MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Mystic@L 15 Ağustos 2006 20:56

Aşkın Lâ Sesi

Ben deniz kızı.
Sen!
Aşkın efendisi....
.........
Zaptiyeli şehirlerin
mülteci hayallerinde
titreyen heyecanlarla....
firar gecelerin sabahına
gün gibi....
martı çığlıklarına
takalım sevinçlerimizi.

Deniz altı dalışlar
götürür ikimizi mercan kayalıklarına
midyenin incisini saklaması gibi
gizle gizemli kuytularına
düşelim dokunuşlara süngerimsi
süngerimsi içelim birbirimizi.

İkimizden sızan
ışık kırılmalarında
içimizdeki güneşe doyuralım
yedi renginden öte
çoğalıp karıştığımızda
ısınır yürekleri yakan ateş
ateşlere çizelim resimlerimizi

Paydos vakitlerinde zamanın
üçüncü vardiyasına
koşmalarda bulalım kendimizi
akrep yelkovan kovalaşmalarında
selamlaşan dokunuşlara
salalım tebessümlerimizi

Ardından
İnsanca ağlamalar dolsun pınarlara
deniz kızı okyanuslara uğurlanırken
aşkın efendisinden
yansırken hareler yanaklarda
tutulan nefes
duyulan ses
lâl ile lâ kalsın
sana,
bana.

Aşka
Aşkım!
Bu günkü şarkım…


Misafir 15 Ağustos 2006 21:01

İNANMAKTIR SEVMEK

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
*~INANMAKTIR SEVMEK*~
*~*~*~*~*~*~*~*~*~
*Sevmek inanmaktir...*
~Güvenmektir duygulara..~
*Direnmektir sevmek..*
~Tüm acilara direnmek.~
*~*~*~*~*~*~*~*~
*Sevdigini kendin gibi,kendinden de çok duyumsamaktir...*
~Iki ten,iki kalp,iki gönül yoktur Sevgide,tek bir yürek olunur...~
*Sevmek paylasmaktir,sevdiginle kalbini bölüsmektir Sevmek...*
~Ve Sevmek direnmektir,tüm acilariyla direnmek...~
*Sevmek Sevilmeyi hak etmesini bilmektir..*.
~Sevmek,Sevgilinin baktigi yerde,sustugu yerde olmaktir...~
*Sevginin oldugu yerde disa vurur istekler...*
~Sevme özgürlügünü istersin,Sevginin kabul edilmesini istersin..~.
*Bir gün gelir bu istekler de son bulur,kendinden istersin artik...*
~Sevgiliyi daha çok Sevmek istersin,hatalari,kusurlariyla sonsuz ~kilmak~
*Istersin Sevgini...*
~Beklentinlerin son buldugu duraktir,Sevda~ *denizinin son limanidir..~
*Sevmek,Sevgili için yasamaktir....*
~Onun eli,kolu,gözü,kalbi olmaktir..~
*Sevmek vermektir,Sevdigin için,almasini bilmektir...*
~Güvenmektir duygulara Sevmek...~
*Sevdigine seni seviyorum!Diyebilmektir....*
~Okuyabilmektir gözlerdeki sözcükleri..~
*Haykirabilmektir Sevgiyi hiç bagirmadan...*
~Sevmek Sevgiliye bir nefes kadar,yakin olmaktir..~
*Sevmek özveride bulunmaktir..*
~Ve Sevmek INANMAKTIR!....~


Mystic@L 15 Ağustos 2006 21:04

Sevgili`ye

Ufkumdan perdeleri çekilen zamânın ardında,
Olimpos Zirveleri`nde doldurmak üzereyken mîâdını;

Kaybolmuş aşkların mahzenlerinde,
Unutulmaya yüz tutmuş,
Tozlanmış dökümanların arasından çıkardım Adın`ı...

Bir Alaturka Saat`in tepesine tünemiş Zümrüd-ü Anka,
Saat başı vird hâlinde yâdını

O yemyeşil gözlerini anlatmaya çalışan,
Hangi nota, hangi şiir, hangi destân;
Hezîmetle bitirmemiş ki maksâdını?

Sen,
Pontus Ülkesi`nin,
Rum`luğuna sâdık kalmamış, Peygamber hitâplı Kadın`ı;

Târih silecek mi,
Kaya gibi dişlerimde iz bırakmış, dudaklarının tadını? ! ..


*** Daha Belkıs tüylü topuklarıyla yaslanmıyorken Tahtı`na,
*** Sangarios Efsânesi, yazılmamış mıydı senin bahtına?


Say ki;
Alnın duvak görmemişken,
Gizemli Sunaklar`da,
Perili Konaklar`da
Benimle yatmadın! ..

Say ki;
Meryem gibi istisnâsın, bir kez bile tatmadın

Say ki;
Cüneyd gibi seccâdeni gönül ırmağıma hiç atmadın,

Say ki;
Edhem gibi tâcını, tahtını, bir ânlık vuslâtıma satmadın

Say ki;
Kader çizgisini, semtime uğratmadın;

Kırılır Kalem, çıkar yollar Bezm-i Elest`e,
Hiç mi hesâba katmadın?

Oysa,
Kaldır başını da seyret Levh-i Mahfûz`u,
Benimle birlikte Adın! ..

Ellerini, akd-i nikâh için duâlara da mı kaldırmadın?

Yoksa,
Sen, benim hiç bir şeyim de mi olmadın?

Eyy Masalllar Ülkesi`nin Sultânı Kadın! ..


*** Daha dîvâneye döndürmemişken âşıkların kim kaçını,
*** Daha Râhipler kırmamışken senin için Haç`ını,
*** Parmaklarım kavramamış mıydı altın tozu saçını?


En müstahkem ümidsizlik kapılarının arkasına,
Bir daha hiç görünmemek üzere saklanmış olsan da,
Karşına yine ben çıkacağım!

Son Brandenburg kalıntılılarını da,
Yeni bir Ekim İhtilâli ile,
Müfreze vâveylâlarının üzerine yıkacağım!

Zannetme ki;
Ferhât gibi dağın ardını görmeden bıkacağım!

Kıskansın Memphis`in mumyaları!
Kıskansın Ramses!
Kelpetenler açmamacasına avurtlarımı sıkacağım!

Bir Yûsuf kurtulmaya görsün Kreuzberg Zindânları`ndan;
Züleyhâ`ya inâd,
Azîz`e inâd,
Binlerce Yûsuf`u zindâna tıkacağım!

Hele zangırdasın Wedding Katedrali;
Ay ışığı görmeyen gecelerde,
Glockeleri`nin doruklarına çıkacağım!


*** Daha Şehidlik`de okunmazken Fâtihâ, bir tâze Rûh`a;
*** Âlem-i Ervâh`ta künyelenmemiş miydik cümle Gürûh`a?
*** Daha?
*** Dahası yok!
*** Dikildi gözleri Havârîler`in, Beyt-i Makdîs`de çarmıha;
*** Son vuruş, o son vuruş da balyozumdan olacak mıha


Mystic@L 15 Ağustos 2006 21:19

Son İstek

Bitki olacaksam
Çayır çimen olayım
Aman baldıran değil

Yol altında kalacaksam
Gelin arabaları geçsin üstümden
Çelik paletler değil

Üstümde çocuklar koşuşsun
Ne kaçan ne kovalayan
Askerler değil

Ker*** yapacaksanız beni
Okullarda kullanın
Cezaevlerinde değil

Soluğum tükenmez de kalırsa
Islık öttürsünler
Aman ha düdük değil

Kalem yapın beni kalem
Şiirler yazan sevi üstüne
Ölüm kararı değil

Ölünce yaşamalıyım defne yapraklarında
Sakın ola ki
Silahlarla değil


Mystic@L 15 Ağustos 2006 21:27

Sevgi

Hani sözlerde duvaksız gelin gibi dolaşan,
Hep kulak ardı ettiğimiz sevgi...
Nankör ruhlarımızda yarım,yamalak
Pazarlıklara sunduğumuz sevgi,
Ne kadar ucuz üretip,allayıp pullayıp
Körpelere can değil ruh acıtarak
Ömür yakarak sattığımız sevgi...
Adını camlara yazdığımız
Özünü sandıklara kaldırdığımız,
Bir elde kum...bir elde altın sevgi...
Lafı oldu mu aslan kesildiğimiz,
Kopyasını güzel çıkarttığımız,
Atıp tuttuğumuz,bizim sandığımız
Aslında ta en baştan yanıldığımız
Varlığımızın tek bestesi sevgi
Ödünç aldığımız...
Göz alabildiğine değil,
Akıl alabildiğine büyükken
Dilde beş para...un ufak ettiğimiz
Şimdi hikaye...
Şimdi masal...
BİR VARMIŞ...BİR YOKMUŞ SEVGİ…


Misafir 15 Ağustos 2006 21:29

YakılacakYara


Sana şiirler yazmak istiyorum
Güzelliğini anlatan şiirler...
Nasıl büyük seviyorsam seni
Bir o kadar küçülüyor kelimeler.


Sana destanlar yazmak istiyorum
Sevgimi anlatan destanlar...
Nasıl cesaretliyse kahramanlar
O kadar korkaklaşıyor seni anlatışlar.
Sana ağıtlar yakmak istiyorum
Ölümünü anlatan ağıtlar...
Nasıl feryat ettiyse analar babalar
O kadar sessizleşiyor seni haykırışlar.
Sana tarihler yazmak istiyorum
Sadece ikimizi anlatan tarihler...
Nasıl yazıldıysa Leylalar Mecnunlar
O kadar az geldi bana aştıkları dağlar.
Sana cehennemi yazmak istiyorum
Alev alev yanan cehennemi...
Nasıl yakılıyorsa burada günahkarlar
Benimde yakılacak yaram var.



Mystic@L 15 Ağustos 2006 21:33

Adı Yalnızlık

Gölgen gibidir yalnızlık
Gecenin ıssızlığı, karanlığı gibi boş ve soğuk.
Sarılırsın ararsın tutamazsın
yoktur çaresi.
Adı Yalnızlık
Yazılmıştır birkere
Yiğit olsan da büker bileği,
Cesur olsan da sızlatır yüreği.
İçindedir sevgi, insanın tek dileği
Ateşten gömlek misali
SEVGİ... SEVGİ... SEVGİ…


Misafir 15 Ağustos 2006 21:39

GİDİYORSUN YA...
KARA BULUTLARI KATMIŞ ARDINA
ACILARI YÜKLENMİŞ SIRTINA
DÖRT NALA GELİYOR YANLIZLIĞIM.

GİDİYORSUN YA..
NEKADARDA MUTLU ÇARESİZLİKLER
YÜREĞİMİN GERGEFİNDEN
CIMBIZLARLA ÇEKİYOR
NAKIŞ NAKIŞ UMUTLARI

GİDİYORSUN YA...
RENKLERİNİ SİLİYOR TUVALİM
KARASI BANA GECELERİN
CEFASI BANA
ELDE KALAN TEK RESİM
GÖZLERİNİ SEYREDECEĞİM

GİDİYORSUN YA...
GİYOTİNE GİDİYOR PAYLAŞMALARIM
BUGÜNÜMDE, YARINLARIMDA GİDİYOR
GİDİYOR DÜŞMÜŞ PEŞİNE UMUTLARIM

GİDİYORSUN...
DALGALARINDA BOĞULDUĞUM DENİZİM
GİDİYORSUN...
BUNDAN BÖYLE ZAMANLARA SENSİZİM.


Mystic@L 15 Ağustos 2006 21:42

Nerdesin?

Geceleyin bir ses böler uykumu,
İçim ürpermeyle dolar: -Nerdesin?
Arıyorum yıllar var ki ben onu,
Aşıkıyım beni çağran bu sesin.

Gün olur sürüyüp beni derbeder,
Bu ses rüzgarlara karışır gider.
Gün olur peşimden yürür beraber,
Ansızın haykırır bana: -Nerdesin?

Bütün sevgileri atıp içimden,
Varlığımı yalnız ona verdim ben,
Elverir ki bir gün bana derinden,
Ta derinden bir gün bana Gel desin.


Mystic@L 15 Ağustos 2006 21:43

SENSİZİM

Bak yine akşam oldu.

Yine sen yoksun yanımda,
Sensiz dalıyorum uykuya,
Sanki geceleri daha cok seviyorum,
Belkide seninle ruyamda olabilmek içindir.
Seni yıldızların arasında arıyorum,
Belki bulurum rüyama gelirsin diye.
Sensiz geziyorum bulutların arasında,
Sensizsim birtanem.

Bak yine sensiz uyandım
Elimi uzattım sen yoktun yanımda,
Dağların ardından sensiz birgün daha doğdu,
Yine yoktun yanımda,
O eski oturduğumuz park,
O eski yerimiz, ordayım
Senin gelmeni bekliyorum.
Biliyorum sen gelmiycen ama yine de bekliyorum

Bak yine güneş sırrını kaybediyor,
Dağların ardına saklanıyordu.
Denizin sessizliği seni yanıma getiriyordu.
Resminle gönlümde seni büyütüyordum.
sensizim birtamen.
SENSİZİM.



Saat: 15:20

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık