MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Mystic@L 16 Ağustos 2006 23:19

Seni Özlemek Nedir Bilir Misin?
Bilemezsin.
Cünkü Sen Hiç Sensiz Kalmadin
Corak Toprak Suyu Nasil Özlerse,
Toprak Altinda Tohum Nasil Bahari Beklerse;
Iste Öyle Özledim,
Öyle Bekledim Seni.


arwen 16 Ağustos 2006 23:23

Keşke



Bir çay bahçesi;
Yapayalnız,
Bomboş bakar gözlerin,
Dünyaya
Göremezsin,
Bardağındaki çayı bile
Farkedemezsin rengini
Tadını...
Varsa bir sevgili,
Yanında,
Çayın demli,
Şekerli
Dolu dolu bakar gözlerin
Sevgilinin gözlerine
Sevgiyle
Tadınca içersin
Kana kana
Çayını,sevgini
Sevgilinin gözlerini.
Daha ne istersin?


Mystic@L 16 Ağustos 2006 23:24

BIR SEVGI KI;
KELIMELERE SIGDIRILAMAZ
ANLAMSIZ KALIR SOZCUKLER TANIMLANAMAZ
HASRETIN OYLE BIR ALEV KI SONDURULEMEZ
NE SIIRLER,
NE MEKTUPLAR,
NE RESIMLER,
BIR SEVGI KI KELIMELERLE ANLITILAMAZ!!!!


Mystic@L 16 Ağustos 2006 23:24

Askin anlatilmasi oldukça zor,
hatta imkansizdir;
Bir kismi, onun disa aksetmesi eserleri
olmadan öteye gitmez;
Fakat,O, bir haldir ve onu beyan edecek dil de
sadece âsikin kendisidir.

ASIK, esen yelde, yagan yagmurda, uguldayan ormanda, agaran sabah ve
kararan gecede hep dostunu duyup canlanir;
Onun çevreye aks eden güzellikleriyle cosar;
Her esintide ona ait soluklari hissedip neselenir ve yer yer onun
sitemlerini sezip inler.



arwen 16 Ağustos 2006 23:30

Keşke




Hayatımda hiçbir sözcükten
Bu kadar nefret etmedim ben
Ve hiçbir sözcüğü telaffuz etmedim
Bu denli içten
Neden diyeceksin bu nefretin
Sebebi sensin
Evet sen,
Beni keşkelere mahkum eden.
Sen bunun farkında bile değilsin
KEŞKE farkında olabilsen...


Mystic@L 16 Ağustos 2006 23:30

bir şiir var diyorum şimdi
hani senin olduğun benim yalnış okuduğum
bir resim var kalbimin arka yüzüne çizilmiş
görenler güzel çizilmiş çirkin bir kız diyorlar
çirkin çizilmiş, güzel bir sana
bir ben var şimdi burada
senin olmadığın sensizliğin olduğu bu yalnızlıkta
gerçekte ne sen varasın nede ben aynı bizin olmadığı gibi


arwen 16 Ağustos 2006 23:45

Keşke

Sana her zaman diyordumya canım
keşke hiç demez olaydım canın çıksın
sana hep söylerdimya gözüm
keşke hiç demez olaydım gözün kör olsun.



Mystic@L 16 Ağustos 2006 23:46

Uzun bir yol var aramizda
Bir ucunda sen bir ucunda ben
Bir ates yanar bagrimiza
Atesi sen külü ben
Ümit isigi parlar gönlümüzde
Aglatan sen aglayan ben
Hasretlik sarkilari söylenir hergün
Söyleten sen söyleyen ben
Askimiz dile geliyor mektubla
Kagidi sen kalemi ben
Beklerim hergün kavusmamizi
Ümitle sen sabirla ben.


asla_asla_deme 16 Ağustos 2006 23:47

SENİ SEVİYORUM SEN BENİ SEVMESENDE
 
Çok seviyorum sen sevmesende
Bir dakika duramıyorum sensiz
Ne olur gelip seni çok seviyorum desen
Keşke öle olsa seviyorum desen
Seni çok seviyorum sen sevmesende

Seni sevdiğimi haykırmak istiyorum
Ama yanlış anlarsan ya seni kaybedersem
Ne yaparım ben sensiz yapamamki
YAŞAYAMAM!
Seni seviyorum sen sevmesende

Karşılıksız sevmek çok zor çok zor
Hergün yatağa yatıp seni düşünüyorum
Bazen ağlıyorum kendime kızıyorum
Seni sevdiğimi sana söyleyemediğim için
Seni seviyorum sen beni sevmesende

Senle konuşurken kalbim küt küt atıyor
Seni görünce çok heyecanlanıyorum
Elim ayağıma dolanıyor elimde değil
HEYECANLANIYORUM!
Seni seviyorum sen beni sevmesende

Seni sevdiğimi sölesem sana bir türlü
Ama söleyince ya seni kaybedersem
Bundan korkuyorumya zaten seni kaybetmekten
YANDIM AŞKININ ATEŞİNDEN!
Seni seviyorum sen beni sevmesende


arwen 16 Ağustos 2006 23:53

Keşke





bazen öyle oluyor ki!
taşımıyor vücudumu ayaklarım
dizlerimde takat kalmıyor
parmaklarımı oynatacak gücüm yok
damarlarımdan kan çekilmişçesine
bembeyaz kesilmiş bir surat
ve sıcaklığı kaybolan bir ceset gibiyim.
keşke!
hayatta tek başıma olsaydım
düşüneceğim geride bırakacağım
birileri olmasaydı keşke!
daha mı kolay olurdu!
yoksa daha mı zor bilinmez amma!!!
yine de birileri olmasaydı keşke!



Saat: 15:20

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık