MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

TheGrudge 15 Ağustos 2006 04:48

Gecenin Koynunda



Sıkar boğazımı görünmez eller,
Sessiz çığlığımı işitmez eller.
Beni kanadına alır hayaller,
Zifir karanlığa dalar bu gece.

Bahtım hala berduş, gönlüm serseri,
Yarıda bıraktı, yüce eseri.
Maziye yollarken güzellikleri,
Ömrümü ikiye böler bu gece.

Uzakta parlayan gümüşten yıldız,
Ne mesafe tanır, ne aşılmaz hız.
Bir kurşun misali hedefte yalnız,
Bularak bağrımı deler bu gece.

Sevda ovasında binlerce kuzu,
Yitirmiş yolunu, banadır nazı.
Hepsi bir ağızdan basar avazı,
Hüzünün sesiyle meler bu gece.

Sabahın kastı var, güneşi doğmaz,
Vuslat bulutundan umutlar yağmaz.
Hasret fırtınası geceye sığmaz,
Karları başıma eler bu gece



Misafir 15 Ağustos 2006 04:57

Dilek

Dilek pınarına gittim bugün
Dilekler diledim tüm yüreğimle
Aslında söylenmezmiş dilekler
Ama duramam ki söylemeden

Yıktığımız ve sindirdiğimiz
Sevgi geri gelsin dünyaya
Kırılmasın yürekler
Ölmesin insanlar
Savaşlar falan hiç olmasın
Dünya kirlenmesin
Gözyaşları dinsin istedim.

Gerçekleşir mi bilmem
Öylesine bir dilekti işte.



TheGrudge 15 Ağustos 2006 05:08

YALNIZ ADAM

Sırtındaki küfesinde taşırdı bir somun ekmek parasını
Yükü değildi ona ağır gelen, omzundaki yalnızlığıydı.
Akşam olupta parktan evine dönünce, otururdu yatağım dediği yeşil bankta.
Küfesi yanda boş,s abahı beklerken; yalnızlığı daha bir yüklenirdi üzerine.
Gazete kağıdından sofra bezinde, parçalardı bir somun ekmeğini,
Hayallerini, ümitlerini, hayatını yırtarcasına...
Yoktu artık hiç beklentisi,
Diline dolanan tek ölümdü, dua olmuştu dudaklarında...
Tahta yatağına kıvrılır yatardı sonra,
Belki bu sabah, belki bu sabah...
Uyanırdı sabahın ilk ışıklarıyla, yine hayalkırıklığıyla...
Her eve dönüşünde omzu biraz daha düşer, gücü daha tükenirdi sanki.
Derken bir sabah cansız bedenini buldular adamın tahta yatağında,
Gülümsüyordu dudakları, gören herkes acıdı bu zavallının haline
Oysa o onları yukardan izleyip seviniyordu,
İşte ilk defa bir hayali gerçekleşmiş, duası kabul olmuştu...


TheGrudge 15 Ağustos 2006 06:13

TEK GERÇEK

Vakit gece yarısını vurdu
El ayak çekildi ortalıktan
Yalnızlığımla başbaşa kaldım
Nefes nefes yine sen varsın aklımda;
Duman duman...
Yine sebebini bilmediğim bir ürperti her yanımda
Bu sevginin büyüklüğü,
Hasretin ağırlığı, yoksa;
Yenilmişliğin ezikliği mi bilmiyorum.
Nedeni ne olursa olsun
Bildiğim birşey var ki;
O da seni hala unutamadığım...


Pollyanna 15 Ağustos 2006 06:48

ÖZLEM
Bir gece,
Gecede bir uyku.
Uykunun içinde bene.
Uyuyorum,
Uykudayım,
Yanımda sen.

Uykunun içinde bir rüya,
Rüyamda bir gece,
Gecede ben.
Bir yere gidiyorum,
Delice.
aklımda sen.

Ben seni seviyorum,
Gizlice..
El-pençe duruyorum,
Yüzüne bakıyorum,
Söylemeden,
Tek hece.

Seni yitiriyorum
Çok karanlık bir andan.
Birden uyanıyorum,
Bakıyorum aydınlık;
Uyuyorsun yanımda..
Güzelce.
ÖZDEMİR ASAF


Misafir 15 Ağustos 2006 08:56

İstanbul

Kamyonlar kavun taşır ve ben
Boyuna onu düşünürdüm,
Kamyonlar kavun taşır ve ben
Boyuna onu düşünürdüm,
Niksar'da evimizdeyken
Küçük bir serçe kadar hürdüm.

Sonra âlem değişiverdi
Ayrı su, ayrı hava, ayrı toprak.
Sonra âlem değişiverdi
Ayrı su, ayrı hava, ayrı toprak.
Mevsimler ne çabuk geçiverdi
Unutmak, unutmak, unutmak.

Anladım bu şehir başkadır
Herkes beni aldattı gitti,
Anladım bu şehir başkadır
Herkes beni aldattı gitti,
Yine kamyonlar kavun taşır

Fakat içimde şarkı bitti.



HÜLIA 15 Ağustos 2006 10:55

ÖYKÜMÜZ

Bağlanmışken böyle deli sevdayla,
Her nefesten sevgi çıkan nidâyla,
Tek kelime yalnız,adı vedâyla,
Duyma sen,bitemez bizim öykümüz...

Bu sevda ki,gönüllerin direği,
Sezdi, hak ettiği iki yüreği,
Ayrılmak mı? hayır yoktur gereği,
İnanma,bitemez bizim öykümüz...

Türü yaşanmamış,sevgiden beter,
Yaşanmalı,yoksa zay olur yiter,
Düşünme ki,gün olur bu da biter,
Yanılırsın,bitmez bizim öykümüz...

Tarih yazsa,bu ikinci taç mahâl,
Güneşe en yakın,asari zuhal,
Affedilmez buna gelirse zevâl,
İnanma,bitemez bizim öykümüz...

Beraberce verdik,biz buna ikrar,
Sanma ki yaşanır benzeri tekrar,
Etme;hâşâ günahtır bunu inkâr,
Aldırma,bitemez bizim öykümüz...


Misafir 15 Ağustos 2006 12:10

Dibace-i Aşk



Aşkın dibacesidir şimdi bu mısralarım
Bugün ne hüzünlenir ne ardından ağlarım
Bitmeyen yalnızlığın ağıtıydı geceler
Üstümüze her biri buzdan yorganlar serer

Adını bilmiyorsa yosun tutmuş aşıklar
Güneşi sevmediler senin sevdiğin kadar
Ey paslı aşk taciri bu karabulut nedir
Eline al kalbini ondan taşları kemir


Misafir 15 Ağustos 2006 12:14

Sevda gülleri

Sevgini saklamaya çalışırsın kendince

Ama bakışlarını kaçıramazsın

Konuşmanın en anlamsız yerinde

Birden düşünmeye başlarsın

Sanırsın ki yalnız sen hayal kurarsın

Sevda üstüne,

Şiirleri yalnız sen okursun

Tüm içtenli iyle

İçinde ne duyguları saklamışsındır

Kaç kez söylemekten vazgeçtiğin

Ne duyguları saklamışsındır kimbilir

Belkide o duygulardan

Bir buket yapmışsındır sevgiliye

Sunmaktan çekindiğin,

Aşkınla büyüttüğün

Sevda güllerinden oluşan bir buket

Sen de bilirsin sevmenin manasını

Seninde kalbinde açar sevda gülleri

İnadına susarsın oysa

Sevgin yüreğini acıttıkça....!


Misafir 15 Ağustos 2006 12:15

Hazandaydı Güller



Senin şarkındı beni öldüren
Biraz yabanıl koksada aşkım
Bir avuç uzak kalan sendin bana
Sırmalı gökyüzünün altında şarkılara
hüküm giydiren gözlerin çıplak
gerçeklerin kırılgan yansımasından başka neydi ki?..
Ve sen ellerinle hasretimi yalarken
Kaçan resimsiz düşsemlerimdi....
VE pınarlarında
yokluğumu aradıgım uzun şarkılar
biliyor musun senın kokunda vardı...



Saat: 01:35

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık