![]() |
Kaybettim Bir Zamanlar Bir Güzellik Bulmuştum... Yakmıştı İçimi Adeta Kor Alev Gibi... Ama Tutamadım Elimde Uçtu Öylece... Şimdi Levent Yükselin En Sevdiğim Parçası Çalıyor... Mutlu Ol İyi Bak Kendine... Ne Olur Gözün Arkada Kalmasın... Uzunuzun Seneler Var Önünde... Gün Gelir Sevgilim Acıya Alışırsın... Ağlamak Geliyor Şuan İçimden... Ben Ki Şiirden Anlamayan Biri... Şiir Yazar Oldum... Sayende Sevgili... Yazarken Bu Şiirleri... Klavye Ağlıyor Vuruşlarımdan... Sanki Hıncımı Ondan Alır Gibi... Ağlatmayın Beni Geceler... Ağlamak İstemiyorum Bu Gece... Ağlatmayın Dedim... Bana Değil Boş Yere Akan Gözyaşlarıma Acıyın... Boş Yere Diyorum Evet Boş Yere... Sen Bana Değer Vermedin... Sadece ...... Aldattın ..... Sende Ağla... Ağla Ki Gözyaşların Ağlasın Benim Gibi |
Mahşer Güneşi Geceler gündüzleri gündüzler geceleri kovaladıkça kovalıyor Saatler günlerin günler haftaların düşmüş de peşine yıllar da dizi dizi dizilmiş yılların ardına peşi sıra Amansız bir kovalamaca amansız bir tâkip sürüp gidiyor zaman yaratıldığından bu yana hep Bu böyle devam edecek Tâ ki kıyâmet kopana dek Tâ ki ufukta mahşer güneşi Parıl parıl parıldayana dek. Mahsus Yapıyorsun Yokluğunda kaçıncı gün bu gün ? Sabahları yaşamayı bıraktığımdan mı bilmem Saymayı da beceremedim günleri Sahi ne kadar oldu gideli Kaç gece sensiz buldu sabahı Ve kaç rüyada bıkmadan terk ettin beni Yazdığım bir hikaye değil ki ayrılık Başını ben yazmadım sonunu hiç sorma Ben cahilliği seçtim hep bilirsin senden yana Ne olacak şimdi Söylesene kim açacak telefonu Ve ben kimin karşısında terleyeceğim bu kez Bak gördün mü Nasılda berduşa dönüverdim üç günde Mahsus yaptın belki perişanlığımı gördün de Bana acı vermeyi seviyorsun Saçlarımı çekiştirmek cinsinden olmasa da Sen beni duvardan duvara vuruyor öldürüyorsun |
Bir Damlacık Eksiltme kendini bende. Yüzün kıvrımlarıdır tozlu patikalarımın ve yüzün yakarken gözlerimi susamış alev damlalarıdır gözlerin. Düşsen,ağlasan çocuksun; sevsen, okşasan ZİN; gülsen, konuşsan ateşsin ve öyle bir sessizliksin ki ne kadar kavga etsem; ne kadar türkü söylesem; ne yapsam dağıtamam seni. Kurşunun yüreğe girdiği; sözün kulaklarda estiği; Ay’ın gözlerde kamaştığı Ve hep sıcak bir yaşayıştın. Geride kalmadın. Şimdisin, başlamışsın yeniden dün kaldığın yerden ve yine çiziyorsun sınırlarımı. Güneşe beni yine sen çıkarıyorsun. Sen hep böyle acı bir yine mi kalacaksın? Dağlar. Aşklar. Ve tarifleri Utançların. Seni böyle yazmazdım ben; bu ayrılık olmasa; bu ömür böyle yapmacık olmasa. Seni böyle yazmazdım; bendeki bu ağıtlar olmasa ve sen hep böyle gülmesen bu akan sularda. Ben seni bir kuşa benzetirdim; Belki bir kuğuya; ama benzetirdim mutlak. Havanın bu pembeliği olmasa; düğünler böyle kalabalık olmasa. Böyle korkmasam yok olmandan Belki bir kuğuya... Suda süzüm süzüm, genç kızlarda melül melül. Bir kuşa Benzetirdim MUTLAK! Bendeki bu yanlışlık olmasa... Sendeki bu kir olmasa... |
O Şimdi İZmir de Hani bazı anlar vardır ya, Boğazın boğumunda düğümlenen o anlar. Kaç zamandır rahattı bedenim,dinleniyordu ruhum. Ama geçenlerde ne olduysa oldu,sanki onu buldum. Onu görünce anlamıştım bir şeyler olacağını. Dur sakin ol dedim kendi kendime,belki geçicidir bu duygum. Değilmiş meğer,geçici değilmiş, Gece olunca,her tarafı sessizlik sarınca, Kendimi yine onun hayalleriyle buldum. Acele ediyordum belki de,belki ben öyle sanıyordum. Zaten yeni kurtulduydum yürek sancısından, Ne bu? Hep sordum bu soruyu. Geçici bir duygu mu,sevdaya giden bir yol mu? Acıyı çekmeye görsün yürek, Çeken bilir bunu. Sevdim onu,tek inandığım bu. Unutamadığım ise;onun gülümseyişi, Diğeri de cevaplayamadığım bir soru. O şimdi İzmirde. Adı da Burcu. |
Yansıyan Şehir dünyada ki en güzel şehirsin sen sanki ayrı bir dünya,ayrı memleket büyülü şehrim,güzel şehrim yansıyan şehrim benim Rumeli'den bakıyor gözlerim sana tabi ki sadece geceleri hain güneş etkisini kaybettiğinde insanların daha sessiz olduğu vakit çıkıyorum surların tepesine bırakıyorum kendimi sana büyülü şehrim,güzel şehrim yansıyan şehrim benim boğazın o güzelim yalıları senin arabalar,sokak ışıkları da sessiz geceler sahilde oturan insanlar da senin ve surların tepesinde ağlayan delikanlı da büyülü şehrim,güzel şehrim yansıyan şehrim benim sen dünyanın en güzel şehrisin başkalarını bilemem ama sen benim tek sevgilimsin sen benim hayalimde ki İstanbul'um gözlerimde ki damlaların tek şahidisin sen benim yanlızlığımın örtüsü karanlık gecelerimin ışığısın büyül şehrim,güzel şehrim yansıyan şehrim benim |
Mahzun Duruşun Bak gidiyorum en sonunda oluyor istediğin Yolu gösterme biliyorum zalim sevdiğim İlk defa sessizce gidiyorum Ve seni inan çok seviyorum Sen ki bir zalim uğruna satmıştın beni Sen ki zevkin uğruna yakmıştın beni Sen ki bir hücreye tıkmıştın beni Ben de artık sevmiyorum seni Artık gözyaşı dökülmeyecek gözümden Artık ölsemde geri dönmem sözümden Hayatım haraboldu bir zalim yüzünde Yaşamıyorum ayrıldım özümden Zannetme artık seni düşünürüm Seni düşünsem yaz akşamı üşürüm Senin ne gaddar olduğunu bilirim Arkama bile bakmam çeker giderim Sana mutluluk dilemiyorum bu defa Ne acıma duygusu var içimde nede vefa Ben konuşucam herkes sussun Hayalimde duruyor mahzun duruşun. |
Metal Sesler Eksik ölümleri mi bu Eskimoların? Tutunamadığımız ömür uzantıları mı? Derinlere vuruyor artık küllerimiz. Kurt, kuş, yansımalı güzellikler; biz mi kuruttuk yolları? Unuttuk mu? Yoksa yolculuklar mı terk eyledi sevdamızı? Biri güzergahlarımızdan geçmiş bizden önce. Çok yakınız uzak olmaya birbirimize. (Bitirmek istemiyorum beni anla, korkuyorum tekrar başlayamamaktan, bundandır devam edişim hayata) Gülmüyorum. Bunu anla ve kız. Çoban ıslığı kulaklarımda söyler en eski evlatlarını tarihin ve sazın. Işık yükselir sesten önce benim şehirlerimde. Karanlıksak; sessiz kalmak gökyüzümüz. Karanlıksak ozanlarını dağların imrenerek anlatırız kendimize. Yollarda rastlıyorum tarihime, tarihim yürüyen bir renkti sokaklarda, tedirgin sabah serinliğidir tarihim. Vedalı günbatımları, ve nice isimlerdir Sayfa aralarından çıkan çocuk, birşeylerle uğraşıyor belli, belli ki çok önemli onun için, belli ki düşünüyor nasıl çocuk olacağını, ve bir çocuk silahı elinde. Hiç nefret etmedi kuşlardan. Sıcak hayvanlardır,sevilesi hayvanlar. Ama öldürüyordu kuşları,çocukluk kanunları. (Bitirmek istemiyorum beni anla korkuyorum tekrar başlayamamaktan bundandır devam edişim hayata) Konuşacağı birşeyleri vardır suların. Şırıltılarını duymaktı bizim işimiz,olmadı. Son gürültüsünü koparabiliridi şehir. (ki bunu yapmalı artık,bekliyoruz) Devam edeceğim heykelleri kırmaya, ellerim hep yumruk yürümeye Ve bütün tüketmelere rağmen bitmemeye. Bu benim ölüme inat devamlılığım saklı bir sırdır biryerlerinde vücudumun. Kelimelerimi böyle yaşacakmışım, böyle gülecekmişim anlamaz makinalar. Dostlarımı bırakmıyorum, makinalar alaycı Çocuk sayfa arsından seyretti suları. Bekledi, dinledi ve güldü makinalara. Öldürdüğü kuşları sayıyor, şehre bakıyor. Merhametin azabı oldu çocuğun ağlaması. Bitirilecek birşey değil olmuyordu. Ama çocuk bitirdi kuş ölümlerini. Ağlayabilmenin karşılığıymış yaşamak. (Bitirmek istemiyorum beni anla korkuyorum tekrar başlayamamaktan bundandır devam edişim hayata) Çocuk burda kalmayacak hayır. Bitirmek diye bir şey yok hayatımızda. Bizim de beklediğimiz yolcular var garların uğultulu ve ışıklı hüznünde. Metal seslerinin yakınında duruyoruz. Bitmeyecek dedik bir kere, bitmeyecek. Otobüsler hep yakınlaşıp uzaklaşacaklar ama biz hep yakın kalacağız uzak olmaya. Sokaklara ayaklarımızla yazdığımız şey; biz yaşamayı çocuklardan ve çiçeklerden, şarkılardan ve kitaplardan öğrenmiyoruz ama bunlardır yaşamamıza sebep. Ağlayabilmenin karşılığıymış yaşamak. |
Bak yine sabah oluyor gece gözlüm Yine sensiz kalkıyor İstanbul yeni güne Camilerden ezan seslerini bir başıma dinliyorum Hiçbir zaman olmaz diye bilirdim ama Simidimi bile paylaşmak için kuşları bekliyorum Bak yine sabah oluyor gece gözlüm Ellerim ceplerimde Günü boyuyorum maviye Çaresizlikten dolmuş gözlerim farkında değilim Ben ağlamayı bilir miyim Yoksa sen misin herşeyi öğrettiğin gibi Bunu da ezberime çizen Yüreğim ellerinde Günü boyuyorum maviye Durağa çıkıyorum öylesine adımların sahibi olarak Ne kaybedenlerdenim ne de hep galiplerden Gittiğim yere kadar gitmek Kaldığım yerde beklemek Ama sonunda hep sana dönmek istiyorum Olmuyor Saatler senin gelişine kurulsun İnsanlar işlerine senin için gitsin Kuşlar yavrularına değil Sana doğru uçsun Dalgalar bir ileri, bir geri Bir de sana aksın Irmaklar seni çağlasın Tüm dünya benim için ağlasın Herkes seni benim için arasın istiyorum Olmuyor Ve ben yine Günü boyuyorum maviye Belki bir gün Bana gülümsersin diye.. |
Küçük Bir Gezinti Yine yürüyorum yağmurlu bir akşamda Tenime işliyor damla damla ıslaklık Sanki gökyüzü benimle birlikte ağlamakta Üşümeyi bekliyorum zamansız bir kış ortasında Yavaş yavaş yürüyorum Yürüyorum çelimsiz kaldırımlarda Atıyorum adımımı bilinçsiz bir duyumla Çarpıyorum çöp kovalarına Çamurlaşmış toprağa Gökyüzü yine maviliğini kaybetmiş Karanlık çökmüş gündüzün ortasına Sokak lambaları yanıyor her köşe başında Uzaktan sanki göz kırpıyorlar Karanlık bir sokakta o iri binalar Dile geliyorlar Anlatıyorlar dertlerini Yalnızlıklarını, Hüzünlerini, Anlatıyorlar Sanki anlarmışım gibi Uzaklaşıyorum yanlarından Kederim kederleriyle birleştiğinde Kalbim atıyor hızlı bir şekilde Söküyorlar yerinden sinsice Yürüyorum loş ışıklar altında Elinde bir şişe nara atıyor yaşlı bir ihtiyar Yürüyorum çamurlaşmış toprak üzerinde Ayaklarımda göl olmuş birikintiler Sarılıyorum ceketime Yine yağmur yağıyor vakitsiz bir sonbahar gecesinde |
BU GUN BIR KEZ DAHA SENSIZLIK CANIMI ACITTI. SENSIZLIYIN BANA VERDIGI BUNCA ACININ HIC BITMEYECEGINI ANLADIM BU GUN. OYSA KI, SENI SEVDIGIMI ANLADIGIM GUN HER SEYIN DEYISECEGINI DUSUNMUSDUM. DAHA MUTLU OLACAKDIM SENINLE. EVET HER SEY DEGISDI . AMA DAHA MUTLU DEGIL, DAHA BEDBAHT OLDUM. SONU HEMEN GELECEK OLAN, AMA BENDE HIC BITMEYECEK BIR SEVDAYA TUTULMUSUM MEGER. KESKE SENI HIC TANIMASAYDIM DIYORUM BAZEN. HIC YASAMASAYDIK BU UMUTSUZ ASKI. SANA DUSMAN DEGILIM. SADECE PISMANIM...!!! HAYATIMA GIRDIN, BENI YASATTIN, BENI OLDURDUN. BANA SEVILMEYI VE EN ONEMLISI SEVMEYI OGRETTIN. TUM BUNLAR ICIN SANA SONSUZ TESEKKURLER EDERIM SEVGILIM. SIMDI SENSIZIM VE HER GUN BIR AZ DAHA KOPUYORUM HAYATTAN. VE HER GUN AGLIYORUM...... BIR DE AGLAMAK ACINI HAFIFLETIR DERLER YA. HAFIFLETMIYORMUS. ONU ANLADIM BU GUN. AGLADIKCA DAHA FAZLA YANIYOR CANIM... BENI ACITAN GOZ YASLARIM DEGIL KI, AKITTIKCA YARAM HAFIFLESIN. OYLE DAYANILMAZ BIR ACI KI BU...... CARESI ISE........ YOK ! YOKMUS ! OLMAYACAK ! KESKE BU KADAR VICDANSIZ OLMASAYDIN. BANA YASATTIKLARIN YETMIYORMUS GIBI GIDERKEN RUHUMU, KALBIMI, UMUTLARIMI, TUM SEVINCLERIMI - HER SEYIMI KENDINLE BERABER GOTURDUN. BU GUN BIR SEYI DAHA ANLADIM. BEN SENDE KALMISIM. SENDE KALDIGIM MUDDETCE DE BU ACILARIMIN SONU HIC GELMEYECEK. ISTE BUNUN ICIN SENDEN SON BIR SEY ISTIYORUM. HIC DEGILSE, BENI BANA GERI VER...!!! |
| Saat: 15:20 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık