MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Misafir 15 Ağustos 2006 21:45


Herşeyim Ol

Gülüm ol, koklayayım.
Gül suyuyla paklayayım.
Yarim ol, koynumda saklayayım.
Bir ömür boyu seni koklayayım.

Çiceğim ol, aç benimle.
Yarim ol, kaç benimle.
Seveyim seni bütün benliğimle.
Sevgimizi ilan edeyim seninle.

Suyum ol, ak benimle.
Aynam ol, bak benimle.
Yarim ol, sevineyim seninle.
Sevgimizi ilân edeyim, seninle.

Gülüm ol, kokayım seninle.
Bülbülüm ol, öteyim seninle.
Yarim ol, övüneyim seninle.
Sevgimizi ilan edeyim, seninle.

Bağım ol, üzüm olayım seninle.
Gözüm ol, bakayım seninle.
Yarim ol, yatayım seninle.
Sevgimizi ilan edeyim, seninle.

Rüzgarım ol, es benimle.
Yarim ol, söz kez benimle.
Yarim ol, nişan yapam seninle
Sevgimizi ilan edeyim, seninle.

Yatağım ol, yat benimle.
Kalbim ol, at benimle.
Yarim ol, düğün yapam seninle.
Sevgimizi ilan edeyim, seninle.

Çiceğim ol, konayım üstüne.
Kalbimi yaptırayım büstüne.
Nereden bileyim küstüğüne.
Kimselere sevemem üstüne.

Yarim ol,nişan yapalım seninle
Yarim ol, düğün yapalım seninle.
Her şeyim ol, yaşa sen benimle.
Her şeyin olur, yaşarım seninle.



Mystic@L 15 Ağustos 2006 21:59

sevdim seni

Bakma böyle kötü olduğuma,
benim de bir insan tarafım vardı,
benimde bir dileğim,
benimde bir beklentim vardı hayattan.
Yeter artık yüzüme vurma çirkinliğimi,
ben seni sevdiğim için sen güzlsin bu kadar.
Ben oysa ben sen sevmediğin için çirkinim,
oysa gülüm ben seni çok sevdim ben ise bunu karşılığnı alamdım


Mystic@L 15 Ağustos 2006 22:11

DİLEĞİM

Geceleri yıldızlarla
Paylaşırsın dertlerini
Bir umuttur diye dalıp
Tükenmeyen gökyüzüne

Her insanın derdi başka
Nedir bilmem ki bu yaşta
Seni üzen dertlerinde
Belli ki sebebi başka

Dilerim olsun dediğin
Seni sevsin istediğin
Kimi dilekler olur ya
Gelir elbet beklediğin

Altan Ateş


Mystic@L 15 Ağustos 2006 22:15

SANA KALDIM

Haydi tut ellerimden
Ben hayata kırgınım
Kutsal bildirğim sevgiler
Çoktan kirlenmiş şaşkınım

Hayaller kurardım senli yarınlara
Her şey güzel olacak sanırdım
Dostluklar tükenmiş söylenenler yalan
Artık başkası yokmuş anladım

Bir ben varım bugünümde birde sen
Geçmişim de var bilirdim yanıldım
Her biri viran olmuş her biri yalan
Bu yaşımda sebepsiz kaderime kırıldım

Hayatı hep doğrulardan ibaret sandım
Ki her zaman doğruydum doğru da kaldım
Ben yıllardır geçmişe boş yere yandım
Ve sonunda sevdiğim ben sana kaldım


Mystic@L 15 Ağustos 2006 22:18

DELİ YANGINIM


Deli yangınım sana dargınım
Hani söz vermiştin gelecektin
Çok bekledim

Deli yangınım sana doymadım
Hani söz vermiştin dönecektin
Niye yalnızım

Deli yangınım söyle
Yokluğun neden böyle
Seni benden alan,bırakmayan
Sonum olan şey ne?


Misafir 15 Ağustos 2006 22:33

Aklıma sen geldin yine,
Bir şarkı dinlerken yavaş.
Bir rüzgâr dolaşırken saçlarımın arasında,
Damla, damla yağmur akarken penceremden,
Ateşteki odunlar çatırtılarla yanarken,
Bardağımdaki çayı yudumlarken usul, usul
Aklıma sen geldin yine...

Bir nefes çekerken sigaramdan ağır, ağır,
Penceremden dışarıyı seyrederken hayli dalgın,
Bir gül görünce yalnız başına,
Aklıma sen geldin yine...
Karıştırırken öteyi beriyi,
Bir soluk resim geçince elime,
Öyle dalmışım ki inan,
Kapım çalınca ansızın,
Sandım ki sen geldin...


Mystic@L 15 Ağustos 2006 22:33

YAR

Sevgin o kadar büyük ki
Sığmaz bedenime içime

Unutulmaz günlerle
Sevgimiz hep dillerde
Bu gönlüm yine seninle yar

Aşkım dile gelir her gün
Söyler umut şarkımızı

Ayrılıklar olsa da
Kırgınlıklar doğsa da
Bu gönlüm hiç uslanmaz yar
Bu gönlüm seni unutmaz yar


arwen 15 Ağustos 2006 23:25

Kazımalı Adını



ne zaman seni düşünsem yaşamak güzel
bir bahar bahçesi olur güz bahçeleri
en karanlıklarda bile uzanır bir el
kendiliğinden açar sabaha perdeleri
sen bastığın yerde çiçeklerin büyüdüğü
her zaman en güzel,her yerde eşsiz
sen yaprak,sen köpük,sen kuş tüyü
sen sevgi nehirlerinin aktığı büyük deniz
gözleri namuslu,namuslu parlar insanların
gökyüzü inadına mavi
yaşamak inadına güzel
bu şehirde sen varsan
ateşleri kül edersin
kurşunları gül edersin
şu dağları yol yaparsın
acıları bal yaparsın
sen ne muhteşemsin
gözlerin bir çığan müziği güzelliğinde
kirpiklerin keman,göz bebeklerin gitar
bütün güzelliklerin tümü sende
kazımalı ulu ağaçların gövdelerine adını...


Mystic@L 15 Ağustos 2006 23:36

YANARIM

Eğer bir gün ölürsem
Bilinmesini istediğim bir şey vardır
Ki o da şudur:
Malumunuz Altan der ki:
Bir gün ölürsem
Ne bu yalancı dünyaya
Ne iki yüzlü insanlarına
Nede ardımdan
Ağlayıp,yırtınanlara yanarım
Ben yansam,yansam
Kocaman bir dert ile
Şu dünyada yalnız bıraktığım
Hayat arkadaşım
Can yoldaşıma yanarım
Yanarım ki ne yanarım
Hem yanarım,hem ağlarım


Misafir 15 Ağustos 2006 23:41

Anlarsın


Suskun bir ayışığına sığınıp
Vurdum kendimi yalnız geceye
Az mı sabahladım bir resimin baş ucunda
Öyle bir sevdim ki
Bedeli yoktu hiç bir gözyaşının
Kimi sevdin diye sorma
Yorgun gönlüme bak
Anlarsın


Bir kurşun değdi gönlüme
Yenik düştüm uçurum gözlerine yarin
Ve kayarken saçları geceye
Öyle bir sevdim ki
Hiç bir yıldız dolduramadı yerini
Ne kadar sevdin diye sorma
Gözyaşlarıma bak
Anlarsın




Saat: 01:35

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık