![]() |
Gece ve Yalnızlık Gece yalnız ve karanlık Gözlerin kadar Yalnız yüreğime sensizliğin kabusu çökmüş Fırtınalar kasırgalar , zelzelelerle Bir dolu yürek, ve bir çağlayan sevda ile Yalnız ve sensiz Geceyi beklemekte. Bir sesin, bir hayalin çok yakında kulaklarımda, gözlerimde Yalnızlık ve sensizlik gecenin karanlığı kadar, Sen şu an gökyüzünde yıldızlar kadar uzak nefesimden daha yakın Sigaramın dumanından daha içimde Sabahı bekliyorum gecenin yalnızlığında gece ıssız, sessiz sensiz |
SANADIR YALVARIŞIM Ne olurdu sanki gitmesen Ne olurdu beni terk etmesen Bak yine gözlerim nemlendi Ne olurdu şu kalbi incitmesem Ne olurdu sanki dinlesen Ne olurdu biraz hak versen Çektiğim çileler tarifsiz Ne olurdu bu kalbi incitmesen Sanadır yalvarışım Sanadır haykırışım Beni anlamayışın Nedendir sevdiğim |
SEV BAKALIM Bir oyuncağım vardı küçükken Hep onunla oynar hep onu vururdum Kızdığım zaman yerlere Ve bir gün kırıldı Büyüdüm okullu oldum Babam bana bir tükenmez kalem aldı Hep onunla yazar hep onunla çizerdim Bir gün geldi tükendi Günler geldi günler geçti Bir okul başladı bir okul bitti Ve bir gün bir kız sevdim Hep onun için yazdım hep onun için çizdim Ve gün geldi O da terk etti Düşünüyorum da bugün bir kız daha sevsem Belki gün gelecek O da çekip gidecek Varsın O da gitsin Nasıl olsa alıştık artık Hem bu zamanda sevmekten kim usanır Kalbe sınır mı var canım Sev ******* satayım sev bakalım |
Numarasız Vagon Karanlık bir gecede bir trene bindik "Yer var mı? abiler, bizi de alın" dedik Yer bulmak nafile herkes sıkışık Koridorda insanlar birbirine karışık Biri bağırır öteden "yer verin bana" Öteki cevap verir "gösteririm şimdi yeri sana" Kondüktör bağırır "haydi beyler biletler" Kocaman yer kaplamış ufacık veletler Bir ara durulur ortalık, herkes susar Makinist çalar kornayı sonra gaza basar Biri gider kenefe "geçebilir miyim müsaadenizle?" Basar gider her şeye "olmaz kardeşim" desenizde Bir çocuk ağlar gecenin yarısı Ne baba bakar çocuğa ne de karısı Bağıra çağıra tüketir zavallı, nefesini Susar gider duyuramadan sesini Biraz sonra acı bir düdük, acı bir fren İstasyonun birine gelmişiz duracak tren Tren durur, bin bir zahmetle iner inecekler Bekleyemez inenleri trene yeni binecekler Tren yine yürür dumanını çıkararak Uğurlar treni kalanlar. el sallayarak |
DİLEĞİM Geceleri yıldızlarla Paylaşırsın dertlerini Bir umuttur diye dalıp Tükenmeyen gökyüzüne Her insanın derdi başka Nedir bilmem ki bu yaşta Seni üzen dertlerinde Belli ki sebebi başka Dilerim olsun dediğin Seni sevsin istediğin Kimi dilekler olur ya Gelir elbet beklediğin |
Kendine İyi Bak Kendimi ışıktan geçirdim, Göğsüme değen sıcaklığın kanı akar, Yaralarım dağlar tutmaz,/Kartal pençeli, Çürüyen ölüm besbelli geriden, Dönsem yüzüm kime bakar, Islıklanır fırtınadan önce mağrurluk, Yaşamak içindir öncesi bu suskunluk, Dudaklarında diazem,/Gözlerinde umutsuzluk, Sürüyen aşk besbelli geriden, Haritasında bedenin isyana kusursuzluk, Ertelenmiş arsızlıklar tufanı,/Yalanı her gerçeğin, Pencerede çırpınan kanatlar,/Zırhını savuran aşk, Acı giyinen hücrelerde kurşunlanan yasaklar, Us bütününde karışık bir mevsim salatası, Bir Kararsızlığım ben kıyısız her denize, Gerisi dil yarası,/Geçip giden ısırgan otu sancısı, Dokunsalar ölüm yazar duvarların alnındasın, Düşünsen kalansız kaldığın yerde,/Çırpınsan, Tavafı tamamlanan bir ömrün,/Sonundasın, Ben suskunluk,/Yağmur ve kar ötesi,/Belkisi yok, Yarım kalmış bir şarkı dilde,/Dursa da yürek birbaşına, Sen hep koşmalısın,/Beş para etmez hiçbirşey, Kendine iyi bakmalısın... |
Sessiz ve Soğuk Burası sessizliği hissediyorum, soğuk sessizliği... son sevgi de kapandı arkamdan yavaşca; artık kapanması gereken sevgi, kaç yaşındayım,hangi yıl,hangi günde: hatırlamıyorum... dedemin elimi okşadığı o an, kendimi aradığım o yıllar, ve bir de beni ilk defa öptüğün o yer; geliyor aklıma... sessizliği hissediyorum, soğuk sessizliği... yavaş yavaş üşümeye başlıyorum, başımdan,ellerimden terler akıyor ama ben yine üşüyorum; elimi tutan biri var, son sevgiyi vermeye çalışıyor bana ama Onu göremiyorum: belki de O sensin sessizliğin arkasında gizli olan, kaç yaşındayım, hangi yıl, hangi gün; bilmiyorum ama sessizliği hissediyorum, soğuk sessizliği… |
Siyah Gül Seranatı birgün bulursun beni kirpikleri nemli gözlerimde halkalar kıdemli kıdemli boynumda yalnızlığım içimdeyse ahım bahara çevirir mi gülün hazanımı o zaman anlarmısın gülüm ahzanımı ey benim ıssızlığım ey benim günahım balkonunda gördüğüm sen misin hayalin mi lale gül ve karaanfil yoksa taze halin mi tenhada sessizliğim ve gül ü siyahım |
Yaşamın Kıyısı sevmesini bilmek veya ağlamak, umut yok bırak beni kaptan... mavi yolculuğumu kendim yapayım, sessizliğe doğru; deniz evim, okyanus dünyam olsun, yalnızlık ümidim, ölüm sevincim. sevmesini ve sevilmesini bilmeyenlerin yeri değil burası, bir AH! çeksem kurtulurum sanıyorum; bazen kıyıda yatan bir balık, bazen de denizin arkadasında batan bir güneş; ama artık seni taşıyamaz ne deniz ne de balıklar. bir, iki hatta daha fazla hissetmek ölümü; mesela atlamak yüksek bir yerden boşluğa, mesela balıklarla yüzebilmek sonsuza değin, mesela sevebilmek yaşamayı, umut yok bırak beni kaptan... |
Daralan Duygularım Çelik prangalar sarılır etrafıma Bir derin boşlukta ezilirken düşlerim Yardan kara haber dayanırken kapıma Yer ile gök arasında daralıyorum Çekip gidiyorken turnalar penceremden Alıp türküleri yorgun kanatlarına Geceler geçerken yosunlu hayallerden İçimi baykuşlara aralıyorum Kaldırıp koyuyorum sevdaları rafıma İçimde soluyorken gözlerinin rengi Ve cinnet saatlerine her varışımda Gönlümü ellerimde paralıyorum Çıkılmaz olduğunda en derinlerden Bir salyalı duygu çoğalır akıllarda Umut mesken tutmuş kendine semalarda Onu da yüreğinden yaralıyorum Çelik prangalar sarılır etrafıma Çekip gidiyorken turnalar penceremden Kaldırıp koyuyorum sevdaları rafıma Çıkılmaz olduğunda en derinlerden |
| Saat: 05:48 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık