MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Misafir 16 Ağustos 2006 02:26

Gece ve Yalnızlık



Gece yalnız ve karanlık
Gözlerin kadar
Yalnız yüreğime sensizliğin kabusu çökmüş
Fırtınalar kasırgalar , zelzelelerle
Bir dolu yürek, ve bir çağlayan sevda ile
Yalnız ve sensiz
Geceyi beklemekte.
Bir sesin, bir hayalin
çok yakında kulaklarımda, gözlerimde
Yalnızlık ve sensizlik
gecenin karanlığı kadar,
Sen şu an
gökyüzünde yıldızlar kadar uzak
nefesimden daha yakın
Sigaramın dumanından daha içimde
Sabahı bekliyorum gecenin yalnızlığında
gece ıssız, sessiz
sensiz


Mystic@L 16 Ağustos 2006 02:29

SANADIR YALVARIŞIM

Ne olurdu sanki gitmesen
Ne olurdu beni terk etmesen
Bak yine gözlerim nemlendi
Ne olurdu şu kalbi incitmesem

Ne olurdu sanki dinlesen
Ne olurdu biraz hak versen
Çektiğim çileler tarifsiz
Ne olurdu bu kalbi incitmesen

Sanadır yalvarışım
Sanadır haykırışım
Beni anlamayışın
Nedendir sevdiğim


Mystic@L 16 Ağustos 2006 02:30

SEV BAKALIM

Bir oyuncağım vardı küçükken
Hep onunla oynar hep onu vururdum
Kızdığım zaman yerlere
Ve bir gün kırıldı

Büyüdüm okullu oldum
Babam bana bir tükenmez kalem aldı
Hep onunla yazar hep onunla çizerdim
Bir gün geldi tükendi

Günler geldi günler geçti
Bir okul başladı bir okul bitti
Ve bir gün bir kız sevdim
Hep onun için yazdım hep onun için çizdim
Ve gün geldi O da terk etti

Düşünüyorum da bugün bir kız daha sevsem
Belki gün gelecek O da çekip gidecek

Varsın O da gitsin
Nasıl olsa alıştık artık
Hem bu zamanda sevmekten kim usanır
Kalbe sınır mı var canım
Sev ******* satayım sev bakalım


Misafir 16 Ağustos 2006 02:32

Numarasız Vagon



Karanlık bir gecede bir trene bindik
"Yer var mı? abiler, bizi de alın" dedik
Yer bulmak nafile herkes sıkışık
Koridorda insanlar birbirine karışık
Biri bağırır öteden "yer verin bana"
Öteki cevap verir "gösteririm şimdi yeri sana"
Kondüktör bağırır "haydi beyler biletler"
Kocaman yer kaplamış ufacık veletler
Bir ara durulur ortalık, herkes susar
Makinist çalar kornayı sonra gaza basar
Biri gider kenefe "geçebilir miyim müsaadenizle?"
Basar gider her şeye "olmaz kardeşim" desenizde
Bir çocuk ağlar gecenin yarısı
Ne baba bakar çocuğa ne de karısı
Bağıra çağıra tüketir zavallı, nefesini
Susar gider duyuramadan sesini
Biraz sonra acı bir düdük, acı bir fren
İstasyonun birine gelmişiz duracak tren
Tren durur, bin bir zahmetle iner inecekler
Bekleyemez inenleri trene yeni binecekler
Tren yine yürür dumanını çıkararak
Uğurlar treni kalanlar. el sallayarak


Mystic@L 16 Ağustos 2006 02:33

DİLEĞİM

Geceleri yıldızlarla
Paylaşırsın dertlerini
Bir umuttur diye dalıp
Tükenmeyen gökyüzüne

Her insanın derdi başka
Nedir bilmem ki bu yaşta
Seni üzen dertlerinde
Belli ki sebebi başka

Dilerim olsun dediğin
Seni sevsin istediğin
Kimi dilekler olur ya
Gelir elbet beklediğin


arwen 16 Ağustos 2006 02:33

Kendine İyi Bak




Kendimi ışıktan geçirdim,
Göğsüme değen sıcaklığın kanı akar,
Yaralarım dağlar tutmaz,/Kartal pençeli,
Çürüyen ölüm besbelli geriden,
Dönsem yüzüm kime bakar,

Islıklanır fırtınadan önce mağrurluk,
Yaşamak içindir öncesi bu suskunluk,
Dudaklarında diazem,/Gözlerinde umutsuzluk,
Sürüyen aşk besbelli geriden,
Haritasında bedenin isyana kusursuzluk,

Ertelenmiş arsızlıklar tufanı,/Yalanı her gerçeğin,
Pencerede çırpınan kanatlar,/Zırhını savuran aşk,
Acı giyinen hücrelerde kurşunlanan yasaklar,
Us bütününde karışık bir mevsim salatası,
Bir Kararsızlığım ben kıyısız her denize,
Gerisi dil yarası,/Geçip giden ısırgan otu sancısı,

Dokunsalar ölüm yazar duvarların alnındasın,
Düşünsen kalansız kaldığın yerde,/Çırpınsan,
Tavafı tamamlanan bir ömrün,/Sonundasın,
Ben suskunluk,/Yağmur ve kar ötesi,/Belkisi yok,
Yarım kalmış bir şarkı dilde,/Dursa da yürek birbaşına,
Sen hep koşmalısın,/Beş para etmez hiçbirşey,
Kendine iyi bakmalısın...


Misafir 16 Ağustos 2006 02:38

Sessiz ve Soğuk Burası



sessizliği hissediyorum,
soğuk sessizliği...
son sevgi de kapandı arkamdan
yavaşca;
artık kapanması gereken sevgi,
kaç yaşındayım,hangi yıl,hangi günde:
hatırlamıyorum...
dedemin elimi okşadığı o an,
kendimi aradığım o yıllar,
ve bir de
beni ilk defa öptüğün o yer;
geliyor aklıma...
sessizliği hissediyorum,
soğuk sessizliği...
yavaş yavaş üşümeye başlıyorum,
başımdan,ellerimden terler akıyor ama
ben yine üşüyorum;
elimi tutan biri var,
son sevgiyi vermeye çalışıyor bana ama
Onu göremiyorum:
belki de O sensin sessizliğin arkasında gizli olan,
kaç yaşındayım, hangi yıl, hangi gün;
bilmiyorum ama
sessizliği hissediyorum,
soğuk sessizliği…


Misafir 16 Ağustos 2006 02:42

Siyah Gül Seranatı



birgün bulursun beni kirpikleri nemli
gözlerimde halkalar kıdemli kıdemli
boynumda yalnızlığım içimdeyse ahım

bahara çevirir mi gülün hazanımı
o zaman anlarmısın gülüm ahzanımı
ey benim ıssızlığım ey benim günahım

balkonunda gördüğüm sen misin hayalin mi
lale gül ve karaanfil yoksa taze halin mi
tenhada sessizliğim ve gül ü siyahım


Misafir 16 Ağustos 2006 02:58

Yaşamın Kıyısı



sevmesini bilmek veya ağlamak,
umut yok bırak beni kaptan...
mavi yolculuğumu kendim yapayım, sessizliğe doğru;
deniz evim, okyanus dünyam olsun,
yalnızlık ümidim, ölüm sevincim.
sevmesini ve sevilmesini bilmeyenlerin yeri değil burası,
bir AH! çeksem kurtulurum sanıyorum;
bazen kıyıda yatan bir balık,
bazen de denizin arkadasında batan bir güneş;
ama artık seni taşıyamaz ne deniz ne de balıklar.
bir, iki hatta daha fazla hissetmek ölümü;
mesela atlamak yüksek bir yerden boşluğa,
mesela balıklarla yüzebilmek sonsuza değin,
mesela sevebilmek yaşamayı,
umut yok bırak beni kaptan...


Misafir 16 Ağustos 2006 03:14

Daralan Duygularım



Çelik prangalar sarılır etrafıma
Bir derin boşlukta ezilirken düşlerim
Yardan kara haber dayanırken kapıma
Yer ile gök arasında daralıyorum

Çekip gidiyorken turnalar penceremden
Alıp türküleri yorgun kanatlarına
Geceler geçerken yosunlu hayallerden
İçimi baykuşlara aralıyorum

Kaldırıp koyuyorum sevdaları rafıma
İçimde soluyorken gözlerinin rengi
Ve cinnet saatlerine her varışımda
Gönlümü ellerimde paralıyorum

Çıkılmaz olduğunda en derinlerden
Bir salyalı duygu çoğalır akıllarda
Umut mesken tutmuş kendine semalarda
Onu da yüreğinden yaralıyorum

Çelik prangalar sarılır etrafıma
Çekip gidiyorken turnalar penceremden
Kaldırıp koyuyorum sevdaları rafıma
Çıkılmaz olduğunda en derinlerden



Saat: 05:48

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık