![]() |
UNUTAMAM SENİ Unutamam birtanem seni Heran hersaat içimdesin En kötü günümde çilem Mutlu günümde sevincimsin Sevda denen şeyin bir eşisin Unutmak mümkün değil seni Heran hayalimdesin Ellerimde,kalbimde,gözümdesin Sen benim ilk aşkım... Sen benim HERŞEYİMSİN... |
Sürgünüm Sana Kendi içimde sevgiliydim sana Yüzüne karşı dost Fırtınalar koparken yüreğimin bir yerlerinde Seni özlerim dost sevgili karmaşalıklarında Ne zaman yüzüne baksam Gözlerine Boğulurum sanki engin bir denizde Yarım kalmış okunmamış kitabım gibisin sen Dinleyemediğim şarkılar gibi sözlerin Bir gün uzakları özledi yüreğin Ellerini tutamamış ellerim O gün bugün sürgünüm uzaklara Sürgünüm sana Biliyorum geleceksin Saracaksın bedenimi Günbatımlarında Kucaklayacaksın özlemle Biliyorum geleceksin Utandırma yüreğimi |
Aşk dediğin nedir ki Tenden bedenden sıyrık Çocukların içinde Yaşadığı bir çığlık Aşk dediğin nedir ki Histen nefesten varlık Umutsuzluk içinde Karanlığa son ıslık |
Hüznümün Kızıllığı Nereye gitsem oraya geliyor bu akşam güneş Hüzünlü, kırgın biraz da alıngan Mavi sularda birşeyler arar gibi Yokluğun gibi rengi Kızıl bir hüzün benliğinde Yavaştan yaklaşıyor mavi sulara Sanki aradığını bulacakmış gibi Hep hüzünlenir mi güneş Bu saatlerinde günün Hep yokluğunun yorgun kızılı mı çöker ? Bu saatlerde şehrin üzerine Bilirim bu renk hiç değişmeyecek Bu saatlerinde günün şehirde Ne de yokluğunu çeken yüreğimin Yaşlı gözlerinde Sen olmadığın sürece |
Bir buruk pişmanlık sarınca seni Aldanmak ne demek anlayacaksın Çok arayacaksın bir dost elini Yalnızlık ne demek anlayacaksın Yakınca içini aşkın ateşi Sevmek ne demek anlayacaksın Yalansız aşkımı ,seven kalbimi Söylenen yalanlar yıkınca seni Kırınca ümitlerini Hatırlayacaksın mazide beni Yaptıkların için AĞLAYACAKSIN... |
Hayallerin Yansıması Bakışların gözlerimi yumdu Senden kaçarcasına Elimde ayağımda kan durdu Güzeliğin gözüme vurduğunda Sıcaklığın Senfoni si Düşlerimde Tenim terlemekte Gel Oturu ver yanıma Sus sus bak gözlerime Sevişelim Kirpiklerim demir parmaklık Kalbimi çıkarıp vereyim eline Avuç içinde çizikler Yol mu gösteriyor ruhuma Göz yaşı damlasa Kirpik aralarından Özgürlüğün damlası olsun Yüreğim kopmuş ezelden Sözüm geçmez sana güzelden Hayalini kurduğum Hayallerin yansımasıdır Bana bakışların Göz bebeklerim Yummadı Uykum uykuda uyumadı Gözlerim şahit gördüğüne Belki dilim yalan söyler sana… |
HATIRLARMISIN SEVGİLİNDEN AYRILDIĞIN GÜNÜ. HATIRLARMISIN TERKEDİLDİĞİN O İLK GECEYİ, KALBİN YERİNDEN FIRLAYACAKMIŞ GİBİ, HERŞEYE İSYAN EDEN TAVRIYLA ATARKEN, GERİ DÖNMESİ İÇİN,AYAKLARINA KAPANACAK KADAR KÜÇÜLMÜŞKEN, HATTA DAHA İLERİ GİDİP , ONUN GEÇTİĞİ YOLLARI ÖPMEK İSTEDİĞİN O ANLARI HATIRLA. SEVİLMEDEN SEVDİĞİN O GÜNLERİ, AKLINDAN BİR BİR SİLİP ATMAK İSTEDİĞİNİ,YENİ BİR AŞKA KOLLARINI YIRTILANA KADAR AÇMAK İSTEDİĞİNİ,VE BU AŞKTA YAŞAYAMADIKLARINI YAŞAMAK, UMUTLARINA KAVUŞMAK VE YAŞANAN TÜM ACILARI UNUTMAK İSTEDİĞİNİ, ŞİMDİ AŞIK OLMUŞKEN ONU KAYBETMEK İSTEMEDİĞİNİ, MAVİ DÜŞLERE DALMIŞKEN UYANMAK İSTEMEDİĞİNİ, ARTIK BEKLEMEK İSTEMEDİĞİNİ, İŞTİ TAM BUNLARI BULMUŞKEN, VE BUNLARI KAYBETMEMEK İÇİN ŞİMDİ HAYKIR SENİ SEVİYORUM, VE HAYKIRIYORUM AŞKI YARATAN BENİM SEVGİLİM... |
Kente gelen yabancı gibiydi bana gelişlerin Kente gelen yabancı gibiydi bana gelişlerin Hep ürkek, hep kaygılı, hep temkinli, Bense en tanıdık bestelerle karşıladım seni Olabildiğince rahat hissetmen için kendini Hüzünlerini de sevdirmeye çalışırken sana Öpemediğim gözyaşların için affedemezdin beni Hiç de kolay olmamalıydı zaten Olmadığın bir yerlerde yaşatmayı denemek İçimdeki bebeği Birtek kendi ismimin olmadığı bir şairler listesiydim Sende sesime ses vermeyi denerken tükenivermiştim Özgürlük ne istediğini bilmekti ya yanında Baştan belliydi güneşin tutsaklığı İçeriye girmeye çalışırken inatçı bir ısrarlar Sıkılmış bir çocuğun fırlattığı oyuncağı gibi ruhum Sensiz nağmelerimde beni baştan yaratıyorum Özümü, sözümü, tenimi bugün senden temizledim Şimdi bir içimlik sigara olsaydın daha çok sevinirdim.. |
dün gece yine daldım yine hasret yandım gök yüzünde parlayan yıldızlara seni sordum tüm yıldızlara bakarak düşündüm seni hiç aklımdan çıkmamacasına işte o anda bir yıldız kaydı hani derlerya ne istersen olur diye işte o zaman yanımda olmanı nasıl isterdim birlikte olmayı... ellerim, ellerinde, gözlerim, gözlerinde ama olmadı hiç biri gerçek olan tekşey senin sevdana yanmak hasretine ağlamak oldu o kayan yıldızın ardından...!! |
Uzak diyarlarda olsam bile seni düşünüyorum yine, Adını kazıdım yüreğimin silinmeyecek bir köşesine. Gemiler yapıyorum içine sevgimi yazmaya çalıştığım kağıtlardan Ve denize bırakıyorum belki sana ulaşırlar diye. Ben aşkı senle yaşayamazsam aşkın önemi kalmaz ki gözümde, Ben sevdanın gerçeğini sende buldum kendi düşümde. 'Sen beni hiç düşünüyor musun'lu bilinmiş bilinmezliklerde boğuyorum kendimi, Cevap sorudaki 'hiç' kelimesinde saklı da ben inanmak istemiyorum belki de. Uykusuz geçen gecelerde rüyamda seni görmeyi istemek gibi, Bir gece benimle ay ışığının denize dalışını izleyebileceğini ummak gibi Seni sevmek; imkansızlıklara umutları sıkı sıkıya düğümlemek belki de. Yine de seni sevmek; yüreğimin en güzel acısı, sevgilerin de en güzeli. Sen yoksan ne önemi var ki ayın denizin Her şey belki de yansıması senin güzelliğinin Sensiz sevda bile sana yakınken daha bir güzel! Uzaklar,sana hasretken güneşin altında bile serin. |
| Saat: 05:48 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık