayan gümüşten yıldız, Ne mesafe tanır, ne aşılmaz hız. Bir kurşun misali hedefte yalnız, Bularak bağrımı deler bu gece. Sevda ovasında binlerce kuzu, Yitirmiş yolunu, banadır nazı. Hepsi bir ağızdan basar avazı, Hüzünün sesiyle meler bu gece. Sabahın kastı var, güneşi doğmaz, Vuslat bulutundan umutlar yağmaz. Hasret fırtınası geceye sığmaz, Karları başıma eler bu gece |
Dilek Dilek pınarına gittim bugün Dilekler diledim tüm yüreğimle Aslında söylenmezmiş dilekler Ama duramam ki söylemeden Yıktığımız ve sindirdiğimiz Sevgi geri gelsin dünyaya Kırılmasın yürekler Ölmesin insanlar Savaşlar falan hiç olmasın Dünya kirlenmesin Gözyaşları dinsin istedim. Gerçekleşir mi bilmem Öylesine bir dilekti işte. |
YALNIZ ADAM Sırtındaki küfesinde taşırdı bir somun ekmek parasını Yükü değildi ona ağır gelen, omzundaki yalnızlığıydı. Akşam olupta parktan evine dönünce, otururdu yatağım dediği yeşil bankta. Küfesi yanda boş,s abahı beklerken; yalnızlığı daha bir yüklenirdi üzerine. Gazete kağıdından sofra bezinde, parçalardı bir somun ekmeğini, Hayallerini, ümitlerini, hayatını yırtarcasına... Yoktu artık hiç beklentisi, Diline dolanan tek ölümdü, dua olmuştu dudaklarında... Tahta yatağına kıvrılır yatardı sonra, Belki bu sabah, belki bu sabah... Uyanırdı sabahın ilk ışıklarıyla, yine hayalkırıklığıyla... Her eve dönüşünde omzu biraz daha düşer, gücü daha tükenirdi sanki. Derken bir sabah cansız bedenini buldular adamın tahta yatağında, Gülümsüyordu dudakları, gören herkes acıdı bu zavallının haline Oysa o onları yukardan izleyip seviniyordu, İşte ilk defa bir hayali gerçekleşmiş, duası kabul olmuştu... |
TEK GERÇEK Vakit gece yarısını vurdu El ayak çekildi ortalıktan Yalnızlığımla başbaşa kaldım Nefes nefes yine sen varsın aklımda; Duman duman... Yine sebebini bilmediğim bir ürperti her yanımda Bu sevginin büyüklüğü, Hasretin ağırlığı, yoksa; Yenilmişliğin ezikliği mi bilmiyorum. Nedeni ne olursa olsun Bildiğim birşey var ki; O da seni hala unutamadığım... |
ÖZLEM Bir gece, Gecede bir uyku. Uykunun içinde bene. Uyuyorum, Uykudayım, Yanımda sen. Uykunun içinde bir rüya, Rüyamda bir gece, Gecede ben. Bir yere gidiyorum, Delice. aklımda sen. Ben seni seviyorum, Gizlice.. El-pençe duruyorum, Yüzüne bakıyorum, Söylemeden, Tek hece. Seni yitiriyorum Çok karanlık bir andan. Birden uyanıyorum, Bakıyorum aydınlık; Uyuyorsun yanımda.. Güzelce. ÖZDEMİR ASAF |
İstanbul Kamyonlar kavun taşır ve ben Boyuna onu düşünürdüm, Kamyonlar kavun taşır ve ben Boyuna onu düşünürdüm, Niksar'da evimizdeyken Küçük bir serçe kadar hürdüm. Sonra âlem değişiverdi Ayrı su, ayrı hava, ayrı toprak. Sonra âlem değişiverdi Ayrı su, ayrı hava, ayrı toprak. Mevsimler ne çabuk geçiverdi Unutmak, unutmak, unutmak. Anladım bu şehir başkadır Herkes beni aldattı gitti, Anladım bu şehir başkadır Herkes beni aldattı gitti, Yine kamyonlar kavun taşır Fakat içimde şarkı bitti. |
ÖYKÜMÜZ Bağlanmışken böyle deli sevdayla, Her nefesten sevgi çıkan nidâyla, Tek kelime yalnız,adı vedâyla, Duyma sen,bitemez bizim öykümüz... Bu sevda ki,gönüllerin direği, Sezdi, hak ettiği iki yüreği, Ayrılmak mı? hayır yoktur gereği, İnanma,bitemez bizim öykümüz... Türü yaşanmamış,sevgiden beter, Yaşanmalı,yoksa zay olur yiter, Düşünme ki,gün olur bu da biter, Yanılırsın,bitmez bizim öykümüz... Tarih yazsa,bu ikinci taç mahâl, Güneşe en yakın,asari zuhal, Affedilmez buna gelirse zevâl, İnanma,bitemez bizim öykümüz... Beraberce verdik,biz buna ikrar, Sanma ki yaşanır benzeri tekrar, Etme;hâşâ günahtır bunu inkâr, Aldırma,bitemez bizim öykümüz... |
Dibace-i Aşk Aşkın dibacesidir şimdi bu mısralarım Bugün ne hüzünlenir ne ardından ağlarım Bitmeyen yalnızlığın ağıtıydı geceler Üstümüze her biri buzdan yorganlar serer Adını bilmiyorsa yosun tutmuş aşıklar Güneşi sevmediler senin sevdiğin kadar Ey paslı aşk taciri bu karabulut nedir Eline al kalbini ondan taşları kemir |
Sevda gülleri Sevgini saklamaya çalışırsın kendince Ama bakışlarını kaçıramazsın Konuşmanın en anlamsız yerinde Birden düşünmeye başlarsın Sanırsın ki yalnız sen hayal kurarsın Sevda üstüne, Şiirleri yalnız sen okursun Tüm içtenli iyle İçinde ne duyguları saklamışsındır Kaç kez söylemekten vazgeçtiğin Ne duyguları saklamışsındır kimbilir Belkide o duygulardan Bir buket yapmışsındır sevgiliye Sunmaktan çekindiğin, Aşkınla büyüttüğün Sevda güllerinden oluşan bir buket Sen de bilirsin sevmenin manasını Seninde kalbinde açar sevda gülleri İnadına susarsın oysa Sevgin yüreğini acıttıkça....! |
Hazandaydı Güller Senin şarkındı beni öldüren Biraz yabanıl koksada aşkım Bir avuç uzak kalan sendin bana Sırmalı gökyüzünün altında şarkılara hüküm giydiren gözlerin çıplak gerçeklerin kırılgan yansımasından başka neydi ki?.. Ve sen ellerinle hasretimi yalarken Kaçan resimsiz düşsemlerimdi.... VE pınarlarında yokluğumu aradıgım uzun şarkılar biliyor musun senın kokunda vardı... |
| Saat: 01:35 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık