MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Misafir 16 Ağustos 2006 23:54

Susarak

Güneş altında söylenmedik söz yokmuş..
Bu yüzden geceleri söylüyorum sevdiğimi..
Ne gece ne gündüz yokmuş söylenmemiş söz..
Bende söylenmişleri söylüyorum yeni biçimde..
Hiç bir biçim kalmamış dünyada denenmedik...
Bende susuyorum sevgimi saklayıp içimde....
Duyuyorsun değilmi suskunluğumu nasıl haykırıyor...
Susarak sevgisini ilan eden çok var sevgilim ...
Ama bir başka seven yok benim sustuğum biçimde .....


arwen 16 Ağustos 2006 23:58

Keşke




Saat sekizi çeyrek geçiyo,
Seni düşünüyorum tabi ki yine
Okula giderken tespih elimde,
Resmine bakarken elim titriyor.

Bu kadar uzak olmasaydık keşke,
Pardon; ben değil miydim sana
Sözlüğümüzde keşke yok diye,
Affet yapamıyorum işte.

Biliyorum senin hala bir sürpriz beklediğini,
Duyar gibiyim su anda keşke gelse dediğini,
Ama sen de biliyorsun bir tanem neler çektiğimi;
Keşkeyle bu hayat sence geçer mi?


Mystic@L 17 Ağustos 2006 00:04

Hiç görmedin senin için akan gözyaşlarımı,
Hiç bilmedin seni düşünürken nasıl
dalıp gittiğimi
Hiç hissetmedin çöl ortasında vadiyi özler gibi
seni özlediğimi
Unutmaya çalıştım
Unutamadım...
Sen unutamadığımsın !...


arwen 17 Ağustos 2006 00:18

Keşke




Keşke gitmeseydim senin olduğun yere,
Keşke görmeseydim seni,
Keşke sevmeseydim delicesine,
Yoksa bu kadar üzülmez acı çekmezdi kalbim,
Gözlerim her zaman seni aramaz,
Adını sayıklamazdım saatlerce,
Ama seni delicesine seviyor,
Seni sevdiğimi dünyaya haykırmak,
O ışıl ışıl gözlerine bakmak,
Her zaman yanında olmak,
Zamanı durdurmak istiyorum,
Seni çok seviyorum


Misafir 17 Ağustos 2006 00:20

Hala Koynumda Resmin

Sımsıcak Konuşurdun Konuşunca
Irmak Gibi, Rüzgar Gibi Konuşurdun
Yayla Kokuşlu Çiçekler Açardı Sanki
Çiğdemler Güller Mor Menevşeler Açardı
Sımsıcak Konuşurdun Konuşunca
Hala Koynumda Resmin

Dağları Anlatırdın Ve Dostluğu
Bir Ceylan Gibi Sekerdi Kelimeler
Sesini Duymasam Çölleşirdi Dünya
Dağlar Yarılır Irmaklar Kururdu
Bulutlar Çökerdi Yüreğime
Hala Koynumda Resmin

Gün Akşam Olur Elinde Kitaplar
Ve Bir Demet Çiçekle Çıkıp Gelirdin
Bir Kez Bile Unutmadın 'Merhaba' Demeyi
Ve En Yanık Türküleri Nasıl Da Söylerdin
Bir Dostun Vurulduğu Gün
Hala Koynumda Resmin

Kaç Mevsim Kırlara Çıkıp
Çiçekler Topladık Mezarlar İçin
Belki Ürküttük Tarla Kuşlarını
Belki Kurdu Kuşu Ürküttük
Ama Aşkı Ürkütmedik Hiç
Hala Koynumda Resmin

Ve Hala Sımsıcak Durur Anılar
Sımsıcak Ve Biraz Boynu Bükük
Ne Varsa Yaşanmış Ve Yaylaşılmış
Yasak Bir Kitap Gibi Durmaktadır
Ve Firari Bir Sevda Gibi
Şimdi Duvarlarda Resmin


arwen 17 Ağustos 2006 00:25

Keşke Hiç Tanımasaydım Seni



Hayatımın bir dönüm noktasıydı
Nerden bilebilirdim orda olacağını
Bilseydim böyle yanacağımı
Seninle tanışır mıydım hiç.

Fark etseydim yalnız olmadığını
Anlasaydım beni sevmediğini
Düşünseydim bunun sonunu
Sana aşık olurmuydum hiç.

Kaçmakla kurtulabilseydim
Başkalarına tercih edebilseydim
İşlerimin arasında unutabilseydim
Hala seni bekliyor olurmuydum hiç.


Mystic@L 17 Ağustos 2006 00:30

Dostu yok gecelerin
geceler çok uzun
geceler bir ömür
ömür dediğin bir tutam ümit
ümidi yok yarınların
tıpkı senin yokluğun gibi
ve ben biraz daha sana hasret...
hasret bir ip boğazıma düğümlenmiş
düğümler her tarafımda
bütün yolllar kör düğüm
ve ben biraz daha ölüyorum
sensizliğin ortasında





Mystic@L 17 Ağustos 2006 00:30

Dostu yok gecelerin
geceler çok uzun
geceler bir ömür
ömür dediğin bir tutam ümit
ümidi yok yarınların
tıpkı senin yokluğun gibi
ve ben biraz daha sana hasret...
hasret bir ip boğazıma düğümlenmiş
düğümler her tarafımda
bütün yolllar kör düğüm
ve ben biraz daha ölüyorum
sensizliğin ortasında





arwen 17 Ağustos 2006 00:37

Keşke Seni Unutmasaydım




keşke sen hep bebeğim olsaydında
seni kalbimde sallasaydım.
yüreğimden ninniler dinleyip uykuya dalsaydın.
gözlerini açtığında sek sek oynasaydık yıldızlarda,
dalgalarda kartopu. duvaksız olmayacaktı gelinliğin,
bir sana bir bana benzeyen çocuklarımız olsaydı
adını senin koyacağın.
sabahlara kadar başlarında bekleseydik
ateşi düşsün diye sana benzeyeninin.
ilk sen tanışsaydın bebeğimin ilk sevgilisiyle
annen (m) gibi
yüzünde ilk çizgisini ben görseydim yaşlılığın.
ben ölseydimde;
keşke..
keşke seni unutmasaydım.


arwen 17 Ağustos 2006 00:37

Keşke şimdi ama dün geçti bile




Yeni düşünceler,yeni insanlar,yeni parmak uçları
Dün bilmediği için kıymetini
Şimdi 'ye gün doğdu ama
Geçti bile

Şimdi sadece suratsız bir düş avcısı
Ayartıcı,Şimdi hayal,Şimdi meyyal
Sınırsız sınırlı düş ne yapar Dün’ e

Dün; düzen,Dün albümler,Dün yerleşik

Dün geçti bile ama,Şimdi’ den güçlü
Şimdi’ den sağlam basıyor olduğu yere
Keşke Şimdi’ yi öyle sanıyor sadece
Dünü seviyor Keşke,Şimdi bahane
Şimdi aslında Dün’ den beklediği ama

Dün Dün’ dür,Şimdi Şimdi işte

Dün dünde kalmasaydı Keşke...Şimdi’ ye
İzin verir miydi düşlerine aksın diye


Dün eskidir , Dün radikaldir ,Dün umursamaz ,
Şimdi olamaz ama,
Şimdi de Dün’ le başa çıkamaz
Dün çoğalmış ,kucakta üremiş ,dokunmuş
Dün alışılmış, odanın sahibi,Dün kokusu sinmiş
Şimdi’ de kokuyor ama
anımsasaydı Keşke...
Dün dokunuyor Dün' e mubah,
Keşke korkmasaydı
Şimdi de dokunurdu ama ,geçti gitti işte

Dokunmadan varsayımla sevişilmiyor
En kötü Dün hayali Şimdi' den erkek işte


Dün bakıyor ,bakışları güven veriyor
Keşke esir Dün’ deki bakışlarda ,
olmasaydı Keşke
Şimdi’ ye bakabilseydi Keşke
ağlamasaydı
Keşke bunu yapmasaydı ama ,
neyse...
Geçti bile
Keşke Dün’ de Şimdi gibi söyleseydi
Keşke Dün ,Şimdi gibi bakabilseydi
Dün dokunuyor
Keşke Şimdi olsaydı
Ama
Şimdi
Geçti bile




Saat: 15:20

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık