![]() |
Eğer seviyorsan O kişiyi, içten sev, sevdiğini belli etme. Eğer ağlוyorsan ağladוğוnו belli etme, içten ağla ki oda üzülmesin.. Eğer derdin varsa, içinde kalsוn, dוştan gül, içten ağlaki karşוdaki de yוkוlmasוn bu üzüntünle. Eğer o karşוna geldi ve sen ona dayanamוyor ağlוyorsan, karşוsוna hiç çikma... Hiç çוkmaki gözlerinden akan yaşlarla oda yוkוlmasוn.... O her zaman yוldוzlar üzerinde.. O her zaman hisseder ve seni anlar korkma. O her zaman gözlerine baktiğinda senin kalbini görür ve Sen söylemeden o anlamוs olur! Yaptוğוn şeyleri göstermeki acו çekmesin öylece geldiği gibi yוldוzlara doğru geriye gitsin... Sana o yוldוzlardan geldi kוymetini bilesin...!!! O sana yוldוzlarוn hatirasו, seni anlayan ve seninle ağlayan, seninle gülenlerden bir tek o dur. Bunlarו bilmiyorsan eğer, senin kalbine inen o yוldוzוn kוymetini bilmiyorsan eğer... Sana başka bişey diyemem... her şey gönlünce olsun der, hayata küser çeker giderim... Gözlerinde yaş varsa eğer, gözlerimi kör ederdim gözlerinden dökülen yaşו görmemek için.. Acו çekiyorsan eğer, kendimden bir can verir, hiç kendimi düşünmeden giderim... Sürünüyorsan eğer, varlוğוmו sana verir senin yerine ben sürünürüm... Ağlוyorsan eğer, seni güldürmek için havalarda takla atar, seni güldürür, kendim ağlarוm. Dermanוm kalmadו dediğinde, seni sוrtוmda taşוr, taaaa yוldוzlarוn birisine tוrmanוrוm. Yine senin için dağlarו parçalar, gökteki yוldוzlarו yer yüzüne halו yapar, denizi senin için kurna yapar, kurnadan akan suyu ise kendi avuçlarוmla sana içiririm! Cana can katan bu şahוs! Senin için yaşiyorsa, senin için yok olmasוnוda bilir... Yeterki yוldוzוna sahip ol ki o yוldוz hele bir gök yüzünden kayarsa, yerine geleceğini kimse bilemez.... Akan yaşlarו deniz ederim, Bakוşlarוmו bir וşוn ederim. Sוcaklוğוmו da bir güneş yaparוm.... Soğukluğum ise... antartika'daki buz dağו misali olurum..... |
İçimin Bahçesindeki Şımarık Çocuk İçimin bahçesindeki şımarık çocuk Bir pencerenin ardından seyrediyorum şimdi Seni Koş koşabildiğin kadar Yorulmayı öğren Düşmeyi Ve kalkabilmeyi Sana bir el uzanmadan... İçimin bahçesindeki şımarık çocuk Yeni dünyalar keşfet kendine Kötülüklerden yılma İyilikleri kuyruk yap uçurtmana Buz gibi derelerden yıka yüzünü Bırak saçlarını okşasın rüzgar Ama zamansız koparma çiçeklerimi... İçimin bahçesindeki şımarık çocuk Gözyaşlarım büyütüyor işte ağaçlardaki meyvaları Baharın geldiğini düşün görünce onları Ama aklından da çıkarma Gelecek sert kışları... Dokun onlara Dokunur gibi gözyaşlarıma Damlaların sıcaklıðı içini ısıtsın Ama Zamansız soldurma çiçekleri... İçimin bahçesindeki şımarık çocuk Herşeyi öğrendiğinde,dünyayı öğrendiğinde Kapımı çal, Sana Yeni dünyalar sunacağım... |
Beni seviyorsan eğer, Benim, seni sevdiğim kadar sevmelisin, Seni düşündüğüm kadar düşünmelisin beni Beklenmedik anlarda aramalısın mesela Uyku tutmadığı, sabahlar olmadığı gecelerde Beni seviyorsan eğer, Yanımda olmalısın daima, Sonuna kadar güvenmelisin bana Yüreğinin kilidini açmalısın sonuna kadar Zincirlerini dipsiz kuyulara atmalısın. Beni seviyorsan eğer, Yarınlara benim gözlerimle bakmalısın, İsyanları bir çuvala basıp denizlere atmalısın, Çocuksu gülüşünle karşılamalısın acıları, Her şeye ılımlı yaklaşmalısın. Beni seviyorsan eğer, Sevgini sonuna kadar göstermelisin, Benim vereceğim sevgimi, sen de bana vermelisin, Sonsuzluğa uzanan yolda yanımda olmalısın En koyu mavilere benimle dalmalısın. Beni seviyorsan eğer.... Benim yaktığım gibi yakmalısın, Sana, baktığım gibi bakmalısın bana, Yüreğimi can evinden yakmalısın. Aşkım uğruna her şeyi göze almalısın. Beni seviyorsan eğer..... |
BİLSEMKİ!!!... Bilsemki birgün geleceğini topraktan gül olurum.Bilsemki bir gün döneceğini,yollarına sererim kalbimi.Bilsemki umut olduğunu,gökten bir yıldız gibi inerim avuçlarına.Sarıp seni kollarıma kaparım gözlerimi bir anlık sevince.Yetişemezsin diyen yıllara inat,kavuşamazsın diyen yollara inat,erişemezsin diyen dağlara inat.Seni sarıp seni koklayıp bağıracağım.Yılların verdiği acıyı mutluluğa,her anın verdiği işkenceyi sonsuzluğa,gözümden akan yaşı sevinç göz yaşına ve seninle hayatımı sonsuzlaştıracağım.Bilsemki bir gün öleceğimi o gün kollarında,bilsemki bir gün bir sevda rüzganın eseceğini.Ogün herşeyden uzak kalbimdeki senle haykıracağım acı yıllara ve beni güldürmeyen kadere.Bilsemki bir güneşin ufkunda batıcağını,bilsemki bir gecenin karanlığında yokluğunu,bilsemki hayatım boyunca mutsuzluğu ve bilsemki hiç dönüşün yok ise ******* senii kalbime sonsuza dek.... |
Sen... Bir cicektin baharda acan Kara dünyama renk katan Bir günestin her sabah dogan Soguk günlerimi isitan Bir Rüyaydin her gece görülen Her uykuyu güzellestiren Bir Masaldin anlatilan Yillar sürsede hic bitmeyen Bir cocuktun umut üreten Günler gectikce hic büyümeyen Bir Duyguydun hissedilen Kalbte büyüyüp hic bitmeyen Bir cözümdün dertlere sen Derdi kederi bir nefeste gideren Bir Hayaldin ansizin gelen Gittin, gidisini kimseler görmeden... |
BİR TEK ŞEYİ UNUTMA!!! Anlattıkça kış vuruyor satırlarıma Anlattıkça üşüyor anlattıkça ısınıyor yüreğim Bugün sardunyalarım da açmadı Belki de küskün renklere Ellerimde günah gibi yaşayamadıklarım Sensiz soluyorum anlayacağın Mavi mavi ölüyorum Duyuyor musun orada mısın Var mısın yok musun? Bir tek şeyi unutma! Seni sevdim benYanarak yıkılarak Aklıma her geldiğinde ağlayarak.... |
Keskeleri çikardim hayatimdan eyvAllahlar bana göre degil artik bana göre degil pismanliklar keskeleri çikardim hayatimdan. ben seni unuturum sevdigim ela gözlerini bir bardak rakiya ******* anilari içime yillar önce bir temmuz gecesinde zamansiz bir yagmur altinda baslayan o zamansiz askimizi unuturum ben seni unuturum sevdigim zaten hayat bir yalan. gece agir agir sirtini vermekte sabaha üzerimde eskiden kalma bir sevdanin yorgunlugu yüregimin kara kapli defterinde sararmis sayfalarin arasinda bir adamin yillar arkasinda kalmis suskunlugu var ve küskünlügü hayata o ki kapanmis bir kapi umutlarima çaresizlige bir geçit durma hadi gözlerimden de çekip git çek git gecelerimden bir daha girme düslerime kanima girme artik yeter git. kimseler bilmez geceden baska yine yalnizim sokaklar dolusu insan içinde bir ben bir ben yalnizim. gece agir agir sirtini vermekte sabaha ne firtinalar kopar yine içimde bu sevda yakar yüregimi yikar derinden susar içimdeki agitlar geceler inadina susar ben susarim. an gelir zamanlar dolusu aglarim aglarim çocuk gibi ihanet karasi gecelerde kivrandirir bir sanci ***** bir kursun gibi arkadan vurur yalnizlik sabahlara kadar aglarim aglarim ölesiye. neden içi karanlikti bu kadar gecelerin neden geceler umut tasimaz sabaha ve neden aglatir beni bu uzun yolculuklar yeter artik yeter buraya kadar keskeleri çikardim hayatimdan eyvAllahlar bana göre degil bana göre degil yerli yersiz aglamak madem ki bir kez yasaniyor bu hayat kilicimi çektim kinindan kusandim cesareti ve bitirdim esareti gömdüm denizlere. keskeleri çikardim hayatimdan eyvAllahlar bana göre degil artik anladim ki insan her an sevebilir mevsimsiz açan bir çiçek gibi dirilir yeniden keskeleri çikardim hayatimdan. geleceksen bugün gel yarin çok geç olabilir. |
Çiçekçi Kız yalova termal yolunda çiçek satan çiçekçi kız saçlarına papatyalar takmış şarkılar söylüyor bir yandan. kederli şarkılar haydi çiçeklerim var. bunlar küpe çiçeği boynu bükük ülkem gibi. bunlar mor beyaz kartopu çiçekleri karayazılı erguvan üzerlerine bulaşmış abilerimim kanı. bunlar zebra çiçeği bayım, hiç görmediniz mi taşır aynı gökyüzünde hem umutlu ayçayı hem karanlık bir güneşi ama sizin gökyüzünüz var mı ki. çiçeklerim var çiçeklerim ya küsmüş sardunyalardan almaz mısınız pembe açar pembe düşler için düşleriniz var mı ki. yalova termal yolunda çiçek satan çiçekçi kız saçlarına papatyalar takmış şarkılar söylüyor, tehlikeli. |
SenSizLiqi idam ediyOrum haSretin idam edeCek hep yanımda kaLaCakSın Ömür bOyu yüreqimde mahkum yaŞayaCakSın SevSende SeviLSende binLerCe kez Sen Ömrünün sOnuna kadar benim kaLaCakSın... |
Yıldızlar Benim Bu Gece Yıldızlar benim bu gece... Gece pırıl pırıl Yıldızlar gülümsüyor gökyüzünden bize Yıldızlar benim bu gece Gözlerinle beraber Tüm gökyüzüm benim bu gece Yanımdasın ya artık Ellerin ellerimde Sıkı tut ellerimi İzin verme hiç bir rüzgar Ayırmasın bizi Yıldızlar hep benim olsun Gözlerin, Karanlık gecelerde ışığım… |
| Saat: 23:44 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık