![]() |
Sensin Yâr Yollara düşüren, yollardan alan İnsanı sensin yâr, insanı sensin Çıkan ve çıkmayan bütün yolların En sonu sensin yâr, en sonu sensin Yağmuru boranı susuz illerin Sen, yine sensin yâr, sen, yine sensin Biraz gülümse de şu gönüllerin Yangını sönsün yâr, yangını sönsün Bir kere görün ki; sevenlerinin Gözyaşı dinsin yâr, gözyaşı dinsin Varlığa dizini döven birinin Son hanı sensin yâr, son hanı sensin Kul Hafînin derdi, aştı başından Ne çektiyse, hepsi, Senin aşkından Yine de, Çekilir değil karşından: ...Severse seni bu serseri sevsin ...Zırdeliler ona 'bir deli' desin Seni sevmeyene diri mi denir Koy, ölü densin yâr, koy, ölü densin Bu hayâtın varsa sevilecek bir Tek yanı sensin yâr, tek yanı sensin |
Sana şiirler okuyacağım, gitme Güneşler doğacak yalnızlığımdan sana bir ışık getireceğim Büyük aydınlığımdan Sana bir dolu umut getireceğim Küçük ellerine sığmayacak Sana Afrika gecelerini getireceğim Sımsıcak Sana çiçekler getireceğim Bozulmuş güz bahçelerinden Sana bir serinlik getireceğim Yağmur tanelerinden Sana avuç avuç yıldız getireceğim Güneşimden başka Sana engin denizlerin maviliğini getireceğim Köpük köpük dalga dalga Sana bir rüzgar getireceğim Dağlardan, tepelerden Gitme, sana zamanı getireceğim Zamanın bittiği yerden |
Sen ölümle arana mesafe koyacak kadar soğuk bir kışı andırıyordun Geride ise, gözyaşlarına acımayacak kadar masum bir seveni kandırıyordun Özlemlerime koşacağım anların teneffüs zilini çalmadığında, Geçmişteki mutluluklar yeter dermişçesine Tren çığlığı rayların küflü demirlerinin, Masumiyetine benzediği zamanları kazıdım hafızama. Şeytanla dost olan acımasızlığının teseddürüne bürünmüş sahte yüzün Kim bilir Daha kaç kişiye verecek hüzün. Başkalaşan kişiliğin, kimden darbe almışdı da Yoksulluğumu büyüttüğüm kurak tarlamın ekinlerine, Bir karga gibi sokulup, oruç bozarcasına İyinin ve kötünün kararsızlığıyla saldırdın? Asil bir sefillik deryasında Oltama takılan yosun kaplamış yüreğin, Gurur diyerek yaşamaya çalıştığım Paslanmış ufkumun sis çökmüş hayalini çürüttü. Duymayı çoktan unuttuğum Sağırmı oldum yoksa dedirten tatlı sözlerini, Hangi sütü lekeli ananın evladına söyledin de Notasız besteler gibi Türküsüz bir ömre mahkûm bıraktın beni? Ama bir gün hepsinden bıkıp, Bakkal defteri ve taksit kartları sıkıntısında Sade bir ömrün kenar mahalle saflığında yaşamak istiyorum dersen, Ve sorarsan bu acımasızlığından kurtulmanın yolunu Sana tek tavsiyem, Azraillin elinden su iç! Bir insanı sevmekle başlıyordu aşk Ve terk etmesiyle acı |
Ne guseL aNıLarımıs vaRdı seNiNLe Ne oLdu biRdeN bise böyLe Tek biR keLime daHi vaRsa susma söLe zamaNıN yok ki giTme vakTi çaResizim öyLe NedeN soRacaksaN koRku ve dehşeTLe Ne diebiLirim ki biLmem işTe öyLe... --- --- --- biR gece çaLaRsa kapıNı yaLNızLık aÇma bıRak dışaRLaRda kaLsıN hayaT zoR ve acımaSız oLsa da hayaTı öyLesiNe muTLu yaŞa ki kapıDaki yaLNızLık yaLNızLığıNdaN uTaNsıN TIPKI BENİM GİBİ.... |
Karsımdasın iste... Bana bakmasan da oradasın, görüyorum seni. Ah benim sevdasında bencil, yüreğinde sağlam sevdiğim. Kalbime gömdüm sözlerimi, ceset torbası oldu yüreğim. Tıkandığım o an, Elimi nereye koyacağımı şaşırdığım o an iste, Aklımdan o kadar çok şey geçti ki takip edemedim. Ellerim boşlukta, ben darda kaldım. Ellerim buz gibi, ben harda kaldım. Bir senfoni vardı kulağımda çalınan, bitti artık hepsi... Köseme çekildim, hani hep kaldığım köseme. Bakış açım belli oldu yine. Geride kalan, ardından bakar gidenlerin. Bir meltem olacak rüzgarım dahi kalmadı benim. Dağlara çarptım her esişimde. Yollara küfrettim her gidisinde. Demiştim sana hatırlarsan: "Önemli olan 'zamana bırakmak' değil, 'zamanla bırakmamak'tır.." Simdi bana, geçen o zamanın Unutulmaz sancısı kalır Gittiğim eğer bensem, söyle bana kimden gittim? Sende yoktum zaten ben, ben yine bende bittim |
Gizli sevda Gecenin mehtabında gökyüzünde bir yıldız; On dört yaşında dolaşıyor yapayalnız Saçları zifiri karanlık , yüzüne çekmiş yaldız ! Gözleri cam yeşili, kaşlar lam- elif, kirpikler ...... Güneşin şavkı vurmuş yüzüne naz eder insafsız. Asıl dudaklarındaki uçuk etkiliyor insanı Çok alıngan,cehennem gibi merhametsiz Kopsa fırtına,dolsa denizler tek kıvılcımına faydasız Adına Hilal mi desem,Mehtap mı desem,yoksa Ayça mı ? Dolunay desem bana küfreder düpedüz. Belki,kırgın belki çok neşeli öyle.! süzüyor beni Nasıl bir tutkudur ki, bağladı çözülmüyor teni Okşaması boğar,öpmesi rüzgar gibi uğultulu Ah bir sabah olsa da,ölmeden soraydım kim olduğunu Adı Bedir mi, Yeniay mı yoksa yarımay mı, Kamer dersem, bana yapıştırır mı od’ unu ? Gizli sevdadır bu,sevdaların en saklısı Onun için uyuyamam, uyanırım gece yarısı Hiçbir şeye değişmem onunla yaşadığımızı. Güneşin aynası mı ,yoksa dünyanın parçası mı ? Bu yüzden hep gizli söyledik şarkımızı ! Bu sihirli bir aşktır, açıklanması yasak ! Gizli bir mutluluktur ki, ne kir bulaşır ne pasak Asırlarca yaşasam, o beni sevmese de ben ona tutsak Adına Hilal mi desem,Mehtap mı desem yoksa Ayça mı? Benim için fark etmez yeter ki, Ay’ da bir buluşsak. |
Biliyorum, kolay değil yaşamak, Gönül verip türkü söylemek yar üstüne; Yıldız ışığında dolaşıp geceleri, Gündüzleri gün ışığında ısınmak; Şöyle bir fırsat bulup yarım gün, Yan gelebilmek Çamlıca tepesine... -Bin türlü mavi akar Boğaz'dan- Her şeyi unutabilmek maviler içinde. Biliyorum, kolay değil yaşamak; Ama işte Bir ölünün hala yatağı sıcak, Birinin saati işliyor kolunda. Yaşamak kolay değil ya kardeşler, Ölmek de değil; Kolay değil bu dünyadan ayrılmak. |
Sevmeyi Becermek Sanırım, Sevmeyi beceremeyenlerdenim... Kapımı çaldığında beklediğim, Umarsızca çarpıyorum yüzüne Kalbimin kapılarını... Ve, Gözlerim takılı kalıyor Gidenin ardından.. Sonra da, Ölüyorum Kederimden,kahrımdan... Sanırım, Sevmeyi beceremeyenlerdenim... Gelen sevgiler de Tükendi artık... Kalmadı etrafımda Aşk tutkusu... Tutkusuzluğun pençesinde Kilitli kaldı Kalbimin kapıları... Özlem duyuyorum Aşkın masumiyetine... İçimden fışkıran Sevgi duygusu, Kırıyor zincirlerini Tutkusuzluğun, Umarsız kilidinin... Kalp kapılarım aralanıyor... Güneş ışıkları akıyor Dört bir yandan... Umutla aşılanıyor kalbim. Bekle sevgilim.. Sana geliyorum... |
KIZLARDA ASKER OLSA Kızlarda asker olsa Mini etek moda olsa Nazik eller selam dursa Vallahi istemem teskere Sibel can onbaşı olsa Hülya avşar çavuş olsa Petek dinçöz posta olsa Vallahi istemem teskere Üç beş nöbeti olsa Müjde ar devriye olsa Tugba ekinci koguşçu olsa VALLAHİ İSTEMEM TESKERE |
SAFIM BENİM Sen her şeyimdin canım benim, Şimdi yaralı kalbim benim, Sorarım ne olacak halim benim, Seni seviyorum safım benim. Sen derdimin dermanı benim, Şimdi yanıyor yüreğim benim, Nasıl sönecek yangınım benim, Seni istiyorum safım benim. Sen tatlı ,tatlı belam benim, Şimdi kanıyor kalbim benim, Ne zaman bitecek kanım benim, Seni bekliyorum safım benim. Ayrıldın ,yandı içim benim, Anla artık ,aşkım benim, Anlatamadı ,bakışım benim, Seni özlüyorum safım benim. Sevdin sandım,cicim benim, Geldi , seni sevesim benim, Boğazımda kaldı hevesim benim, Seni biliyorum , safım benim. Unutamıyorum öbür yarım benim, Kurudu can pınarım benim, Anlamadın beni, yarim benim, Seni anlamıyorum safım benim. Son mutluluk trenim benim, Artık tutmuyor frenim benim, Çalıyor feryat sirenim benim, Yolunu gözlüyorum safım benim. |
| Saat: 05:48 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık