![]() |
BEKLE Ümitlerimle birlikte demir aldım Sensizlik denizinde Artık ne dert var gülüm Nede hüzün yüreğimde Ve kalmadıysa sevdiğim hiç yaş gözlerinde Ve de sabır bedeninde Bekle geleceğim ya bu kış kıyamette Yada gelecek seneye |
Biliyorum şimdi saçlarını Yaban eller okşuyor, Gözlerine başka gözler gülüyor, Gözlerin ki gördüğüm gözlerin en güzeliydi, Varsın adı hasret olsun artık bu sevdanın, Varsın sonu ayrılık olsun bu romanın, Bitmedi bitmeyecek bu şarkım .. Nerede olursan ol, Kiminle olursan ol Hatırla aşkım! kimbilir, Belki seninde aklında ben varımdır şuanda.. Yanındayken bile özlerdim seni, Şimdi içimde bir başka yangın! Şimdi gözlerimde en ıslak bakışın .. Ölmek kaderde var biliyorum, Herşeyin sonu yakın! Ama sen de bil ki; Yağmurlarca sevdim seni Yağmurlarca sana yandım .. |
HEP SEN OLSAN Bir sen olsan yanımda Can olsan hep canımda Ömrümün her anında Bir sen olsan diyorum Bir ümit bir sevda Bir hayal bir hülya Kederlere son veda Olup gelsen diyorum Gecemde gündüzümde Şarkımdaki dizemde Aldığım son nefeste Tek sen olsan diyorum Uzak değil bu hülya Gecemdeki bir rüya Uzun yıllar alsada Benim olsan diyorum |
Deli Gönül Bilmem, Kaçtır yaşadın bu yanlızlıkları. Bu uçurumları. Bu zindan karası günleri, Bu da yetmedi değil mi? Deli gönül.!!! Hala ne istersin, Yıldızlardan, senden ışığını esirgeyen güneşten. Yetmedimi bu yaralar sana Deli gönül. Ne ararsın bu deniz kıyısında, Yakomozları mı? İstersin kendine yoldaş? Yok, yok deli gönül... O da yar olmaz sana... Hadi git artık. Acıtımışken yüreğini sevdiklerin, Yeter kanattığın beni. Git artık deli gönül. Ardına bile dönüp bakma. Çek kanayan yüreğini, Gözyaşlarını... Sadece git.... Deli gönül... |
YÜREĞİMİN ATTIĞI YER Gidişinle üzüldüm gidişinle yıkıldım ben Ne yapsam ne etsem derken Aklıma geliverdi birden Yüreğimin attığı yer Sen artık yüreğimin attığı yerdesin Uzunca bir sürede yegane sahibisin Yapmalıydım vede yapıyorum Seni yüreğimde saklıyorum Bu yalan ayrılık bitene kadar Seni orada büyütüyorum Gülmeliyim sevinmeliyim belkide Belkide avunmalıyım birkaç resimle Sonsuza dek te tutmalıyım seni Yüreğimin attığı yerde “Yüreğimin yegane sahibine sevgilerle” |
Kederler Okyanusu Özlemlerin sarıp sarmalıyor ruhumu bedenimi Şimdi ben ödüyorum yaptıklarımın bedelini Artık affetmeni bekliyorum ne olur senden beni Aksın gönül pınarlarıma aşkının selleri. Soğuk bir rüzgar esiyor yüreğimin derinliklerinde İçim üşüyor sensizliğimde yok ellerin ellerimde Hayalin karşıma çıkıp da tenimle temas ettiğinde Bir anda yok olup gidiyor o güzel hayalin de. Sevgin yoksa eğer kurumuş bir ağaçtaki kuru bir dalım Sen yanımda olmazsan ne olur bilmem ki bu halım Kederler okyanusunda yüzüp giden başıboş bir salım Bu ayrılık yüzünden kırıldı hep kolum kanadım. Her ne zaman ki seni düşünsem içim daralıyor Bıçak gibi keskin yalnızlığım kalbimi yaralıyor Yokluğunun dayanılmaz acısı gönlümü paralıyor Senli anılarım hasretin perdesini aralıyor. Sana bu son sözümdür canım hadi gel barışalım Sevda denizinin sularına yavaşça karışalım Mutluluk sahiline vuran dalgalarla yarışalım Bütün engelleri seninle umarsızca aşalım. |
GEL ARTIK Gün gelirde pişman olursan Gün gelirde hüznün seni yenerse Gel ben buradayım Yollardaki sevgilileri görüpte Mazimizi hatırlarsan Gel ben buradayım Umutsuzluğun umudunu yenerse bir gün Sevgiler senden hesap sormaya başlarsa Gel ben buradayım Senin ruhunda böyle gitmek yoktu Bir gün ruhunla barışırsan Gel ben buradayım Belki bugün dönüş günü Hüznünü yendiğin O eski günleri hatırladığın gün Döneceğin ,her şeyden vazgeçip Bana tekrar geleceğin gün bugün Gel bir tanem her şeyden vazgeçip Beni tekrar seveceğin gün bugün |
RenkLi Şİir renklerinizi alın herkes seçsin rengini beyaz yeşil kırmızı sarıda durabilirsiniz ya da kırmızıda geçebilir. ister ak olun ister kara griyi de unutmayın bu arada özlemleriniz mavi düşleriniz lacivert ise karayı unutun yelkeniniz beyaz olsun geride kalanlar anılardır, turuncu kahve falınızda kahverengi gözlü yar çıksın saçları kızıl olsun kiraz dudaklı yarin çıplak binsin yeleleri ak bir ata at size gelsin..benim yarin atı bana ille de kara kaşlı kır sakallı yar desin (cam göbeği nazardan korusun) düşleriniz pembe olabilir ya da pespembe kime ne...? |
UMUDUM OLDUN Mutluyduk huzurluyduk seninle o günler Çok çabuk geçerdi saatler Hiçbir şey düşünmezdik sevdamızdan başka Bir sen vardın yalnızca birde ben Umudum oldun sen gururum oldun sen Her zaman yanımdayken canımdayken Bir bakıma senden sonrası zor geldi Yaşanan anılar içimde Kalbimde yokluğunun acısı ile Gözlerim geceleri nöbette |
Kelebek Dokunuşu Dertsiz tasasız bir ömür geçirdim diyemem Kimi zaman korkarak yaşamaya cesaret edemediğim Duygularımdan gem almış nefessiz ab-ı hayatım Hep karıncalar dolaştı durdu beynimde Doğum günlerimi hiç sormayın zaten İki dilim kek üstünde üflenmek üzere duran Belki de geçmiş yıllarımı söndürüp atmak için Bile bile kendimi erittiğim mum parçası Yaşam dediğin hep gelgitlere mahkum, Sahte ve kördüğüm alıntılar değil midir ? İşte bu sahtelikte dahi Milyarların içindeki tek gerçeklik benim Sade ve yalın sırf senin için Artık geriye bakmadan umarsızca Doğum günümü değiştiriyorum Yas tutmalarım, matemsi ağıtlarım Çoktan geçmişime göç ettiler Kuşluk vakti gördüğüm rüyanın Bana sarıldığın anda Ne kadar gerçek ne kadar sen olduğunu anladım Bakışlarında gizleyerek izlediğim Bir dokunuştur en derinimde hissettiğim Adını söylemeye korksam da Bir gün bozulur mu büyüsü diye KELEBEK DOKUNUŞU dur Bakışlarından süzülen kalbime. |
| Saat: 01:35 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık