![]() |
Susarak Güneş altında söylenmedik söz yokmuş.. Bu yüzden geceleri söylüyorum sevdiğimi.. Ne gece ne gündüz yokmuş söylenmemiş söz.. Bende söylenmişleri söylüyorum yeni biçimde.. Hiç bir biçim kalmamış dünyada denenmedik... Bende susuyorum sevgimi saklayıp içimde.... Duyuyorsun değilmi suskunluğumu nasıl haykırıyor... Susarak sevgisini ilan eden çok var sevgilim ... Ama bir başka seven yok benim sustuğum biçimde ..... |
Keşke Saat sekizi çeyrek geçiyo, Seni düşünüyorum tabi ki yine Okula giderken tespih elimde, Resmine bakarken elim titriyor. Bu kadar uzak olmasaydık keşke, Pardon; ben değil miydim sana Sözlüğümüzde keşke yok diye, Affet yapamıyorum işte. Biliyorum senin hala bir sürpriz beklediğini, Duyar gibiyim su anda keşke gelse dediğini, Ama sen de biliyorsun bir tanem neler çektiğimi; Keşkeyle bu hayat sence geçer mi? |
Hiç görmedin senin için akan gözyaşlarımı, Hiç bilmedin seni düşünürken nasıl dalıp gittiğimi Hiç hissetmedin çöl ortasında vadiyi özler gibi seni özlediğimi Unutmaya çalıştım Unutamadım... Sen unutamadığımsın !... |
Keşke Keşke gitmeseydim senin olduğun yere, Keşke görmeseydim seni, Keşke sevmeseydim delicesine, Yoksa bu kadar üzülmez acı çekmezdi kalbim, Gözlerim her zaman seni aramaz, Adını sayıklamazdım saatlerce, Ama seni delicesine seviyor, Seni sevdiğimi dünyaya haykırmak, O ışıl ışıl gözlerine bakmak, Her zaman yanında olmak, Zamanı durdurmak istiyorum, Seni çok seviyorum |
Hala Koynumda Resmin Sımsıcak Konuşurdun Konuşunca Irmak Gibi, Rüzgar Gibi Konuşurdun Yayla Kokuşlu Çiçekler Açardı Sanki Çiğdemler Güller Mor Menevşeler Açardı Sımsıcak Konuşurdun Konuşunca Hala Koynumda Resmin Dağları Anlatırdın Ve Dostluğu Bir Ceylan Gibi Sekerdi Kelimeler Sesini Duymasam Çölleşirdi Dünya Dağlar Yarılır Irmaklar Kururdu Bulutlar Çökerdi Yüreğime Hala Koynumda Resmin Gün Akşam Olur Elinde Kitaplar Ve Bir Demet Çiçekle Çıkıp Gelirdin Bir Kez Bile Unutmadın 'Merhaba' Demeyi Ve En Yanık Türküleri Nasıl Da Söylerdin Bir Dostun Vurulduğu Gün Hala Koynumda Resmin Kaç Mevsim Kırlara Çıkıp Çiçekler Topladık Mezarlar İçin Belki Ürküttük Tarla Kuşlarını Belki Kurdu Kuşu Ürküttük Ama Aşkı Ürkütmedik Hiç Hala Koynumda Resmin Ve Hala Sımsıcak Durur Anılar Sımsıcak Ve Biraz Boynu Bükük Ne Varsa Yaşanmış Ve Yaylaşılmış Yasak Bir Kitap Gibi Durmaktadır Ve Firari Bir Sevda Gibi Şimdi Duvarlarda Resmin |
Keşke Hiç Tanımasaydım Seni Hayatımın bir dönüm noktasıydı Nerden bilebilirdim orda olacağını Bilseydim böyle yanacağımı Seninle tanışır mıydım hiç. Fark etseydim yalnız olmadığını Anlasaydım beni sevmediğini Düşünseydim bunun sonunu Sana aşık olurmuydum hiç. Kaçmakla kurtulabilseydim Başkalarına tercih edebilseydim İşlerimin arasında unutabilseydim Hala seni bekliyor olurmuydum hiç. |
Dostu yok gecelerin geceler çok uzun geceler bir ömür ömür dediğin bir tutam ümit ümidi yok yarınların tıpkı senin yokluğun gibi ve ben biraz daha sana hasret... hasret bir ip boğazıma düğümlenmiş düğümler her tarafımda bütün yolllar kör düğüm ve ben biraz daha ölüyorum sensizliğin ortasında |
Dostu yok gecelerin geceler çok uzun geceler bir ömür ömür dediğin bir tutam ümit ümidi yok yarınların tıpkı senin yokluğun gibi ve ben biraz daha sana hasret... hasret bir ip boğazıma düğümlenmiş düğümler her tarafımda bütün yolllar kör düğüm ve ben biraz daha ölüyorum sensizliğin ortasında |
Keşke Seni Unutmasaydım keşke sen hep bebeğim olsaydında seni kalbimde sallasaydım. yüreğimden ninniler dinleyip uykuya dalsaydın. gözlerini açtığında sek sek oynasaydık yıldızlarda, dalgalarda kartopu. duvaksız olmayacaktı gelinliğin, bir sana bir bana benzeyen çocuklarımız olsaydı adını senin koyacağın. sabahlara kadar başlarında bekleseydik ateşi düşsün diye sana benzeyeninin. ilk sen tanışsaydın bebeğimin ilk sevgilisiyle annen (m) gibi yüzünde ilk çizgisini ben görseydim yaşlılığın. ben ölseydimde; keşke.. keşke seni unutmasaydım. |
Keşke şimdi ama dün geçti bile Yeni düşünceler,yeni insanlar,yeni parmak uçları Dün bilmediği için kıymetini Şimdi 'ye gün doğdu ama Geçti bile Şimdi sadece suratsız bir düş avcısı Ayartıcı,Şimdi hayal,Şimdi meyyal Sınırsız sınırlı düş ne yapar Dün’ e Dün; düzen,Dün albümler,Dün yerleşik Dün geçti bile ama,Şimdi’ den güçlü Şimdi’ den sağlam basıyor olduğu yere Keşke Şimdi’ yi öyle sanıyor sadece Dünü seviyor Keşke,Şimdi bahane Şimdi aslında Dün’ den beklediği ama Dün Dün’ dür,Şimdi Şimdi işte Dün dünde kalmasaydı Keşke...Şimdi’ ye İzin verir miydi düşlerine aksın diye Dün eskidir , Dün radikaldir ,Dün umursamaz , Şimdi olamaz ama, Şimdi de Dün’ le başa çıkamaz Dün çoğalmış ,kucakta üremiş ,dokunmuş Dün alışılmış, odanın sahibi,Dün kokusu sinmiş Şimdi’ de kokuyor ama anımsasaydı Keşke... Dün dokunuyor Dün' e mubah, Keşke korkmasaydı Şimdi de dokunurdu ama ,geçti gitti işte Dokunmadan varsayımla sevişilmiyor En kötü Dün hayali Şimdi' den erkek işte Dün bakıyor ,bakışları güven veriyor Keşke esir Dün’ deki bakışlarda , olmasaydı Keşke Şimdi’ ye bakabilseydi Keşke ağlamasaydı Keşke bunu yapmasaydı ama , neyse... Geçti bile Keşke Dün’ de Şimdi gibi söyleseydi Keşke Dün ,Şimdi gibi bakabilseydi Dün dokunuyor Keşke Şimdi olsaydı Ama Şimdi Geçti bile |
| Saat: 15:20 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık