MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Misafir 15 Ağustos 2006 20:31

Bakma sen bana!

Bakma sen bana!
Yazdıklarıma bakma.
Yüzümü bulutlara çevirdim ben.
Denizlere, dağlara...
Hep bir yolculuk havası var,
Hep alıp başını getiresi
Ferman dinlemez duygular içimde.

Bakma sen bana!
Aşktan sonra sevmeyi de bilmem pek.
Aldırma bu yüzden.
Gel desen,
Uçamam bulutlardan,
Çıkamam denizlerden,
İnemem dağlardan.
Bakma sen bana.
Ben bakarım sana uzaklardan...


Mystic@L 15 Ağustos 2006 20:32

Hatırlarıma Dokunma
Artık soru sormayacağım sana,

Dilediğini yapmakta serbestsin.

Yaşa yaşayamadıklarını...

Ama unutma,

Zaman her dakika yalnızlıklar yaratır,

Beni dinleme istersen,

Ama hayat bu, ağlatır.





Artık soru sormayacağım sana,

Anlatmak zorunda değilsin yaptıklarını

Sözlerinden belli,

İçinde çığlıklar sakladığın...

Ve aradığın,

Geride bıraktıklarını...

Ama unutma,

Seni kimse sevmedi benim kadar,

Hatıralarıma dokunma ne olur,

Dokunsan ağlayacaklar...



Misafir 15 Ağustos 2006 20:35

Ruhum Senle


Dağ başında, yeşilin tonları arasında;
Yanlız, yapayanlız oldugumu sanma.
Oturmuş bir kayanın üstüne hayaller kurarken senin uğruna,
Yanlız, yapayanlız olduğumu sanma.

Göz yaşlarımı dökerken senin yokluğuna,
Yanlız, yapayanlız olduğumu sanma.
Sen uzaklarda, bense yeşilin kollarında olsamda sevgili, sakın yanlız, yapayanlız olduğumu sanma.
Bu ruh ki daima seni yaşatıyor yanında, yanıbaşında...


Mystic@L 15 Ağustos 2006 20:36

Seni seviyorum desem


Dışarda yağan yağmur bana seni hatırlayıyor
Aşkın bende bahar çiçekleri açtırıyor
Sevdan ne kışı ne baharı andırıyor
Edan sanki beni kandırıyor

Sen baharda açan tomurcuk bir gülsün
İnan ancak kollarımda büyürsün
Gir kalbime ne ağlar nede üzülürsün
Seni Seviyorum demekle ne alçalır nede küçülürsün


Misafir 15 Ağustos 2006 20:47

Benim gölgem kırmızı
Duygularım isyankar
Benim başım belalı
Benim sevdam can yakar.

Özgürlüğü taşıyor
Yüreğimde pankartlar
Benim şarkımı söyler
Gökyüzünde turnalar.

Benim rengim kırmızı
Kalemimden kan damlar
Benim dünyam karanlık
Dört yanımda taş duvar.

Üzerime kapanır
Soğuk demir kapılar
Benim derdimi dinler
Gökyüzünde yıldızlar.


Mystic@L 15 Ağustos 2006 20:50

Nasıl Bir Sevdaysa

Ay çok mu gecikti nerdeyse çıkar
Sen yalnızlığıma varır varmaz
Az sonra yağmuru durduracaklar
Rüzgarı değiştirdim
Ustura ağzı poyraz
Yok canım yıldızları unutmadık
Mutlaka yerlerinde bulunacaklar
Kenarı yaldızlı mavi bir karanlık
Sütlü çıplaklığını örtecek kadar
Senin için olduğu asla bilinmeyecek
Yapraklarını birden dökecek dutlar
Şafak sökerken sekiz on kadar şimsek
Balkonda işlemeli müstesna bulutlar
Ayak bastığın an şehir de değişebilir
Yoksa Moskova`mı
Belki Berlin belki Dakar
Belki 30`lardan mehtap yorgunluğu İzmir
Körfez`de şerefine donatılmış vapurlar
Nerede ne zaman kaç kere yaşadık
Nasıl bir sevdaysa eskitememiş yıllar
Bitirdiğimiz herşeye yeniden başladık
Dudaklarımızda birbirimizden mısralar


Mystic@L 15 Ağustos 2006 20:50

ARTIK SENSİZİM

GİDİYORSUN YA...
KARA BULUTLARI KATMIŞ ARDINA
ACILARI YÜKLENMİŞ SIRTINA
DÖRT NALA GELİYOR YANLIZLIĞIM.

GİDİYORSUN YA..
NEKADARDA MUTLU ÇARESİZLİKLER
YÜREĞİMİN GERGEFİNDEN
CIMBIZLARLA ÇEKİYOR
NAKIŞ NAKIŞ UMUTLARI

GİDİYORSUN YA...
RENKLERİNİ SİLİYOR TUVALİM
KARASI BANA GECELERİN
CEFASI BANA
ELDE KALAN TEK RESİM
GÖZLERİNİ SEYREDECEĞİM

GİDİYORSUN YA...
GİYOTİNE GİDİYOR PAYLAŞMALARIM
BUGÜNÜMDE, YARINLARIMDA GİDİYOR
GİDİYOR DÜŞMÜŞ PEŞİNE UMUTLARIM

GİDİYORSUN...
DALGALARINDA BOĞULDUĞUM DENİZİM
GİDİYORSUN...
BUNDAN BÖYLE ZAMANLARA SENSİZİM.


Misafir 15 Ağustos 2006 20:51

Seyrindeyim


Anlamsızdır öğle sonraları buralar.
Odalar senle şenlenir,
senle ağlar satırlar.

Geç kalınmaz ıslanmak için,
yağmurda,
ihtiyarken de terler vücutlar.
Simasız, silüetlere çizdim seni
Aklımda gözlerinin,
neon ışıkları..
Ben her gece caddeleri süslüyorum,
ayazınla,
Ben her gece yıldızlara anlatıyorum,
yokluğunu...
Sürgün oluyor yüreğimde,
bir amansız göç başlıyor sonra.
hiç kaçırmadığım hayatının,
yeni fragmanları
gözlerimin önünde
seni izliyorum...



Mystic@L 15 Ağustos 2006 20:55

Özlemedim Seni

Hiç özlemedim seni
Özlemek dostluktandır
dostluğundan öte bulmalıyım seni

Sıcaklığını bulmalıyım
dokunuşları, kenetlenişi
Terimizle sulanmalı yeryüzü
güneş terimizde ışıldamalı sabah olunca
Apansız fırtınalar çıkmalı
sarsılmalıyım
Özlemek
yanında olmak isteğidir
gülüşünü görmek biraz da
Hiç özlemedim seni

Saçlarına gül takmam
bir ırmak gibi akıtırım ovaya
soluğunla yanar
dudaklarımın bozkırı

Akkor halindeki ufuk
bakır bir tel gibi eriyip gider
kraterler ortasında kalırım


Mystic@L 15 Ağustos 2006 20:55

SEVMEYİ ÖĞRENİYORUM ANNE

Sevmeyi ilk annemle öğrendim.
O; beyaz yüzlü, güzeller güzeli kadından.
Seveceksin, herşeyi der,
Sevmenin anlamını, yüceliğini
Anlatırdı kırık kelimelerle.

Sevmeyi hala öğreniyorum.
Kuşları, böcekleri, çirkinlikleri,
-hamam böceklerini bile,,,
Birtek ikiyüzlü
Dostlları,
İhaneti,
Ve yalanı sevemedim.,
Bağışla beni anne.
Kurşunlayanı sevdim,
Dağlarda yaşayanları sevdim .
Dostluğa ihaneti sevemedim anne.

Bağışla beni anne.
Sevmeyi sen öğrettin
Bir bir yapıyorum dediklerini,
Sevmeyi daha çok seviyorum anne.
İhanetler olmasa, dostluklar bozulmasa,
Ne çok seveceğim daha anne.

Sevmeyi daha da çok sevdim anne.
Sen ne dedinse yaptım.
Birtek kalleşliği,
Hainleri,
Arkadan bıçaklamaları sevmedim.
Bağışla beni anne.
Seninle sevmeyi özledim.



Saat: 15:20

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık