MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Misafir 15 Ağustos 2006 15:24


Çiğ Toprak

en çok onların tanrıları vardı.
en çok onlar sattılar.

ne derin kuyudur bu alem
tutunduğun dal, taşımaya yetmeli
düşmeye devam ediyorsun madem
budağın sağlamını, göz ayırt etmeli

/
suya yabancı, çiğ topraklar
çoğalıyorlar, çoğalacaklar
hepsi, bir avuca doğmamış gibi
avuç açmadan göz yumacaklar

ters yüz edilmiş beyinleri.
kulakları kesilmiş,
bir intikamın oğulları gibi.
şimdi hayat dedikleri
aslı çürümüş iskelelerine
görkemine aldanıp halat attılar.
en çok onların tanrıları vardı.
en çok da onlar sattılar.

bildik kokular sinmiş üstlerine
yağmur tükürür gibi çarpar
balçıkla yamanmış yüzlerine
pişkinlik adam boyuna varmış,
hasat mevsiminde sanrılar,
hovarda tüketilen akşamlarda,
ne kutsaldır, günü birlik tanrılar.

en çok onların tanrıları vardı.
en çok da onlar sattılar.




“kaldır düşler perdesini, hem gözümde mil
hakikat sandığım doğruysan beni de kemir”



sel daha sel


arwen 15 Ağustos 2006 15:28

Kaybolan Benliğim






Bu şiiri sana yazıyorum,
Çünkü seni çok seviyorum...
Gecenin karanlığında üzerine düşmüş
Birkaç kar tanesiyle güneşin doğuşunu bekliyorum,
Çiçeklere özenircesine buruk bir arzu ile
Ve gözlerimden süzülen hasretler kadar donuk yaş ile
İsminin her harfini benliğimde hissediyorum...
Bunun beni nereye götüreceğini bilmiyorum,
Bildiğim bir tek şey var,
Oda,Seni çok ama çok seviyorum...


Misafir 15 Ağustos 2006 15:30

SENİ AYAKTA TUTMAYA
yetecek kadar güzelliklerle dolu bir yaşam sürmeni diliyorum !

*AYDINLIK BiR BAKIş ACISINA SAHiP OLAMANA
yetecek kadar güneş diliyorum !

*GÜNEşi DAHA çOK SEVMENE
yetecek kadar yağmur diliyorum !

*RUHUNU CANLI TUTMAYA
yetecek kadar mutluluk diliyorum !

*YAŞAMDA Kİ EN KÜÇÜK ZEVKLERİN,
DAHA BÜYÜKMÜŞ GİBİ ALGILANMASINA
yetecek kadar acı diliyorum !

*İSTEKLERiNi TATMiN ETMEYE
yetecek kadar kazanç diliyorum !

*SAHiP OLDUĞUN HER ŞEYi TAKDiR ETMENE
yetecek kadar kayıp diliyorum !

*SON "ELVEDA"YI ATLATMANA
yetecek kadar "MERHABA" diliyorum !


arwen 15 Ağustos 2006 15:37

Kaybolan Yıllar




Rüzgar gibi geçtiniz, gençlik yıllarım.
Umutlarda kar gibi; paktınız yıllar...
Kışa döndünüz, yaşanmadan baharım.
Sessizce ellerimden, aktınız yıllar...

Ayrılık rüzgarına, kattınız beni.
Umutsuz aşklara hep, attınız beni.
Ne kadar da kolayca, sattınız beni.
Çaresiz kalışıma, baktınız yıllar!

Tüm umutların bağlı; ince bir ipte,
Dönen oldu mu hiç geriye? Gidip te...
Ayrılığı, hasreti, mızrak edip te:
Sinemin en içine, çaktınız yıllar!

Dünya'yı dar ettiniz, kalmam bir yerde.
Biri bitmeden düştüm, başka bir derde.
Sevenlerim kalmadı, dostlarım ner'de?
Hepimizi birlikte... yaktınız yıllar!

Yazgıma estirdiniz; bir hicran yeli.
Sevdamı anımsatıp; ettiniz deli.
Her hasret yılı için; Beyaz bir teli:
Ağaran saçlarıma, taktınız yıllar! ...


Misafir 15 Ağustos 2006 15:39

http://img119.imageshack.us/img119/7373/siir101751ad.jpg

Bir sabah,
Zamanı durdurdun sen...
Ayrılığı ekledin sonbahara
Mevsimin bütün bulutları,
Gözlerimde birikti de
Ben yağamadım bakışlarına...

Söyle!
Hangi güneş
Baharı getirecek şimdi bana?
Kadehimiz ayrılağa kalkmadı ki hiç
Ben nasıl içebilirim yokluğuna...

Belki,
Zamansızdı sevgim
En az gidişin kadar!
Elde değil bu.
Sen hiç eylülde sevip de
Vakitsiz hüzünlere beyaz bayrak salladın mı?
Bilemezsin sevdiğim...
Nasıl da koyuyor adama güzün geri kalanı...

Doğduğum gündeyim şimdi.
Yoksun...
Bir başıma içip,
Kağıda gidişini karaladım...
Hazanda sevmek akıl kârı değilmiş sevgili
Anladım...


Misafir 15 Ağustos 2006 15:43

ne Yaşar Ne Yaşamaz HAlim

Böyle yarım ,
Sanki kötürüm,
Ne yaşar ne yaşamaz halim,
Ölümlerden beter be çiçeğim...

Mevsim ne hazan ne bahar gönlümde,
Ne güneş var ne yağmur bulutları,
Ne yemyeşil bir vadi ne bir çöl,
Ne seninleyim ne sensiz.

Sevgi emek ister dediler,
Emeğim, sazım, sözüm,
Sustu sensiz.

Ruhumda bir kızıllık kaldı,
Güneşimin batışından hatıra,
Beklenen şafaklar gelmiyor,
Seninle beraber.

Penceremde sardunyam,
Yüreğimde sevdam,
Ellerimdeki sıcaklık,
Gelişini bekliyor,
Gözler zamanda,
Kulağım sesinde ,
Sabah olsa uyansam rüyandan,
Çalar saatim olsan ve uyansam sesinle


arwen 15 Ağustos 2006 15:44

Kaybolurum Boşluklarda




sen varsın diye
dört elle sarıldım hayata
eğer çekip gidersen
kaybolurum boşluklarda

yardım et yolumu bulayım
uçsuz bucaksız yollarda
ver elini çıkayım
kalbinin en ucuna


Misafir 15 Ağustos 2006 15:44

Bir ustayım ben, bir duvarı hatasız işleyen
Bir ağacı nakış nakış işleyen, bir makineye hükmeden
Çünkü aşığım sana
Bir öğrenciyim ben, sürekli çalışıyorum dersimi, ev ödevlerimi
hiç aksatmıyorum, başarıyı yakalamak için
Çünkü aşığım sana
Bir çocuğum ben, oyunlarla büyüyen, canı acıdı mı ağlayan,
keyiflendikçe gülücük saçan, zayıfım çoğu zaman beklide aciz'
Çünkü aşığım sana
Bir suçluyum ben, hep yakalanma tedirginliği içinde
Bir kaçışın koynunda savrulup duruyorum, nereye gittiğimi bilmeden
Çünkü aşığım sana
Bir yolcuyum ben, menzili olmayan yollarda arayış içindeyim
Nereye gidersen peşindeyim, kilometreler yoldaşım
Çünkü aşığım sana
Bir hastayım ben, iyileşmek gelmiyor içimden
Seni ilaç belledim ama bitmeyesin diye öyle azar azar alıyorum ki
Çünkü aşığım sana
Bir ateşim ben, alev alev sarıyorum etrafımı, sen canlandırıyorsun
beni, tonlarca su sıksalar bir küçücük korum bile sönmez
Çünkü aşığım sana
Bir besteciyim ben, en güzel senfonileri besteliyorum, aşkın
notalarından ezgileri yoğuruyorum, sensin şarkılarımın kaynağı
Çünkü aşığım sana
Bir fidanım ben, sen suladıkça yeşeriyorum, su vermeye
gelmesen solacağımı biliyorum, ama gelirsin soldurmazsın beni
Çünkü aşığım sana
Bir pencereyim ben, açtıkça kanatlarımı senin ışığın giriyor
evimden içeri, gözlerimi kamaştırıyorsun ama ben bundan hiç yakınmıyorum
Çünkü aşığım sana
Bir kapıyım ben, ama hüzün ve acıyı geçit yok bu kapıdan
Zaten hiç yakışmaz ki sana bunlar, sadece senin geçmene izin var
Seninle birlikte aşka da'
Çünkü aşığım sana
Bir ülkeyim ben, bağımsızlığımı seninle kazandım, topraklarımda
aşk hüküm sürüyor, sen dolaşıyorsun bayrağım seninle dalgalanıyor, sadece bayrağımı sen dalgalandırıyorsun
Çünkü aşığım sana
Bir bahçeyim ben, uzun yollardan sonra girilen bir bahçe
Herkesin konukluğu kısa sürdü, ama senin uzun sürsün
Çünkü aşığım sana
Bir mektubum ben, en güzel sözcüklerin okunduğu, adresi belli
Sahibinin elinde daha da güzelleşen, sen okumalısın beni
Çünkü aşığım sana
Bir deli maviyim ben, sevdikçe mavileştiriyorum seni de, şimdi maviyi
yaşama zamanıdır, imdi aşkı yaşama zamanıdır haydi gel benimle'
Çünkü aşığım sana anlasana..


arwen 15 Ağustos 2006 15:54

Kayıp Kentin Yakışıklısı






Dokuzunda kayboldu mayıs'ın,
Cesedi bulundu
Onikisinde...
Kaçırıldığında da
Kaybolduğunda da
Ve cesetken de
Yakışıklıydı..

Amcamdı.


Misafir 15 Ağustos 2006 16:05

Kaderde senden ayrı düşmek de varmış,
Doğrusu bunu hiç düşünmemiştim.
Seni tanımadan
Hele seni böyle deli divane sevmeden
Yalnızlık güzeldir diyordum
Al başını, kaç bu şehirden
Ufukta bir çizgi gibi gördüğün dağlara
Rüzgarın iyot kokularını taşıdığı denizlere git
Git gidebildiğin yere git diyordum...
Oysa ki, senden kaçılmazmış.
Yokluğuna bir gün bile dayanılmazmış.
Bilmiyordum..!
Yine de dayanmağa çalışıyorum işte
Bir kır çiçeği koparıyorum gözlerine benzeyen
Geçen bulutlara sesleniyorum ellerin diye
Rüzgar güzel bir koku getirmişse
Saçlarını okşayıp gelmiştir diyerek avunuyorum
Yaşamak seninle bir başka zamanı
Bir başka zamanda seni yaşamak
Her şeyden önce sen.
Elbette sen.
Mutlaka sen.
İster uzaklarda ol
İster yanı başımda dur
Sen ol yeter ki bu zaman içinde
Ben olmasam da olur
Seni bir yumağa sarıyorum yıllardır
Bitmiyorsun...
Çaresizliğim gün gibi aşikar
Su olup çeşmelerden akan güzelliğin
İnceliğin ışık yüzüme vuran
Sen güneş kadar sıcak
Tabiat kadar gerçek
Sen bahçelerde çiçekler açtıran
Sudan, havadan, güneşten yüce varlık.
Sen, o tek sevgi içimde
Sen görebildiğim tek aydınlık
Bir nefeste benim için al
Havasızlıktan öldürme beni
Bulutlara, yıldızlara benim için de bak
Susadım diyorsam
Bir yudum su içmelisin
Ben yorulduysam sen uyumalısın
Ellerim sevilmek istiyor
Saçlarım okşanmak istiyor
Dudaklarım öpülmek istiyor
Anlamalısın...
Ağaçların yeşili kalmadı
Gökyüzünün mavisi yok
Bu dağlar o dağlar değil
Rüzgarında kekik kokusu yok
Kim bu çaresiz..?
Bu kan çanağı gözler kimin
Kaç gecedir uykusu yok
Gündüzü yok
Gecesi yok
Yok...
Yok...
Anladım.
Sensiz yaşanmaz bu dünyada
İmkanı yok..!



Saat: 15:20

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık