![]() |
Seni Özlemek Nedir Bilir Misin? Bilemezsin. Cünkü Sen Hiç Sensiz Kalmadin Corak Toprak Suyu Nasil Özlerse, Toprak Altinda Tohum Nasil Bahari Beklerse; Iste Öyle Özledim, Öyle Bekledim Seni. |
Keşke Bir çay bahçesi; Yapayalnız, Bomboş bakar gözlerin, Dünyaya Göremezsin, Bardağındaki çayı bile Farkedemezsin rengini Tadını... Varsa bir sevgili, Yanında, Çayın demli, Şekerli Dolu dolu bakar gözlerin Sevgilinin gözlerine Sevgiyle Tadınca içersin Kana kana Çayını,sevgini Sevgilinin gözlerini. Daha ne istersin? |
BIR SEVGI KI; KELIMELERE SIGDIRILAMAZ ANLAMSIZ KALIR SOZCUKLER TANIMLANAMAZ HASRETIN OYLE BIR ALEV KI SONDURULEMEZ NE SIIRLER, NE MEKTUPLAR, NE RESIMLER, BIR SEVGI KI KELIMELERLE ANLITILAMAZ!!!! |
Askin anlatilmasi oldukça zor, hatta imkansizdir; Bir kismi, onun disa aksetmesi eserleri olmadan öteye gitmez; Fakat,O, bir haldir ve onu beyan edecek dil de sadece âsikin kendisidir. ASIK, esen yelde, yagan yagmurda, uguldayan ormanda, agaran sabah ve kararan gecede hep dostunu duyup canlanir; Onun çevreye aks eden güzellikleriyle cosar; Her esintide ona ait soluklari hissedip neselenir ve yer yer onun sitemlerini sezip inler. |
Keşke Hayatımda hiçbir sözcükten Bu kadar nefret etmedim ben Ve hiçbir sözcüğü telaffuz etmedim Bu denli içten Neden diyeceksin bu nefretin Sebebi sensin Evet sen, Beni keşkelere mahkum eden. Sen bunun farkında bile değilsin KEŞKE farkında olabilsen... |
bir şiir var diyorum şimdi hani senin olduğun benim yalnış okuduğum bir resim var kalbimin arka yüzüne çizilmiş görenler güzel çizilmiş çirkin bir kız diyorlar çirkin çizilmiş, güzel bir sana bir ben var şimdi burada senin olmadığın sensizliğin olduğu bu yalnızlıkta gerçekte ne sen varasın nede ben aynı bizin olmadığı gibi |
Keşke Sana her zaman diyordumya canım keşke hiç demez olaydım canın çıksın sana hep söylerdimya gözüm keşke hiç demez olaydım gözün kör olsun. |
Uzun bir yol var aramizda Bir ucunda sen bir ucunda ben Bir ates yanar bagrimiza Atesi sen külü ben Ümit isigi parlar gönlümüzde Aglatan sen aglayan ben Hasretlik sarkilari söylenir hergün Söyleten sen söyleyen ben Askimiz dile geliyor mektubla Kagidi sen kalemi ben Beklerim hergün kavusmamizi Ümitle sen sabirla ben. |
SENİ SEVİYORUM SEN BENİ SEVMESENDE Çok seviyorum sen sevmesende Bir dakika duramıyorum sensiz Ne olur gelip seni çok seviyorum desen Keşke öle olsa seviyorum desen Seni çok seviyorum sen sevmesende Seni sevdiğimi haykırmak istiyorum Ama yanlış anlarsan ya seni kaybedersem Ne yaparım ben sensiz yapamamki YAŞAYAMAM! Seni seviyorum sen sevmesende Karşılıksız sevmek çok zor çok zor Hergün yatağa yatıp seni düşünüyorum Bazen ağlıyorum kendime kızıyorum Seni sevdiğimi sana söyleyemediğim için Seni seviyorum sen beni sevmesende Senle konuşurken kalbim küt küt atıyor Seni görünce çok heyecanlanıyorum Elim ayağıma dolanıyor elimde değil HEYECANLANIYORUM! Seni seviyorum sen beni sevmesende Seni sevdiğimi sölesem sana bir türlü Ama söleyince ya seni kaybedersem Bundan korkuyorumya zaten seni kaybetmekten YANDIM AŞKININ ATEŞİNDEN! Seni seviyorum sen beni sevmesende |
Keşke bazen öyle oluyor ki! taşımıyor vücudumu ayaklarım dizlerimde takat kalmıyor parmaklarımı oynatacak gücüm yok damarlarımdan kan çekilmişçesine bembeyaz kesilmiş bir surat ve sıcaklığı kaybolan bir ceset gibiyim. keşke! hayatta tek başıma olsaydım düşüneceğim geride bırakacağım birileri olmasaydı keşke! daha mı kolay olurdu! yoksa daha mı zor bilinmez amma!!! yine de birileri olmasaydı keşke! |
| Saat: 15:20 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık