![]() |
Bakma sen bana! Bakma sen bana! Yazdıklarıma bakma. Yüzümü bulutlara çevirdim ben. Denizlere, dağlara... Hep bir yolculuk havası var, Hep alıp başını getiresi Ferman dinlemez duygular içimde. Bakma sen bana! Aşktan sonra sevmeyi de bilmem pek. Aldırma bu yüzden. Gel desen, Uçamam bulutlardan, Çıkamam denizlerden, İnemem dağlardan. Bakma sen bana. Ben bakarım sana uzaklardan... |
Hatırlarıma Dokunma Artık soru sormayacağım sana, Dilediğini yapmakta serbestsin. Yaşa yaşayamadıklarını... Ama unutma, Zaman her dakika yalnızlıklar yaratır, Beni dinleme istersen, Ama hayat bu, ağlatır. Artık soru sormayacağım sana, Anlatmak zorunda değilsin yaptıklarını Sözlerinden belli, İçinde çığlıklar sakladığın... Ve aradığın, Geride bıraktıklarını... Ama unutma, Seni kimse sevmedi benim kadar, Hatıralarıma dokunma ne olur, Dokunsan ağlayacaklar... |
Ruhum Senle Dağ başında, yeşilin tonları arasında; Yanlız, yapayanlız oldugumu sanma. Oturmuş bir kayanın üstüne hayaller kurarken senin uğruna, Yanlız, yapayanlız olduğumu sanma. Göz yaşlarımı dökerken senin yokluğuna, Yanlız, yapayanlız olduğumu sanma. Sen uzaklarda, bense yeşilin kollarında olsamda sevgili, sakın yanlız, yapayanlız olduğumu sanma. Bu ruh ki daima seni yaşatıyor yanında, yanıbaşında... |
Seni seviyorum desem Dışarda yağan yağmur bana seni hatırlayıyor Aşkın bende bahar çiçekleri açtırıyor Sevdan ne kışı ne baharı andırıyor Edan sanki beni kandırıyor Sen baharda açan tomurcuk bir gülsün İnan ancak kollarımda büyürsün Gir kalbime ne ağlar nede üzülürsün Seni Seviyorum demekle ne alçalır nede küçülürsün |
Benim gölgem kırmızı Duygularım isyankar Benim başım belalı Benim sevdam can yakar. Özgürlüğü taşıyor Yüreğimde pankartlar Benim şarkımı söyler Gökyüzünde turnalar. Benim rengim kırmızı Kalemimden kan damlar Benim dünyam karanlık Dört yanımda taş duvar. Üzerime kapanır Soğuk demir kapılar Benim derdimi dinler Gökyüzünde yıldızlar. |
Nasıl Bir Sevdaysa Ay çok mu gecikti nerdeyse çıkar Sen yalnızlığıma varır varmaz Az sonra yağmuru durduracaklar Rüzgarı değiştirdim Ustura ağzı poyraz Yok canım yıldızları unutmadık Mutlaka yerlerinde bulunacaklar Kenarı yaldızlı mavi bir karanlık Sütlü çıplaklığını örtecek kadar Senin için olduğu asla bilinmeyecek Yapraklarını birden dökecek dutlar Şafak sökerken sekiz on kadar şimsek Balkonda işlemeli müstesna bulutlar Ayak bastığın an şehir de değişebilir Yoksa Moskova`mı Belki Berlin belki Dakar Belki 30`lardan mehtap yorgunluğu İzmir Körfez`de şerefine donatılmış vapurlar Nerede ne zaman kaç kere yaşadık Nasıl bir sevdaysa eskitememiş yıllar Bitirdiğimiz herşeye yeniden başladık Dudaklarımızda birbirimizden mısralar |
ARTIK SENSİZİM GİDİYORSUN YA... KARA BULUTLARI KATMIŞ ARDINA ACILARI YÜKLENMİŞ SIRTINA DÖRT NALA GELİYOR YANLIZLIĞIM. GİDİYORSUN YA.. NEKADARDA MUTLU ÇARESİZLİKLER YÜREĞİMİN GERGEFİNDEN CIMBIZLARLA ÇEKİYOR NAKIŞ NAKIŞ UMUTLARI GİDİYORSUN YA... RENKLERİNİ SİLİYOR TUVALİM KARASI BANA GECELERİN CEFASI BANA ELDE KALAN TEK RESİM GÖZLERİNİ SEYREDECEĞİM GİDİYORSUN YA... GİYOTİNE GİDİYOR PAYLAŞMALARIM BUGÜNÜMDE, YARINLARIMDA GİDİYOR GİDİYOR DÜŞMÜŞ PEŞİNE UMUTLARIM GİDİYORSUN... DALGALARINDA BOĞULDUĞUM DENİZİM GİDİYORSUN... BUNDAN BÖYLE ZAMANLARA SENSİZİM. |
Seyrindeyim Anlamsızdır öğle sonraları buralar. Odalar senle şenlenir, senle ağlar satırlar. Geç kalınmaz ıslanmak için, yağmurda, ihtiyarken de terler vücutlar. Simasız, silüetlere çizdim seni Aklımda gözlerinin, neon ışıkları.. Ben her gece caddeleri süslüyorum, ayazınla, Ben her gece yıldızlara anlatıyorum, yokluğunu... Sürgün oluyor yüreğimde, bir amansız göç başlıyor sonra. hiç kaçırmadığım hayatının, yeni fragmanları gözlerimin önünde seni izliyorum... |
Özlemedim Seni Hiç özlemedim seni Özlemek dostluktandır dostluğundan öte bulmalıyım seni Sıcaklığını bulmalıyım dokunuşları, kenetlenişi Terimizle sulanmalı yeryüzü güneş terimizde ışıldamalı sabah olunca Apansız fırtınalar çıkmalı sarsılmalıyım Özlemek yanında olmak isteğidir gülüşünü görmek biraz da Hiç özlemedim seni Saçlarına gül takmam bir ırmak gibi akıtırım ovaya soluğunla yanar dudaklarımın bozkırı Akkor halindeki ufuk bakır bir tel gibi eriyip gider kraterler ortasında kalırım |
SEVMEYİ ÖĞRENİYORUM ANNE Sevmeyi ilk annemle öğrendim. O; beyaz yüzlü, güzeller güzeli kadından. Seveceksin, herşeyi der, Sevmenin anlamını, yüceliğini Anlatırdı kırık kelimelerle. Sevmeyi hala öğreniyorum. Kuşları, böcekleri, çirkinlikleri, -hamam böceklerini bile,,, Birtek ikiyüzlü Dostlları, İhaneti, Ve yalanı sevemedim., Bağışla beni anne. Kurşunlayanı sevdim, Dağlarda yaşayanları sevdim . Dostluğa ihaneti sevemedim anne. Bağışla beni anne. Sevmeyi sen öğrettin Bir bir yapıyorum dediklerini, Sevmeyi daha çok seviyorum anne. İhanetler olmasa, dostluklar bozulmasa, Ne çok seveceğim daha anne. Sevmeyi daha da çok sevdim anne. Sen ne dedinse yaptım. Birtek kalleşliği, Hainleri, Arkadan bıçaklamaları sevmedim. Bağışla beni anne. Seninle sevmeyi özledim. |
| Saat: 15:20 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık