![]() |
Aşkın Lâ Sesi Ben deniz kızı. Sen! Aşkın efendisi.... ......... Zaptiyeli şehirlerin mülteci hayallerinde titreyen heyecanlarla.... firar gecelerin sabahına gün gibi.... martı çığlıklarına takalım sevinçlerimizi. Deniz altı dalışlar götürür ikimizi mercan kayalıklarına midyenin incisini saklaması gibi gizle gizemli kuytularına düşelim dokunuşlara süngerimsi süngerimsi içelim birbirimizi. İkimizden sızan ışık kırılmalarında içimizdeki güneşe doyuralım yedi renginden öte çoğalıp karıştığımızda ısınır yürekleri yakan ateş ateşlere çizelim resimlerimizi Paydos vakitlerinde zamanın üçüncü vardiyasına koşmalarda bulalım kendimizi akrep yelkovan kovalaşmalarında selamlaşan dokunuşlara salalım tebessümlerimizi Ardından İnsanca ağlamalar dolsun pınarlara deniz kızı okyanuslara uğurlanırken aşkın efendisinden yansırken hareler yanaklarda tutulan nefes duyulan ses lâl ile lâ kalsın sana, bana. Aşka Aşkım! Bu günkü şarkım… |
İNANMAKTIR SEVMEK *~*~*~*~*~*~*~*~*~* *~INANMAKTIR SEVMEK*~ *~*~*~*~*~*~*~*~*~ *Sevmek inanmaktir...* ~Güvenmektir duygulara..~ *Direnmektir sevmek..* ~Tüm acilara direnmek.~ *~*~*~*~*~*~*~*~ *Sevdigini kendin gibi,kendinden de çok duyumsamaktir...* ~Iki ten,iki kalp,iki gönül yoktur Sevgide,tek bir yürek olunur...~ *Sevmek paylasmaktir,sevdiginle kalbini bölüsmektir Sevmek...* ~Ve Sevmek direnmektir,tüm acilariyla direnmek...~ *Sevmek Sevilmeyi hak etmesini bilmektir..*. ~Sevmek,Sevgilinin baktigi yerde,sustugu yerde olmaktir...~ *Sevginin oldugu yerde disa vurur istekler...* ~Sevme özgürlügünü istersin,Sevginin kabul edilmesini istersin..~. *Bir gün gelir bu istekler de son bulur,kendinden istersin artik...* ~Sevgiliyi daha çok Sevmek istersin,hatalari,kusurlariyla sonsuz ~kilmak~ *Istersin Sevgini...* ~Beklentinlerin son buldugu duraktir,Sevda~ *denizinin son limanidir..~ *Sevmek,Sevgili için yasamaktir....* ~Onun eli,kolu,gözü,kalbi olmaktir..~ *Sevmek vermektir,Sevdigin için,almasini bilmektir...* ~Güvenmektir duygulara Sevmek...~ *Sevdigine seni seviyorum!Diyebilmektir....* ~Okuyabilmektir gözlerdeki sözcükleri..~ *Haykirabilmektir Sevgiyi hiç bagirmadan...* ~Sevmek Sevgiliye bir nefes kadar,yakin olmaktir..~ *Sevmek özveride bulunmaktir..* ~Ve Sevmek INANMAKTIR!....~ |
Sevgili`ye Ufkumdan perdeleri çekilen zamânın ardında, Olimpos Zirveleri`nde doldurmak üzereyken mîâdını; Kaybolmuş aşkların mahzenlerinde, Unutulmaya yüz tutmuş, Tozlanmış dökümanların arasından çıkardım Adın`ı... Bir Alaturka Saat`in tepesine tünemiş Zümrüd-ü Anka, Saat başı vird hâlinde yâdını O yemyeşil gözlerini anlatmaya çalışan, Hangi nota, hangi şiir, hangi destân; Hezîmetle bitirmemiş ki maksâdını? Sen, Pontus Ülkesi`nin, Rum`luğuna sâdık kalmamış, Peygamber hitâplı Kadın`ı; Târih silecek mi, Kaya gibi dişlerimde iz bırakmış, dudaklarının tadını? ! .. *** Daha Belkıs tüylü topuklarıyla yaslanmıyorken Tahtı`na, *** Sangarios Efsânesi, yazılmamış mıydı senin bahtına? Say ki; Alnın duvak görmemişken, Gizemli Sunaklar`da, Perili Konaklar`da Benimle yatmadın! .. Say ki; Meryem gibi istisnâsın, bir kez bile tatmadın Say ki; Cüneyd gibi seccâdeni gönül ırmağıma hiç atmadın, Say ki; Edhem gibi tâcını, tahtını, bir ânlık vuslâtıma satmadın Say ki; Kader çizgisini, semtime uğratmadın; Kırılır Kalem, çıkar yollar Bezm-i Elest`e, Hiç mi hesâba katmadın? Oysa, Kaldır başını da seyret Levh-i Mahfûz`u, Benimle birlikte Adın! .. Ellerini, akd-i nikâh için duâlara da mı kaldırmadın? Yoksa, Sen, benim hiç bir şeyim de mi olmadın? Eyy Masalllar Ülkesi`nin Sultânı Kadın! .. *** Daha dîvâneye döndürmemişken âşıkların kim kaçını, *** Daha Râhipler kırmamışken senin için Haç`ını, *** Parmaklarım kavramamış mıydı altın tozu saçını? En müstahkem ümidsizlik kapılarının arkasına, Bir daha hiç görünmemek üzere saklanmış olsan da, Karşına yine ben çıkacağım! Son Brandenburg kalıntılılarını da, Yeni bir Ekim İhtilâli ile, Müfreze vâveylâlarının üzerine yıkacağım! Zannetme ki; Ferhât gibi dağın ardını görmeden bıkacağım! Kıskansın Memphis`in mumyaları! Kıskansın Ramses! Kelpetenler açmamacasına avurtlarımı sıkacağım! Bir Yûsuf kurtulmaya görsün Kreuzberg Zindânları`ndan; Züleyhâ`ya inâd, Azîz`e inâd, Binlerce Yûsuf`u zindâna tıkacağım! Hele zangırdasın Wedding Katedrali; Ay ışığı görmeyen gecelerde, Glockeleri`nin doruklarına çıkacağım! *** Daha Şehidlik`de okunmazken Fâtihâ, bir tâze Rûh`a; *** Âlem-i Ervâh`ta künyelenmemiş miydik cümle Gürûh`a? *** Daha? *** Dahası yok! *** Dikildi gözleri Havârîler`in, Beyt-i Makdîs`de çarmıha; *** Son vuruş, o son vuruş da balyozumdan olacak mıha |
Son İstek Bitki olacaksam Çayır çimen olayım Aman baldıran değil Yol altında kalacaksam Gelin arabaları geçsin üstümden Çelik paletler değil Üstümde çocuklar koşuşsun Ne kaçan ne kovalayan Askerler değil Ker*** yapacaksanız beni Okullarda kullanın Cezaevlerinde değil Soluğum tükenmez de kalırsa Islık öttürsünler Aman ha düdük değil Kalem yapın beni kalem Şiirler yazan sevi üstüne Ölüm kararı değil Ölünce yaşamalıyım defne yapraklarında Sakın ola ki Silahlarla değil |
Sevgi Hani sözlerde duvaksız gelin gibi dolaşan, Hep kulak ardı ettiğimiz sevgi... Nankör ruhlarımızda yarım,yamalak Pazarlıklara sunduğumuz sevgi, Ne kadar ucuz üretip,allayıp pullayıp Körpelere can değil ruh acıtarak Ömür yakarak sattığımız sevgi... Adını camlara yazdığımız Özünü sandıklara kaldırdığımız, Bir elde kum...bir elde altın sevgi... Lafı oldu mu aslan kesildiğimiz, Kopyasını güzel çıkarttığımız, Atıp tuttuğumuz,bizim sandığımız Aslında ta en baştan yanıldığımız Varlığımızın tek bestesi sevgi Ödünç aldığımız... Göz alabildiğine değil, Akıl alabildiğine büyükken Dilde beş para...un ufak ettiğimiz Şimdi hikaye... Şimdi masal... BİR VARMIŞ...BİR YOKMUŞ SEVGİ… |
YakılacakYara Sana şiirler yazmak istiyorum Güzelliğini anlatan şiirler... Nasıl büyük seviyorsam seni Bir o kadar küçülüyor kelimeler. Sana destanlar yazmak istiyorum Sevgimi anlatan destanlar... Nasıl cesaretliyse kahramanlar O kadar korkaklaşıyor seni anlatışlar. Sana ağıtlar yakmak istiyorum Ölümünü anlatan ağıtlar... Nasıl feryat ettiyse analar babalar O kadar sessizleşiyor seni haykırışlar. Sana tarihler yazmak istiyorum Sadece ikimizi anlatan tarihler... Nasıl yazıldıysa Leylalar Mecnunlar O kadar az geldi bana aştıkları dağlar. Sana cehennemi yazmak istiyorum Alev alev yanan cehennemi... Nasıl yakılıyorsa burada günahkarlar Benimde yakılacak yaram var. |
Adı Yalnızlık Gölgen gibidir yalnızlık Gecenin ıssızlığı, karanlığı gibi boş ve soğuk. Sarılırsın ararsın tutamazsın yoktur çaresi. Adı Yalnızlık Yazılmıştır birkere Yiğit olsan da büker bileği, Cesur olsan da sızlatır yüreği. İçindedir sevgi, insanın tek dileği Ateşten gömlek misali SEVGİ... SEVGİ... SEVGİ… |
GİDİYORSUN YA... KARA BULUTLARI KATMIŞ ARDINA ACILARI YÜKLENMİŞ SIRTINA DÖRT NALA GELİYOR YANLIZLIĞIM. GİDİYORSUN YA.. NEKADARDA MUTLU ÇARESİZLİKLER YÜREĞİMİN GERGEFİNDEN CIMBIZLARLA ÇEKİYOR NAKIŞ NAKIŞ UMUTLARI GİDİYORSUN YA... RENKLERİNİ SİLİYOR TUVALİM KARASI BANA GECELERİN CEFASI BANA ELDE KALAN TEK RESİM GÖZLERİNİ SEYREDECEĞİM GİDİYORSUN YA... GİYOTİNE GİDİYOR PAYLAŞMALARIM BUGÜNÜMDE, YARINLARIMDA GİDİYOR GİDİYOR DÜŞMÜŞ PEŞİNE UMUTLARIM GİDİYORSUN... DALGALARINDA BOĞULDUĞUM DENİZİM GİDİYORSUN... BUNDAN BÖYLE ZAMANLARA SENSİZİM. |
Nerdesin? Geceleyin bir ses böler uykumu, İçim ürpermeyle dolar: -Nerdesin? Arıyorum yıllar var ki ben onu, Aşıkıyım beni çağran bu sesin. Gün olur sürüyüp beni derbeder, Bu ses rüzgarlara karışır gider. Gün olur peşimden yürür beraber, Ansızın haykırır bana: -Nerdesin? Bütün sevgileri atıp içimden, Varlığımı yalnız ona verdim ben, Elverir ki bir gün bana derinden, Ta derinden bir gün bana Gel desin. |
SENSİZİM Bak yine akşam oldu. Yine sen yoksun yanımda, Sensiz dalıyorum uykuya, Sanki geceleri daha cok seviyorum, Belkide seninle ruyamda olabilmek içindir. Seni yıldızların arasında arıyorum, Belki bulurum rüyama gelirsin diye. Sensiz geziyorum bulutların arasında, Sensizsim birtanem. Bak yine sensiz uyandım Elimi uzattım sen yoktun yanımda, Dağların ardından sensiz birgün daha doğdu, Yine yoktun yanımda, O eski oturduğumuz park, O eski yerimiz, ordayım Senin gelmeni bekliyorum. Biliyorum sen gelmiycen ama yine de bekliyorum Bak yine güneş sırrını kaybediyor, Dağların ardına saklanıyordu. Denizin sessizliği seni yanıma getiriyordu. Resminle gönlümde seni büyütüyordum. sensizim birtamen. SENSİZİM. |
| Saat: 15:20 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık