MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Misafir 16 Ağustos 2006 17:46

Gözyaşım oldun dün gece..
damla damla aktın içime..
nefesim oldun senden sonra,
her gün Seni soludum..
ama bilmedin ve bilmeyeceksinde
Senin için ağladığımı, Senin için nefes aldığımı..
beni ben yapan, bendeki Sensizliğin mi
yoksa bir gün benim olacağın umuduyla yaşamak mı..?
bilmiyorum bunu.. ve bilmekte istemiyorum..

özür dilerim Sevdiğim.. özür dilerim..
lüzumsuz bir sevdaydı bu benimkisi..
şimdi içimde kopan fırtınalara aldırmadan
firar ediyorum artık bu diyardan....
Hoşçakal Gözyaşım
Hoşçakal...


Misafir 16 Ağustos 2006 17:58

şehre yağmur yağdı

gök üzerime devrildi sanki
ezildim, ıslandım, ağladım
katmer katmer artı yalnızlığım
yağmurlarda gizlendi göz yaşlarım

yağmur sessiz mâhzun yağdı
bir köşede bir başıma ağladım

görüyor musun şafak yüzlü yâr
bulutların beyzası tenine
göğün mavisi damlıyor gözlerine
görüyor musun ayaz bakışlı yâr

yağmur sağanak sağanak yağdı
kuraklık içimde çöl kadardı

yağmur berrak yağdı
örtüsüne bürünen yâr
yanağında bahar açtı
yüreğime güller saçtı

yağmur kaldırımlara yağdı
şehrin yüreğine yağdı

sular her yanda gürül gürül aktı
biriken çamur eriyen günahtı
yağmur akşama deyin yağdı
yağmur toz duman günahkar şehre yağdı

şehre yağmur yağdı


Misafir 16 Ağustos 2006 18:01

Bu sana yazdığım son satırlar...
Bu dinlediğim son şarkı bizim üstümüze söylenmiş.
Kilit vurdum kalbime,umutlarıma.
Ne bundan böyle sevdaya dair bir şeyler beklenebilir yüreğimden
ne de nefret edebilirim birinden.
Ben hamal değilim ki; hep kahrını taşıyım ömrün;
Alın artık üzerimden hayata dair ne varsa.
Alın sevdaya dair acıları, paylaşın aranızda...

Sen sanıyorsun ki, kolay geliyor bana..
Gözlerim hicbir zaman gülecek mi yeniden sanıyorsun?

Söylesene! Sen ne sanıyorsun aşkı, sevgiyi! söyle
Sen öyle san, farzet ki her şey çok kolay...
Belki bir gün sevmeyi öğrendiğinde yanında ben olmayacağım..
Bir sabah gözlerini yeni doğan güne açtığında başkası olacak yaninda..
Ve işte ilk defa o gün sebepsiz ağlayacağım, o gün yağan yağmur gizlemeyecek gözyaşlarımı.
Kim bilir belki de aynadaki hayalin ilk kez asacak suratını bana

Her şeyin bir bedeli var biliyorum ve belki sende bu bedeli ödüyeceksin...


Misafir 16 Ağustos 2006 18:10

Gelirsin Diye...


Hayaller kurdum yine..
Senle mutlu günlerimize
Umutla çarpıyor kalbim,
Birgün gelirsin diye!...

Sabır taşına döndü kalbim,
Bekledim bekledim,hiç gelmedin
Ama ben umutu kesmedim,
Birgün gelirsin diye...

Yollarda kaldı gözlerim,
İnan aşkım seni çok özledim
Beklemeye yine devam edeceğim,
Birgün gelirsin diye..

Yüreğimde umutla bekleyişimdin,
Kulağımdan gitmeyen o güzel sesin,
Hep bekledim yine bekleyeceğim,
Birgün gelirsin diye...



Misafir 16 Ağustos 2006 18:26

Yalan

Seni kendi gözümden bile kıskanırdım ben yar
Hasret kokan boynuna sarılamadım yar
Şimdi düştün uzağıma ellerin oldun
Hayat yalanmış
Sevmeler yalan alışamadım ben yar
Biz bu aşkı yarınlara götüremedik yar
Kayıp gittin avuçlarımdan uzanamadım yar
Şimdi yoksun yarınlarımda
Adın hecedir dudağımda
Unut diyorlar o dönmeyecek
Kalbimde izlerin
Unutamadım ben yar...


Misafir 16 Ağustos 2006 18:53

Mavi Anka Kuşunun öyküsü

Renklerin kör kara maviye battığı bir anda
Bir Anká kuşu havalanacak.
Önce vurulacak, sonra uçacak.
Vurulup vurulup kanatlanacak.
Kanının kırmızısıyla,
Kanadının mavisiyle,
Yaşamaya olan inadıyla,
Dört mevsimin renklerini bir araya gagasıyla toplayacak.
Herdaim bu masal anlatılacak,
Herdaim bu böyle olacak.
Önce kaybedilecek, sonra kazanılacak.
Önce verilecek, sonra alınacak.

Huzurun sükut ettiği bir akşamda
Asma bahçeli bir sırça köşk yanacak.
Yıpranıp yıkılıp ahşap olacak.
Bu harabeye bir kadın uğrayacak.
Oymalara olan sevgisinden
Kadife şilteli sedirlerde gördüğü düşler yüzünden
Çerçeveleri kırık alın yazmaların şikayetlerinden
Sus pus olup ateşe yüz vuracak.
Yüzyıl sonra da olsa sahanlıkta oturup dinlenecek.
Uşşak makamından taş plaklar dinleyecek.
Her köşe onarılacak tırnak tırnak.
Herdaim bu masal anlatılacak,
Herdaim bu böyle olacak.
Önce kaybedilecek, sonra kazanılacak.
Önce verilecek, sonra alınacak.

Hurma ağaçlarının yanısıra seyir eyleyen bu kervanın
Fincan yüklü katırları talan olacak, yağmalanıp dağılacak.
Yanmamış bir balya ipeğini, kırılmamış bir usta işi ibriğini,
Bir seyyah bohçasına alıp Istanbul’a varacak.
Adını bilmediğin panayırlarda tezgah açacak.
Kulbuna göz nurunu döktüğün,
İlmeğine yüreğini iliştirdiğin sanatını satacak.
Marifetin dillere şayan olacak, diyardan diyara adın okunacak.
Herdaim bu masal anlatılacak,
Herdaim bu böyle olacak.
Önce kaybedilecek, sonra kazanılacak.
Önce verilecek, sonra alınacak.

Bu Mavi Anká,
Vurulup vurulup kanatlanacak

Bu masal,
Unutulup unutulup anlatılacak.




Murat Kayalı


Misafir 16 Ağustos 2006 19:03


Bir yol uzarnır


Bir yol uzanır
Uzun ince tozla kaplı
Bir yol uzanır
Kenarında
Selvi boylu kavaklar ile
Yüzleri kirli
Elleri kirli
Çocuklar oyun oynar
Ortasında tozların

Bir yol uzanır
Uzun ince bir yol
Her yanı tozla kaplı
Her yanı çocuk gülüşleri ile dolu
Bir yol uzanır
Uzun ince bir yol
Umutsuzluğun
Doğduğu yere
Umut ve sevgi ile



Misafir 16 Ağustos 2006 19:17

.. AŞK ..

Aşk yasaklandı artık halka açık yerlerde,
El tutmak yol açıyor diye hesapsız susmalara, kaldırdık tüm tutuşmaları,
Yasak kelime oyunu yapmak, yalan sölylemek mecburi ve serbest Ayyuka çıkmak..
artık yağmur sonraları toprak kokmak yok..
tomurcuklanmak günah ve bir insan gözü yüzünden yüz gün ard arda uyumamak..
kimse ölmesin diye kimsenin aklında her sevdalı verdiği sözü geri alacak..
Güneşi, ayı hatta hiç bir tabiat olayı şahit gösterilmeyecek hiçbir sevdaya..
Ne deniyosa onu atacak kalp ve süresi 24 saate çıkarılacak meskun mahallerde ağlamanın



Yılmaz ERDOĞAN


Misafir 16 Ağustos 2006 19:53

Hiçbir şehir mekan olmuyor bana
Bir yorgun gezginim aşka düşeli
Sensizlik aklımı kötü ediyor
Sesime ses verde bul beni

Gül dalında solarsa
Başım kıyamet olur
Bahçeler de kanar sonra
Düşüm düşmanım olur

Hangi sınıra vurduysam ben kendimi
Rüzgarlarım uçurumlara yenildi
Bir ıslak bulut kaldı gözlerimde
Birde ağrısı ağu sevdanın


Mystic@L 16 Ağustos 2006 22:00

HATIRLARMISIN SEVGİLİNDEN AYRILDIĞIN GÜNÜ.
HATIRLARMISIN TERKEDİLDİĞİN O İLK GECEYİ,
KALBİN YERİNDEN FIRLAYACAKMIŞ GİBİ,
HERŞEYE İSYAN EDEN TAVRIYLA ATARKEN,
GERİ DÖNMESİ İÇİN,AYAKLARINA KAPANACAK KADAR KÜÇÜLMÜŞKEN,
HATTA DAHA İLERİ GİDİP ,
ONUN GEÇTİĞİ YOLLARI ÖPMEK İSTEDİĞİN O ANLARI HATIRLA.
SEVİLMEDEN SEVDİĞİN O GÜNLERİ,
AKLINDAN BİR BİR SİLİP ATMAK İSTEDİĞİNİ,YENİ BİR AŞKA KOLLARINI YIRTILANA
KADAR AÇMAK İSTEDİĞİNİ,VE BU AŞKTA YAŞAYAMADIKLARINI YAŞAMAK,
UMUTLARINA KAVUŞMAK VE YAŞANAN TÜM ACILARI UNUTMAK İSTEDİĞİNİ,
ŞİMDİ AŞIK OLMUŞKEN ONU KAYBETMEK İSTEMEDİĞİNİ,
MAVİ DÜŞLERE DALMIŞKEN UYANMAK İSTEMEDİĞİNİ,
ARTIK BEKLEMEK İSTEMEDİĞİNİ,
İŞTİ TAM BUNLARI BULMUŞKEN,
VE BUNLARI KAYBETMEMEK İÇİN
ŞİMDİ HAYKIR
SENİ SEVİYORUM,
VE HAYKIRIYORUM
AŞKI YARATAN BENİM SEVGİLİM....



Saat: 05:48

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık