![]() |
Gözyaşım oldun dün gece.. damla damla aktın içime.. nefesim oldun senden sonra, her gün Seni soludum.. ama bilmedin ve bilmeyeceksinde Senin için ağladığımı, Senin için nefes aldığımı.. beni ben yapan, bendeki Sensizliğin mi yoksa bir gün benim olacağın umuduyla yaşamak mı..? bilmiyorum bunu.. ve bilmekte istemiyorum.. özür dilerim Sevdiğim.. özür dilerim.. lüzumsuz bir sevdaydı bu benimkisi.. şimdi içimde kopan fırtınalara aldırmadan firar ediyorum artık bu diyardan.... Hoşçakal Gözyaşım Hoşçakal... |
şehre yağmur yağdı gök üzerime devrildi sanki ezildim, ıslandım, ağladım katmer katmer artı yalnızlığım yağmurlarda gizlendi göz yaşlarım yağmur sessiz mâhzun yağdı bir köşede bir başıma ağladım görüyor musun şafak yüzlü yâr bulutların beyzası tenine göğün mavisi damlıyor gözlerine görüyor musun ayaz bakışlı yâr yağmur sağanak sağanak yağdı kuraklık içimde çöl kadardı yağmur berrak yağdı örtüsüne bürünen yâr yanağında bahar açtı yüreğime güller saçtı yağmur kaldırımlara yağdı şehrin yüreğine yağdı sular her yanda gürül gürül aktı biriken çamur eriyen günahtı yağmur akşama deyin yağdı yağmur toz duman günahkar şehre yağdı şehre yağmur yağdı |
Bu sana yazdığım son satırlar... Bu dinlediğim son şarkı bizim üstümüze söylenmiş. Kilit vurdum kalbime,umutlarıma. Ne bundan böyle sevdaya dair bir şeyler beklenebilir yüreğimden ne de nefret edebilirim birinden. Ben hamal değilim ki; hep kahrını taşıyım ömrün; Alın artık üzerimden hayata dair ne varsa. Alın sevdaya dair acıları, paylaşın aranızda... Sen sanıyorsun ki, kolay geliyor bana.. Gözlerim hicbir zaman gülecek mi yeniden sanıyorsun? Söylesene! Sen ne sanıyorsun aşkı, sevgiyi! söyle Sen öyle san, farzet ki her şey çok kolay... Belki bir gün sevmeyi öğrendiğinde yanında ben olmayacağım.. Bir sabah gözlerini yeni doğan güne açtığında başkası olacak yaninda.. Ve işte ilk defa o gün sebepsiz ağlayacağım, o gün yağan yağmur gizlemeyecek gözyaşlarımı. Kim bilir belki de aynadaki hayalin ilk kez asacak suratını bana Her şeyin bir bedeli var biliyorum ve belki sende bu bedeli ödüyeceksin... |
Gelirsin Diye... Hayaller kurdum yine.. Senle mutlu günlerimize Umutla çarpıyor kalbim, Birgün gelirsin diye!... Sabır taşına döndü kalbim, Bekledim bekledim,hiç gelmedin Ama ben umutu kesmedim, Birgün gelirsin diye... Yollarda kaldı gözlerim, İnan aşkım seni çok özledim Beklemeye yine devam edeceğim, Birgün gelirsin diye.. Yüreğimde umutla bekleyişimdin, Kulağımdan gitmeyen o güzel sesin, Hep bekledim yine bekleyeceğim, Birgün gelirsin diye... |
Yalan Seni kendi gözümden bile kıskanırdım ben yar Hasret kokan boynuna sarılamadım yar Şimdi düştün uzağıma ellerin oldun Hayat yalanmış Sevmeler yalan alışamadım ben yar Biz bu aşkı yarınlara götüremedik yar Kayıp gittin avuçlarımdan uzanamadım yar Şimdi yoksun yarınlarımda Adın hecedir dudağımda Unut diyorlar o dönmeyecek Kalbimde izlerin Unutamadım ben yar... |
Mavi Anka Kuşunun öyküsü Renklerin kör kara maviye battığı bir anda Bir Anká kuşu havalanacak. Önce vurulacak, sonra uçacak. Vurulup vurulup kanatlanacak. Kanının kırmızısıyla, Kanadının mavisiyle, Yaşamaya olan inadıyla, Dört mevsimin renklerini bir araya gagasıyla toplayacak. Herdaim bu masal anlatılacak, Herdaim bu böyle olacak. Önce kaybedilecek, sonra kazanılacak. Önce verilecek, sonra alınacak. Huzurun sükut ettiği bir akşamda Asma bahçeli bir sırça köşk yanacak. Yıpranıp yıkılıp ahşap olacak. Bu harabeye bir kadın uğrayacak. Oymalara olan sevgisinden Kadife şilteli sedirlerde gördüğü düşler yüzünden Çerçeveleri kırık alın yazmaların şikayetlerinden Sus pus olup ateşe yüz vuracak. Yüzyıl sonra da olsa sahanlıkta oturup dinlenecek. Uşşak makamından taş plaklar dinleyecek. Her köşe onarılacak tırnak tırnak. Herdaim bu masal anlatılacak, Herdaim bu böyle olacak. Önce kaybedilecek, sonra kazanılacak. Önce verilecek, sonra alınacak. Hurma ağaçlarının yanısıra seyir eyleyen bu kervanın Fincan yüklü katırları talan olacak, yağmalanıp dağılacak. Yanmamış bir balya ipeğini, kırılmamış bir usta işi ibriğini, Bir seyyah bohçasına alıp Istanbul’a varacak. Adını bilmediğin panayırlarda tezgah açacak. Kulbuna göz nurunu döktüğün, İlmeğine yüreğini iliştirdiğin sanatını satacak. Marifetin dillere şayan olacak, diyardan diyara adın okunacak. Herdaim bu masal anlatılacak, Herdaim bu böyle olacak. Önce kaybedilecek, sonra kazanılacak. Önce verilecek, sonra alınacak. Bu Mavi Anká, Vurulup vurulup kanatlanacak Bu masal, Unutulup unutulup anlatılacak. Murat Kayalı |
Bir yol uzarnır Bir yol uzanır Uzun ince tozla kaplı Bir yol uzanır Kenarında Selvi boylu kavaklar ile Yüzleri kirli Elleri kirli Çocuklar oyun oynar Ortasında tozların Bir yol uzanır Uzun ince bir yol Her yanı tozla kaplı Her yanı çocuk gülüşleri ile dolu Bir yol uzanır Uzun ince bir yol Umutsuzluğun Doğduğu yere Umut ve sevgi ile |
.. AŞK .. Aşk yasaklandı artık halka açık yerlerde, El tutmak yol açıyor diye hesapsız susmalara, kaldırdık tüm tutuşmaları, Yasak kelime oyunu yapmak, yalan sölylemek mecburi ve serbest Ayyuka çıkmak.. artık yağmur sonraları toprak kokmak yok.. tomurcuklanmak günah ve bir insan gözü yüzünden yüz gün ard arda uyumamak.. kimse ölmesin diye kimsenin aklında her sevdalı verdiği sözü geri alacak.. Güneşi, ayı hatta hiç bir tabiat olayı şahit gösterilmeyecek hiçbir sevdaya.. Ne deniyosa onu atacak kalp ve süresi 24 saate çıkarılacak meskun mahallerde ağlamanın Yılmaz ERDOĞAN |
Hiçbir şehir mekan olmuyor bana Bir yorgun gezginim aşka düşeli Sensizlik aklımı kötü ediyor Sesime ses verde bul beni Gül dalında solarsa Başım kıyamet olur Bahçeler de kanar sonra Düşüm düşmanım olur Hangi sınıra vurduysam ben kendimi Rüzgarlarım uçurumlara yenildi Bir ıslak bulut kaldı gözlerimde Birde ağrısı ağu sevdanın |
HATIRLARMISIN SEVGİLİNDEN AYRILDIĞIN GÜNÜ. HATIRLARMISIN TERKEDİLDİĞİN O İLK GECEYİ, KALBİN YERİNDEN FIRLAYACAKMIŞ GİBİ, HERŞEYE İSYAN EDEN TAVRIYLA ATARKEN, GERİ DÖNMESİ İÇİN,AYAKLARINA KAPANACAK KADAR KÜÇÜLMÜŞKEN, HATTA DAHA İLERİ GİDİP , ONUN GEÇTİĞİ YOLLARI ÖPMEK İSTEDİĞİN O ANLARI HATIRLA. SEVİLMEDEN SEVDİĞİN O GÜNLERİ, AKLINDAN BİR BİR SİLİP ATMAK İSTEDİĞİNİ,YENİ BİR AŞKA KOLLARINI YIRTILANA KADAR AÇMAK İSTEDİĞİNİ,VE BU AŞKTA YAŞAYAMADIKLARINI YAŞAMAK, UMUTLARINA KAVUŞMAK VE YAŞANAN TÜM ACILARI UNUTMAK İSTEDİĞİNİ, ŞİMDİ AŞIK OLMUŞKEN ONU KAYBETMEK İSTEMEDİĞİNİ, MAVİ DÜŞLERE DALMIŞKEN UYANMAK İSTEMEDİĞİNİ, ARTIK BEKLEMEK İSTEMEDİĞİNİ, İŞTİ TAM BUNLARI BULMUŞKEN, VE BUNLARI KAYBETMEMEK İÇİN ŞİMDİ HAYKIR SENİ SEVİYORUM, VE HAYKIRIYORUM AŞKI YARATAN BENİM SEVGİLİM.... |
| Saat: 05:48 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık