MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

arwen 16 Ağustos 2006 01:49

Kendi Nefesim Gibi




Her gülüsün bir bahar şu gönlüme
Her nefesin sevdayı barındıran bir ömür bana
Her kelimen mutlulukları anlatan bir şiir bana
Yaşadıkça dört mevsimde seninle tüm baharları
Çektikçe içime her nefesini kendi ciğerlerime
Yaşıyorum seni kendi "canım" gibi
Çekiyorum içime seni kendi " nefesim " gibi.

Varlığında anlam bulan
" Seni seviyorum" diye başlayan tüm sözlerim
Yokluğunda büyüyen
" Seni delice özledim" diye alev misali yanılan hasretim
Şahit olacak ayrılığa açılan tüm duruşmalarda
Tesellimdir senin mutlulukların sonu bilinmeyen yarınlarımda
Yaşıyorum seni kendi ömrüm gibi
Yanıyorum alev alev, hasretine yanan bir köz gibi.

Gecede gözlerinle aydınlık saçılıyorsa etrafıma
Sevginle ruhum dimdik ayakta duruyorsa tüm acılarıma
Bir tomurcuk daha yeşeriyorsa " sevda" adına çölleşmiş yarınlarımda
Yaşıyorum seni yarınlarımdaki umutlarım gibi
Seviyorum seni kendi nefesim gibi.



Mystic@L 16 Ağustos 2006 02:03

SENİ DÜŞÜNÜYORUM

Akşamın bitip gecenin başladığı
Sevincin gidip hüznün geldiği
Uykularımın param parça olduğu bu saatte
Ben yine seni düşünüyorum

Seni düşünüyorum yeni güne başlarken
Her şey gibi
Yaşamanın da mantıksız olduğu bu şehirde
Ben yine seni düşünüyorum

Belki beni affedip yeniden sever diyorum
İşte sadece bu yüzden
Ben yine seni düşünüyorum

Hasretinin bitmediği umutlarımın söndüğü
Umutlarımı gömdüğüm bugün de
Ben yine seni düşünüyorum

Kalbimde ki yaranın geçmediği
Sana duyduğum pişmanlığın bitmediği
Belki de son günlerimi yaşadığım bu dünyada
Ben yine seni düşünüyorum


Misafir 16 Ağustos 2006 02:05

Dilara



Aşkın dibacesidir şimdi bu mısralarım
Bugün ne hüzünlenir ne ardından ağlarım
Bitmeyen yalnızlığın ağıtıydı geceler
Üstümüze herbiri buzdan yorganlar serer
Adını bilmiyorsa yosun tutmuş duvarlar
Güneşe sevmedin ki benim sevdiğim kadar
Ey paslı aşk taciri bu kara bulut nedir
Eline al kalbini ondan taşları kemir...
.................................
Ruhumu benden alıp bir kafese koysan da
Uçurum ötesinde ölen benim Dilara
Mesih gibi meyyitin canına can katsan da
Elemde yanıp yanıp biten benim Dilara
Yine hüzün mevsimleri geldi çattı cihana
Senin için ateşlere dalan İbrahim benim
Aşk dediğin kalbinde kurulu o divana
Meftun olup beklenen hüzünlü mevsim benim
Issız çölde kumların hasret kaldığı suyu
Ortasına yaş koyup çöle akıtan benim
Ve Yusuf’u koynuna yar diye alan kuyu
Kuyulara düşüp de sularda yanan benim
Dilara sen öldün de ülkeme baykuş kondu
Güzellikler kayboldu ve ümitlerim soldu
Sen gittin de varlığım yokluk oldu Dilara
Sevgili hayallerim kaldı başka bahara


Mystic@L 16 Ağustos 2006 02:07

SEN VE BEN

Unutmak için değil gidişim terk etmek için değil
Senin için ikimiz için yarınlarımız için

İhanet değil yaptığım sevgi için mutluluk için
En önemlisi senin için

Kalbin kırılmasın sakın ümidin kaybolmasın
Sana tapan bu yürek boşuna kül olmasın

Hasret bitecek mutluluk gelecek
Hüzün gidecek yarınlar doğacak
Bizim için ikimiz için doğacak

Döneceğim bir gün mutlaka
Aynı ümitle aynı heyecanla
Tutacak ellerim seni
Sonsuza dek ; Sen ve ben


Misafir 16 Ağustos 2006 02:10

Sabah Uyandığımda



bir sabah uyandığımda anne
duvarlara vurulduğumu
ilk haykırışımı ilk vuruşmamı unutmuşum
düşlerin yüzleri yaktığını
kesik kesik çalan sirenleri
kayalara çarpan yüreğimi unutmuşum

/ bir sabah uyandığımda anne
yanıyordu bağrım kesilmişti soluk yüzüm
atlılar yokuşları sınıyordu
şimşekler çakıyor kuşlar çiçekleri
okşamıyordu anne /

bir sabah uyandığımda anne
bir annenin dualarını bebeklerin gülümseyişlerini
sabahleyin sevgili uyandırışını unutmuşum anne

/ say ki tırnaklarım böğrümü delmeyi
öğütlüyor
sevgili saçlarımı yoluyor
duvarlar benimle vuruşuyor /

bir sabah uyandığımda anne
düşlerimi unutmuşum düşlerimle vuruşmamı
akşama kavuşmayı geceyi
sancılarımı yaralarımı
hepsini her şeyi unutmuşum anne

/ unutsam da ne çıkar anne,
ben hayatı unutmuşum anne hayatı
unutmuşum
hayat unutturulmuş bana
hayat unutturulmuş anne /


arwen 16 Ağustos 2006 02:11

Kendi Yıldızını Bulmak




Milyonlarca güzelin içinden,
Kendi yıldızını bulmak
Sevdalarına sır,
Gönüllerine ışık olacak
Kendi yıldızını bulmak..

Kollarında sevgili,
İzlerken mehtabı
Duyuyordu teninin
İçine temasını.

O zaman hissetti,
Kendi yıldızını bulduğunu
Gözlerinde parıldayan sevda,
Yıldızları kıskandırıyordu

Bir gönül rahatlığında
Bulduğu kendi yıldızını,
Kalbinin derinliklerinde
Hissettiğinde
Oklar saplandı bir bir..
Aşık Oldu...


arwen 16 Ağustos 2006 02:13

Kendime Kızıyorum






hayat hiç dinlemiyor boşa okuyorum şarkıyı
ha bir dikişte içmişsin ha yavaş yavaş rakıyı
terkedilmişlik töreninde ben de taktım takıyı
ben sana değil kendime kızıyorum
aşkın en imkansızlarını elimle koymuşum gibi buldugum için

ağlamak istiyorum gözlerim kıpkırmızı
bir gün görmedim dünyada ne baharı ne yazı
sana sesleniyorum dünyanın en güzel kızı
ben sana değil kendime kızıyorum
aşkın en imkansızlarını elimle koymuşum gibi bulduğum için..


Misafir 16 Ağustos 2006 02:13

Senin Korkun Olmasa



Gün doğar insanın ilk sesiyle,
ben uyanamam hala
Sırtımdaki dağ silsilesiyle.
keşfedemem bu yük varken
Hayatın, herşeyin gerçeğini,
Ne kadar oynasalar gülemem.
Bu yükün benim için paresini
Önüme koysalar göremem
Allah korkusu olmayagörsün.

Rüyam hayatıma aksetse,
Kabusum çoğalır korkarım.
Dünyam daralır gözlerim kapanır
Allah korkusu olmayagörsün.


Misafir 16 Ağustos 2006 02:14

Solgun Yüzlerin Öpüşleri



şurası pis bir heyecanın kapıp getirdiği
uzak metropoller
bize yabancı bir yer
sancının öptüğü
dağ yamaçlarının yalanlanmadığı
solgun yüzlerin paryalandığı yer

bu yerlerde bir farklıdır insanlar
bir farklı açar çiçekler
çiçekler bekaret çıplaklığına soyunur
solgun yüzlerin öpüşlerini
bir kitabın
soyutlanan yapraklarını
savurur avuçlardan eser rüzgar gurur rüzgarı

karşı iddialara cevap arar inatlarım
şu metropoller kahrolası metropoller
solgun yüzlerin öpüşleri
bir farklı olur burada
çünkü sessiz öper dudakları


Misafir 16 Ağustos 2006 02:15

Akşamın Getirdikleri



Ne çok yıldızlar küme küme üzümleşen
Tane tane küçülen, tane tane büyüyen
Delişmen rüzgarların okşayışı güvertileri
Belli ki bu akşamın getirdikleri...
Bodur sürelerin müjdecisi çıngıraklar
Kulaklarımda bir hoş seda
Çağrışımlı şarkılar dudaklarımda
Petek petek bağrı yanık pencereler..
Yağmur bir başka yağmur yine akşam
Genzimde yarım kalmış toprak kokusu
Senin damla damla, çiçek çiçek gelişin
Körpe yüreğime serpilen bengisu.



Saat: 15:20

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık