![]() |
sezsiz ve usulca aşkına karşılıkmışcasına bir sonbahar akşamında sevgiye doyumsuzca kuşlar,kayalar şahit buna senin uğruna kıydım canıma benden geriye kalan nedir diye sorduğunda bir demet sarı gül aşkıma ve koca bir ayrılık bıraktım sana sevdiğinden ayrıldığında daima BENİ HATIRLA... |
Kimse Bilmesin Sus, kimse bilmesin derdini, Anlatma, anlattıkça gülmezsin. İçinde sakla ölümsüz sevgini, Dost da olsa kimse bilmesin. Ne yapacak el senin derdini, Herkes düşünür kendi keyfini, Sessizce çek sen içini, Ağla, ağladığını kimse bilmesin. Gözyaşlarınla düşmanını güldürürsün, Dost bildiklerin yanında küçülürsün, Bu dertle kavuşmadan çürürsün, Sabret, kimseye güvenmeyesin, Güçsüz olduğunu kimse bilmesin. |
şimdi sen gidiyorsun anılar benım olsun zamansız ve aşksız yaşayama biliyorsun çok şey var anlatacak hesabını kım soracak acı dolu kursunlar yaramı saramazlar hani nerde yanıma yaklşamna usulca sokulmna sensiz olmaz demen hani nerde yanlızlık zor aman sensizlik bir yalan bu sözleri diyen nerde hani nerde boynuma tılman sarılıp koklaman özlediğim hasretim inan |
ÖZGURLUĞÜN İNANCI Sular alir götürür seni uzaklara Bakarsin gecmis zaman ne verdi sana Bir an gelir, ansizin baslarsin aglamaya Bir an gelir, gülersin hayata Ne diyebilirsin ki düzeni kalmamis bir insana Aci hüzün hissedersin bir anda Sonra bos verirsin herseye bu dünyada Arzu edersin sicacik bir yuva Düsünürsün, ne kaybettin simdiye kadar hayatta Lanet edersin özgürlüge attigin ilk adima Zor degildi düzeni bozmak o anda Gidiyorsun geriye dönüsü olmayan bir yolda Kaybettiklerin cok cook daha fazla Bir an dünyan batar, isteksiz bakarsin yasama Gidersin adim adim ucurumun kenarina Bu hayattaki son nefesini alirsin sonra Hayir, hayir, hayir uyanirsin hickiriklar arasinda Gözyaslarimi silip, dua ederim Allah´a Ne olur görmeyeyim birdaha, Böyle kötü bir Rüya! |
SENİ SEVİYORUM... Ne zor şeydi seni seviyorum demek, Oysa sadece iki kelimeydi, Bıraksam belkide uçuverecekti dudaklarımın arasından, Düşecekti söylenen her söz gibi, Ama en zoru seni seviyorum demekti, Ve yine diyemedim işte, Söyleyemedim sana sevdiğimi, Dökemedim bir türlü içimi, Gidiyorum bu gece, Sadece kabuslarımı alıyorum yanıma, Ve uykusuz gecelerimi, Seni düşünürken yazdığım şiirleri, Ve sadece sevgimi alıyorum yanıma, Yüreğime gömerek gidiyorum, Bir daha ne zaman gelirim, Ne zaman söylerim o sözcükleri, Bilemiyorum, Hayatım bilinmezler üzerine kurulmuş sanki, Her zaman bir bilinmez bekliyor beni, Gittiğim ve yaşayamadığım yerlerde, Nerdesin, Gel artık, gel de gör bu divanenin halini, Belki o zaman acırda Seyfullah’ım dersin, Alır bağrına basarsın, Benim söyleyemediklerimi sen söylersin belkide, En güzel notalardaki ezgiler gibi, Fısıldarsın bu biçarenin kulağına, Belki o zaman ruhum huzura kavuşur, Ve belki o zaman gülücükler saçarım sana, Toprağın bedenimi sardığı yerden, Ne olur gel artık… Gel… VesseLam http://www.2de1.net/Smileys/default/asq.gif |
Kimse Sevmedi Beni ( hadi yalnızım gel bu gece , hicranlıyım , bırakma yine ellere ....) sevdim seni nedenini anlayamadın aradım seni utandım anlatamadım derledim seni şiirlerde anlamadılar duygusuz olmuş insanlar kimse sevmedi beni boşver anlamıyacaklar denizler geçtim bozdum büyüleri tek senin intizarına kanat çırpıyorum sana hasreti bıraktım tek vuslatına kırılmışım dökülmüşüm parçayım gel yanımda olmasına gözbebeklerime kor küller basarım bakarsam başkasına öğrendim mutsuzluktan da mutlu olmayı gel ömrümü tüketme bırak en önde seni sancak gibi taşıyayım gel zehir etme günlük saklambaç aşkları sevemedim gel lanet etme menekşe dökerim yollarına pişmanım artık gel işkence etme elveda günlük aşklarım beni aramayın bu umurumda değil tek adresimsin ibreti alem duysa dönüşümü senle ilgili değil yaktılar cıramı sönmeden gittiler akıllandım bu kötü değil farzet ki ben de kumar oynadım pişmanım zaman engel değil çocukluk aşkımı duydum yeni ölmüş gel son aşkım ol inan eser kalmadı eski duruşumdan gel nakışım ol duygusuz olmuş insanlar boş bakıyor gel başıma taç ol sağım solum isyan arkamda gençlik öldü gel yaşantım ol |
GÖKYÜZÜ HÜZÜNLÜ GÖKYÜZÜ HÜZÜNLÜ MATEM VAR SANKi KiMBiLiR KAÇ SEVEN SABAH BEKLiYOR DOGACAK GÜNESE HAYLi ZAMAN VAR DERTLER PESi SIRA ÇiLE BiTMiYOR KORKUNUN ECELE FAYDASI YOKKi YARI YOLDAN DÖNMEK NEYi HALLEDER BELAMI BULMUSUM BULDUGUM KADAR YA BU ASKIN SONU GELiR YA GiDER GECELER SABAHA DARGINMI BiLMEM HER TARAF KARANLIK SESSiZ SEDASIZ YASAMAK AYRI BiR DERT GÜLMEK TESADÜF HANGi GÜNÜM GECTi ASKLA KAVGASIZ... |
Herşeye Rağmen Doğmadan önce görebilseydim pislikleri, hiç doğmazdım, görmeden önce seviyi, güzeli ve seni seviyi bilen insan, güzel insan… doğmamak bir seçenek değil ya hani, ölmek de öyle bilinçlice tattıktan sonra tek bir nefesin değerini, duyduktan sonra bir bebeğin hayata sunduğu ilk sesi…. batıl inançlar merdivenler arkasında şiddet meridyenler arasında para hayallerin ortasında iyilik tanrının rızasında sevgi servetin gölgesindeyken bulabildiysem seni ve öğrenebildiysem sevmeyi ve alabildiysem avuçlarıma hayata sunulan ilk nefesi ve duyabildiysem sesi ve yaşayabildiysem seni sevgiyi sevgini, sevgimi öksüz komak inan ki aşar gördüğüm pislikleri… |
Gün baterken bir akşam üstü Hayalim taılacak gözlerine Bir rüzgar vuracak saçlarına Ben geleceğim aklına ağlayacaksın... Dilin varmasada adımı anmaya Boşver çalışma beni anmaya Nasıl olsa bir gün tatlı uykuda Ben geleceğim aklına ağlayacaksın... |
Sana uyandım bu sabah Günü sana yordum __________________Sen yoktun! Sana dokundum yüzümde Sana baktım gözlerimde __________________Sen yoktun! Sana yazdı kalemim Sana döküldü sözlerim Sana konuştu dilim Sana yandı türkülerim __________________Sen yoktun! Bulut bulut sana doldum Çisil çisil yağdım sana __________________Sen yoktun! Sana sevdim bugün/de Yüreğine gözyaşlarımı akıttım Sevgimi ummanlarına __________________Sen yoktun! Sevinçlerimi sana saldım Hüzünleri içerime Sana titredi bedenim Hayalini sardı benliğim Tenime sokuldukça suretin Tâb halim oldun Vecd halim oldun __________________Sen yoktun! Sana susadım, tutuştum sana Sana yandım/da gecelerce Bir yudum sen bulamadım __________________Yoktun! |
| Saat: 12:13 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık