MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

arwen 16 Ağustos 2006 03:34

Kendini Biliyor




Engin denizler gibi sakin ve soğuk,
Dolunayda bana maviyi sevdiren,işveli
Gelinlik gibi beyaz,mağrur Uludağ.

Kalbimin şu vakitte çırpınmaya başlaması
Senden bana ilahi bir aşk çağrışımıdır?Bilemem.
O kendini biliyor ama.
Başka gönüllerdeki aksimin yansımasıdır belki.

Kalbim. ah şu yorgun kalbim.
Hala çırpınıyor hiç durmadan
karların üstünde vahşi taylar misali.


Ne olurdu,ne olurdu
Gönül pınarından içimi ferahlatacak
bir yudum su verseydin bari,
ellerinle kuruyan şu dudaklarıma.



LycoN 16 Ağustos 2006 05:03

bir deLi
sakin ve sessiz
bir köşede nefessiz.
bir deli
bi de gözleri
birini arar durur kıyısında sabahın.
titriyordur elleri.
o onca heyecanın
sonuna aglıyordur belki.
.
hiç olmamış bir sevgili
ve onun cansız sevgisi.
bir deli
bir de kalemi.
tek anlayanı kendisi.


Misafir 16 Ağustos 2006 11:40

SENSİZ HEP BİR ŞEYLER EKSİK..
Hiç uzandı mı ellerin
erişilmeyen dağlara
hiç güldü mü yüzün
anlatılmamış fıkralara
yada
yürüdü mü ayakların
gözle görünmeyen yollarda
sensizlik iste bu
tek başına kalıp
kaybolmak anılarda..

güller açsa da artık
koku saçmıyor
ne garip değil mi
sen varken renge boyanan
hayatim
sensiz boz bulanık
ne hep oldu
ne de hiç
dünlerimde yarınlarımda
hep yarim kaldık..

satırların sonuna nokta
koyar gibi oldu gidisin
ansızın... acımadan
hayallerimi öksüz bıraktın
alışır sandın
bensiz yasar sandın
ben seninle tümüm
bunu sen hiç anlamadın..

neden böyle bittik biz
neden yarim kaldı aşkımız
ömrümü aşkınla bir tutup
seni sevdiğim surece
yaşayacaktım oysa
inan kıyardım canıma
kalbim aşkına bir anlık doysa
ama hep bir şeyler eksik
seni sensiz yaşıyorum
yasamak dedikleri şey buysa..




Misafir 16 Ağustos 2006 12:16

SUSKUN YÜREĞİM!!
Oysa yalnızlıkmış sevdanın bir adı da
Beklenendin,hasrettin,özlemdin……
Yıllarca yüreğimde birikendin
İlk gözlerine baktığım gündü ilk nefesim
Ben yalnızlığı seneden sevdim suskun yüreğim!!!



Kasım rüzgarlarıyla üşürken bedenim
Sonbahar yağmurlarıyla buz tutmuşken içim
Bir masum tebessümündü içimi ısıtan
Öncesinde başlayan sonrasında alev alev yakan
Ben yalnızlığı sende sevdim suskun yüreğim!!!


Misafir 16 Ağustos 2006 13:06

Akşamın Sensiz Sessiz İsyanının Şarkıları



Gelincik hüznüydü
saçlarından yağan
biraz, tuhaf sevdalardı bizimkisi
sarımsak
kokan düşlerimiz vardı
sahilin gölgesini saran gözlerinde...
akşama ansızın çırıl çıplak vuran
senin gülüşünün isyanıydı
sen hep gülmesini bilendin
ya ben
resim çizmesini bilmeyen
dar odaların
darlıkta kalan çocuğuydum
hep seni severken
ellerini
güneşe adardım
ve hep bu yüzdendir aney
bahar çığlıklarına hasretim....


Misafir 16 Ağustos 2006 13:33

Gecenin Sinen Kokusu



I
Islak kumlu saçlarını
gece emerken
ince, ince sızlıyordu
kaldırım taşları....

II
Karanlık görmeyen umutların
ak yeşertisi
yıldızları, seyrederken
buruk acılarını seven çoçuğu
ah!...
teknesinde
kucakladı.....

III
Şairdi,
sevendi,
sevmek adına ölmesini de bildi...


asla_asla_deme 16 Ağustos 2006 13:44

KAYBETMEKTEN KORKUYORUM
 
Seni görmediğim,sesini duymadığım zaman;
Gözlerim hep seni arar,kalbim hep seni sorar.
Ardından içimi garip bir sıkıntı sarar.
Sıgaralar peşi sıra giderken güzelim;
Geçmek bilmez sensiz,saniyeler,dakikalar ve saatler.

Onsuz olmaz derim,kendi kendime;
Dolar gözlerim,çöker üzerime hüzün bulutları;
Tek tek dökülür güzelim...
Sensizlik düşüncesinin verdiği buğulu gözyaşları.

Bir süre öylece kalıveririm kımıldamadan.
Ardından,dalar gözlerim sonsuzluğun derinliğine
Hayal alemimin tatlı yanları,getirir beni kendime.
Sonra,düşümde karşıma çıkıyormuşsun beyaz gelinliğinle.
O kadar güzelsinki güzelim...
Gözleri kamaştırıcak,peri masalındaki perileri, kıskandırıcak kadar güzel.

O an gözlerim kıskaca almış gözlerini;
Ellerim usulca birleşirken ellerinle;
Büyük bir özlem ve hasretle sarılıyorum sana.
Sevinçten göklerde,
pembe bulutlar üzerinde hissediyorum kendimi.
Hayalde olsa güzelim...
Düşüncesi ısıtıyor beni ve tüm benliğimi.

Bazen rahatça söyleyemiyorum sana olan hislerimi.
Aklıma bile getirmek istemediğim seni kaybetme korkusu;
Engelliyor beni ve sana olan sevgimin yüceliğini.

Bir gün bana hissettiğin hoşnutluğun,aşka dönüştüğünü;
Ah bir söylesen güzelim...
Dünyalar benim olur.
Boşlukta gezinen ruhum ve bedenim;
Senin sevginle anlam ve manasını bulur.
Tutuşur tutuştukça yanar aşk kıvılcımları içimde;
Ne yağmur söndürebilir,ne rüzgar.

Yeterki sen sev beni güzelim,
yarın güneş bizim için doğsun.
Bütün mutluluklar bizi bulsun.
Gece birleşmediğimizde bizim için ağlasın.
Rüzgar estikçe şarkımızı mırıldasın.
Hasretimizin meyvesi bir kırmızı gül olsun.
Onu günlerce,aylarca,yıllarca gözpınarlarım sulasın.
Bak ne diyorum güzelim...
Seni seviyorum,seni seviyorum,seni seviyorum ama;
Seni sevdiğim kadar kaybetmekten korkuyorum.



Misafir 16 Ağustos 2006 14:04

Saklanan Yalnızlık



sabahın görülmeyen karanlığında,
ruhların titrediği vakit ortaya çıkar yalnızlık.
sonra, suların diplerini kendine mesken eder,
hiç çıkmamak için yemin etmiştir sanki oradan.
ama yengeşlerden rahatsız olur herhalde..
kaçar oradan arkasına bile bakmadan.
sığınacak başka bir yer arar,
sonra kendini bir mahzene kapatır.
yıllanmış şaraplarla sarhoş olur.
birden kapının açıldığını farkeder,
mutlu bir yüzün içeri girdiğini hisseder.
ama iyi bilirim ki o mutluluktan nefret eder.
ordan da kaçar korkarak ve apansızca,
sonra ısssız bir çölün ortasına bir vaha yapar
kendisine.
kaynağından su yerine kan çıkar,
ve ağaçları hep kaktüslerdir oranın.
birden dertli bir insan görür,
sevinir o da yalnız kalmış diye,
mecnun olduğunu anlar onun ,
sonra döner deliye.
isyan eder kendi kendine bağırır, çağırır,
hiç gidecek yerim yokmu diye..
aklına parka bir fikir gelir.
bulutların arkasını düşünür.
orda beni kimse rahatsız edemez diye.
başında şimşeklerin çaktığını görür birden,
sonra bulutların yavaş yavaş kaybolduğunu,
bütün varlığıyla ortada kaldığını anlar,
bir an dünyayı terk etmeği düşünür.
başka bir alemde gizlenmeyi dener
etrafındaki bütün ışıkları söndürür,
çünkü o ıssızlığı ve karanlığı sever.
aniden ortalığın aydınlandığını görür,
göz alıcı bir ışığın varlığını hissder.
sonra olağanüstü bir orkestranın sesini duyar.
çünkü serenant yapmaktadır tanrıya orda melekler.
hem gözlerini kapatır hemde tıkar kulaklarını.
gizlendiğini sanar böylece varlığını.
kaşmaktan başka çare kalmammıştır artık,
sonsuz bir kaçış,nereye gideceğini bilmeden.
saklasınlar diye güneşe ve aya yalvarır,
unutur bir şeyi,ikiside aydınlatıcıdır.
bir an yalnızlık kendini öldürmek ister,
sonra cayar kararından,
cehenneme gitmekten korkarak.
sonra öyle bir yer bulur ki yalnızlık.
ilelebet kimsenin rahatsız edemeteceği,
istediğini yapabileceği,
ve orası yaşadıkça onu da yaşayacağı
ve onun istemediği halde onu paylaşacağı
ve kimsenin onu bulamayacağı bir yer,
neresimi oarası?
paramparça bir yürek.
kırılmış bir kalp.....


Misafir 16 Ağustos 2006 14:15

Günahlı Düşler



Ah düşlerim ah size
Yine mi vuruldunuz?
Düşlerin harmanında
Yine mi savruldunuz?

Bir ova ortasında
Tarlalar urbasında
O güneşin altında
Yine mi kavruldunuz?

Rüzgarların altında
Dağların arkasında
Zalimler arasında
Yine mi devrildiniz?

Ah düşlerim ah size
Günahlar dergah size
Oktay* geldi ya dize
Efendi mi oldunuz?


goksu18 16 Ağustos 2006 14:22


O AN ANLARSIN

Bir gün karşına deli gibi sevceğin biri çıkarsa
Sen onun için kahrolurken o aldırmazsa
Seninle alay eder gururunu kırarsa
İşte benim nasıl yandığımı o an anlarsın

O kişi önce sevecen görünür sonra terkederse
Tüm ümitlerini yıkıp hayatını mahvederse
Sen acı çekerken birde UNUT derse
İşte benim neler çektiğimi o an anlarsın




Saat: 05:48

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık