MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Mystic@L 16 Ağustos 2006 02:16

SENİN İÇİN

Kalbimin içinde bir yer var
Senin için yalnız senin için
Boşluğunu hiç kimsenin dolduramadığı
Ve de dolduramayacağı
Senin için yalnız senin için

Gizlediğim bir yer var
Kalbimin enderin köşesinde
Seni bekliyor
Belki de ölene dek bekleyecek
Seni yalnız seni bekleyecek

Hasretini çekecek belki de
Yıllarca yanacak yıllarca kavrulacak
Ama sonunda o da muradına erecek
Bunun için belki de bunun için bekleyecek


Misafir 16 Ağustos 2006 02:17

Bülbülün Gözyaşları



Rüyalarında yalnızdı bülbül,
Bir sabah bahçesinde doğuverdi taze bir gül,
Beklentilerini unuttuğu bir anda
Yıllarca beklerken yanı başında

Sevda yanı başındaydı, hasret yanı başında
Umutlar karışık, umutlar canlı, yanı başında
Yılların yorgunluğuyla uyandı bülbül
Yılların hasretiyle kondu dalına

Oysa zamansız bir güldü o
Gecikmiş mevsimler boyu,
Sevdası birse de, hayalleri başkaydı,
Umutları başka ve hülyaları başka

Ağırdı bülbül, yılların yorgunluğuyla
Çağlayanlar gibiydi kalbi, sevdası ağırdı
Taşıyamazdı gül, taşıyamadı
O taze aşklara hazırdı.

Bülbül anladığında gerçeği tüm yalınlığıyla
Uyandı rüyadan, kaçtı gülünden sonsuza
Ardına bakamadı bir daha
Ve göremedi gül, düşünemedi bile
Bülbülünde ağladığını

Hiçbir şey kalıcı değildir Dünyada
Yıllar geçer yollar ayrılır
Ve sonunda bize geçmiş günlerden
Biraz ümit biraz hasret
Ölesiye sevgiler ve dostluklar kalır


Misafir 16 Ağustos 2006 02:19

Sokak Lambası



Düşlerin avutulmamış yalnızlığında uçurtmalarımı kaybettim
Soğuk akşamlar koymaz bana, üşürse bedenim üşüsün
Benim yungımlarım yeter bedenlere
Garip bir öykünün kahramanı oldu hep yüreğim

Yenilmez sandığım kaygılarım sürgüne gitmiş
Kızarmış bulutların apartman diplerine bıraktığı, emanetleri bulamadım bir türlü
Yaprakları dökülmüş ağaç dallarındaydı evim,denizlerin ortasında bir yakamoz gibi
Dağıldı hep gönlüm. Her metre karesi bir dünya habercisiydi

Şeytan kılıklı çöpçüler süpürdü caddelere dökülen hayallerime
Bir yanım aydınlık bir yanım karanlık
Tükenmez bir sabırla yürüyorum,ikisinin birleştiği çizgilerde
Hani bir tarafa kaysam bulamayacaklar bir daha beni biliyorum.

Her yanımı saran bu hüzün,eserlerin ödül almış yanı
Ufak bir sokak lambası yanıyor uzakta
İnsafsızlıkları aydınlatmamak için parçalıyor kendini
Hele bana bakıp utanması yokmu..
Güldürüyor beni ben o sokak lambasının içinde
Bütün bu hayatın boşluğunu görüyorum


arwen 16 Ağustos 2006 02:21

Kendime Saklarım






Ne olur gel, üzmem seni bir tanem,
Acıları, ben kendime saklarım
Dertlerimi, hiçbir zaman söylemem.
Elemleri, ben kendime saklarım

Bende yaşa, baharını, yazını
Soğuk kışı, ben kendime saklarım.
Bende ara, gerçek aşkın hazzını,
Günahları, ben kendime saklarım.

İstiyorsan, gonca gülü, kopar al,
Dikenleri, ben kendime saklarım.
Diliyorsan, benden ayrı yaşamak,
Ölümleri, ben kendime saklarım


Misafir 16 Ağustos 2006 02:21

Yalnızlık Akşamları



Yalnızlığın canına yettiği akşamlarda
Sıcak sımsıcak birisi
Bir soluk,
Uzklarda çok uzaklarda
Senin zannettiğin herşey

Neyin ile susturduğunda kabusların isyanını
Gözlerinde damlalarla
Ağlamak zamanı geldiğinde
Ve ağlamaya zaman bulamadığında
Ağlamanın zamanı olmadığında

Bir sevda türküsü dudaklarında
Gözlerinde sevgi damlaları
Güller kıskansın güzelliğini
Mutululuk çağlasın kulaklarında

Seni bulsun aşkların en güzeli
En güzel anlar senin olsun
Ellerinde hep sevdiğin eller
Gözlerinde umutlar olsun

Güneş seninle doğsun sabahlara
Günlerin hep anlamlı olsun
Geceler boyu rüyaların şen
Saçlarında yıldızlar ışık olsun

Bozulmasın hiç güzelliğin
Yıllar seninle arkadaş olsun
BU dünyan mutlu ve mesut
Ahiretinde hep sevdiklerin yanında olsun


Mystic@L 16 Ağustos 2006 02:21

BU GÖNÜL AFFETMEZ ONU

Söyleyin bana neden bu hüzün bu gözyaşı
Sevene zulüm olmaz hak etmedim bunları

Yoksa çok mu sevdim ben bana yasak bir gülü
Bırakıp gitti birden bu mu onun ödülü

Bu gönül affetmez onu çok acı verdi
Gönlüme huzur yerine çile getirdi


Mystic@L 16 Ağustos 2006 02:22

NASILMIŞ

Geçti o güzel günler
Ardında gözyaşı bırakıp
Bitti bitmez sandığımız
Uğruna yandığımız tüm şeyler

Nasıl olurmuş özlemek
Nasıl olurmuş beklemek
Söz verip sözünden dönmek
Nasılmış

Sana ömrümü verdim
Sana gönlümü verdim
Sevdiğim canım dedim
Yetinmedin yetinmedin


Misafir 16 Ağustos 2006 02:25

Bir Serin Rüzgarsın Sen



Bir serin rüzgarsın sen
İçimi ferahlatan
Cehennnemlerin içinde kavrulurken bedenimi
çırılçıplak bedenimi

Bir ateş
bir top ateşsin sen
Yüreğimi ısıtan
Buz tutmuş yüreğimi
buzulların arasında kaskatı yüreğimi

Bir kar tanesisin sen
Tenimi ürperten
Çırılçıplak kimsesiz bedenimi
Hissetmeyi unutmuş bedenimi

Bir çiçeksin sen
Kokusuna hasret kaldığım
Sen sevdiğimsin
Çok sevdiğim


Misafir 16 Ağustos 2006 02:25

Gece



Sakladıklarını ayan eder gecenin karanlık yüzü
En iyi o zaman anlarşılır insanın gün ortasında kaybolduğu
Duyguların kilitlenir, düşünceler mühürlü
Yakar ciğerlerini şeytanın azgın soluğu

Varılacak hangi menzil, gidilecek yol neresi,
Tek rehberin, gözlerindeki cılız bir ışık huzmesi
Ardı ardına kapılar açar gönlünde gürültülerle
Yol gösterir her biri, kimbilir hangi bilinmeze

Korkular kaplar içini, karışırken doğrular yanlışlara
Küçülür, sıkışırsın bir mengenenin ortasına
Kurtulabilsen kabuslardan, kırabilsen zircirleri
Tutunabilsen bir vefalı dost, bir sağlam dala

Karışırken birbirine ölümle hayatın ince çizgisi
Yıkar yeniden ruhları dört bir yandan ezan sesi
Dört rekat namazla huzur bulur ruh
Ve ardından Yasini Şerif ile İbrahim Suresi.


arwen 16 Ağustos 2006 02:26

Kendine Benim İçin Bir Gül Ver




sensizlikle flört etmeyi sen değil
sensizlik bilir
sesi ses/sensizliği sensizlik bilir

korkma, sana aşkı öğretmeyen kendinin
ellerinden tut!
çok ağrımış kendinin, siyah
ve ayaz kendinin
hep avuttuğum düşler için bana bir gül ver...


bak, palandöken dağlarında karlar erimiş
teknelerde kol kola bahar sulara inmiş
dağlar için, sular için bana bir gül ver
bir gül ver söküldüğüm günler için

- ve önce kendinin ellerinden tut! -

kendimin ellerinden tutunca
içimden nehirler gibi akmak geliyor
yollara çıkmak, yolculuklara bakmak geliyor
geberesiye içip salaş meyhanelerde
buralardan böyle ceketsiz kaçmak geliyor

tutunca kendimin ellerinden
pusulasız gemilerde yatmak
yaşlı ve şefkatli bir azizenin koynunda
sabaha dek kıpırtısız susmak geliyor

sevgilim, iyi insan, tutunca ellerimden
ömrümün içinden akmak geliyor...


sessizlik sensizliği ezbere bilir
sensizlik her şeyi bilir...



Saat: 15:20

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık