![]() |
Kim Derdi ki Bir Tanem Kim derdi ki birtanem... zaman bize tanışma fırsatı vermeyecek aramıza türlü türlü nedenler, aşılması zor engeller geriye dönmesi imkansız yasaklar serecek kim derdi ... zaman bize acının en acısını getirdi çaresizliği, tutkuyu, ayrılığı,vazgeçmeyi her bir acıyı bize hiç düşünmeden yaşattı bilmezdim bu kadar acı olduğunu...susmanın sessizliğin çaresizliğin ne oldugunu bilmezdim birtanem . senden ögrendim sevip de kahrolmayı,yaşamanın anlamamı olmadığını aldığın nefesin sadece günden birgün geçtiğini oysa ki sen diye alırdım soluduğum her nefesi... sen diye atardım attığım her adımı ... acıyı hep bal eyledi de yüreğim bir senin yokluguna alışamadı, bir de senden ayrıldığına kim derdi ki bir tanem bir gün ayrılacağız... acı da olsa onu bal yapacağız |
Bu Gece Ağlayacağım... Birazdan akşam olacak bitanem Yalnızlık aç kurtlar misali Üstüme çullanacak. Ben çaresizlik içinde Sana teslim olacağım Kör sağır gecelere tutsak Sana mahkum yaşayacağım Özlemin devleşecek içimde Yüreğim titreyecek Ellerim soğuyacak sensizlikten Dudaklarımdan, şarkımız dökülecek Yarım yamalak, bir kez daha Seni sensiz yaşayacağım... Bu gece ağlayacağım sevgilim Hangi saatte bilinmez Kendimi bir kenara çekip sorgulayacağım. Ne yapmak istiyorsun, böyle nereye gidiyorsun deyip, Biraz da çatacağım. Hatırladıkça seni Sevdan kokacak evimin her yanı. Sensizliğin çaresizliği çökecek Kan gibi yüreğime Kahredecek yokluğun beni milyon kere... Bu gece ağlayacağım sevgilim Sen de benimle ağlayacaksın Uzaklarda bir yerlerde Biliyorum, biliyorum ki Yüreğin yüreğime değecek. Aynaya baktığımda Hep ben yerine sen olacaksın. Adını bile bilmediğim bu duygular için Sen de, sen de benimle ağlayacaksın... |
Kim Olduğunu Bilmediğim Birine... Karşılıksız aşkının zehrini taşıyordu bana Kokusu sinmişti inatçı ruhuma, kitalarıma, ellerime... Öyle çok öpüşürdük ki, Ağzının tadıyla yerdim yemeklerimi... Öylesine inanıyordu ki dünyadaki son aşkla beni sevdiğine, Bir gün ansızın korkunç bir özlem duymaya başlamıştım Kim olduğunu bilmediğim birine... Şimdi ağzımda karşılıksız aşkın o aç tadı... Karşımda o... Yine hüzünlü, yine yenik... Ama eşitiz artık, Damarlarımızda karşılıkız aşkın o zehirli kanı... |
Bülbülün Aşk Hikayesi Kanının rengi mi bu söyle bülbül; Yaprağında gözyaşımdan şebnem Nazlı nazlı açıyor Kırmızı Gül. Kırmızı Gül'ün mizacı kan'dı Bülbül can verdi gül kana kandı. Bir gül bir sevda, bir can demekti Gül sevdasında bülbül yalnızdı, tek'di Şafağın kızıllığı utandı gülün alından Utandı gökkuşağı.. Ve eğildi öptü Yerde cansız yatan bülbülün alnından. Aşk demek oldu o gün Kırmızı Gül. Sevda koktu, şiir koktu binlerce yıl... Ve bülbül kanından renk, Ömründen ömür kattı. Düştü sonra dibine gülün Ebede değin yattı... |
Vefa ve Gül Baktım ki sen sarılmış boynunu gülün öpersin Gözlerin kan akar güle yar.... Baktım ki oturmuş dizlerine merhamet istersin Yüreğin ellerine düşmüş yar.... Baktım ki ağlarsın dala, dikene yar, bakmaz sana gül Sızın hisseder sana yar.... Baktım ki gözlerin, yaş olmuş ıslak toprağa dökülür yar, Sen hala mı seversin istersin yar? Baktıkça; kanın bende, gözün bende, çilen bende kalmış yar... Baktıkça ben, benden geçmiş; sen, sen olmuş yar... Baktım ki yar, yara düşmüş peşim sıra... Bilmez misin ki yüreğimin yarını yar... Yarın da açar mısın yüreğini bana yar... Gül nasıl oldu seni sevdiğim yar... Gözyaşın, sana erişti mi yar... Tan yeri ağardığında gelmezsin yar.. bilirim... Bilirim güle sevdanı.... Bilirim gülün gamsızlığını... Baktım ki yine kırmızı olmuş gül... Baktım ki yar serilmiş ıslak toprağa gülün dibinde... Gözlerin bir şeyler söyler birşeyler anlatır yar...nedir? Sitem değil, kırgınlık değil, kızgınlık hiç değil bilirim yar bu seninki... Gülün bilmediğini bilirim yar... Gözlerin içinde son damla da az sonra düşecek kırmızı yar... Bir kat daha boyanacak gül yar... Gülüm, sözüm, sevdiceğim, nazlı yar… |
Bir Hüznün Kıyısında konuşuyoruz o su'dan bahsediyor ben deniz yıldızlarından yol aldığımız harita gül kokulu sonsuz beyaz -gökyüzüyle aramda teleşa düşüren kıpırtı kuş sürüsü- yüreğimin kuyularına inen ay çakıltaşlarını oynatan cılgın tay söyleyin ne uzun beklediğimi yalnızlık büyüttüğüm aynalar her aşk hazırlıksız başlar kıyılarımda suyun sesi deniz yıldızlarına çoğalırken bu kıpırtıyla nasıl başeder nasıl yenilirim konuşuyoruz o su'dan bahsediyor ben deniz yıldızlarından yol aldığımız harita gül kokulu sonsuz beyaz ve kapıda delimavi bir yaz... |
Kim Özler? Özler mi?.. Ağaç yaprakları Çocuk sevgiyi Gül dikenlerini Toprak yağmuru Benim seni özlediğim gibi Özler mi?.. Sevgi karşılığını Mutluluk paylaşmayı Gözler görmeyi Benim seni özlediğim gibi Özler mi/.. Anne çocuğu Kış sıcağı Yaz güneşi Benim seni özlediğim gibi Özler mi?.. Güneş dolunayı Gece aydınlığı Siyah beyazı Benim seni özlediğim gibi Özlermi?.. Çöller suyu Gök yıldızı Hasret sılayı Benim seni özlediğim gibi. |
Melekler Ağladı Saat iki buçuk Gece yarısı Gönlüme dolan Kara bulutlarda Ağladılar melekler Bu gece benimle Yardan haber gelmeyince Uyku beni terk edince Ah seni çok bekledim Uykusuz geceleri Birbirine ekledim Tam küsmüşken bahtıma Birden çıktın karşıma Kalbini gördüm gözlerinde Karanlık dünyama Güneş gibi doğuyordu Tertemiz aşka özlemim Göz yaşlarında meleklerin Sel olup taştılar kalemimden Dile getirdiler aşkımı En cesur mısralarda Samimi itiraflarda Yar sende beni sever isen Aşkın kılıcı elimde Yürürüm üstüne Taşlaşmış kalplerin Yozlaşmış ilişkilerin Kararmış ruhların Aşkının ateşi yeter Camdan yüreğime |
Kim Susturabilir Yalniz bir dag gibi sarildim yalnizligima dagilan sözcükleri tutup aldim rüzgarin nefesinde,kaldirim parkelerinde, sürgün yemis yüzler,melankolik animsamalar, dramatik meyhanelere birakilan, saraplari ile icilen karizmalar, beyin prizmasindan gecen bil cümle bosa gecmis ömürler. Kim susturabilir beni mülteci yasamin hickirisinda kim yarali bir kirlangic gibi ciglik cigliga haykiran burkulan yüregimdeki sözcükleri alip verebilirdi kurda kusa kim suyla yangin suda yanginlar cikiyor Kurumus catlamis olan dilimden dökülün ey sihirli sözcükler hismimla firlatayim sizi dünyanin kalbine gemi su aliyor kaptan gonca güller ve leylaklar elbet her inisin bir de cikisi olacak. |
Yağmur Yağdı Üstümüze Hani seninle çiçek yetiştirecektik Şelalenin yanındaki kulübede Çimenlerin üzerinde sevişecektik Burnumuzda limon çiçeği kokusu Yağmur yağacaktı belki üstümüze Ne sen ne de ben üşüyecektik hani Hepsi yirmi gün müydü bütün o ahım Yirmi birinci gün ne çimen kaldı Ne de limon çiçeği kokusu Sele kapıldı gitti delice sakladığım canım Yağmur yağdı üstümüze Sen üşüdün sevgilim Benimse dudağımda hem senin Hem de yağmurun tadı kaldı |
| Saat: 05:48 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık