![]() |
Kendini Biliyor Engin denizler gibi sakin ve soğuk, Dolunayda bana maviyi sevdiren,işveli Gelinlik gibi beyaz,mağrur Uludağ. Kalbimin şu vakitte çırpınmaya başlaması Senden bana ilahi bir aşk çağrışımıdır?Bilemem. O kendini biliyor ama. Başka gönüllerdeki aksimin yansımasıdır belki. Kalbim. ah şu yorgun kalbim. Hala çırpınıyor hiç durmadan karların üstünde vahşi taylar misali. Ne olurdu,ne olurdu Gönül pınarından içimi ferahlatacak bir yudum su verseydin bari, ellerinle kuruyan şu dudaklarıma. |
bir deLi sakin ve sessiz bir köşede nefessiz. bir deli bi de gözleri birini arar durur kıyısında sabahın. titriyordur elleri. o onca heyecanın sonuna aglıyordur belki. . hiç olmamış bir sevgili ve onun cansız sevgisi. bir deli bir de kalemi. tek anlayanı kendisi. |
SENSİZ HEP BİR ŞEYLER EKSİK.. Hiç uzandı mı ellerin erişilmeyen dağlara hiç güldü mü yüzün anlatılmamış fıkralara yada yürüdü mü ayakların gözle görünmeyen yollarda sensizlik iste bu tek başına kalıp kaybolmak anılarda.. güller açsa da artık koku saçmıyor ne garip değil mi sen varken renge boyanan hayatim sensiz boz bulanık ne hep oldu ne de hiç dünlerimde yarınlarımda hep yarim kaldık.. satırların sonuna nokta koyar gibi oldu gidisin ansızın... acımadan hayallerimi öksüz bıraktın alışır sandın bensiz yasar sandın ben seninle tümüm bunu sen hiç anlamadın.. neden böyle bittik biz neden yarim kaldı aşkımız ömrümü aşkınla bir tutup seni sevdiğim surece yaşayacaktım oysa inan kıyardım canıma kalbim aşkına bir anlık doysa ama hep bir şeyler eksik seni sensiz yaşıyorum yasamak dedikleri şey buysa.. |
SUSKUN YÜREĞİM!! Oysa yalnızlıkmış sevdanın bir adı da Beklenendin,hasrettin,özlemdin…… Yıllarca yüreğimde birikendin İlk gözlerine baktığım gündü ilk nefesim Ben yalnızlığı seneden sevdim suskun yüreğim!!! Kasım rüzgarlarıyla üşürken bedenim Sonbahar yağmurlarıyla buz tutmuşken içim Bir masum tebessümündü içimi ısıtan Öncesinde başlayan sonrasında alev alev yakan Ben yalnızlığı sende sevdim suskun yüreğim!!! |
Akşamın Sensiz Sessiz İsyanının Şarkıları Gelincik hüznüydü saçlarından yağan biraz, tuhaf sevdalardı bizimkisi sarımsak kokan düşlerimiz vardı sahilin gölgesini saran gözlerinde... akşama ansızın çırıl çıplak vuran senin gülüşünün isyanıydı sen hep gülmesini bilendin ya ben resim çizmesini bilmeyen dar odaların darlıkta kalan çocuğuydum hep seni severken ellerini güneşe adardım ve hep bu yüzdendir aney bahar çığlıklarına hasretim.... |
Gecenin Sinen Kokusu I Islak kumlu saçlarını gece emerken ince, ince sızlıyordu kaldırım taşları.... II Karanlık görmeyen umutların ak yeşertisi yıldızları, seyrederken buruk acılarını seven çoçuğu ah!... teknesinde kucakladı..... III Şairdi, sevendi, sevmek adına ölmesini de bildi... |
KAYBETMEKTEN KORKUYORUM Seni görmediğim,sesini duymadığım zaman; Gözlerim hep seni arar,kalbim hep seni sorar. Ardından içimi garip bir sıkıntı sarar. Sıgaralar peşi sıra giderken güzelim; Geçmek bilmez sensiz,saniyeler,dakikalar ve saatler. Onsuz olmaz derim,kendi kendime; Dolar gözlerim,çöker üzerime hüzün bulutları; Tek tek dökülür güzelim... Sensizlik düşüncesinin verdiği buğulu gözyaşları. Bir süre öylece kalıveririm kımıldamadan. Ardından,dalar gözlerim sonsuzluğun derinliğine Hayal alemimin tatlı yanları,getirir beni kendime. Sonra,düşümde karşıma çıkıyormuşsun beyaz gelinliğinle. O kadar güzelsinki güzelim... Gözleri kamaştırıcak,peri masalındaki perileri, kıskandırıcak kadar güzel. O an gözlerim kıskaca almış gözlerini; Ellerim usulca birleşirken ellerinle; Büyük bir özlem ve hasretle sarılıyorum sana. Sevinçten göklerde, pembe bulutlar üzerinde hissediyorum kendimi. Hayalde olsa güzelim... Düşüncesi ısıtıyor beni ve tüm benliğimi. Bazen rahatça söyleyemiyorum sana olan hislerimi. Aklıma bile getirmek istemediğim seni kaybetme korkusu; Engelliyor beni ve sana olan sevgimin yüceliğini. Bir gün bana hissettiğin hoşnutluğun,aşka dönüştüğünü; Ah bir söylesen güzelim... Dünyalar benim olur. Boşlukta gezinen ruhum ve bedenim; Senin sevginle anlam ve manasını bulur. Tutuşur tutuştukça yanar aşk kıvılcımları içimde; Ne yağmur söndürebilir,ne rüzgar. Yeterki sen sev beni güzelim, yarın güneş bizim için doğsun. Bütün mutluluklar bizi bulsun. Gece birleşmediğimizde bizim için ağlasın. Rüzgar estikçe şarkımızı mırıldasın. Hasretimizin meyvesi bir kırmızı gül olsun. Onu günlerce,aylarca,yıllarca gözpınarlarım sulasın. Bak ne diyorum güzelim... Seni seviyorum,seni seviyorum,seni seviyorum ama; Seni sevdiğim kadar kaybetmekten korkuyorum. |
Saklanan Yalnızlık sabahın görülmeyen karanlığında, ruhların titrediği vakit ortaya çıkar yalnızlık. sonra, suların diplerini kendine mesken eder, hiç çıkmamak için yemin etmiştir sanki oradan. ama yengeşlerden rahatsız olur herhalde.. kaçar oradan arkasına bile bakmadan. sığınacak başka bir yer arar, sonra kendini bir mahzene kapatır. yıllanmış şaraplarla sarhoş olur. birden kapının açıldığını farkeder, mutlu bir yüzün içeri girdiğini hisseder. ama iyi bilirim ki o mutluluktan nefret eder. ordan da kaçar korkarak ve apansızca, sonra ısssız bir çölün ortasına bir vaha yapar kendisine. kaynağından su yerine kan çıkar, ve ağaçları hep kaktüslerdir oranın. birden dertli bir insan görür, sevinir o da yalnız kalmış diye, mecnun olduğunu anlar onun , sonra döner deliye. isyan eder kendi kendine bağırır, çağırır, hiç gidecek yerim yokmu diye.. aklına parka bir fikir gelir. bulutların arkasını düşünür. orda beni kimse rahatsız edemez diye. başında şimşeklerin çaktığını görür birden, sonra bulutların yavaş yavaş kaybolduğunu, bütün varlığıyla ortada kaldığını anlar, bir an dünyayı terk etmeği düşünür. başka bir alemde gizlenmeyi dener etrafındaki bütün ışıkları söndürür, çünkü o ıssızlığı ve karanlığı sever. aniden ortalığın aydınlandığını görür, göz alıcı bir ışığın varlığını hissder. sonra olağanüstü bir orkestranın sesini duyar. çünkü serenant yapmaktadır tanrıya orda melekler. hem gözlerini kapatır hemde tıkar kulaklarını. gizlendiğini sanar böylece varlığını. kaşmaktan başka çare kalmammıştır artık, sonsuz bir kaçış,nereye gideceğini bilmeden. saklasınlar diye güneşe ve aya yalvarır, unutur bir şeyi,ikiside aydınlatıcıdır. bir an yalnızlık kendini öldürmek ister, sonra cayar kararından, cehenneme gitmekten korkarak. sonra öyle bir yer bulur ki yalnızlık. ilelebet kimsenin rahatsız edemeteceği, istediğini yapabileceği, ve orası yaşadıkça onu da yaşayacağı ve onun istemediği halde onu paylaşacağı ve kimsenin onu bulamayacağı bir yer, neresimi oarası? paramparça bir yürek. kırılmış bir kalp..... |
Günahlı Düşler Ah düşlerim ah size Yine mi vuruldunuz? Düşlerin harmanında Yine mi savruldunuz? Bir ova ortasında Tarlalar urbasında O güneşin altında Yine mi kavruldunuz? Rüzgarların altında Dağların arkasında Zalimler arasında Yine mi devrildiniz? Ah düşlerim ah size Günahlar dergah size Oktay* geldi ya dize Efendi mi oldunuz? |
O AN ANLARSIN Bir gün karşına deli gibi sevceğin biri çıkarsa Sen onun için kahrolurken o aldırmazsa Seninle alay eder gururunu kırarsa İşte benim nasıl yandığımı o an anlarsın O kişi önce sevecen görünür sonra terkederse Tüm ümitlerini yıkıp hayatını mahvederse Sen acı çekerken birde UNUT derse İşte benim neler çektiğimi o an anlarsın |
| Saat: 05:48 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık