MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Mystic@L 15 Ağustos 2006 23:46

BEKLE

Ümitlerimle birlikte demir aldım
Sensizlik denizinde
Artık ne dert var gülüm
Nede hüzün yüreğimde
Ve kalmadıysa sevdiğim hiç yaş gözlerinde
Ve de sabır bedeninde
Bekle geleceğim ya bu kış kıyamette
Yada gelecek seneye


Misafir 15 Ağustos 2006 23:56

Biliyorum şimdi saçlarını Yaban eller okşuyor,
Gözlerine başka gözler gülüyor,
Gözlerin ki gördüğüm gözlerin en güzeliydi,
Varsın adı hasret olsun artık bu sevdanın,
Varsın sonu ayrılık olsun bu romanın,
Bitmedi bitmeyecek bu şarkım ..
Nerede olursan ol, Kiminle olursan ol
Hatırla aşkım! kimbilir,
Belki seninde aklında ben varımdır şuanda..
Yanındayken bile özlerdim seni,
Şimdi içimde bir başka yangın!
Şimdi gözlerimde en ıslak bakışın ..
Ölmek kaderde var biliyorum,
Herşeyin sonu yakın!
Ama sen de bil ki;
Yağmurlarca sevdim seni
Yağmurlarca sana yandım ..


Mystic@L 16 Ağustos 2006 00:00

HEP SEN OLSAN

Bir sen olsan yanımda
Can olsan hep canımda
Ömrümün her anında
Bir sen olsan diyorum

Bir ümit bir sevda
Bir hayal bir hülya
Kederlere son veda
Olup gelsen diyorum

Gecemde gündüzümde
Şarkımdaki dizemde
Aldığım son nefeste
Tek sen olsan diyorum

Uzak değil bu hülya
Gecemdeki bir rüya
Uzun yıllar alsada
Benim olsan diyorum


Misafir 16 Ağustos 2006 00:04

Deli Gönül

Bilmem,
Kaçtır yaşadın bu yanlızlıkları.
Bu uçurumları.
Bu zindan karası günleri,
Bu da yetmedi değil mi?
Deli gönül.!!!

Hala ne istersin,
Yıldızlardan,
senden ışığını esirgeyen güneşten.
Yetmedimi bu yaralar sana
Deli gönül.
Ne ararsın bu deniz kıyısında,
Yakomozları mı?
İstersin kendine yoldaş?
Yok, yok deli gönül...
O da yar olmaz sana...
Hadi git artık.
Acıtımışken yüreğini sevdiklerin,
Yeter kanattığın beni.
Git artık deli gönül.
Ardına bile dönüp bakma.
Çek kanayan yüreğini,
Gözyaşlarını...
Sadece git....
Deli gönül...



Mystic@L 16 Ağustos 2006 00:08

YÜREĞİMİN ATTIĞI YER

Gidişinle üzüldüm gidişinle yıkıldım ben
Ne yapsam ne etsem derken
Aklıma geliverdi birden
Yüreğimin attığı yer

Sen artık yüreğimin attığı yerdesin
Uzunca bir sürede yegane sahibisin

Yapmalıydım vede yapıyorum
Seni yüreğimde saklıyorum
Bu yalan ayrılık bitene kadar
Seni orada büyütüyorum

Gülmeliyim sevinmeliyim belkide
Belkide avunmalıyım birkaç resimle
Sonsuza dek te tutmalıyım seni
Yüreğimin attığı yerde

“Yüreğimin yegane sahibine sevgilerle”


arwen 16 Ağustos 2006 00:09

Kederler Okyanusu


Özlemlerin sarıp sarmalıyor ruhumu bedenimi
Şimdi ben ödüyorum yaptıklarımın bedelini
Artık affetmeni bekliyorum ne olur senden beni
Aksın gönül pınarlarıma aşkının selleri.

Soğuk bir rüzgar esiyor yüreğimin derinliklerinde
İçim üşüyor sensizliğimde yok ellerin ellerimde
Hayalin karşıma çıkıp da tenimle temas ettiğinde
Bir anda yok olup gidiyor o güzel hayalin de.

Sevgin yoksa eğer kurumuş bir ağaçtaki kuru bir dalım
Sen yanımda olmazsan ne olur bilmem ki bu halım
Kederler okyanusunda yüzüp giden başıboş bir salım
Bu ayrılık yüzünden kırıldı hep kolum kanadım.

Her ne zaman ki seni düşünsem içim daralıyor
Bıçak gibi keskin yalnızlığım kalbimi yaralıyor
Yokluğunun dayanılmaz acısı gönlümü paralıyor
Senli anılarım hasretin perdesini aralıyor.

Sana bu son sözümdür canım hadi gel barışalım
Sevda denizinin sularına yavaşça karışalım
Mutluluk sahiline vuran dalgalarla yarışalım
Bütün engelleri seninle umarsızca aşalım.


Mystic@L 16 Ağustos 2006 00:16

GEL ARTIK

Gün gelirde pişman olursan
Gün gelirde hüznün seni yenerse
Gel ben buradayım

Yollardaki sevgilileri görüpte
Mazimizi hatırlarsan
Gel ben buradayım

Umutsuzluğun umudunu yenerse bir gün
Sevgiler senden hesap sormaya başlarsa
Gel ben buradayım

Senin ruhunda böyle gitmek yoktu
Bir gün ruhunla barışırsan
Gel ben buradayım

Belki bugün dönüş günü
Hüznünü yendiğin
O eski günleri hatırladığın gün
Döneceğin ,her şeyden vazgeçip
Bana tekrar geleceğin gün bugün

Gel bir tanem her şeyden vazgeçip
Beni tekrar seveceğin gün bugün


Misafir 16 Ağustos 2006 00:24

RenkLi Şİir

renklerinizi alın

herkes seçsin rengini

beyaz yeşil
kırmızı

sarıda durabilirsiniz

ya da kırmızıda geçebilir.


ister ak olun

ister kara

griyi de unutmayın bu arada



özlemleriniz mavi düşleriniz lacivert ise

karayı unutun yelkeniniz beyaz olsun

geride kalanlar anılardır, turuncu



kahve falınızda kahverengi gözlü yar çıksın

saçları kızıl olsun kiraz dudaklı yarin

çıplak binsin yeleleri ak bir ata

at size gelsin..benim yarin atı bana

ille de kara kaşlı kır sakallı yar desin

(cam göbeği nazardan korusun)



düşleriniz pembe olabilir ya da pespembe kime ne...?


Mystic@L 16 Ağustos 2006 00:41

UMUDUM OLDUN

Mutluyduk huzurluyduk seninle o günler
Çok çabuk geçerdi saatler
Hiçbir şey düşünmezdik sevdamızdan başka
Bir sen vardın yalnızca birde ben

Umudum oldun sen gururum oldun sen
Her zaman yanımdayken canımdayken

Bir bakıma senden sonrası zor geldi
Yaşanan anılar içimde
Kalbimde yokluğunun acısı ile
Gözlerim geceleri nöbette


arwen 16 Ağustos 2006 00:43

Kelebek Dokunuşu




Dertsiz tasasız bir ömür geçirdim diyemem
Kimi zaman korkarak yaşamaya cesaret edemediğim
Duygularımdan gem almış nefessiz ab-ı hayatım
Hep karıncalar dolaştı durdu beynimde
Doğum günlerimi hiç sormayın zaten
İki dilim kek üstünde üflenmek üzere duran
Belki de geçmiş yıllarımı söndürüp atmak için
Bile bile kendimi erittiğim mum parçası
Yaşam dediğin hep gelgitlere mahkum,
Sahte ve kördüğüm alıntılar değil midir ?
İşte bu sahtelikte dahi
Milyarların içindeki tek gerçeklik benim
Sade ve yalın sırf senin için
Artık geriye bakmadan umarsızca
Doğum günümü değiştiriyorum
Yas tutmalarım, matemsi ağıtlarım
Çoktan geçmişime göç ettiler
Kuşluk vakti gördüğüm rüyanın
Bana sarıldığın anda
Ne kadar gerçek ne kadar sen olduğunu anladım
Bakışlarında gizleyerek izlediğim
Bir dokunuştur en derinimde hissettiğim
Adını söylemeye korksam da
Bir gün bozulur mu büyüsü diye
KELEBEK DOKUNUŞU dur
Bakışlarından süzülen kalbime.



Saat: 01:35

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık